Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce ai bre cu ea de o vinzi?

 

Eu as vrea protectia de piele pentru rezervor si coburile... :D

N-am nimic cu ea sunt chiar foarte multumit de ea, pur si simplu vreau ceva mai mare :laugh:! Dar daca nu o vand tot multumit o sa fiu ;) !

Mesaj completat

dane daca o dai pe bucati m-as baga si eu la cate ceva :P...bafta la vanzare

Din pacate pentru voi nu o vand pe bucati pentru ca nu se merita sa ma complic desi poate in final a-si iesi mai bine! Oricum nu ma grabesc cu vanzare ca imi e buna si sunt tare multumit de ea! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa zic si eu, cu toate ca as fii vrut ca si altii piese din ea. Drum intins si sa te bucuri in continuare de ia!

Multumesc, nu vreau sa o dezmembrez pentru ca prea mult am muncit sa o fac asa cum e! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e clar...nu are sens sa te apuci sa o desfaci, era doar o gluma :agree:

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curand va trebui sa schimb discurile de ambreiaj si arcurile aferente. cateodata, la viteze mai mari si in treptele superioare patineaza.

 

intrebari pt. cei care au trecut prin asta sau pt. cei care pur si simplu stiu: de unde? de care? cat costa?

xv 535, 2yl, 1993.

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

octa> kitul de reparatie (6 ferodouri, 6 arcuri, 1 garnitura capac) este intre 300 si 400RON, in functie de sursa. Manopera te mai costa si aia vreo 3-4 ore-om. Daca vrei sa te apuci singur, o sa ai nevoie de o lada de scule (i.e. multe) si o presa -- probabil ca e mai bine, totusi, sa te duci la service.

 

NOTA: am estimat 3-4 ore la stilul in care lucrez eu: nu las din maini ceva ce am inceput. Daca e vorba de un service unde se ia "pauza de tigara" des, atunci probabil ca o sa coste 5-6 ore-om :-(

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curand va trebui sa schimb discurile de ambreiaj si arcurile aferente. cateodata, la viteze mai mari si in treptele superioare patineaza.

 

intrebari pt. cei care au trecut prin asta sau pt. cei care pur si simplu stiu: de unde? de care? cat costa?

xv 535, 2yl, 1993.

 

merci!

 

Stii sigur ca patineaza ambreiajul (ai verificat demontandu-l si ai vazut ca e dus) ? Sau ai tras concluzia asta dupa ce ai vazut ca bagi mana in gaz, nu trage, eventual in treptele superioare sa fie necesar sa apesi ambreiajul, sa astepti sa se tureze motorul si dupa aceea sa lasi ambreiajul ca sa-i dea un impuls mai puternic ?

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit cateva instructiuni pe net, am gasit si pe youtube cateva documentare "how to.."

dar, aveti dreptate, desi stiu ca o sa ma coste undeva la 200 lei, o sa ma duc la un mecanic priceput...

 

Mesaj completat

 

Salut,

Cum merge motorul de 1100?. , din cate am auzit eu este asemanator la prima vedere cu cel de 750, ma insel cumva?!

As fi curios sa vad unul si sa vad diferentele in mers..

Poate mai e cineva cu 1100 in bucuresti?!

 

Salut.

sunt nou pe aici

am o Viraga 535 si vroiam sa va intreb daca a-ti svut probleme cu ambreiajul pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semaca, nu am desfacut ambreiajul sa vad daca e prea uzat dar simptomele sunt astea: in viteza a 5-a si chiar a 4-a dar mai rar, la peste 70 km/h, daca bag mana in gaz, cum zici tu, fara sa ating maneta de ambreiaj (care are jocul potrivit), motorul se tureaza brusc de dracu' il ia dar viteza nu creste. deloc. tre' sa maresc treptat viteza ca sa ajung la 100+ km/h... daca am pasager, fenomenul se acutizeaza. din cate stiu eu, astea sunt semnele clare ca ambreiaju' e pe cale sa dea ortu' popii.

sau crezi ca ar putea fi alt motiv pt. comportamentul asta?

alte detalii: parghia de care se prinde cablul de ambreiaj nu e la semn, e deplasata cu cca. 2-3 mm spre spatele motorului. uleiul este motul, folosit 1200-1300 km.

 

eu folosesc motoru' preponderent in oras deci nu ma deranjeaza prea tare, dar mi se intampla sa mai ies pe sosea si ma deranjeaza faptul ca nu ma pot baza pe motor in depasiri...

 

dexter, scule am sau pot gasi la prieteni. am doua maini pe partea dreapta si o vasta si luga experienta simsonistica. d'aia am scule...

nu ma duc la service. voi invata si vroguta, atat cat imi va cere (sper sa nu o faca prea des). bineinteles ca am o oarecare frica sa nu stric ceva daca ma apuc singur de treaba dar daca nu pun mana nu invat nimic...

 

sosea uscata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...uleiul este motul, folosit 1200-1300 km...

Sal... este simplu de desfacut, trebe sa dai aproape tot jos de pe dreapta, inclusiv tobele. N-ai nevoie de presa. Incearca inainte sa schimbi uleiul, poate nu mai patineaza. La mine dupa schimbarea uleiului nu a mai patinat. L-am desfacut degeaba, n-am gasit nimic anormal, se pare ca de la ulei patina. Uleiul vechi era motul t4 20W50, abea schimbat dar nu era bun, am pus 10W40, acum e bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semaca, nu am desfacut ambreiajul sa vad daca e prea uzat dar simptomele sunt astea: in viteza a 5-a si chiar a 4-a dar mai rar, la peste 70 km/h, daca bag mana in gaz, cum zici tu, fara sa ating maneta de ambreiaj (care are jocul potrivit), motorul se tureaza brusc de dracu' il ia dar viteza nu creste. deloc. tre' sa maresc treptat viteza ca sa ajung la 100+ km/h... daca am pasager, fenomenul se acutizeaza. din cate stiu eu, astea sunt semnele clare ca ambreiaju' e pe cale sa dea ortu' popii.

sau crezi ca ar putea fi alt motiv pt. comportamentul asta?

alte detalii: parghia de care se prinde cablul de ambreiaj nu e la semn, e deplasata cu cca. 2-3 mm spre spatele motorului. uleiul este motul, folosit 1200-1300 km.

 

eu folosesc motoru' preponderent in oras deci nu ma deranjeaza prea tare, dar mi se intampla sa mai ies pe sosea si ma deranjeaza faptul ca nu ma pot baza pe motor in depasiri...

 

dexter, scule am sau pot gasi la prieteni. am doua maini pe partea dreapta si o vasta si luga experienta simsonistica. d'aia am scule...

nu ma duc la service. voi invata si vroguta, atat cat imi va cere (sper sa nu o faca prea des). bineinteles ca am o oarecare frica sa nu stric ceva daca ma apuc singur de treaba dar daca nu pun mana nu invat nimic...

 

sosea uscata!

 

D-asta am vrut sa stiu pt ca inca nu am auzit de vreun Virago 535 care sa aiba probleme cu discurile de ambreiaj. Sa fim seriosi, la o uzura de pana in cateva zeci de mii km nici nu are cum sa aiba. Cu riscul de a plictisi pe unii, pentru ca n-am auzit pe cineva care a pierdut din putere ca a remediat problema, parerea mea este ca e din cauza amestecului aer-benzina, a nu se confunda cu sincronizarea carburatoarelor. Am patit-o, am incercat sa surubaresc carburatoarele- problema ma depasea, am dus-o la servisul KTM la Nicu (Profesorul) omul si-a dat toata silinta insa nu am apucat sa testez pana la capat si sa-i spun din cauza iernii. Momentan stau cu ea in curte pt ca astept de vreo luna, nu spun de unde, 2 garnituri de etrier pt frana fatza (demontata toata). Din ce am apucat sa-mi dau seama insa, trage ca in prima zi doar ca nu am reusit sa ating 160 ca sa ma declar total multumit, pt mine asta e testul cel mai concludent. Sunt sigur ca dupa un mic acord fin treaba va reveni la normal. Cum a zis si Cristi insa, merita incercat prima data un schimb de ulei dupa care poti trece la verificari mai serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt sigur ca s-a mai discutat in cadrul topicului dar la cate e de lung... intreb direct: ce ulei imi recomandati si ce vascozitate sa aibe? altul decat motul... poate chiar unul mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va invit la un exercitiu de imaginatie:

Poti baga o 535 intr-un Matiz? Chiar si demontata. Ce parere aveti?

 

Nu stiu cat te ajuta, dar am un amic care a bagat un KLE intr-un Tico. Incearca sa extrapolezi si poate iti dai seama daca merge viroaga in matiz:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...