Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Purghy: Buna idee. Hai sa ne vedem astia cu Virago. Atita ca daca ne luam dupa cei de la INMH, pina da zapada nu prea a mai ramas timp. Eu ma uit la vremea nashpa de azi si ma gindesc ca trebuie sa ii iau motoru lu' sora-mea (Yamaha Diversion) din Vitan de la ea si sa il duc acasa la mine in Tincabesti la km.30 pe DN1 pentru iernat. Prin Otopeni si Saftica ploua cind am venit de dimineata...

 

Semaca: Multam fain boierule. Pozele au fost de mare ajutor. Cred ca o sa procedez ca prietenul tau. Oricum e timp, ca vine iarna. Apropo, desi ma doare sufletu ca va trebui sa las motoru pe bara, ma gindesc cu drag ca voi merge in curind la schi. Astea sunt bolile mele cele mai grele: motoru si schiul. Mai am si altele.

 

Mai e vreun pasionat de schi printre fratii cu Virago?

 

Iartare, am gresit!

Pozele sunt de la Bazil 88. Multumesc fain, cum ziceam.

In egala masura, Semaca esti meserias, multumesc si tie.

 

Greseala e neintentionata. Sfaturile voastre sunt pretuite sincer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal!

Sunt incepator si mi-am cumparat un virago de 250 di 1993.

stie cineva unde gasesc un owner\s manual?

sau sa imi zica cineva ce ulei sa ii bag?

plz!

unde pot sa fac o verificare la alimentare si la instalatia electrica?

unul dintre cilindrii se incalzeste mai repede si scoate mai mult fum alb asta la relanti ca nu am umblat cu ea ca nu se vede prin vizorua ala nivelulul la ulei si nu ma risc pana nu il schimb.

:P help!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul din fata se incalzeste mai rapid? Daca da inseamna ca cel din spate e usor obosit, ar trebui sa le masori compresia. Daca e dezumflat rau, probabil ca o segmentare ar rezolva treaba. Cati km are dihania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

Sunt incepator si mi-am cumparat un virago de 250 di 1993.

stie cineva unde gasesc un owner\s manual?

sau sa imi zica cineva ce ulei sa ii bag?

plz!

unde pot sa fac o verificare la alimentare si la instalatia electrica?

unul dintre cilindrii se incalzeste mai repede si scoate mai mult fum alb asta la relanti ca nu am umblat cu ea ca nu se vede prin vizorua ala nivelulul la ulei si nu ma risc pana nu il schimb.

:P help!!!!

 

 

danny,de unde esti?

fa-i schimbul de ulei si filtru ca e mai sigur!cati km are la bord?

in carte spune: ulei SAE 20w40 SE(clima calda) sau 10W30 SE ( clima rece),eu am pus 20W40 CASTROL la motoru sotiei,ca iarna nu-l foloseste....

poate iti fac rost de cartea originala,dar costa...

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam eu pe-aici pe undeva. Daca ai fi cautat numa' putin-putin de tot...

 

Bafta!

 

 

PS: S-a mai schimbat putin site-ul lu' Yamaha, dar in principiu tot asa ajungi la manual, te descurci tu.

Editat de bizoo_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 19000km. arata excelent. l-am transportat inclinat. se poate sa fi patruns ulei in cilindru si deaia sa scoata fum doar unul si sa se incalzeasca unul mai repede? Sau poate cel care nu scoate fum sa aiba vreo pb la admisie ca fumul care iese de acolo nu are nici o culoare. Pe una din tevile de aesapent nu pot tine mana iar cealalte e aproape rece. (repet toate astea se intampla in primele 2 minute cat merge la relanti ca altfel nu am mers cu el)

testul de compresie unde pot sa il fac?

 

sunt din Alba Iulia. Acolo e motoru, dar sunt student la cj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

danny,de unde esti?

fa-i schimbul de ulei si filtru ca e mai sigur!cati km are la bord?

in carte spune: ulei SAE 20w40 SE(clima calda) sau 10W30 SE ( clima rece),eu am pus 20W40 CASTROL la motoru sotiei,ca iarna nu-l foloseste....

poate iti fac rost de cartea originala,dar costa...

 

B.

 

 

 

Cam cat costa cartea originala?

Eu mi-am cumparat syn 10w50 de la OMV, nu l-am bagat inca. Unde gasesc sae sae 20w40?

Stie cineva un srvice in cluj sau in apropiere unde pot face o verificare la carburator? evental un reglaj?

 

Motorul l-am cumparat de la www.motoleasing.ro

O sa va dau informatii despre el dupa ce il scot la o tura de cateva zeci de km. si sper sa fie vesti bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cartea originala eu am luat-o cu 40$ din state....

atentie,nu baga ulei de masina la motocicleta( asta mere la nepra sau ij),ulei si service gasesti sa Ocsi - in marasti(0744-248501) ,sau la Marcel Petrisor la Autoland in Valcele.

B.

 

 

am gasit menual pe net la 17$. uleiul de care vb este este de motociclete(syn 10w50) este precizat pe eticheta: ulei pentru motoare de motociclete ain 4 timpi cu temp. de fct ridicata

merci mult de nr de telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! Este o motocicleta excelenta pentru incepatori asa ca sa ai grija de ea, mai ales acum, iarna. Aproape toate informatiile de care ai nevoie le gasesti aici, pe forum, totul este sa cauti. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva un srvice in cluj sau in apropiere unde pot face o verificare la carburator? evental un reglaj?

Ai incercat la Motoland (Cluj)?

http://www.motoland.ro/

Spre Turda, km9.

 

Motorul l-am cumparat de la www.motoleasing.ro

Cred ca il stiu, e cel din poza?

Eu am comandat de la ei un Virago 535, acum astept sa mi-o aduca, vine cu urmatorul transport :haha: .

post-2094-1133289897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca il stiu, e cel din poza?

Eu am comandat de la ei un Virago 535, acum astept sa mi-o aduca, vine cu urmatorul transport :haha: .

Da e motorul din poza.

Mai am o intrebare.

 

[ Care surub tre sa il desurubez ca sa scot uleiul. Cel la care se potriveste cheie de 19 si e chiar sub baia de ulei, ascuns deasupra barei de la cadru, sau cel la care se foloseste cheie de 17 care e amplasat orizontal pe partea stanga spre spate, si acesta tot de la baia de ulei pleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau daca n-ai inteles.....porneste motoru pt 5 min,pana se incalzeste....oprestel,desfa busonul negru de plastic,pe partea dreapta de langa cilindrul din spate,pe urma desfa busonul de pe partea stanga jos,situat intre cadru si axul shimbatorului de viteze si lasa uleiul sa curga intr-o tava( aprox 1,8l)...atentie ca poate arde.....pe urma desfaci cele 3 suruburi de la capacul de pe partea drepta( scrie mare YAMAHA pe el) si scoti filtrul de ulei( asta daca vrei sa schimbi si filtrul)si pui unul nou...apoi invers,pui capacul inapoi peste filtru( vezi ca trebuie sa aibe o garnitura de etansare neagra),strangi cele 3 suruburi,pe urma, strangi busonul(cu simt) pe unde ai dat drumul la ulei ,cel de langa axul schimbatorului,dupa care torni uleiul pe sus pe la busonul de plastic.....circa 1,6l ....verifici nivelul uleiului la ochiul de verificare de pe partea dreapta jos,sa fie la nivel...daca mai trebuie,completezi.......

am vorbit cam mult,daca tot te duci la mecanic sa vezi de carburator,o sa rezovi acolo si uleiul,nu?

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau daca n-ai inteles.....porneste motoru pt 5 min,pana se incalzeste....oprestel,desfa busonul negru de plastic,pe partea dreapta de langa cilindrul din spate,pe urma desfa busonul de pe partea stanga jos,situat intre cadru si axul shimbatorului de viteze si lasa uleiul sa curga intr-o tava( aprox 1,8l)...atentie ca poate arde.....pe urma desfaci cele 3 suruburi de la capacul de pe partea drepta( scrie mare YAMAHA pe el) si scoti filtrul de ulei( asta daca vrei sa schimbi si filtrul)si pui unul nou...apoi invers,pui capacul inapoi peste filtru( vezi ca trebuie sa aibe o garnitura de etansare neagra),strangi cele 3 suruburi,pe urma, strangi busonul(cu simt) pe unde ai dat drumul la ulei ,cel de langa axul schimbatorului,dupa care torni uleiul pe sus pe la busonul de plastic.....circa 1,6l ....verifici nivelul uleiului la ochiul de verificare de pe partea dreapta jos,sa fie la nivel...daca mai trebuie,completezi.......

am vorbit cam mult,daca tot te duci la mecanic sa vezi de carburator,o sa rezovi acolo si uleiul,nu?

B.

 

 

merci mult! am inteles, cineva ma aburea ca nu ala e surubul care trebe si deaia am vrut sa va intreb si pe voi.

 

Sunt si eu din Cluj, daca ai nevoie de mecanic, sau te pot ajuta cu ceva, da un PM, sau mai rar ma gasesti pe messenger, detalii in profil!

 

 

daca o sa fie nevoie o sa te caut. Poate cu un reglaj la carburator daca se poate.

merci mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago XV 750 - a facut un singur sezon pe drumuri romanesti in care'am plimbat'o vreo zece mii de km. Cel mai mult ii place drumu' lung si asfaltu' decent :haha: ... ar fi fost bun eventual un rezervor mai mare. Oricum ideea e ca merge de rupe da' n'am e gand s'o laud prea mult din motivul asta:

 

/index.php?showtopic=24943

 

(nu de alta da' ca sa nu trezesc "suspiciuni" asupra modelului, n'ar merita!)

 

Bafta!

 

post-6136-1133384667_thumb.jpgpost-6136-1133384682_thumb.jpgpost-6136-1133384695_thumb.jpgpost-6136-1133384730_thumb.jpgpost-6136-1133384745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de pe Virago mi se pare minuscul, ce alt rezervor s-ar potrivi pe el (si estetic dar si ca prindere)?

 

multu

 

salut avent

 

se pare ca in state gasesti rezervorul ce vrei tu exact cu prinderi tot pt virago

ia uitate pe linkul asta sunt citeva

http://search.ebay.com/search/search.dll?c...tank&category0=

 

L&R

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Merci mult de sfaturi baieti. am schimbat uleiul si motorul merge super. Faza cu incalzitul cilindrului si a tevii de esapent era ,sa iertati, o greseala de orintare de a mea. mi-am dat seama ca teava care ramane rece de fapt mascheaza adevarata teava de evacuare si prin ea nu trece nici un gaz...gresala incepatorului..... , la fel si cu cilindri ei se incalzesc prima data pe partea cu bujia, una din buji e pe dreapata iar cealalat pe stanga si eu comparam aceeasi parte a cilindriilor. deci nici astia nu au nici o pb....eu sunt umpic cam incepator :haha: . Cat despre fumul alb care iesea de pe una din tevi;e de esapament pot sa zic ca cu cat fac mai multi kilometri se pare ca, culoarea isi pierde din intensitate.

 

Am facut vreo 50 km si motorul merge super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa - hop si eu! printre proprietari de Virago (in sfarsit).

 

Desi n-am apucat sa ne cunoastem mai bine, nu ne-am vazut decat pt juma de ora (trebuia sa semnez contractul de leasing si sa prind trenul retur), pot sa spun ca a fost dragoste la prima vedere.

 

Multumesc pe aceasta cale domnului Lucian Bude (motoleasing.ro) pentru rabdarea si promptitudinea de care a dat dovada.

post-2094-1133736491_thumb.jpg

post-2094-1133736565_thumb.jpg

post-2094-1133736606_thumb.jpg

post-2094-1133736631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...