prflorin2000 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Repete aceasi intrebare de mai devreme! Multumesc Anticipat! sorry, ale mele le-am taiat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Si-a facut cineva conversie de la 2 carburatoare la unul singur ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 sorry, ale mele le-am taiat...... Ok! Nu de alta dar vrea sa cumpere cel care mi-a luat Virago-ul, pentru ca cele custom ii se par prea sgomotoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Ok! Nu de alta dar vrea sa cumpere cel care mi-a luat Virago-ul, pentru ca cele custom ii se par prea sgomotoase! Daca pana luna viitoare nu rezolvi problema,poate fac eu schimb cu el(eu le am pe cele originale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Azi am primit o veste trista pentru bugetul meu . Ambele membrane de la carburatoare erau praf . Una dintre ele era "tunata" cu ceva silicon , iar cealalta avea cateva gauri . Reparatia ma duce pe undeva la 800 roni cu tot cu manopera. Oricum cei de la service au zis ca nu-mi dau garantie la lucrare pentru ca nu iau membranele de la ei (240e afetrmarket si oricum veneau in 2 saptamni ), asa ca am optat cu piesele mele luate de la reprezentanta de aici tot aftermarket dar cu 700roni ambele si maine le am ca erau pe stoc in depozit . Mica vacanta de 4 zile pe care mi-o propusesem se pare ca e cu semnul intrebarii . Asa ca revin cu intrebarea in privinta conversiei de la 2 carburatoare la unul singur . Plusuri ar fi urmatoarele : consum mai mic , reglaj simplu(nu trebuie sa mai mergi de 2 ori pe an sa sincronizezi nimic) , modificarea rezervorului ala de fatada in unul normal ajungand la o capacitate de 10-15 litri , si adaugand pe cel de sub sea se poate scoate o autonomie de 400-500km cel putin , acceleratie mai rapida , demaraj mai bun .Costuri de executie relativ mici si aproximative : carburator nou aproximativ 500 roni , filtru de aer lateral in jur de 100 roni , executarea piesei de legatura intre cilindri si carb in jur de 100 roni , conectica si jiglere inca vreo 100 roni , modificarea rezervorului si a cutiei de la filtrul de aer existent inca vreo 200roni Minusuri : posibil pierderea catorva caluti pe drum , viteza maxima de 150km/h , modificarile nu pot fi facute pe trotuar . O sa mai studiez problema pe viragotechforum , dar poate mai e vreo cineva care vrea sa isi faca conversia , sau poate chiar si-a facut si eventual sa vedem ce si cum . Eu unul m-am scarbit de service-uri si de preturile lor pt o amarata de carburatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salutare, propun pt. acest sfarsit de saptamana o tura pe Transfagarasan cu Virago, dinspre nord spre sud. Vremea o sa tina cu noi cu siguranta, cine vrea sa vina sa dea de veste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 O sa mai studiez problema pe viragotechforum , dar poate mai e vreo cineva care vrea sa isi faca conversia , sau poate chiar si-a facut si eventual sa vedem ce si cum . Eu unul m-am scarbit de service-uri si de preturile lor pt o amarata de carburatie . sfatul meu e sa nu te complici, crede-ma. de ce faci carburatia de 2 ori pe an? mi se pare cam mult... doar o data la 2 ani! membranele sunt scumpe dehh, asta e! dar membranele tale sunt f vechi... iti dai seama la cat a muncit (dute-incoace). membranele sunt consumabile e ca la anvelope. sfatul meu e: - cumpara aftermarket gasesti si mai ieftin (o sa caut) - cumpara CarbTune II (am vazut pe bursa unu vinde cu 300 RON) e super pret..... iti faci singur carburatia, e deloc greu. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 luna viitoare sper sa-mi iau un set de ceasuri pt carburatie , am vazut pe ebay pt yamaha la vreo 35 lire . Membranele le-am scimbat , sau asa miau zis aia de service . intrebare de baraj : daca desfac capacele sa vad daca leau pus pe alea noi se intampla vreo ceva sau nu ?Nu vreau sa stric setarea care mi-au facut-o la carburatoare . Momentan vad ca motorul se comporta foarte bine , trage rapid si trebuie sa bag mai repede in trepte chiar si cu pasager . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r6zv6n Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 salutare! am si eu o viroaga de 535 din 95 si am o problema cu ea am tobele mancate cine ma poate ajuta si pe mine cu niste tobe originale,ofer recompensa sau mai bn. spus cine are de vanzare.....as fi foarte recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mwcrc Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 stie cineva cum se pune la punct un motor de virago 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r6zv6n Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salut zi-mi te rog mai ai tobele stock de pe viroaga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) Caut pentru un prieten un set de prinderi de ghidon originale (virago 535), cu tot cu saibe, piulite etc. La dezmembrari nu am avut succes. Ofer la schimb un T-bar cu tot cu risere, deci avantajos as zice. El e incepator si nu se intelege cu T-bar-ul. Daca stiti pe cineva, rog PM sau contact in semnatura.(nu e o sectiune a forumului care o vizitez des) Danke. Editat Iulie 11, 2011 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 (editat) luna viitoare sper sa-mi iau un set de ceasuri pt carburatie , am vazut pe ebay pt yamaha la vreo 35 lire . Membranele le-am scimbat , sau asa miau zis aia de service . intrebare de baraj : daca desfac capacele sa vad daca leau pus pe alea noi se intampla vreo ceva sau nu ?Nu vreau sa stric setarea care mi-au facut-o la carburatoare . Momentan vad ca motorul se comporta foarte bine , trage rapid si trebuie sa bag mai repede in trepte chiar si cu pasager . Aceeasi problema si la mine, cu diafragmele, eu o sa incerc varianta asta http://www.motocicli...uum-carburator/ ma duce 250-300 lei Daca desfaci capacele carburatoarelor, cele din partea dreapta cum stai pe motoara, nu are ce sa se intimple, nu ai ce strica, e putin mai complicat pe partea cealalta cu blocul de jeturi, iar daca zici ca se simte la mers atunci in mod sigur le'au pus pe cele noi Dar cum curiozitatea face sa ne manince in palma, poti incerca cu toata increderea, si eu am facut l fel...chiar mai mult.. Bafta. LE acolo pe site'ul respectiv gasiti membrane pt mai multe modele, inca nu le'am incercat dar sint pornit pe treaba asta, asa ca revin cu detalii cind le'oi lua Editat Iulie 12, 2011 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 (editat) Membranele au fost schimbate , dar se pare ca nu mi-au facut carburatia .Surubul de sincronizare nu a fost miscat nici macar 1mm , iar amestecul tot bogat e . In schimb mi-au montat rezervorul aiurea si mi-au mai pierdut si o garnitura de amortizare .In fine , n-o sa mai calc pe la ei nici daca ramane singurul service din Constanta . Ziceau ca s-au uitat si la jocul de supape , dar suruburile sunt neatinse . Neseriosi . Cand o sa iau salariul o sa ma duc la alt mecanic care are numai feedbackuri pozitive ( de asta e si asa de ocupat ) si o sa-mi rezolv problemele acolo , chiar daca o sa astept si 2 saptamani . Problema e ca o sa stau pieton , motorul fiind singurul meu mijloc de locomotie , dar asta e . Am facut acum la sfarsitul saptamanii un drum de Tulcea , 300 km dus-intors , cu pasager si bagaje , si mi-a luat 5% la o viteza medie de 85km/h . Editat Iulie 12, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut! nou , pana in 200 roni http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-REGULATOR-XV250-XV-250-535-XV535-750-VIRAGO-TT-/390306986601?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae01bfa69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 nou , pana in 200 roni http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-REGULATOR-XV250-XV-250-535-XV535-750-VIRAGO-TT-/390306986601?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae01bfa69 M-am uitat unde ai zis tu si am observat ca nu este pentru anul de fabricatie 1994. Plus ca nu am comandat niciodata de pe ebay si nu stiu cum sta treaba. Sunt taxe postale, de transport mari? M-ar interesa si unu sh daca are cineva. Multumesc frumos pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Pai e 40.40 lire sterline . La un scor maxim de 5roni/lira iesi la 200 roni cu taxe postale incluse . vine in maxim 1 saptamana din anglia . La compatibilitate , vezi ca are schema la mufa . De obicei sunt standard , nu prea conteaza anul , sau chiar marca . Totul e sa fie pe mufa . Stiu pe cineva care are un releu de scuter , ca l-a lasat in mijlocul unui sat si a gasit acolo la un nene . Are aproape 10mii de km si nu i-a facut figuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 O sa imi fac un cont pe ebay chiar acum sa vad ce reusesc sa fac. Multumesc frumos pentru ajutor. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Iti trebuie card care merge pe net ( banking ar fi ideal ) , o sa iti ceara sa te loghezi in paypall ca sa te verificce . E simplu , nu trebuie decat sa citesti cu atentie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut! Sugestia mea este sa verifici si statorul alternator.Aceeasi problema am avut-o si eu.Toata lumea imi recomanda sa schimb releul.Aveau dreptate,era dus,dar daca nu verificam si statorul(care era in scurt si care se facea vinovat pt arderea releului) as fi avut neplacuta surpriza sa-mi arda si noul releu.In concluzie,nu te grabii,verifica apoi schimba.Eu am pus un releu sh de honda trans,se potriveste si nu se incalzeste la fel de tare precum cel de virago. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Sugestia mea este sa verifici si statorul alternator.Aceeasi problema am avut-o si eu.Toata lumea imi recomanda sa schimb releul.Aveau dreptate,era dus,dar daca nu verificam si statorul(care era in scurt si care se facea vinovat pt arderea releului) as fi avut neplacuta surpriza sa-mi arda si noul releu.In concluzie,nu te grabii,verifica apoi schimba.Eu am pus un releu sh de honda trans,se potriveste si nu se incalzeste la fel de tare precum cel de virago. Bafta Ai putea sa imi zici te rog cat trebuie sa scoata alternatorul cand il verific? Am inteles ca daca ar functiona releul ar trebui sa imi dea undeva in jur de 15. Dar nu stiu cat tre sa imi scoata in alternator. Sau cum se face verificarea asta? Eu din pacate nu am avut prea multe lectii de mecanica si nu prea ma pricep . Te rog daca ma poti indruma putin. Multumesc. salut Editat Iulie 14, 2011 de emil_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Ai putea sa imi zici te rog cat trebuie sa scoate alternatorul cand il verific? Am inteles ca daca ar functionare releul ar trebui sa imi dea undeva in jur de 15. Dar nu stiu cat tre sa imi scoata in alternator. Sau cum se face verificarea asta? Eu din pacate nu am avut prea multe lectii de mecanica si nu prea ma pricep . Te rog daca ma poti indruma putin. Multumesc. salut Din pacate prea multe nu-ti pot spune,nici eu nu ma pricep,motiv pt care am fost la un mecanic.Important este sa se priceapa la partea electrica.Eu am rebobinat alternatorul,super lucrare mi-au facut baietii.In fine,ideea este ca in momentul in care se uita la alternator,motorul trebuie inclinat pe partea dreapta,atat cat sa nu-ti pierzi uleiul.Totodata trebuie sa ai pregatita si o garnitura,in cazul in care cea veche nu o mai poti folosi.Nu cred ca este o lucrare pe care sa o poti face in spatele blocului,cu atat mai mult cu cat nu te pricepi. Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Din pacate prea multe nu-ti pot spune,nici eu nu ma pricep,motiv pt care am fost la un mecanic.Important este sa se priceapa la partea electrica.Eu am rebobinat alternatorul,super lucrare mi-au facut baietii.In fine,ideea este ca in momentul in care se uita la alternator,motorul trebuie inclinat pe partea dreapta,atat cat sa nu-ti pierzi uleiul.Totodata trebuie sa ai pregatita si o garnitura,in cazul in care cea veche nu o mai poti folosi.Nu cred ca este o lucrare pe care sa o poti face in spatele blocului,cu atat mai mult cu cat nu te pricepi. Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4. Bafta Multumesc frumos. Drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Pentru toti cei care ar putea sa pateasca ca mine: Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Problema era iminenta dar din lipsa de bani si ignoranta am tot amanat rezolvarea si prin urmare m-am trezit in intersectie cu maneta libera. Am tras pe margine si dupa ce m-am injurat singur nu am avut ce-i face decat sa ma duc la munca cu metroul cu casca in mana. Un coleg de forum mi-a povestit ca si el a patit asta dar cum nu am vazut pe aici nici un post cu tema asta povestesc eu. Cablul costa 8 euro deci nu este o problema dar ma lasase undeva iar eu o vroiam acasa daca urma sa stea 2 saptamani pana ce vine piesa. Asa ca urmand indrumarile colegului "buldozerul" am mers la un magazin de biciclete si am luat un cablu de frana si un surub gaurit la fantastica suma de 5 lei, am scos cablul vechi, l-am bagat pe cel nou dupa ce am dat pe interiorul camasii cu wd40 si l-am trecut prin parghia de la ambreiaj blocandu-l cu surubul, care nu incape in interiorul tablei ambutisate dar lasat afara nu freaca in nimic si isi indeplineste rolul. Am facut 30 km fara nici o problema si eu zic ca ma va tine pana la venirea noului cablu fara discutie. Cablul de bicicleta cel mai gros este pe jumatate fata de cel original deci nu se pune problema de al folosi decat ca o solutie de iesit din criza. Cel mai probabil cei mai patiti stiau ce am povestit eu aici dar pentru altii ca mine e bine de stiut mai ales daca o patesti undeva pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.