Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici.

Cine le doreste sa dea un samn, bineinteles livrarea este gratuita si in format electronic, pe mail.

 

Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual – 363 pagini

by Alan Ahlstrand

and John H Haynes

Member of the Guild of Motoring Writers

Models covered:

USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and

1993 through 1994

Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994

Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and

1988 through 1994

Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983

Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985

Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994

UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994

Yamaha XV535S. 535cc. 1994

Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983

Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994

Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985

Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989

Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994

 

 

CLYMER YAMAHA – 511 pagini

Section One:XV700-1100 Virago • 1981-1999

Section Two: XV535 Virago • 1987-2003

The world's finest publisher of mechanical how-to manuals

PRIMEDIA

Business Directories & Books

P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901

SALUT SI MULT RESPECT M AR INTERESA manual de xv 750cc 1992 se poate? multumesc mult sorin.petrisor@yahoo.com un parbriz pentru virago750 1100 stii cumva de unde pot sa l achizitionez??????

 

 

nu stiu daca se potrivesc,dar.. eu stiu.. incearca sa afli si tu iar pe urma discutam.

toate bune

.

 

 

nu mai repar nimic,am anulat si comanda de piese ce-mi mai trebuiau,oricum nu stau degeaba tr sa pun pe drum 2 ijuri cu atas,un voshod si o aprilia tuareg,am si una functionala cb one 400f,nu numai ca m-ar tine in loc virago asta,dar as si baga niste banuti in el.orice se poate face dar cu bani,si cand tragi linie... sa nu te ia cu dureri de cap,mai am si altele dezmembrate,se poate vedea in semnatura mea.

bafta si s-auzim numai de bine.

:scratch: parbrbriz de virago xv750 sau 11oo ai cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la sf lunii iti spun daca il vand sau nu pe al meu, si sigur am sa-l dau la un pret bun!!! :friends:

Poze cu windshield:

post-25613-1237243833_thumb.jpg 1

post-25613-1237243864_thumb.jpg 2

post-25613-1237243879_thumb.jpg 3

0746697232 cumpar windshield cum naiba so citi da mai bine zis parbriz virago750 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

tocmai ce mi-am luat un virago1100, daca poti sa ma ajuti cu ceva documentatie raman dator cu o bere... :friends:

mailul meu... eugen.ioan@yahoo.ca

PS: Ice Lord ne cunoastem de la Praid de anul trecut cand am venit cu Alinuta....sibieni....misto zona pe la voi si poate anul asta mai facem o intalnire... :scratch:

 

 

Salutari...!

Imi pare rau...dar de o ora ma tot chinui sa va trimit mail-uri cu manualele...insa apoi am vazut ca pe mail nu merg trimise fisiere mai mari de 10 Mb...sub 10 Mb am cateva manuale de XV535...restul sunt peste 10 Mb...

Asa ca...va recomand site-ul de unde le-am luat si eu, si pe care vi l-a recomandat si Ice Lord...

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

Foarte bun site-ul...

Pe mail pot trimite deci la cei cu XV 535...

Salutari si numai bine...si poate reusim o "INTRUNIRE A VIROAGELOR"...sa ne cunoastem si noi... :kiss:

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0746697232 cumpar windshield cum naiba so citi da mai bine zis parbriz virago750 :scratch:

windshield-ul e vandut deja! Am un crashbar daca te intereseaza de virago 535cc :kiss: !

 

Salutari...!

Imi pare rau...dar de o ora ma tot chinui sa va trimit mail-uri cu manualele...insa apoi am vazut ca pe mail nu merg trimise fisiere mai mari de 10 Mb...sub 10 Mb am cateva manuale de XV535...restul sunt peste 10 Mb...

Asa ca...va recomand site-ul de unde le-am luat si eu, si pe care vi l-a recomandat si Ice Lord...

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

Foarte bun site-ul...

Pe mail pot trimite deci la cei cu XV 535...

Salutari si numai bine...si poate reusim o "INTRUNIRE A VIROAGELOR"...sa ne cunoastem si noi... :friends:

Asfalt Uscat!

A fost o tentativa de intalnire a viroagelor dar nu a iesit! Poate reusiti voi si reusesc si eu sa merg la intalnire! :kiss:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea am pus un Pirelli MT66 150 90/15 , stabilitatea se imbunatateste neasteptat de mult insa pe curbe se apleaca mai greu. Desi e allweather cauciucul e foarte dur si nu pot sa-l recomand decat pentru mersul pe timp de vara cu asfalt cald. Pe umezeala e cam nasol, din cauza duritatii franeaza mai slab chiar decat Dunlopul de 140, stock. A trebuit sa scad presiunea ca sa se comporte cat de cat decent, in jur de 1.9 maxim 2 atm si tot sta un pic cam teapan, fara pasager. Mai e o chestie, la itp pot aparea probleme daca se uita nenea mai cu atentie. Per total as aprecia ca nu merita deranjul.

 

Si ti-a mai ramas vre-un pik de loc, sau acesta ar fi cel mai mare cauciuc posibil de bagat acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ti-a mai ramas vre-un pik de loc, sau acesta ar fi cel mai mare cauciuc posibil de bagat acolo?

 

Intre cardan si cauciuc a mai ramas un cam un centimetru as zice ca nu prea mai e loc in conditii de sigurantza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu schimbatul vitezelor.

In oras, la stop, se intimpla sa nu resusesc sa ajung in "neutral", din a'ntiia sare in a doua si invers, din a doua in a'ntiia.

Sunt nevoit sa o tin din ambreiaj.

Are cineva idee de un remediu ?

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu schimbatul vitezelor.

In oras, la stop, se intimpla sa nu resusesc sa ajung in "neutral", din a'ntiia sare in a doua si invers, din a doua in a'ntiia.

Sunt nevoit sa o tin din ambreiaj.

Are cineva idee de un remediu ?

Scuze ca te intreb: esti proaspat posesor de virago sau incepator?

Incearca sa o scoti din viteza inainte sa te opresti la stop!

Spre exemplu daca esti in a doua in mers si te apropii de stop incearca sa o scoti pe liber inainte de a opri motocicleta!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca te intreb: esti proaspat posesor de virago sau incepator?

Incearca sa o scoti din viteza inainte sa te opresti la stop!

Spre exemplu daca esti in a doua in mers si te apropii de stop incearca sa o scoti pe liber inainte de a opri motocicleta!

 

Multam de raspuns.

M-ai prins, am numai 600Km cu ea, am luat-o anul trecut in octombrie.

De obicei asta incerc sa fac, sa o scot din a doua spre neutral din mers catre intersectie, sau eventuala oprire.

Insa nu intotdeauna resusesc, si ajung in a'ntiia.

Deci chiar si din mers din a doua "sare" peste neutral si ajung cu ea in prima treapta de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o tentativa de intalnire a viroagelor dar nu a iesit! Poate reusiti voi si reusesc si eu sa merg la intalnire!

 

Ar fi bine daca am putea sa ne intalnim toti posesorii de viroage,daca nu unu nationala, macar cei din acelasi oras.........totusi virago e cel mai intalnit cruiser....cel putin in Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva la o virago 250 sa scoata sitele din tobe?sau sa modifice evacuarea fara sa schimbe tobele?ceva de genu cu efect(schimbarea sunetului) dar nu prea costisitor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze.....inclusiv cu detalii....ale tale sunt home made sau cumparate?

 

Asa am cumparat motoru', cu tot cu ele, dar nu sunt home made (nu mai stiu ce firma sunt, o sa ma uit cand ajung acasa). Daca vrei, o sa fac poze mai detaliate. Scuze ca am raspuns asa tarziu, dar nu stiu de ce nu ma anunta prin e-mail cand se scrie pe topic, cu toate ca asa am setat... trebuie sa mai sap, poate nu fac eu ceva bine.

 

DSCF3363.jpg

DSCF3367.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva la o virago 250 sa scoata sitele din tobe?sau sa modifice evacuarea fara sa schimbe tobele?ceva de genu cu efect(schimbarea sunetului) dar nu prea costisitor?

 

 

da,am bagat un drug de fier si am dat cu ciocanu pina a strapuns ...a fost suficient pt sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si s-a schimbat ceva,ma refer la cum trage mobra,su sa creasca consumul?

E foarte usor sa scoti filtrele si creste si sunetul!

Cu o dalta si un ciocan le-ai scos, nu e mare branza!

Oricum diferenta de putere n-ai sa o simti si la fel si consumul nu ai sa vezi mare diferenta, dar normal creste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre cardan si cauciuc a mai ramas un cam un centimetru as zice ca nu prea mai e loc in conditii de sigurantza.

 

Multumesc mult !!!

 

Mi-ai dat toate informatiile de care aveam nevoie.

 

O saptamana usoara.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspuns.

M-ai prins, am numai 600Km cu ea, am luat-o anul trecut in octombrie.

De obicei asta incerc sa fac, sa o scot din a doua spre neutral din mers catre intersectie, sau eventuala oprire.

Insa nu intotdeauna resusesc, si ajung in a'ntiia.

Deci chiar si din mers din a doua "sare" peste neutral si ajung cu ea in prima treapta de viteza.

 

Si eu am luat-o tot anu trecut in octombrie :cheers:

Am avut aceeasi problema. Dupa ce se incalzeste bine motorul, e loterie cu neutralul.

Dar de cand i-am schimbat uleiul am avut surpriza sa constat ca din 2 nu mai trece in 1 daca ai nitzica viteza, sare direct in N, si daca ai vrea sa o fortezi in 1, caraie cutia.

Iti doresc multi km (eu am deja peste 6000, ne-am imprietenit repede si ne intelegem de minune).

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,am bagat un drug de fier si am dat cu ciocanu pina a strapuns ...a fost suficient pt sunet.

 

Salut,

 

Am si eu aceeasi curiozitate, mai exact pentru Virago 535. Poti detalia putin te rog cum ai cu dalta si cocanul ala?

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am decis s-o dezmembrez,are cadrul stramb,nu mai merita nici un efort,motorul functioneaza fb,are acte italia.

mess Kpa3_trial

0727196351

 

Salutare,

 

Subscriu si eu pentru far :D

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar :D . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! :D

 

Salut,

 

Poate cineva sa dea detalii despre cum se scot sitele din tobe la Virago 535?

 

Le am pe cele originale si n-as vrea sa le modific semnificativ. Sunetul e ok si-acum insa mi-as dori sa se-auda o idee mai tare.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Poate cineva sa dea detalii despre cum se scot sitele din tobe la Virago 535?

 

Le am pe cele originale si n-as vrea sa le modific semnificativ. Sunetul e ok si-acum insa mi-as dori sa se-auda o idee mai tare.

 

Numai bine

Uite asta e sunet-ul fara filtre:

http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE...re=channel_page (da-i HQ pentru calitate mai buna)

 

Uite asa se procedeaza cu dalta si cu ciocanul

post-25613-1238659985_thumb.jpg Cu dalta si cu ciocanul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...