Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

mersi Barna . meseriashu' s-a uitat doar la un jiclor ( sau jiglor , cum mama dreak' i-o zice , ca am vazut ambele variante folosite ) si mi-a zis ca e redus ca putere si ca ma costa sa-i maresc puterea de mai bine-l vand si-mi iau un motor mai mare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saltare!

 

Imi vand Viroaga 535 XV, 1998, 7800 km + 350 Km facuti in tara, e ca si noua.

 

Va las un link pt. mai multe detalii si poze:

/index.php?showtopic=184113

 

Numai bine si asfalt uscat!

 

Ultimul pret al Viroagei, redus de la 3700 E, este 3490 E, fix. Este ca noua! ;)

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi Barna . meseriashu' s-a uitat doar la un jiclor ( sau jiglor , cum mama dreak' i-o zice , ca am vazut ambele variante folosite ) si mi-a zis ca e redus ca putere si ca ma costa sa-i maresc puterea de mai bine-l vand si-mi iau un motor mai mare !!!

 

anu trecut o mers mai tare anu asta o iesit la pensie! cum vine astea ca io nu inteleg!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine este interesat:

 

Materiale pentru tobe cumparate pe 26.03.2008, cost 402 ron de la Metal-inox, Bucuresti, Crangasi, tel. 0726384180:

 

5 coturi diametru 50 mm, grosime 1,5 mm

2 coturi diametru 60 mm, grosime 1,5 mm

1m teava diamteru 50 mm, grosime 1,5 mm

1m teava diametru 60 mm, grosime 1,5 mm

1 buc platbanda 6 mm grosime, 60 mm latime, 200 mm lungime (pentru flansele de prindere pe blocul motor)

2 buc bara diametru 50 mm, a cate 100 mm (urmeaza a fi prelucrate pe strung si folosesc la sistemul de prindere a tevii la blocul motor si trecerea de la diametrul de 42 mm la 50 mm)

 

Manopera este executata de niste baieti din Ghencea, cost si contact la sfarsitul lucrarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manopera este executata de niste baieti din Ghencea, cost si contact la sfarsitul lucrarii.

 

E vorba de asta?

 

Poti confectiona accesoriile astea[sissy bar ,masca radiator,crashbar],si aici in Bucuresti fara neplacerea de a nu se potrivi modelului tau.Eu dupa multi meseriasi neseriosi am gasit aici pe forum doi meseriasi super ,frati Critian si Catalin ,care la preturi omenesti ,am calitate super.Facute dupa modele consacrate dar pentru '"BIJUTERIA" mea EU personal ii recomand cu incredere. Nu stiu ID lor aici pe forum ,dar stau in prelungirea Ghencea si un nr.de tel. -0740599564. Sper ca informatia sa fie de folos celor ce s-au saturat de umblat pe la falsi meseriasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu trecut o mers mai tare anu asta o iesit la pensie! cum vine astea ca io nu inteleg!

nu . a avut o defectiune pe care a remediat-o , dar a zis ca ar merge mai tare daca ar avea , citez " kit Dinojet " sau ceva de genu asta ( nu tin minte exact ) . zicea ca kit-ul asta contine o groaza de piese pt carburatoare si ca ar fi f. scump.sa-l ia naiba de kit , nu mai am nevoie de nimik . motoru merge la fel ca anu trecut si sunt multumit de el , inca nu mi-a ramas mic . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu . a avut o defectiune pe care a remediat-o , dar a zis ca ar merge mai tare daca ar avea , citez " kit Dinojet " sau ceva de genu asta ( nu tin minte exact ) . zicea ca kit-ul asta contine o groaza de piese pt carburatoare si ca ar fi f. scump.sa-l ia naiba de kit , nu mai am nevoie de nimik . motoru merge la fel ca anu trecut si sunt multumit de el , inca nu mi-a ramas mic . :ok:

Problema e ca eu personal inca nu am auzit de kit DYNOJET fabricat pentru Viroaga de 535.Pentru YAMAHA XVS 1100 D.STAR tip VP05,YAMAHA XVS 650 CLASSIC tip XVS650A,YAMAHA XVS 650 DRAG ST tip 4VR, HONDA VT 600 C model PC21 fabricat 94-97,KAWASAKI VN 800 tip VN800A1 ,KAWASAKI VN 800 CLASSIC Tip VN800B,SUZUKI VS 800 GL tip VS52B,SUZUKI VS 1400 tip VX51L,SUZUKI VS 1400 GLP tip VX51L fabricat 96 - 97 .. stiu ca se fabrica ,poate ca cu anumite modificar se poate pune si la XV535 dar nu cred .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .Dap problema creaza o piesa asa se zice "joint carburetor" este intre carburator si cilindru din cauciuc special care rezista la temperatura etc.etc..Cum se vede si in poza gaura aia poate sa fie si mai mare,deci concluzia ca este inecat un pic si asa scade kw la viroage.Se poate face rost si de joint carburetor care este deschisa mai bine si da o putere mai buna de 34kw

 

La virioage nu este nici o diferenta defapt doar piesa asta si reglajul.Modelele 2YL marea majoritatea este cu 34kw mai exact 46 caluti ,modelele 3BR sunt de 20KW mai exact 27caluti (+ speranta ca traiesc toti :ok: )

Bafta

Barna

Intrebare: unde pot gasi piesele (joint)?

ca la mine arata cam rau, pare crapat invelisul exterior, nu stiu cat ma mai duc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt. cei care se pricep: faptul ca am schimbat capacul din stanga al motorului si am actionat din cand in cand motorul din demaror (fara a-l porni) fara a avea ulei in motor se considera a fi "engine overhaul" din pdv-ul schimbului de ulei? In manual scrie ca in cazul asta se pune 3.6 litrii (in mod normal se pun 3 litrii fara si 3.2 cu filtru), eu am pus doar 3.4 litrii si mi se aprinde ocazional indicatorul de lipsa nivel ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am o Virago 535 din 93, si am ceva probleme, la turatie mica dak o accelerez mai tare parca se ineaca si nu mai trage, nu mai are putere deloc, si scoate un fum negru si da rateuri, adik merge critic dar merge,

 

Am inteles k ar fi nustiu ce mebrana de la vacum, dar mi s-a mai zis k e galeria de admisie, care ar fi de plastic si se sparge sisau din arpopiere ar si prin apropiere

 

Multumesc mult!!!

post-12361-1206950575_thumb.jpg

Editat de konnypac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nici un mecanic moto prin zona? Ca nu stiu cat de mult te ajuta daca intrebi pe forum...

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 17:17 -------------

Cred ca ai descoperit unul din locurile in care poti intinde cablul de acceleratie :crack: . Succes in continuare si la cat mai multe descoperiri :huh:

Ironic... :D M-am prins ca asta face, ca nu e asa de greu insa nu are nici o urmare. Am sucit de el o gramada si nimic in trafic. Nu se simte nici o diferenta.

 

 

--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 17:23 -------------
E mult consumul de 6,7 in oras pt. o Virago 535? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

<small>--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 17:17 -------------</small><br/>

Ironic... :ok: M-am prins ca asta face, ca nu e asa de greu insa nu are nici o urmare. Am sucit de el o gramada si nimic in trafic. Nu se simte nici o diferenta.

 

 

 

De fapt acolo trebe sa ai 2 suruburi: unul intinzi cablul si unul blochezi. Nu pot sa zic ca daca strangi mai tare cablul se va vedea ceva. Cel mult se va misca acceleratia mai greu.

 

Care este ideea: Tu ai 2 cabluri de acceleratie (pe tur si retur) care impreuna cu manerul de acceleratie si cu clapeta (sau discul spune-i cum vrei) de la carburatoare formeaza o bucla. Dupa ce montezi cablurile strangi de surubelele de reglare (ca cel pe care l-ai gasit) astfel incat sa ai o cursa libera a mansonului de acceleratie de vre-o 2-6 mm. Daca e prea slab juma de cursa de acceleratie este degeaba si risti sa-ti sara si cablurile din locasuri. Daca este prea strans uzezi cablurile de acceleratie prematur.

 

Daca vrei sa gaseti surubele cu efect imediat cauta pe la carburatoare un surubel care regleza relanti-ul. Misti de ala si imediat se schimba turatia. Aici poate fi si un motiv al cosumului mare de care te plangi: relantiul prea mare.

 

Succes in continuare la gasit surubele.

Editat de pirvulescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy si mie imi manca cam tot asa si chiar mai mult in rahatul asta de Bucuresti unde stai mult mergi intre masini si cand ai putin liber ii dai in goarna ca sa nu stea conservarii langa tine. imi sare si de 7,5-8% depinde de orele la care merg cu ea . Cand merg in afara imi ia cam 4.5-5 maxim cu pasager.

 

De relantiul la mine nu e mare , e exact ca la carte si o si simt (mi-am pus turometru).

Editat de iacomia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca cateva poze cu tobele in lucru:

 

Sper maine , pozele finale si un filmulet cu sunetul!!!

Tare de tot!

Asteptam rezlutatul final :ok: ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e prea slab juma de cursa de acceleratie este degeaba si risti sa-ti sara si cablurile din locasuri. Daca este prea strans uzezi cablurile de acceleratie prematur.

Ahaaa... La mine acum e prea slab, adica jocul la maneta e prea mare. Mai bine il pun undeva pe la jumate, asa cum era. (Cand motorul merge bine ma mananca pe mine undeva sa ii fac ceva sa vad ce se intampla...) :(

 

Asa, alta chestie: vreau sa imi pun proiectoare. Are cineva de dat? Am cautat pe Louis 10005232 dar nu inteleg daca alea sunt proiectoare sau sunt numai suporturile... Astept recomandari dar sa fie "simtite", adica la preturi mici. :ok:

Editat de Purghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaa... La mine acum e prea slab, adica jocul la maneta e prea mare. Mai bine il pun undeva pe la jumate, asa cum era. (Cand motorul merge bine ma mananca pe mine undeva sa ii fac ceva sa vad ce se intampla...) :(

 

Asa, alta chestie: vreau sa imi pun proiectoare. Are cineva de dat? Am cautat pe Louis 10005232 dar nu inteleg daca alea sunt proiectoare sau sunt numai suporturile... Astept recomandari dar sa fie "simtite", adica la preturi mici. :ok:

 

vezi la accesori ca a postat cineva ceva proiectoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata tobele! :ok:

 

Multumesc baietilor din Prelungirea Ghencea pentru realizare! :(

Super meseriasi!!!

Cristi si Catalin ne auzim pentru sissy bar!!! :ok:

 

 

O sa vin si cu un filmulet foarte curand!!!

post-22107-1207233890_thumb.jpg

post-22107-1207233945_thumb.jpg

post-22107-1207233955_thumb.jpg

post-22107-1207234035_thumb.jpg

post-22107-1207234162_thumb.jpg

post-22107-1207234186_thumb.jpg

post-22107-1207234263_thumb.jpg

Editat de Sirher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata tobele! :ok:

 

Multumesc baietilor din Prelungirea Ghencea pentru realizare! :(

Super meseriasi!!!

Cristi si Catalin ne auzim pentru sissy bar!!! :ok:

O sa vin si cu un filmulet foarte curand!!!

 

Pozele sunt din fata atelierului? Incerc sa localizez unde sunt, in caz ca o sa am si eu nevoie, si pare a fi o strada oblica pe Prelungirea Ghencea: Str Cooperatiei sau Vointei. Asa este? Daca nu m-am inselat o sa gasesc usor dupa casa colorata care se vede in fundalul pozelor tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...