Vizitator MosRahao Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 o solutie mai buna decat suna un prieten sa tina de coarne o solutie mai buna decat asta mi-a aratat-o Bogdan Padure, mai demult: tii motocicleta cu mana dreapta de mansonul cu acceleratia, in echilibru, sa fie dreapta in timp ce te dai mai pe spate, ashea si te apleci spre a vedea concomitent nivelul uleiului pe gemuletzul ala... ai indemanarea sa faci miscarea asta? eu nu, asa ca prefer varianta "cheama un prieten". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) Profitand de vremea capricioasa, stimulat de discutiile de acum cateva zile si in special pentru faptul ca intentionam sa rezolv o situatie mai veche, m-am decis sa demontez carburile... operatie nu tocmai placuta... Deci: pe jiglerel principal al carburatorului cilindrului din fata scrie 135 - conform cu fotocaptura setului de reparatie pusa de tine. Atasez foto si documentul lui Haynes in care indicatia este evident gresita... Salut Cristi, Acum am intrat și iți mulțumesc frumos pentru informație, interesant era dacă îmi spuneai ca si în carburatorul din spate ai găsit 137,5. De atunci am to studiat fenomenul pe toate forumurile din jurul pământului, m-am cam convins ca este corect asa cum și tu bănuiai și cum de altfel scrie pe seturile de reparație. Am adunat foarte multa documentație, am sa încerc sa îmi fac timp și sa o pun undeva pe forum. Un forum foarte bun este http://www.viragoforum.de/index.php, chiar dacă este în germana, va ajutați de Google Translate. Cu stima, Editat Aprilie 14, 2013 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) Eu nu inteleg de ce trebuie sa stea motocicleta dreapta atunci cand schimbi uleiul?!! Uleiul se scurge mult mai bine daca sta pe cricul lateral fiind inclinata pe partea cu ,,bushonul".La reumplere pui ulei cat scrie la carte (bidoane sunt gradate iar daca sunt de 4 l scazi 2.7 l si vezi la ce semn cade apoi torni.Dupa ce ai pus cantitatea ,te asezi in genunchi in fata ,,femeii rele" cu mana dreapta impingi de mobra pana ajunge cat de cat dreapta (sigur nu o vei da pe partea cealalta ) si cu o lanterna (ca soarele sau becul din tavan au prostul obicei sa nu te lase sa vezi bine vizorul) verifici nivelul .Asta pentru cine are semne ,eu NU am semne si merg pe metoda : 3/4 din fereastra sau ,,parca mai am o idee pana sus". Merge sa vezi si calare pe ea daca esti mai ,,flexibil" sau folosesti o oglinda mica. Eu am schimbat uleiul ieri,era pana la ,,mai este o idee"..L-am pornit ,l-am oprit si dupa un timp nivelul era la ,,jumatatea jumatatii de sus" cu ea dreapta motocicleta dreapta ).. PS-bun site Doru dar pana la google translate trebuie sa stii ce deschizi,sa faci cont etc ...ca asa iei pagina cu pagina copy..paste translate ..etc .A dracului germana vorbesc nemtii astia.) Editat Aprilie 14, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Cu respecte tuturor...am si eu o rugaminte intrebare la voi... daca se poate si nu e foarte greu de explicat .... la a mea viroaga de 250 ... a fost la service unde nu sa realizat zic eu corect amestecul aer carburant... mai pe romaneste ... anu trecut faceam cu rezervoru meu de 9 litri undeva la 290 de km iar azi dupa o tura de abea 160 ... mai am in rezervor undeva la 2 litri ... banuiesc sa e ceva mai mult rau decit normal .... daca se poate un ajutor cit de mic ar fi binevenit.. inafara de explicatia scurta du`o in service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Eu nu inteleg de ce trebuie sa stea motocicleta dreapta atunci cand schimbi uleiul?!! eu NU am semne si merg pe metoda : 3/4 din fereastra sau ,,parca mai am o idee pana sus". nu e musai sa stea dreapta cand il scurgi pe cel vechi, intr-adevar, ci cand il masori pe cel nou, evident. eu insa o mai inaltz cu un lemn ca sa am loc mai bun cand ma tavalesc pe langa ea sa-i deschid busonul de golire. despre nivelul maxim, am auzit de la altii mai putin habotnici ca n-ar fi o problema ca uleiul sa fie peste maxim... eu insa il pun la semn. intr-adevar, semnul de maxim este trasat la 3/4 din inaltimea vizetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Salutare la toata lumea. De duminica am scos si eu motorul meu ”Blue-star” de la iernat, un virago de 250. Pe timpul iernii a primit pinioane noi, cu schimbarea raportului de transmisie, sei noi si cam atat. urmeaza anvelopa spate pe care am achizitionat-o noua si mai lata 140/90/15 (cea veche are dot 91 ) si cam atat. Ps am uitat proiect de viitor este indian style Editat Aprilie 16, 2013 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Salutare la toata lumea. De duminica am scos si eu motorul meu ”Blue-star” de la iernat, un virago de 250. Pe timpul iernii a primit pinioane noi, cu schimbarea raportului de transmisie, sei noi si cam atat. urmeaza anvelopa spate pe care am achizitionat-o noua si mai lata 140/90/15 (cea veche are dot 91 ) si cam atat. 2013-04-14 14.43.12.jpg 2013-04-14 14.44.35.jpg 2013-04-14 14.45.21.jpg 2013-04-14 14.46.15.jpg 2013-04-14 14.44.55.jpg Ps am uitat proiect de viitor este indian style Poate stam la o tigare azi, maine, zilele astea... ieri si azi am trecut pe langa ea, in drum spre munca, parcata pe Maria Rosetti Mi se parea cunoscuta, mai ales dupa culoare, dar nu eram sigur. p.s: dot 91?????????? Editat Aprilie 16, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Poate stam la o tigare azi, maine, zilele astea... ieri si azi am trecut pe langa ea, in drum spre munca, parcata pe Maria Rosetti Mi se parea cunoscuta, mai ales dupa culoare, dar nu eram sigur. p.s: dot 91?????????? cum sa nu. dar nu e maria rosetti la dot scrie decat 91 atat fara alte cifre. nu mai conteaza il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpawnN Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Salut! Cumpar tobe virago 250 '94. PM Pret pret si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 cum sa nu. dar nu e maria rosetti la dot scrie decat 91 atat fara alte cifre. nu mai conteaza il schimb. Eh, langa cabinetul de optica medicala (ochelari)... trec in fiecare dimineata pe langa el, in drum spre munca Nu stiu exact de unde incepe maria rosetti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Am schimbat anvelopa la Blue-star si am pus 140/90/15 (merge pe 535), de care sunt foarte multumit, am aderenta in sfarsit ). Am ajuns la concluzia ca mai bine i-au o anvelopa noname decat un second cu dot peste 6 ani. Urmeaza sa pun si pe fata de 100, dar la anul. Am facut si plinul, ocazie cu care am constatat ca am avut un consum de... 2,4%, nu stiu daca se datoreaza schimbarii de pinioane, dar sunt foarte multumit. Sezonul trecut avem in jur de 3%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Si ai indreptat si numarul Ieri era stramb... azi era drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Pfui... 2.4%... Vreau si eu Ca si paranteza, aderenta ai datorita anvelopei noi. Ca e no-name sau nu o sa se vada doar in situatii critice in care sper sa nu ajungi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Pfui... 2.4%... Vreau si eu ... Pai ia-ti un XV-250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ...aderenta ai datorita anvelopei noi. Ca e no-name sau nu o sa se vada doar in situatii critice in care sper sa nu ajungi! Pe site-urile de specialitate are recenzii bune, Kenda K657, oricum nu vreau sa fac reclama, dar tot raman la ideea mea ca este mai bun decat o anvelopa sh. Asfalt uscat la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 MIB unde ai gasit Kenda K57 140/90/15 si la ce bani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Cine imi poate recomanda un set de discuri+placute pt fata, bune, ieftine si noi? @MIB: Stai linistit man, ca io vb la modul general. Oricum iti dau dreptate, eu cand am schimbat cauciucurile parca am schimbat si motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Cine stie o sursa mai ieftina pentru membrane de carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 MIB unde ai gasit Kenda K57 140/90/15 si la ce bani ? Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Cine stie o sursa mai ieftina pentru membrane de carburator? http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=272_278_309&products_id=1687 sau www.romimoto-piese.ro.. Am gasit pe aici pe site in urma cu ceva timp o informatie legata de membrane .Aceleasi membrane erau folosite parca si la anumite modele de suzuki..sau pana mea ..nu mai gasesc ideea este ca aceleasi membrane dar pentru alta marca de motor erau mult mai ieftine.o sa mai caut. Am gasit ..postarea ...,,Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov..."" sursa:userul yo4hgx Editat Aprilie 20, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Aha, cam scumpe, inca nu-mi permit... dar trebuie neaparat sa fac economii! Deocamdata le-am reparat pe cele actuale si sper sa tina o perioada buna. Erau crapate, cauciucul membranei imbatranit, avea fisuri la greu, se vedea prin el pe partea cealalta. Insa partea textila era intreaga, asa ca a fost usor de "reparat". Evient, aceasta reparatie inseamna carpeala nu faceti ca mine! Editat Aprilie 21, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 salut , spuneti-mi si mie va rog , care stiti sau ati auzit ceva despre cauciucurile taiwaneze ( producator CENEW )...sunt ok ? au ceva probleme ? cauciucul este pt o virago de 250 , este nou si are un pret foarte bun Multumesc , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 .. spuneti-mi si mie va rog , care stiti sau ati auzit ceva despre cauciucurile taiwaneze ( producator CENEW )...sunt ok ? au ceva probleme ? cauciucul este pt o virago de 250 , este nou si are un pret foarte bun Nu am gasit numic despre producatorul respectiv, dar la pretul ala nu mai conteaza, este nou, daca il tii 2 ani tot este bine. De obicei le gasesti pe http://www.tyretest.com, dar firma asta nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Conteaza... compozitia, profilul... am vazut anvelope (auto) noi, de firma "dubioasa", care erau praf. Nu aveau deloc aderenta, plus ca unul din 3 bateau, probabil aveau defecte de fabricatie... la moto cred ca e mai importanta aderenta, decat la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Si eu am incercat sa repar membranele vechi si nu am avut succes,a trebuit sa le inlocuiesc.Inca le mai am pe cele vechi.Daca le vrei le donez cu placere. Aha, cam scumpe, inca nu-mi permit... dar trebuie neaparat sa fac economii! Deocamdata le-am reparat pe cele actuale si sper sa tina o perioada buna. Erau crapate, cauciucul membranei imbatranit, avea fisuri la greu, se vedea prin el pe partea cealalta. Insa partea textila era intreaga, asa ca a fost usor de "reparat". Evient, aceasta reparatie inseamna carpeala nu faceti ca mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.