Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

SALUTARE

 

MERSI LA TOTI PT SFATURI....SE PARE CA O SA INVAT DIN GRESELILE VOASTRE SI NU O SA IMI GOLESC TOBELE....E PREA RISCANT

TOTUSI VREAU SA DESFAC SURUBUL ....SUNT CURIOS CUM SUNA FARA EL......PROBLEMA E CA NU IL GASESC

SUB TOBE GASESC DOAR UN FEL DE SURUB CARE MI SE PARE CA E UN NIT SI AM MAI GASIT UNU PE TOBA UNDEVA MAI IN FATA.

CARE DINTRE ELE OR FI?

PUN SI POZE:)

Golestele cu grija si iti zic ca ai sa fii multumit rau de tot! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am si eu o mica problema. Mi-am shcimbat cauciucul pe fata si cand mi-am dat roata jos mi-au picat placutele de frana, le-am pus la loc si acum mi s epare ca frana nu mai prinde atat de bine, asta dupa ce am inlocuit uleiul scurs cu DOT 4. Ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo vreau sa laud VIRAGO......am mers in tura de 2500 de km si nu a avut nici cea mai mica problema! Atata doar ca am schimbat filtrul de ulei si uleiul pe la Constanta si asta asa ca sa am grija de ea! Chiar vreau sa ii multumesc lui Mihai de la Reprezentanta Yamaha din CT!Un om de nota 11!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o dilema, am un xv 535 din 97, 21.000 km si mi se pare ca telescoapele din spate au oarece probleme, adica se cam bataie pe drum si cam fasaie. Eu nu am mai mers cu alta sa imi dau seama daca asa e normal, dar un prieten mi-a zis ca sunt cam gata. Intrebare: telescoapele spate sunt pe ulei? se pot schimba ceva semeringuri sau ce e de facut? le-am reglat mai tari, dar tot asa fac. si inca ceva, daca dau drumul la acceleratie, se simte foarte tare frana de motor dar nu stiu ce naiba fluiera, destul de suparator, altii au zis ca se aude cardanul sau filtrul de aer, dar totusi mi se pare ca suna cam tare. in rest sa auzim de bine, Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai manualul de la virago incearca sa le reglezi, preferabil o trepta sub hard... atunci s-ar putea sa nu ami ai probleme...

 

P.S. Problema cu frana am rezolvat-o :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios.....

post-38475-1212054497_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios.....

Nice!Bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, cinei destept si stie ce fake se stie ca din dezmembrari se fak mai multi bani si cine are nevoie de manual de reparatie, aici gaseste pt toate MOTO http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual dar in fine alti spun, '' nui in regula ceva del dezmembreaza'' , decai asa yo am avut virago xv500 an 91 nu este niki un model in roamania XV500SX model pt america si in italia mam interesat is in jur de 57 de modele cum am avut, model america si lam dezmembrat deoarece nimeni no vrut sal cumpere cu 600 E nu avea acte , aveam un act cu care sa dovedesc ca nui furat , dat de poitia italiana . daca mai vreiti piese mai am inj afara de motoru de pe el si releu de incarcare si pornire !!! dau ieftin .

 

Mai am de la el rotiile ghidonu cu furca cu etrier si toate comenzile ,CD-i ,cardan scarite am sa pun pe luni cateva poze ''cauciucuri de ploaie in proportie de 85% bune Michelin'' genti turnate dur aluminiu tobe sport mecadapo!!! se aude turbat cu ele!!! in fine drum bun :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o dilema, am un xv 535 din 97, 21.000 km si mi se pare ca telescoapele din spate au oarece probleme, adica se cam bataie pe drum si cam fasaie. Eu nu am mai mers cu alta sa imi dau seama daca asa e normal, dar un prieten mi-a zis ca sunt cam gata. Intrebare: telescoapele spate sunt pe ulei? se pot schimba ceva semeringuri sau ce e de facut? le-am reglat mai tari, dar tot asa fac. si inca ceva, daca dau drumul la acceleratie, se simte foarte tare frana de motor dar nu stiu ce naiba fluiera, destul de suparator, altii au zis ca se aude cardanul sau filtrul de aer, dar totusi mi se pare ca suna cam tare. in rest sa auzim de bine, Asfalt uscat

 

 

Mersi fabi, o sa incerc si asta, alte pareri? nimeni?

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios.....

Salut! Exact asta voiam sa intreb! Am 17 ani si sunt in crestere...Am 1,85 m si Virago ar cam fi singurul cruiser pe care mi-l permit...Pot sa-i fac ceva ca sa-l adaptez la inaltimea mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

 

 

 

Aceasta este viroaga mea :unsure: an 92, 24 000 km modificata in Germania.

 

Asfalt uscat tuturor.

 

Mhai

Frumusica foc!Sa ai noroc de ea si sa nu aveti parte de evenimente nesigure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve, am niste probleme la contact (fara mila contact! :) )

 

cum sta treaba...pun contact...mai greu, trebuie bibilit cu cheia....eh..cum il pun, daca aprind faru sau dau un semnal ceva...poc...se taie curentu...mai misc putin de mananchiu de fire ce intra in contact....iar se aprinde...pornesc faru...iar poc, iar bibileste cu cheia pana-l prins, iar aprinde farue...etc.

inca nu l-am desfacut ca n-am avut timp.... cel mai naspa e cand se taie curentu in mers....pe la 60 km/h....va dati seama zgaltaiala pana apuc sa strag ambreiaju' bine

 

probleme pot fi:

fie un fir e puscat sau nu mai sta bine in contact...fie lamelele contactului nu se mai pupa bine.

 

azi o sa-l scot(chinu' dracu') sa vad care-i baiu.

 

a mai avut careva problema asta? si daca da cum l-a reparat? ca de schimbat contact, blocaj ghidon, buson rezervor si gaica de casca nu prea imi vine.

 

 

PS: nu e de la sigurante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve, am niste probleme la contact (fara mila contact! :) )

 

cum sta treaba...pun contact...mai greu, trebuie bibilit cu cheia....eh..cum il pun, daca aprind faru sau dau un semnal ceva...poc...se taie curentu...mai misc putin de mananchiu de fire ce intra in contact....iar se aprinde...pornesc faru...iar poc, iar bibileste cu cheia pana-l prins, iar aprinde farue...etc.

inca nu l-am desfacut ca n-am avut timp.... cel mai naspa e cand se taie curentu in mers....pe la 60 km/h....va dati seama zgaltaiala pana apuc sa strag ambreiaju' bine

 

probleme pot fi:

fie un fir e puscat sau nu mai sta bine in contact...fie lamelele contactului nu se mai pupa bine.

 

azi o sa-l scot(chinu' dracu') sa vad care-i baiu.

 

a mai avut careva problema asta? si daca da cum l-a reparat? ca de schimbat contact, blocaj ghidon, buson rezervor si gaica de casca nu prea imi vine.

 

 

PS: nu e de la sigurante

l-am reparat.

ca dracu pus contactul ala langa motor....se coc toate alea in el. Una din pastilele de contact avea firul din spate deslipit. de asemenea placuta in care stau pastilele se largise si nu mai statea fixa pastila asta cu firul dezlipit....am reusit sa confectionez o pastila mai mare unpic dintr-un surubel de cupru extras de la un fasung de bec. I-am pilit capu' pana a devenit plan si la nivel cu placuta si restul pastilelor, pe partea cealalt i-am insurubat tablita taiata din fasung si am strans bine...., am taiat restul surubul cu-n cleste puternic si am lipit firul cu pistolul de (culmea) lipit. nu mai are moarte.

Si "fluturasul" care cupleaza pastilele se topise la unul din capete, se blocase si arcul nu mai impingea puntea pe pastile...asa ca am cioplit putin plasticul sa-si mai dea drumul arcul si am inversat fluturele (cap bun pe ON, cap naspa pe OFF)

am ansamblat...montat, merge brici!

 

era frustrant sa gâdil cu cheia contactul 15 minute cu mana pe butonul de semnal ca sa prind contact. chestie de sutime de mm rasucire de cheie B). Degeaba prindeam doar curent in bord (becu' la neutral), ca daca incercam sa aprind faru sau sa pornesc motoru(sarcina mai mare) se lua instant contactul....sa ca statea cu destu pe semnal ca sa prind cu tot cu sarcina mai mare.....plus ca ma ajuta si ca sunet gajaiala releului de semnal. Acum nu mai trebe :)

 

sfat: nu mai lasati contactul pus cand stati pe loc.

mai bine scoateti cheia cand mergeti cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...