Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).


» Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).

 

Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala?

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se da urmatoarea speta:

 

Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara?

 

Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere).

» Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45

 

Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala?

12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100%

La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100%

La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare.

 

12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah.

» Post actualizat in 14 Jan 2016 09:50

12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah.

 

12,48 V dupa inca o zi...

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12,48 V dupa inca o zi...

A mea ieri a avut 12,2V inainte sa o pornesc. A invartit ceva mai incet dar a pornit, dupa care profitand de vremea superba i-am facut o "incarcare" de 220km, Bucuresti-Provita de Jos tur -retur. Am dus niste "porcarii" la afumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea ieri a avut 12,2V inainte sa o pornesc. A invartit ceva mai incet dar a pornit, dupa care profitand de vremea superba i-am facut o "incarcare" de 220km, Bucuresti-Provita de Jos tur -retur. Am dus niste "porcarii" la afumat.

 

Atunci inseamna ca mai are ceva viata si a mea.

 

Au iesit bune "porcariile"? Au facut si ai mei niste carne afumata si sunca. Au iesit genial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au iesit bune "porcariile"? Au facut si ai mei niste carne afumata si sunca. Au iesit genial.

Rezultaul il vad peste o sapatmana dar in consum abia prin iunie-iulie pentru ca eate vorba de zece slaninute si doua jamboane.

Apropo sa mai zica cineva ca nu este util un RCA pe tot anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Știe cineva unde pot găsi setul de Garnituri si bobina de la robinetul electromagnetic?

Sau un bobinator bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva unde pot găsi setul de Garnituri si bobina de la robinetul electromagnetic?

Sau un bobinator bun

Esti sigur ca s-a dus bobina, nu mai actioneaza sau ai ceva blocat acolo?

Garniturile nu lle poti face? Pune niste poze sa vedem si noi ce te doare.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A intrat apa si mizerie pe langa cablurile electrice si locasul bobinei era plin de mizerie si rugina. Am curatat si deblocat piesele mobile, insa bobina este intrerupta (nu masoara nimic) Garnitura de la robinet este ciupita iar cea mare pe care lucreaza sistemul electromagnetic este rarita se vede prin ea in cateva locuri. Ma gandeam sa o fac dintr-o garnitura de pompa de benzina mai mare. Pe vremuri aveam cu gramada membrane de Buceag dar acum... O idee ceva unde pot gasi material de membrana? Revin cu poze cand ajung la garaj.

Editat de ytu60
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salurare , colegilor. Ma pregatesc sa pun si eu bateria pe moto, sa vad daca mai porneste. Am tinut-o in casa pe timpul iernii, am pus-o pe redresor, arata 13,1 incarcata, dar pe moto nu a vrut sa porneasca. O sa incerc din nou, acum, ca s-a maibincalzit. O alta intrebare am insa, daca ma puteti ajuta cu un sfat: am luat un adaptor usb pt incarcator telefon ( pt plecari la drum lung) , vreau sa-l leg la baterie, insa am obs ca are un led albastru care ar ramane permanent aprins. Ar fi o problema pt baterie daca ar ramane aprins? Ar fi indicat un intrerupator? Multumesc. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Baieti, am si eu nevoie de un sfat. Am un Virago 535 din '90 si are o mica mare problema.

Cum s-a incalzit motorul ( parcurs prin oras 10-15 km ) daca nu tin acceleratia trasa motorul se opreste. Daca vreau sa o pornesc de la buton, invarte odata/ de doua ori dupa care se opreste ( ca si cum nu as avea baterie ). Daca incerc sa o pornesc impinsa, in orice treapta de viteza tot nu merge ( in orice treapta ar fi, impingi motorul cu usurinta de pe loc ). Totul se intampla numai daca merg prin oras. Daca ies la un drum lung nu am probleme.

Asta se intampla de pe la inceputul lunii octombrie 2015, iar inainte de octombrie, cu 2-3 saptamani, mi-se intampla acelasi lucru dar mergeam cu motorul pe ploaie sau treceam printr-o balta.

Aveti vreo idee de la ce este ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce descrii eu tind sa cred ca iti vine prea multa benzina in camera de nivel constant, cand esti in afara nu sezizezi pentru ca motorul iti trage benzina si nu apuca sa se inece. Cum se comporta daca dupa un drum in afara incepi si circuli prin oras cei 10-15km?. Faptul ca iti invarte o data sau de doua ori este din cauza bateriei slabe.De cati amperi e bateria si din ce an? Ce ma deruteaza este ca nu sezizezi diferenta la impins in functie de treapta de viteza, tii cumva ambreiajul tras? Da motorul peste cap? Daca ar patina ambreiajul in asa hal ar trebui sa-l simti si in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce descrii eu tind sa cred ca iti vine prea multa benzina in camera de nivel constant, cand esti in afara nu sezizezi pentru ca motorul iti trage benzina si nu apuca sa se inece. Cum se comporta daca dupa un drum in afara incepi si circuli prin oras cei 10-15km?. Faptul ca iti invarte o data sau de doua ori este din cauza bateriei slabe.De cati amperi e bateria si din ce an? Ce ma deruteaza este ca nu sezizezi diferenta la impins in functie de treapta de viteza, tii cumva ambreiajul tras? Da motorul peste cap? Daca ar patina ambreiajul in asa hal ar trebui sa-l simti si in mers.

Bateria este intradevar slaba.

Dupa un drum lung, cum intu in oras si pana sa ajung acasa face aceasi problema.

Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Virago am intalnit o problema la rulmentul unidirectional de pornire, se desfac suruburile si se desprinde de pe volanta. Urmarile sunt blocarea angrenajului de pornire, situatie similara cu imposibilitatea invartirii motorului de catre demaror. Pana sa se intample asta, demarorul scoate niste sunete la angrenare, dar daca nu le sesizezi, nu iti dai seama de pericol.

Daca ai incarcarea buna, bateria buna, si motorul nu poate fi invartit de catre demaror...e clar!

 

O alta belea poate sa fie lipsa incarcarii, statoarele cedeaza si nu mai reusesc sa incarce. Verifica si incarcarea!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald.

Insemna ca iti patineaza ambreiajul si in mers dar nu sezizezi tu, sau poate o iei cu binisorul. Asta poate fi din cauza ca este prost reglat, uzat, ulei necorespunzator.

In rest ar trebui curatate carburatoarele si reglate, motorul se ineaca la ralanti cand e cald ori ca nu inchide cuiul pontou perfect ori este amestecul de ralanti reglat necorespunzator plus ca ar trebui verificata sincronizarea carburatoarelor. Mai stiu eu pe unul care isi regla nivelul ralantiului din surubul de sincronizare.

 

PS

Eu nu am pornit-o niciodata impinsa insa am o panta lunga cand cobor spre Provita de Jos, am oprit de cateva ori motorul , in viteza a IV a nu am avut probleme, lasand ambreiajul, s-o pornesc.

Apropo de asta vezi ca in manual nu se recomanda rulare pe distante mari fara motor pornit din cauza lipsei ungerii.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima.

Da cu WD40 pe articulatiile de la carburator (axele clapetelor in capete) asa patisem si eu. Nu desfaci nimic.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi de Virago, de sambata sunt proaspatul posesor al unei Honda Varadero 1000 din 2006. Stati linistiti, ca nu renunt nici la prima iubire, al meu Calut 535 din 1996. De acum ma gasiti atat aici, cat si pe forumul de Varadero. Iata-le pe amandoua, cum stau ele cuminti si ma asteapta :)

 

http://imageshack.com/a/img923/6618/0XKfv9.jpg

http://imageshack.com/a/img921/1743/rBn7sr.jpg

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am scris si pe grup pe facebuci in toamna despre problema mea.

O povestesc si aici in ideea ca poate ma ajuta unul dintre colegi mai experimentati

Problema este relativ simpla. Consumul sta undeva pe la 6,9 l/100km, anul trecut; cu un an inainte avem intre 4,7 si 5,5 daca aveam si pasager).

cum rezolv problema, ce trebuie sa fac, de unde incep si unde sfarsesc?

moto este virago 535 din 90

Editat de faher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...