Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...limitare la 25 kw si viteza maxima de 140 km/h prin bucse obturatoare in coturile de evacuare. RAR a scris in CIV 34 kw. e vorba de un 2yl din '93...

Eu am fugit (de curiozitate) 155, apoi m-am oprit, cred ca ar fii urcat poate 160. Am 2YL/'91(nu o am de noua, dar nu cred ca a fost modificata).

Daca cauti la piese schimb in toate cataloagele ai sa constati ca sunt date doua tipuri de coturi pt carburi(admisii)-functie de putere(20/34kw). Deasemeni si la kitul reparatie carburator. Pentru coturile de evacuare nu exista decat un singur reper. RAR nu face test de putere, n-a facut niciodata, ce scriu ei acolo e alta poveste. Nemtii pot scrie ce vor pentru ca la ei legislatia prevede anumite restrictii, iar produsul trebe vandut, te intreba de varsta si vechime, apoi iti da motorul si certificatul care ti se potriveste. Punct.

Explicatia tehnica si logica am scriso mai devreme, acum am venit si cu argumentul! Voi faceti ce vreti si cum credeti... taiatile si cumparati altele, ce mare branza?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi la aceasta afirmatie? Care-i logica? O evacuare obturata reduce intradevar performanta unui motor, dar aceasta nu se face voit de nici un fabricant pentru simplul motiv ca efectul este distructiv pentru motor. Comportament de toba infundata ce creaza numai neajunsuri! Creste consumul inutil, uzuri suplimentare, camera de ardere neaerisita suficent, incalzire si supraincalzire, ardere neterminata ce continua in galeria de evacuare, etc(cateva ex) numai dezavantaje. Scopul evacuarii este de limitare a zgomotului, iar la 2T toba are si functie de alimentare(dar asta nu face obiectul acestei discutii). Nu-i mai simplu sa limitezi cantitatea de aer si benzina, iar daca ai facuto ce rol mai are toba poate sa si lipseasca, motorul tot nu poate mai mult?

 

Ai dreptate, in mod logic nu are ce sa caute o obturatie pe evacuare.

Dar, exact cum zice cineva mai incolo, nu sare de 140Km/h nici cum.

Cum am verificat galeriile de admisie, nu mai ramine decit sa vaz evacuarea si jigloarele.

Putin sa probabil sa fie ceva pe evacuare, mai probabil sa fie jigloarele.

Cei de la care am luat mobra, XV 535 2YL '94, baietii de la Bistrita mi-au spus de cele trei metode de limitare, pe asta ma bazez.

Acum nu am cum sa verific mai departe, mobra fiind "bagata" intr-un garaj unde nu prea am acces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cred ca este o simpla eroare de interpretare. Acel sistem de emisii cum este numit in acea traducere cuprinde tot circuitul, alimentare si evacuare. Daca cumva ai actele originale sa dai fraza in germana poate se gaseste cineva cu mai multe cunostinte de germana tehnica decat traducatoarea acestui act si ne lamureste definitiv. dar eu zic ca e vorba de o simpla confuzie si limitarea este cum au spus si colegii ( sau a fost ) in admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cred ca este o simpla eroare de interpretare. Acel sistem de emisii cum este numit in acea traducere cuprinde tot circuitul, alimentare si evacuare. Daca cumva ai actele originale sa dai fraza in germana poate se gaseste cineva cu mai multe cunostinte de germana tehnica decat traducatoarea acestui act si ne lamureste definitiv. dar eu zic ca e vorba de o simpla confuzie si limitarea este cum au spus si colegii ( sau a fost ) in admisie.

 

Pai si atunci unde ar fi limitata a mea, ca la 140 Km/h ramine, mai sus nici pushcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce zic baietii de afara (in traducere libera) - sper sa ne ajute sa ne lamurim.

 

Din Aprilie 1986, in Germania a fost introdus permisul de conducere pe categorii: 2 ani de la obtinere poti conduce motoare pana in 20 kW (27PS).

Mai tarziu, UE a marit puterea pentru acesti primi doi ani de permis la 25 kW (34PS), reglementare preluata de Germania in Martie 1993.

 

Pentru asta, Yamaha a pregatit modelul 3BR (identic cu 2YL), care indiferent de anul fabricatiei a fost limitat pe diferite cai. In fapt, 3BR e un motor de 25 kW (34PS), pentru tarile din EU, care initial si spre deosebire de 2YL (46PS), a fost adus la cei 34CP prin folosirea altui arbore cu came. Pentru Germania a existat apoi inca o varianta de 20 kW (27PS), limitata si pe admisie (dubla limitare). Putin mai tarziu, acest model de 27PS a fost scos din productie, pentru ca din 1993 Germania trecuse la noile norme UE care acum permiteau 34PS. Totodata limitarea fata de 2YL (46PS) la 34PS s-a mai facut doar pe admisie, pentru a elimina costurile cu producerea a 2 tipuri diferite de arbori cu came pentru acelasi motor.

 

Confuziile privind aceste limitari au fost sporite si de faptul ca in Germania de ex., la cerere, modelele 2YL (46PS) puteau fi limitate la 34PS de catre dealeri. Chiar si varianta de 32kW (44PS), de dupa 1996 putea fi limitata la cerere.

 

Diferitele tipuri de limitare si respectiv codurile pieselor necesare la inlaturarea limitarilor se regaseste in tabelul atasat.

 

(Atentie la copyright!).

© viragoforum.de

Articol in lb. germana scris de RolandB

Drosselung_535.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce zic baietii de afara (in traducere libera) - sper sa ne ajute sa ne lamurim.

 

Din Aprilie 1986, in Germania a fost introdus permisul de conducere pe categorii: 2 ani de la obtinere poti conduce motoare pana in 20 kW (27PS).

Mai tarziu, UE a marit puterea pentru acesti primi doi ani de permis la 25 kW (34PS), reglementare preluata de Germania in Martie 1993.

 

Pentru asta, Yamaha a pregatit modelul 3BR (identic cu 2YL), care indiferent de anul fabricatiei a fost limitat pe diferite cai. In fapt, 3BR e un motor de 25 kW (34PS), pentru tarile din EU, care initial si spre deosebire de 2YL (46PS), a fost adus la cei 34CP prin folosirea altui arbore cu came. Pentru Germania a existat apoi inca o varianta de 20 kW (27PS), limitata si pe admisie (dubla limitare). Putin mai tarziu, acest model de 27PS a fost scos din productie, pentru ca din 1993 Germania trecuse la noile norme UE care acum permiteau 34PS. Totodata limitarea fata de 2YL (46PS) la 34PS s-a mai facut doar pe admisie, pentru a elimina costurile cu producerea a 2 tipuri diferite de arbori cu came pentru acelasi motor.

 

Confuziile privind aceste limitari au fost sporite si de faptul ca in Germania de ex., la cerere, modelele 2YL (46PS) puteau fi limitate la 34PS de catre dealeri. Chiar si varianta de 32kW (44PS), de dupa 1996 putea fi limitata la cerere.

 

Diferitele tipuri de limitare si respectiv codurile pieselor necesare la inlaturarea limitarilor se regaseste in tabelul atasat.

 

(Atentie la copyright!).

© viragoforum.de

Articol in lb. germana scris de RolandB

 

hmmm, poate spui te rog pe romineste ce scrie acolo, ca eu cu krantza krantza nu ma descurc deloc.

fa si tu un pustiu de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"...

 

moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc.

Mesaj completat

am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici .

sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate?

arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57?

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu nevoie de niste semnalizari pentru virago an 1994 sau chiar altul :moto: ... trebuie sa ii fac itp-ul si nu pot sa ma duc cu semnale legate cu o teava apoi date cu banda izoliera.. va rog daca ma poate ajuta cineva dati pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"...

 

moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc.

Mesaj completat

am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici .

sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate?

arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57?

 

io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa.

pina atunci ma mai uit sa vaz.

oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat.

 

asfalr fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"...

 

moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc.

Mesaj completat

am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici .

sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate?

arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57?

 

io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa.

pina atunci ma mai uit sa vaz.

oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat.

dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare.

asfalr fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"...

 

moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc.

Mesaj completat

am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici .

sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate?

arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57?

 

io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa.

pina atunci ma mai uit sa vaz.

oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat.

dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare.

asfalr fara gropi !

Mesaj completat

la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"...

 

moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc.

Mesaj completat

am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici .

sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate?

arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57?

 

io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa.

pina atunci ma mai uit sa vaz.

oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat.

dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare.

asfalr fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3BR-ul meu cu seria 009845 este atat de batran inact nu mai este luat in nici o lista .. :moto: Oricum modelul asta cu an de fabricatie 1991 parca este ,,stafie"..In SUA anul 91 lipseste (pauza de import)...in Europa..neam .O sa incerc astazi sa vad ce coduri au anumite componente de la motor...poate reusesc sa o incadrez undeva ..

 

Parerea mea..pt o doamna de peste 20 de ani ..140 KM/h sigur ii provoapa palpitatii la inimioara..Iar la cuplul dat de cai aia in plus ..pt Virago..eu sunt convins ca ,,nu face nici banii nici munca".Daca merge bine asa cum este ,am vana in depasiri,viatza pe catarare...de ce sa modific ceva..Fiecare este liber sa faca ce vrea cu motorul lui dar sunt sigur ca dupa niste bani bagati si piese schimbate nu vor simti ,,mare diferenta"..(evident ,nu vor recunoaste ca asa este ..nici eu nu as face-o : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Dupa 2 weekend-uri in care am adunat ceva km cu Virago, cred ca am nevoie de comenzi avansate. Am senzatia ca stau cu picioarele prea stranse sub mine si cu genunchii prea indoiti. Cum inca nu prea stiu prea bine cu ce sa mananca treburile acestea, va intreb pe voi cam cat ar costa un set de comenzi avansate noi sau sh, cat de greu sunt de montat si eventual o opinie a cuiva care si-a montat asa ceva legata de confortul in mers cu aceste comenzi.

 

Poate un set nou sa coste 500 euro ?!?!

raste_vor_0004_kl.jpg

Mesaj completat

Si inca o chestie:

Am reusit intr-o seara sa raman fara benzina. Facusem 163 km pe ceas si ma indreptam spre benzinarie. Stiam ca am rezerva, asa ca nu m-am stresat. La un moment dar raman fara benzina, motorul se opreste, trag pe dreapta, cu contactul pus comut pe rezerva, dau cheie si motorul porneste. Fac 2 km si iarasi se opreste ... Am ramas si fara benzina la rezerva. ?!? Si asa am ajuns sa imping Viraga 3 km pana in benzinarie, unde nu am reusit sa bag decat 10 litrii ...

 

Oare care sa fie explicatia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Dupa 2 weekend-uri in care am adunat ceva km cu Virago, cred ca am nevoie de comenzi avansate. Am senzatia ca stau cu picioarele prea stranse sub mine si cu genunchii prea indoiti. Cum inca nu prea stiu prea bine cu ce sa mananca treburile acestea, va intreb pe voi cam cat ar costa un set de comenzi avansate noi sau sh, cat de greu sunt de montat si eventual o opinie a cuiva care si-a montat asa ceva legata de confortul in mers cu aceste comenzi.

 

Poate un set nou sa coste 500 euro ?!?!

 

Pentru chestii de genul asta e mai ieftin sa folosesti:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CLAMP-MOUNT...sQ5fAccessories

 

Dar trebuie sa ai crashbar.

 

Mesaj completat

Si inca o chestie:

Am reusit intr-o seara sa raman fara benzina. Facusem 163 km pe ceas si ma indreptam spre benzinarie. Stiam ca am rezerva, asa ca nu m-am stresat. La un moment dar raman fara benzina, motorul se opreste, trag pe dreapta, cu contactul pus comut pe rezerva, dau cheie si motorul porneste. Fac 2 km si iarasi se opreste ... Am ramas si fara benzina la rezerva. ?!? Si asa am ajuns sa imping Viraga 3 km pana in benzinarie, unde nu am reusit sa bag decat 10 litrii ...

 

Oare care sa fie explicatia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ceva in neregula cu ,,rezerva"..poate s-a infundat ...Si eu tot 10 litri bag pana da afara si de fiecare data am mai avut in rezervor max 2 litri..Daca ai rezervorul cu buson pe centru cred ca este ,,normal"..Cu 10 litri mers normal.. macar 250-260 km tot trebuie sa facxi ..Asta in conditiile in care mergi de obicei cu 90 si mai tragi in depasiri pana pe la 120-130..

 

Si eu incerc sa gasesc o varianta pt comenzi avansate cat mai ieftina..Cum pe piatza totul este destul de scump (chiar si second) prefer sa nu dau pe crash-uri,sisy bar,portbagaj si comenzi avansate la fel cat am dat pe mobra.Iarna este lunga si dupa indelungi cautari (modele) cred ca o sa imi fac doar ,,scarile"avansate.Am scaritele de la pasager (nu merg cu pasager asa ca le-am dat jos..) si mai trebuie doar sa gasesc o modalitate ieftina de ,,prindere"..Daca fac rost de crash-uri m-am scos ..daca nu ;;;;;teava,sudura ..vopsea..si trebuie sa iasa ceva pana la urma,ceva ,,comod".

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu incerc sa gasesc o varianta pt comenzi avansate cat mai ieftina..Cum pe piatza totul este destul de scump (chiar si second) prefer sa nu dau pe crash-uri,sisy bar,portbagaj si comenzi avansate la fel cat am dat pe mobra.Iarna este lunga si dupa indelungi cautari (modele) cred ca o sa imi fac doar ,,scarile"avansate.Am scaritele de la pasager (nu merg cu pasager asa ca le-am dat jos..) si mai trebuie doar sa gasesc o modalitate ieftina de ,,prindere"..Daca fac rost de crash-uri m-am scos ..daca nu ;;;;;teava,sudura ..vopsea..si trebuie sa iasa ceva pana la urma,ceva ,,comod".

 

Eu am facut niste cras-uri din pexal..ca sa vad cum ar veni,si este super.Daca gasesc si unde sa indoi niste teava de inox m-am scos.Am copiat ,aproape,modelul din catalogul Louis pag. 677.La cei 1.60 m ai mei este mai mult decat comoda noua pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, multumesc de raspuns.

 

Cartea zice ca rezervorul ar trebui sa fie de 13,5 litrii.

post-58202-1289224910_thumb.jpg

 

Cred ca voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva.

Legat de consum ... nu stiu ce sa zic ...

Cand am ramas fara benzina aveam facuti 163 km de la ultimul plin. Consum 6,13% (doar oras).

Apoi, cu plinul facut, dupa 90km am alimentat iarasi si nu au intrat decat 4 litrii ... Consum 4,4% (doar afara).

De obicei viteza la care ma simt ok pe motor e 100 km/h. Mai tare doar in depasiri, cand e cazul.

 

Astept sa vina iarna, sa se strice vremea, sa ma pot apuca de demontat fara sa-mi para rau ca ratez vremea faina de afara.

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut niste cras-uri din pexal..ca sa vad cum ar veni,si este super.Daca gasesc si unde sa indoi niste teava de inox m-am scos.Am copiat ,aproape,modelul din catalogul Louis pag. 677.La cei 1.60 m ai mei este mai mult decat comoda noua pozitie.

 

 

:moto: Tii minte ca ma intrebai daca am facut ceva cu crash-urile??! Le-am facut de mult ..si tot din PEXAL.!!!!! :kiss: Dupa asta le-am ,,trasat"pe o placa de rigips ca sa nu pierd ,,modelul di simensiunile in caza de ceva ..Si ,,ceva-ul "ala a aparut .Am indreptat ,,modelul"ca nu aveam cu ce sa ,,suflu varza"..dar mi-a ramas ,,proiectul pe rigips". Te-ai gandit bine la pexal..poti sa modelezi totul cum vrei.Eu deocamdata mi-am facut si montat ,,spatarul"..din patrat de 16..o bucata de scandura ,burete,vinilin..vopsea..Este prins in doua suruburi cu piulite ,capetele lui fiind introduse in terminatia cadrului.Mai trebuie sa scurtez putin tijele de prindere functie de bucata de piele care leaga coburile..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, multumesc de raspuns.

 

Cartea zice ca rezervorul ar trebui sa fie de 13,5 litrii.

post-58202-1289224910_thumb.jpg

 

Cred ca voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva.

Legat de consum ... nu stiu ce sa zic ...

Cand am ramas fara benzina aveam facuti 163 km de la ultimul plin. Consum 6,13% (doar oras).

Apoi, cu plinul facut, dupa 90km am alimentat iarasi si nu au intrat decat 4 litrii ... Consum 4,4% (doar afara).

De obicei viteza la care ma simt ok pe motor e 100 km/h. Mai tare doar in depasiri, cand e cazul.

 

Astept sa vina iarna, sa se strice vremea, sa ma pot apuca de demontat fara sa-mi para rau ca ratez vremea faina de afara.

 

Asfalt uscat !

Consum optim e la 90 km/h cu usoare depasiri in care sa nu depasesti 110-120 km/h si a iesit la 4L/100km daca ai reglajele bune.

Eu cu un rezervor plin am facut cel mai mult 301 km cu tot cu rezerva dupa care am bagat 12L si ceva mai mult nu au incaput.

Iar pe rezerva cam la 250 km intru, ar mai fi o faza, cum s-a racit timpul usor creste si consumul pentru ca racirea se face mai bine dar in loc de 4L la suta consuma 4,2L....etc deci nu-i stres mare.

Un prieten a avut virago de 250cc si el a avut probleme cu rezerva si era infundata si fix sintomele astea le avea ca tine si problema a fost ca era infundata.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Oare care sa fie explicatia ?...

...voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva...

Robinetul de care vorbesti, nu-i robinet, este o elecrovalva. Se afla pe fundul rezervorului(mare), cel din cadru. Acum este blocata, din acest motiv nu functioneaza rezerva. Are 2 sorburi, unul jos(rezerva), altul mai sus. Cand functioneaza se aude un "klic" atunci cand se face comutatia, de cate ori actionezi butonul rezervei.

Daca se aude klicul atunci este sorbul infundat. Il poti desfunda cu aer comprimat, sufland prin furtunul de alimentare al pompei si in acelasi tip comuti de pe normal pe rezerva alternativ. Apoi mergi ceva timp pe rezerva si schimbi filtrul de benzina, rezervorul v-a ramane curat.

Daca n-auzi klicul e mai nasol, vava blocata, trebe demontata sau inlocuita. Blocajul se datoreaza apei din benzina care oxideaza si corodeaza corpul vanei(facut din antimoniu sau zamac), de cele mai multe ori nu poate fii reparata fiind intr-o stare avansata de coroziune. Acesul la electrovana este complicat, trebe sa demontezi aproape tot ca sa dai rezervorul jos, dar iarna-i lunga... Poate ne spui ce si cum ai rezolvat.

Majoritatea renunta sa repare aceasta electrovalva, din cauza dificultatilor ce apar, preferand sa se chinuie fara rezerva.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva posesori de xv750 pe aici ? Doresc si eu o parere obiectiva in legatura cu aceasta mobra deoarece inca mai stau in dubiu intre Viroaga de 750 si Vulcanul de 750

 

 

Mai intreb odata deoarece vad ca nu ma baga nimeni in seama :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...