adovis77 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Told ya! Alta data dai direct gaura si rezolvi problema in 10 minute! Pana ll urmatoarea desfacere de capac alternator o sa ma documentez cum se face operatiunea ca la carte deoarece nu vreau sa stric ceva si-o scot la capat pana la urma. Multumesc pentru sfaturi tuturor! Editat Iulie 17, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Mineral sau semisintetic? Sau sintetic? Pai daca incepe cu 20, nu poate fi sintetic... chiar daca scrie pe ambalaj asa ceva! Ce este bine de stiut? - O data pus in motor si dupa ce ai rulat cu moto, degradarea uleiului incepe. Asta inseamna ca si daca nu mergi cu motorul el continua sa se degradeze. Deci chiar daca nu ai km multi este bine ca sa-l inlocuiesti macar o data pe an. Am citit undeva ca daca masina sta in garaj 6 luni, atunci cand vrei sa o utilizezi obligatoriu inlocuiesti uleiul din motor. - Uleiurile minerale multigrade din zilele noastre, datorita aditivilor, au propietati identice ca si cele sintetice, doar durata de exploatare este mai scurta. Astfel poti merge linistit cu mineralul chiar 12000 km. Apoi Virago are un motor cu turatie mica catre medie, asta inseamna ca nu solicita si nu distruge uleiul la fel de repede ca un motor SS. - Filtrul nu este necesar sa fie schimbat o data cu uleiul ci la doua schimburi. Degradarea uleiului nu produce colmatarea filtrului. Acesta retine depunerile ce rezulta in timpul arderii trec pe langa secmenti si ajung in motor, fiind apoi spalate de ulei. - In grila de servisare, fabricantul specifica inlocuirea uleiului la 10000 km sau la un an chiar daca nu faci nr-ul de km, iar filtrul la 20000 km. Evident ca aceste valori nu sunt maxime! Din motive de siguranta si acordare garantie constructorul trece cca 60 - 70% din valorile normale. Deci si daca depasesti aceste termene cu 40 - 30% teoretic nu se intampla nimic. Editat Iulie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 nu stiu, am intrebat... producatorii au schimbat atat de multe in productie si marketing, ca nu mai stiu ce sa zic si sa cred... apropos de uleiuri: mobra mea, nepornita de vreo 3 ani aproape, uleiul statut in ea... o sa dau afara uleiul vechi si pun unul nou pt 10-15 min de functionare, sa "spele" pe acolo. ce nu stiu eu e daca sa schimb filtrul de ulei inainte de primul schimb, cel de 15 min, sau dupa el, la schimbul final cu care voi merge putinul timp ramas din sezonul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Nu cred ca este cazul sa schimbi de doua ori uleiul. Incalzesti motorul cu uleiul vechi si apoi il inlocuiesti dupa ce lasi sa curga tot. Este mai simplu! Dar daca vrei sa faci o "spalare", nu te opreste nimeni. Filtrul il schimbi inainte sa torni uleiul nou( si daca ai rulat cu cel vechi 20000 km) Editat Iulie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Eu nu as vrea sa o pornesc cu uleiul vechi deloc... tu zici sa-i dau o cheie, cateva minute lasata sa mearga cu uleiul vechi, si dupa dat afara cu tot cu filtru? Si dupa facuta spalarea si schimbul al 2lea? Ma gandeam sa nu o pornesc, sa scurg cat se poate din uleiul vechi (o las peste noapte fara busonul de golire), pun uleiul nou... 10-15 min pornita (daca porneste, sper ), dupa care scurs si uleiul asta, dat afara filtrul, pus filtru nou si ulei nou si... benzina si km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Exista uleiuri full sintetice 20w50.De exemplu seria 7100 de la Motul. Sa nu.mi zica cristi ca e o minciuna ca nu cred, uleiul este rosu si difera mult de cel din seria 3000. Iar faza cu schimbatul filtrului la 2 schimburi de ulei e valabila doar daca folosesti filtre OEM de care a zis japonezul.Altfel e musai! Nu porni motorul daca are ulei vechi in eldreneaza.l pur si simplu si pune.l pe cel de spalat si abia dupa aia porneste!Apoi drenezi din nou, si pui untdelemn de la bunica;))aka uleiul care il vei folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 uleiul daca sta degeaba 3 ani nu se degradeaza in asa hal incat sa devina periculos pentru motor sa nu il poti porni 15 min ca sa il incalzesti si sa il scurgi.uleiul care este folosit 1 an, are in compozitie pilitura de fier, reziduuri de ardere etc. un ulei doar statut nu mai poate proteja in regim de uzura, dar 15 min la relanti nu poate dauna motorului.a mai zis cineva inaintea mea, si eu il sustin, adica porneste motorul,dar sa aiba ulei sigur, lasal 15 min sa se incalzeasca, scurgi, scoti filtrul, scuturi putin motorul sa scurga tot, pui filtrul, pui uleiu si dai km.eu asa as face.tu fa cum crezi de cuviinta.eu nu mias permite sa fuck un ulei doar pentru o spalare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Multumesc pt sfaturi. Pt 70-80 lei in plus, prefer sa fiu sigur, chiar daca arunc un schimb de ulei... Problema e ca nu-mi dau seama daca are ulei sau nu (teoretic are, s-a mers cu ea dupa care a fost lasata in curte), pt ca gemuletul de vizitare e atat de murdar incat nu se mai vede nimic. Motiv pt care trebuie sa desfac capacul de pe dreapta si sa-l curat, e imposibil sa vezi ceva prin el... si cand voi scoate capacul, voi scurge si uleiul, voi scoate si filtrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 nu se vede prin gemulet pt ca e negru uleiul.o data ce ai scurs uleiul vechi, ar trebui sa vezi prin geam,nu cred ca trebuie curatat.in continuare nu cred ca e necesar uleiul de spalare.motoarele nu sunt atat de sensibile pe cat credem noi,si sa le gadili toata ziua nu mi se pare rentabil.sunt piese la care trebuie precizie maxima si piese care nu.tu fa cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Aha, merci... o sa incerc si asa, ca parca nu mai am chef sa dau jos si capacul ala. Poate iese la "lumina" doar prin schimbarea uleiului. Mai intreb o data, poate am noroc... gasesc cumva pe la voi mufa asta? E de la relay assembly, 9 pini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 tare mult as avea nevoie sa mai ridic putin fata la virago, si mia venit o idee ieri,cand am vazut un vn800 si avea o roata cred de doua ori mai mare ca a mea.ce ziceti, as putea sami pun o roata mai mare pe fata?de la alta moto poate, ca cred si virago de 75o are aceeasi roata ca a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Aha, merci... o sa incerc si asa, ca parca nu mai am chef sa dau jos si capacul ala. Poate iese la "lumina" doar prin schimbarea uleiului. Mai intreb o data, poate am noroc... gasesc cumva pe la voi mufa asta? E de la relay assembly, 9 pini. Gasesti mufa cu 9 pini pe Maica Domnului, la Conex. E simplu de montat.Te pot ajuta eu daca nu te descurci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Gasesti mufa cu 9 pini pe Maica Domnului, la Conex. E simplu de montat.Te pot ajuta eu daca nu te descurci singur. Identica cu asta de la virago? Ar fi fantastic sa o gasesc acolo... poate dau maine o fuga. Cu montajul nu e problema... scos papucii, prins firele (si cositorite), pus papucii... infipt mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un prieten vinde un suport ptr coburi. Se potriveste la Vx, Viraga si altele care au aceeasi prindere la amortizoarele spate. 0758540870 Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Identica cu asta de la virago? Ar fi fantastic sa o gasesc acolo... poate dau maine o fuga. Cu montajul nu e problema... scos papucii, prins firele (si cositorite), pus papucii... infipt mufa Identica gasesti in Iwata, Japonia ) Unde ti-am zis eu gasesti mufe mama-tata cu 9 pini, foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Nu ma ajuta cu nimic daca sunt "bune" ) Mufa aia e terminatia cablajului de la un releu... si se infige in acel releu. Daca nu e identica (ca dimensiuni si forma, asezare pini etc) nu intra in releu... simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 EEE, atunci comanda-ti o mufa originala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 EEE, atunci comanda-ti o mufa originala... Esti de "geniu"... nu exista. Altfel o comandam de mult... exista doar instalatia electrica cu tot cu mufa, la un pret exagerat. Tu ce credeai, ca vreau o mufa "cu 9 pini", oricum ar fi ei? Dezmembram un pc si gaseam una, daca asta era problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 oare repsolul e ok? Anul acesta am pus Repsol 20W50 din curiozitate... motorul se comporta excelent si pe canicula, in traficul din Bucuresti. Cred ca 20W50 este exact ce trebe... si-l voi utiliza si in viitor. Tot Repsol 20W50 folosesc si eu din acest an si sunt foarte multumit. La un pret foarte ok l-am gasit la Alin: http://consumabile.bepagroup.ro/uleiuri/repsol/repsol-repsol-moto-v-twin-4t-20w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Salut! A pornit pana la urma : http://www.youtube.com/watch?v=XrsE8O3q_60 Multam pt. sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 (editat) Un prieten vinde un suport ptr coburi. Se potriveste la Vx, Viraga si altele care au aceeasi prindere la amortizoarele spate. 0758540870 Alex cam in ce pret ar fi astea si de pe ce motor au fost date jos mai exact ? Editat Iulie 18, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 cam in ce pret ar fi astea si de pe ce motor au fost date jos mai exact ? fieratania pare a fi un suport pentru side case de la Hepko&Becker, incomplet; ii lipsesc: partea de sus, pentru top case cat si piesele din spate in care se zavorasc incuietorile de la side case. am unii asemanatori insa cu un altfel de tip de prindere pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Anul trecut am avut 15W40, insa la canicula dupa mai mult timp parca simteam ceva la motor. Anul acesta am pus Repsol 20W50 din curiozitate... motorul se comporta excelent si pe canicula, in traficul din Bucuresti. Cred ca 20W50 este exact ce trebe... si-l voi utiliza si in viitor. Tot Repsol 20W50 folosesc si eu din acest an si sunt foarte multumit. La un pret foarte ok l-am gasit la Alin: http://consumabile.bepagroup.ro/uleiuri/repsol/repsol-repsol-moto-v-twin-4t-20w50 multam fain de raspunsuri! voi trece si eu la repsol 20w50. pt. xv 535, manualul de utilizare da trei volume de ulei de inlocuit: -schimb periodic - 2,6 l -schimb cu filtru ulei - 2,8 l -cantitate totala - 3,2 l ce stiti de diferentele astea? ultima data cand am schimbat uleiul, m-am gandit sa cumpar 4 l (ca doar scrie undeva si pe carter ca intra 3,2l). dar pana la urma am schimbat uleiul in atelierul magazinului si au intrat numai 3l pana gemuletul de control mi-a aratat nivel maxim. in 6000 km parcursi, nu am completat deloc ulei fiindca n-a fost nevoie. nivelul e la maxim. deci as cumpara doar 3l de ulei. i-a intra cuiva mai mult? sosea uscata! Editat Iulie 19, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 capacitatea totala este de 3,2 cu motorul golit complet de ulei ( motorul nou sau dupa o reparatie capitala ) cand nu are nici o lacrima de ulei in el 2,6 intra cand faci schimbul doar de ulei, fara filtru si atunci mai ramane ulei in filtru si blocul motor iar 2,8 este cand ii schimbi si filtrul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) Motorul merge bine, mai bine decat inainte, dupa reparatia la starter clutch dar se aude un sunet ciudat cand ii dau gaz un hamait foarte subtil : http://www.youtube.com/watch?v=xXod8cuJE7E Nu-mi aduc aminte daca facea la fel inainte sa-i fac reparatia asta . Ce poate fi? Editat Iulie 19, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.