Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

incep sa cred ca 6,6l/100 km cat am scos eu exclusiv in oras ar fi normal... eu am 107 kg si fiind inalt nu sunt tocma' aerodinamic. am mers si cu sotia mea, ce are 56-58 kg, dar, in medie, doar un sfert din distanta parcursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incep sa cred ca 6,6l/100 km cat am scos eu exclusiv in oras ar fi normal... eu am 107 kg si fiind inalt nu sunt tocma' aerodinamic. am mers si cu sotia mea, ce are 56-58 kg, dar, in medie, doar un sfert din distanta parcursa.

Ahoi! La greutatea ta cred si eu ca e normal sa fie un pic mai mare consumul, dar totusi mi se pare mare :blink: !

Mesaj completat

Sal, da, conteaza, nu-i totuna sa mergi "gol" sau incarcat, am facut consumul cand am fost la intrunire la Gilau (Seth).

Io am 74 Kg, prietena cam tot acolo............

Eu am facut o tura de 2500 de km anul trecut in 11 zile si media mi-a fost la 4L/100km!

Uite link-ul:

/index.php?...1&hl=2200km

 

Si anul asta am mai facut inca una de 1100 de km in 4 zile si tot asa mi-a fost consumul 4L/100km!

In primavara asta si in primavara trecuta am facut cate o sincronizare de carb.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: mi-am pierdut cheile de la viragutza. Cheia de contact o am rezerva dar cheia de blocat ghidon nu... si ghidonul e blocat.

Care credeti ca sunt sansele sa se potriveasca o alta cheie de la alta viraga?

Alte solutii anyone? :blink:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! La greutatea ta cred si eu ca e normal sa fie un pic mai mare consumul, dar totusi mi se pare mare :blink: !

Mesaj completat

 

Eu am facut o tura de 2500 de km anul trecut in 11 zile si media mi-a fost la 4L/100km!

Uite link-ul:

/index.php?...1&hl=2200km

 

Si anul asta am mai facut inca una de 1100 de km in 4 zile si tot asa mi-a fost consumul 4L/100km!

In primavara asta si in primavara trecuta am facut cate o sincronizare de carb.

 

 

Sal, inseamna ca cam asta-i consumul normal la Virago, in jur de 4 l/100Km. Ma bucur ca macar acolo nu am probleme cu ea, ca in rest...........ma cam doare capu', dar tot imi placa de ea...........cam mica pt. mine, da' mere.

 

THX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... cu un mare regret se pare ca a venit un moment mai putin placut: Tzumpilica este la vanzare

 

/index.php?showtopic=424382

 

Daca este cineva interesat, let me know...

 

:blink:

 

 

Vad ca i-ai schimbat contactul acum 2 saptamani. De unde i-ai luat contact nou? Ma intereseaza doar partea aceea cu "buline" conductoare care se roteste, nu si butucul in care bagi cheia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca i-ai schimbat contactul acum 2 saptamani. De unde i-ai luat contact nou? Ma intereseaza doar partea aceea cu "buline" conductoare care se roteste, nu si butucul in care bagi cheia.

 

Este luat de pe Romimoto-piese, undeva la 1,8 mil lei vechi, deci pretul este ok. Si eu am avut probleme cu acele "buline" de cupru dar alta alternativa decat sa gasesti ceva SH mai ieftin nu ai. Totusi eu zic ca 1,8 mil este ok sa sti ca scapi de toate problemele cu acea componenta.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este luat de pe Romimoto-piese, undeva la 1,8 mil lei vechi, deci pretul este ok. Si eu am avut probleme cu acele "buline" de cupru dar alta alternativa decat sa gasesti ceva SH mai ieftin nu ai. Totusi eu zic ca 1,8 mil este ok sa sti ca scapi de toate problemele cu acea componenta.

 

:D

 

Multzam frumos!

 

Da' nu ti se rupe inima sa dai asemenea bijuterie la asa bani putini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam frumos!

 

Da' nu ti se rupe inima sa dai asemenea bijuterie la asa bani putini?

 

:D

 

Pai toti prietenii imi spun ca sunt nebun, unii sunt suparati pe mine ca o vand, eu sunt suparat pe mine ca fac asta si nu vad cu as putea sa o inlocuiesc, din punct de vedere al valorii sentimentale, dar aceste considerente nu le pun la pret. Acesta se justifica prin: nu este intr-o stare impecabila si vreau ca cine o va lua sa aibe banutzi (ce nu imi da mie, chiar daca s-ar cuveni) sa o faca asa cum merita motorul. Obsesia mea a fost intotdeauna sa o aduc la o stare impecabila (showroom), dar in acest moment as vrea sa imi iau ceva mai puternic si mai confortabil si pentru pasager, astfel ca ma simt nevoit sa o vand, la un pret cat mai corect... macar sa fie si cel care o ia multumit si eu sa zic ca e ok... si mai ales sa fie Tzumpilica intretinuta.

 

Dar na este criza si chiar la acest pret, lumea nu se inghesuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Dupa un indelungat studiu care a durat ~3 saptamani si ~600Km, am reusit sa pun motorul jos :-) Dupa cum era de asteptat, hazliul eveniment nu s-a intamplat azi-noapte, pe drumul spre Giurgiu, la 110Km/h ci astazi, la Pandurilor cu Dr. Reiner, la 30Km/h. Murphy ... (si proasta pregatire a subsemnatului).

 

Deci, am nevoie asa:

Pentru intreptat:

* o bucata de teava de 1" lunga de juma de metru ca sa-mi intrept crash-bar-ul de pe stanga si scara de pe stanga (nu am scari standard si pe axul scarii sta schimbatorul) ca sa pot schimba vitezele dinnou

* o sugestie pentru indreptat ghidonul? Sau o sugestie unde gasesc ghidon stoc de virago 535? (doar teava -- componentele de pe el sunt ok)

Pentru inlocuit:

* lentila semnal stanga, lentila semnal dreapta (am vazut ca au la romimoto-piese)

* bec semnal stanga (sugestii?)

* far (oala, sticla, bec mic, bec mare -- oglinda pare intacta)

 

Oferte? Sugestii? (in afara de "lasa-te de motociclism", daca se poate :D )

 

Pe partea academica, vreau sa stiu daca e cineva care are 'vechime' pe 535 si ma poate invata si pe mine cum sa iau curbele previzibil (ca perfect n-am pretentie) cu ea.

 

Multumesc de timpul acordat,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Dupa un indelungat studiu care a durat ~3 saptamani si ~600Km, am reusit sa pun motorul jos :-) Dupa cum era de asteptat, hazliul eveniment nu s-a intamplat azi-noapte, pe drumul spre Giurgiu, la 110Km/h ci astazi, la Pandurilor cu Dr. Reiner, la 30Km/h. Murphy ... (si proasta pregatire a subsemnatului).

 

Deci, am nevoie asa:

Pentru intreptat:

* o bucata de teava de 1" lunga de juma de metru ca sa-mi intrept crash-bar-ul de pe stanga si scara de pe stanga (nu am scari standard si pe axul scarii sta schimbatorul) ca sa pot schimba vitezele dinnou

* o sugestie pentru indreptat ghidonul? Sau o sugestie unde gasesc ghidon stoc de virago 535? (doar teava -- componentele de pe el sunt ok)

Pentru inlocuit:

* lentila semnal stanga, lentila semnal dreapta (am vazut ca au la romimoto-piese)

* bec semnal stanga (sugestii?)

* far (oala, sticla, bec mic, bec mare -- oglinda pare intacta)

 

Oferte? Sugestii? (in afara de "lasa-te de motociclism", daca se poate :D )

 

Pe partea academica, vreau sa stiu daca e cineva care are 'vechime' pe 535 si ma poate invata si pe mine cum sa iau curbele previzibil (ca perfect n-am pretentie) cu ea.

 

Multumesc de timpul acordat,

@Dexter

 

Bai bai bai... Stai linistit, se intampla, fierul se repara, tu sa fi sanatos!

 

Te rog sa ma suni sa ne intalnim sa vad si mobra si pe tine si sa discutam. Numarul il iei din primul post al threadului pentru excursii.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe partea academica, vreau sa stiu daca e cineva care are 'vechime' pe 535 si ma poate invata si pe mine cum sa iau curbele previzibil (ca perfect n-am pretentie) cu ea.

 

Multumesc de timpul acordat,

@Dexter

 

Vechime pe 535... hmm vreo 15.000 km in mai putin de un an.

Nu-mi permit sa dau sfaturi, doar sa spun cum am facut eu:

Dupa primii mei 3000 km (sa zicem), m-am echipat pana-n dinti, m-am dus cu calutul pe Amckart, si ne-am dat... la modul 80km/h intr-a doua si inclinat pe curbe pana am zgariat considerabil ambele scarite. A nu se intelege ca am luat "acele de par" cu 80 la ora, Doamne fereste.

Asta e din capitolol "Dont try this on the street", dar m-a ajutat mult in a lua curbele fara sa-mi mai fie frica sa ma inclin.

 

Ba sa ai pretentii de la Virago, ca stie multe.

 

Imi pare rau sa aud ca ai trantit-o. Grija mare pe drumurile noastre, si mai ales la linia de tramvai. A mea stie de ce :D

 

Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Dupa un indelungat studiu care a durat ~3 saptamani si ~600Km, am reusit sa pun motorul jos :-) Dupa cum era de asteptat, hazliul eveniment nu s-a intamplat azi-noapte, pe drumul spre Giurgiu, la 110Km/h ci astazi, la Pandurilor cu Dr. Reiner, la 30Km/h. Murphy ... (si proasta pregatire a subsemnatului).

 

Deci, am nevoie asa:

Pentru intreptat:

* o bucata de teava de 1" lunga de juma de metru ca sa-mi intrept crash-bar-ul de pe stanga si scara de pe stanga (nu am scari standard si pe axul scarii sta schimbatorul) ca sa pot schimba vitezele dinnou

* o sugestie pentru indreptat ghidonul? Sau o sugestie unde gasesc ghidon stoc de virago 535? (doar teava -- componentele de pe el sunt ok)

Pentru inlocuit:

* lentila semnal stanga, lentila semnal dreapta (am vazut ca au la romimoto-piese)

* bec semnal stanga (sugestii?)

* far (oala, sticla, bec mic, bec mare -- oglinda pare intacta)

 

Oferte? Sugestii? (in afara de "lasa-te de motociclism", daca se poate :D )

 

Pe partea academica, vreau sa stiu daca e cineva care are 'vechime' pe 535 si ma poate invata si pe mine cum sa iau curbele previzibil (ca perfect n-am pretentie) cu ea.

 

Multumesc de timpul acordat,

@Dexter

 

Io ce sa zic, lasa-te dupa ea, ca ea te indruma, ca ea e priceputa.

Daca o simti ca se inclina, las-o, si du-te dupa ea.

Daca nu o simti, atunci e alta poveste, mai gindeste daca vrei sa te duca moto.

Si doi la mina nu mai arunca ochii dupa cosinzene, arunca-i pe asfalt, si fa-i mari, sa nu dai intr-o groapa, ca har domnului avem o gramada de gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A reusit sa faca partea fata destul de tzandari, dar nu ceva grav, ci doar ce se putea sparge... s-a spart. :) Acum e la doctor, vedem ce se rezolva.

 

Eh toata lumea pateste chestii de genul. Important este ca el e sanatos. Acum se plateste in bani fierul....

 

In alta ordine de idei, stiti pe cineva care poate aduce piese de la Schumoto, si altii de genul, mai repede de 2-3 saptamani?

 

:D

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va manince gaia

e un mottociclist in spital.

 

si ccindd vreau saa ajut, maa imping d la un club laa alttul

staa omul in spital ssi degeabaa

m-aam saturat de hazul vostru

Ahoi! Ce sa intamplat? :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va manince gaia

e un mottociclist in spital.

si ccindd vreau saa ajut, maa imping d la un club laa alttul

staa omul in spital ssi degeabaa

m-aam saturat de hazul vostru

Serios acum, dar reply-ul tau e fara noima...

Imi pare rau daca s-a intamplat ceva cuiva, dar lamureste-ne si pe noi. Mai coerent. Care era hazul nostru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! ma poate lamuri cineva in legatura cu virago 535 sau 750...ce fel de transmisie au aceste modele? altfel spus, vreau sa mi cumpar un cruiser de cel putin 500cc si vreau ca transmisia sa fie cardanica. Va rog lamuriti-ma cu virago, dar as vrea sa imi spuneti si alte modele cu astfel de transmise.MULTUMESC!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! ma poate lamuri cineva in legatura cu virago 535 sau 750...ce fel de transmisie au aceste modele? altfel spus, vreau sa mi cumpar un cruiser de cel putin 500cc si vreau ca transmisia sa fie cardanica. Va rog lamuriti-ma cu virago, dar as vrea sa imi spuneti si alte modele cu astfel de transmise.MULTUMESC!!!

Yamaha Virago 535cc 750cc 1100cc

Yamaha Dragstar 400cc 650cc 1100cc

Yamaha Royal Star 1300cc

Yamaha WildStar 1600cc

Honda Shadow 750cc (cele de dupa 2004 sunt pe cardan) si Shadow de 1100cc

Suzuki Intruder 600cc 700cc 800c 1500cc

Kawasaki Vulcan 400cc 750cc 800cc 1500cc

......mai sunt dar acuma nu-mi vin in minte!

 

Dar sa ne lamuresti ce dimensiuni ai tu!

:grinbandit: si iti putem spune care ti s-ar potrivi!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Virago 535cc 750cc 1100cc

Yamaha Dragstar 400cc 650cc 1100cc

Yamaha Royal Star 1300cc

Yamaha WildStar 1600cc

Honda Shadow 750cc (cele de dupa 2004 sunt pe cardan) si Shadow de 1100cc

Suzuki Intruder 600cc 700cc 800c 1500cc

Kawasaki Vulcan 400cc 750cc 800cc 1500cc

......mai sunt dar acuma nu-mi vin in minte!

 

Dar sa ne lamuresti ce dimensiuni ai tu!

:grinbandit: si iti putem spune care ti s-ar potrivi!

pai aproape 1.90 si putin peste 70 de kile, iar bugetul este undeva intre 1500 si 2500E. IceLord iti multumesc deja pentru info si astept astept reply pt dimensiunile mele. mentionez ca o sa-l folosesc atat in oras dar si la drumuri lungi prin tara! apropo, en 500 cu ti se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aproape 1.90 si putin peste 70 de kile, iar bugetul este undeva intre 1500 si 2500E. IceLord iti multumesc deja pentru info si astept astept reply pt dimensiunile mele. mentionez ca o sa-l folosesc atat in oras dar si la drumuri lungi prin tara! apropo, en 500 cu ti se pare?

Ahoi!

Uite aici o lista de pe bikeshop:

http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_...amp;act=results

La intaltimea ta o sa-ti fie cam greu pe virago de 535cc pentru ca o sa-ti fie mic, eu am 171 si 68 de kg si imi e mic!

Ti a-si recomanda o Yamaha Dragstar de 400cc sau 650cc, Suzuki Intruder de 600cc 700cc 800cc, Yamaha Virago de 750cc sau 1100cc dar iti recomand sa le incerci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...