Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Salut, va rog mult sa ma ajutati intr-o chestiune. Am pe cineva la un atelier mare , un SA, care imi poate face un crash bar din inox. Are cineva pt virago 750 si se poate lipsi de el o zi , sa il vada meseriasul si sa ii ia dimensiunile?!

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, va rog mult sa ma ajutati intr-o chestiune. Am pe cineva la un atelier mare , un SA, care imi poate face un crash bar din inox. Are cineva pt virago 750 si se poate lipsi de el o zi , sa il vada meseriasul si sa ii ia dimensiunile?!

Multumesc anticipat!

NImeni?! :laugh:,

 

Pe Bucuresti, am uitat sa precizez..

Editat de catalinxv750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salut danmdan! Cauta userul Dealer aici pe sectiunea chopper-cruiser ! Anul trecut in toamna , mi se pare , avea de vanzare o gramada de piese de Virago 535, printre care si un motor intreg.Nu stiu daca intre timp l-a si vandut.Are trecut si nr, de mobil, la postarile lui cu vanzari.Bafta la cautat si gasit ! Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......azi am reusit sa fac furca.....intarit arcuri (cursa mai mica acum, fata de cum era inainte: BARCA), schimbat placute de frana (SBS acum, fata de Lucas inainte). Concluzia, tinuta de drum mult mai buna mai ales pe curbe si in special pe curbele cu denivelari, iar la franare de urgenta nu se mai lasa pe fata de ai impresia ca o sa pupi camionul din fata ta :)

Schimbat si uleiul Motul 5100....10w40.......toarce :laugh:

 

Zdriki, cred ca saptamana viitoare o sa te vizitez......sper sa se refaca portofelul pana atunci ;)

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare Virago-rarilor

 

stie cineva vreun 535 bun si ieftin prin Bucuresi?

as vrea o motocicleta intretinuta, de la un motociclist de incredere, nu una in care sa bagi bani pentru "mici reglaje" pana ii dublezi valoarea.

 

sper ca ma poate ajuta cineva si astfel sa intru si eu in randul posesorilor de Virago.

 

aaaaaa, sa nu uit: nu as vrea sa fie mai scumpa de 1400-1500 euro.

 

multumesc anticipat

Editat de motorist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar o scurta completare, inainte sa ma apuc sa scriu cam tot ce am facut in ultima vreme la motor si inainte sa incep re-asamblarea ...

 

Asa arata siglele de Virago luate de pe ebay:

929ee241.jpg

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat ,,adapatoarea".. :laugh: Daca privesti atent se observa o ,,inegalitate " MICA....da la prima tavaleala se regleaza singura.

 

Acum ,am si eu doua intrebari: 1-pot suda ceva pe crash -bar cu el montat pe motbra ?? Nu stric ceva electronica etc ?? Stiu ca la masina scoteam doar bornele la baterie dar nu aveam electronica pe ea.

 

2-cum dracu sa prind scaritele pe crash bar fara sa arate ca un arici turbat?? Este vorba de scaritele pasagerului pe care nu le-am mai montat ..(pasager nu iau decat femei cu picioare foarte lungi iar alea pot sa ma incolaceasca cu ele,nu au nevoie de scarite)...

post-53858-1300783045_thumb.jpg

post-53858-1300783103_thumb.jpg

post-53858-1300783158_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2-cum dracu sa prind scaritele pe crash bar fara sa arate ca un arici turbat?? Este vorba de scaritele pasagerului pe care nu le-am mai montat ..(pasager nu iau decat femei cu picioare foarte lungi iar alea pot sa ma incolaceasca cu ele,nu au nevoie de scarite)...

.....daca nu ma insel scaritele au un arc sau ceva de genul...si daca vrei, stau pliate..cel putin asa e la mine.Deci daca stau pliate le langa "adapatoare" nu cred ca se vor vedea urat.Depinde si ce tip de scarite ai..alea clasice dupa gustul meu nu dau bine acolo,daca ai putea taia niste teava de inox si sa adaptezi sistemul de prindere!!Au aia la Kronaumoto niste scarite faine dar vor bani pe ele...vezi catalogul la pagina 775 e acolo si idee de prindere..bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor si bine v-am gasit, ca acum am descoperit si eu topicul asta.

 

vin si eu cu o intrebare: cine stie daca se potriveste vre-unul dintre parasolarele de pe louis.de (10005961, 10005859, 10005981) pe farul de virago, si daca da, care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare again, multa bafta in noul sezon ce vine.

 

vreau sa va dau un link fain, legat de ergonomia motocicletei; l-am gasit tot cautand pe net, ca ma bate gandul sa va parasesc si sa trec la vulcanieni :laugh: : http://cycle-ergo.com/

acum, nu stiu care sunt unghiurile ideale, dar e foarte util pentru cei mai "deosebiti"ca mine, de aproape 2 metri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o intrebare: cine stie daca se potriveste vre-unul dintre parasolarele de pe louis.de (10005961, 10005859, 10005981) pe farul de virago, si daca da, care?

 

pai decpinde de faru tau.... tre sa masori diametru si afli.... primu e de 12cm, al doilea e 15cm si ultimu e 18cm (pun pariu ca nu ai faru imens ca al meu).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor si bine v-am gasit, ca acum am descoperit si eu topicul asta.

 

vin si eu cu o intrebare: cine stie daca se potriveste vre-unul dintre parasolarele de pe louis.de (10005961, 10005859, 10005981) pe farul de virago, si daca da, care?

Ahoi! Uite aici ai o lista cu ce se potriveste pe virago http://www.louis.de/_30198d73a318aac68c559...&typ_id=4MC

Bafta!

Mesaj completat

salutare again, multa bafta in noul sezon ce vine.

 

vreau sa va dau un link fain, legat de ergonomia motocicletei; l-am gasit tot cautand pe net, ca ma bate gandul sa va parasesc si sa trec la vulcanieni :laugh: : http://cycle-ergo.com/

acum, nu stiu care sunt unghiurile ideale, dar e foarte util pentru cei mai "deosebiti"ca mine, de aproape 2 metri ;)

Ahoi!

Eu la 1.71 ma simt inghesuit pe virago 535, apoi tu la aproape 2m nici nu vreau sa ma gandesc; eu iti recomand sa incerci sa stai pe dragstar de 1100cc, vulcan de 1500cc, intruder de 1400cc si shadow de 1100cc, pentru ca cele sub 1000cc iti sunt clar mici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....daca nu ma insel scaritele au un arc sau ceva de genul...si daca vrei, stau pliate..cel putin asa e la mine.Deci daca stau pliate le langa "adapatoare" nu cred ca se vor vedea urat.Depinde si ce tip de scarite ai..alea clasice dupa gustul meu nu dau bine acolo,daca ai putea taia niste teava de inox si sa adaptezi sistemul de prindere!!Au aia la Kronaumoto niste scarite faine dar vor bani pe ele...vezi catalogul la pagina 775 e acolo si idee de prindere..bafta

 

Pai modelul asta ,, *SUNDANCE* il am si eu ...prinderea este intereanta mai ales ca o poti ,,aranja " si pt bari in unghi.Multzam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Uite aici ai o lista cu ce se potriveste pe virago http://www.louis.de/_30198d73a318aac68c559...&typ_id=4MC

 

mersi pt link. interesanta lista, insa din cate vad eu contine doar acele piese care sunt ceritifed/date de producator ca ok pentru Virago. Cu alte cuvinte mai sunt si alte produse care se potrivesc la Virago si nu apar in lista asta, fie pentru ca sunt universale (cum ar fi un indicator de tensiune baterie), fie pentru ca producatorul nu a dat in mod explicit compatibilitatea.

 

Revenind la intrebarea cu parasolarul, am observat ca sunt pe 3 dimensiuni. Nu am masurat inca farul, o sa fac asta, dar asa din ochi probabil ca este de 15cm. Problema mea nu era asta, ci daca se potriveste ca montaj, deasta intrebam eventual daca mai are cineva sau a mai incercat cineva sa isi puna. Chiar daca aleg eu pe cel de 15cm si farul e tot de 15cm, am vazut ca nu prea are nici o piesa de montaj, are doar o margine care probabil ar trebui sa il tina fixat de oala din spatele farului...?

 

Si ca tot veni vorba de far, as vrea sa imi montez un suport pentru cele doua faruri laterale (cod louis: 10005232). Sigur am mai vazut montat pe Virago 535. Si am cam aceiasi intrebare...cine mai are montat faruri suplimentare si poate sa ma ajute cu cateva sfaturi, cum ar fi ce faruri sa pun (pentru ca la codul ala de produs se livreaza doar bara), cam de ce putere se pun becurile, cum suporta circuitul de incarcare sarcina suplimentara si, nu in ultimul rand, cum se folosesc aceste faruri suplimentare? Merg in paralel cu cel principal, sau se pot aprinde printr-un buton separat? Au tot 2 faze, sau una singura (gen foglamps)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... eu iti recomand sa incerci sa stai pe dragstar de 1100cc, vulcan de 1500cc, intruder de 1400cc si shadow de 1100cc, pentru ca cele sub 1000cc iti sunt clar mici!

 

multumesc de recomandari, o sa ma uit in jur sa vad ce e mai accesibil / convenabil... eu ma gandeam la vulcan 800b, dar o sa ma uit si de restul :laugh: vreau ceva nu mare ca motor, ci mare pentru postura, ca sincer virago-ul e perfect pentru mine cand e vorba de putere, chiar si cu pasager, imi e asa draga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de recomandari, o sa ma uit in jur sa vad ce e mai accesibil / convenabil... eu ma gandeam la vulcan 800b, dar o sa ma uit si de restul :laugh: vreau ceva nu mare ca motor, ci mare pentru postura, ca sincer virago-ul e perfect pentru mine cand e vorba de putere, chiar si cu pasager, imi e asa draga...

Daca vrei mai mic incearca Dragstar Classic 650cc ca ala e mai mare la dimensiuni ca majoritatea din clasa asta de cilindree!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Revenind la intrebarea cu parasolarul, am observat ca sunt pe 3 dimensiuni. Nu am masurat inca farul, o sa fac asta, dar asa din ochi probabil ca este de 15cm. Problema mea nu era asta, ci daca se potriveste ca montaj, deasta intrebam eventual daca mai are cineva sau a mai incercat cineva sa isi puna. Chiar daca aleg eu pe cel de 15cm si farul e tot de 15cm, am vazut ca nu prea are nici o piesa de montaj, are doar o margine care probabil ar trebui sa il tina fixat de oala din spatele farului...?

 

In teorie, ar trebui sa se prinda (cu forma aia ciudata de sus) de clema care tine inelul exterior prins de oala farului, in partea de sus. In practica, probabil ca sanse de reusita mai mari o sa le aiba un material gen mastic/silicon cu care sa lipesti cozorocul pe interiorul inelului exterior.

 

(...)

Si ca tot veni vorba de far, as vrea sa imi montez un suport pentru cele doua faruri laterale (cod louis: 10005232). Sigur am mai vazut montat pe Virago 535. Si am cam aceiasi intrebare...cine mai are montat faruri suplimentare si poate sa ma ajute cu cateva sfaturi, cum ar fi ce faruri sa pun (pentru ca la codul ala de produs se livreaza doar bara), cam de ce putere se pun becurile, cum suporta circuitul de incarcare sarcina suplimentara si, nu in ultimul rand, cum se folosesc aceste faruri suplimentare? Merg in paralel cu cel principal, sau se pot aprinde printr-un buton separat? Au tot 2 faze, sau una singura (gen foglamps)?

 

Lightbar-ul este, intr-adevar, separat de ce montezi pe el. Verifica locul si dimensiunile -- unele modele de motoare + unele modele de lightbar au nevoie sa muti si semnalizatoarele pe bara; altele nu. Vezi cum se potriveste la tine.

 

Vis-a-vis de faruri, ai sa vezi ca pe Louis ai cutia/carcasa un produs si optica/sticla alt produs. Carcasa se alege pentru designul exterior (dupa gust/chef), sticla se alege dupa functionalitate. Ai sa vezi ca au doar doua modele de sticla: faza lunga si far de ceata. Prin alte tari sunt legi foarte clare care spun care e distanta minima/maxima dintre faruri pentru motociclete cu lightbar, daca ai voie sa ai lunga/ceata, daca trebuie sa fie amandoua la fel, daca trebuie sa se stinga cand aprinzi lunga de la far etc. La noi nu stiu sa fie astfel de prevederi asa ca ... banuiesc ca e o chestie de gust/preferinta ta personala. Avand in vedere ca opticile sunt tip, si becurile sunt la fel. Parca H3/H7 de 55W ... vezi si tu pe Louis.

 

Vis-a-vis de electrica, de obicei se pun pe buton separat -- exceptie cazul in care legea impune restrictii de functionalitate, caz in care se pun in circuit ca sa se aprinda odata cu scurta sau ... ma rog, cum cere legea. Ca si la masina, e recomandabil un releu pe drum -- exceptie cazul in care stii ca butonul este foarte bun si rezistent.

 

Vis-a-vis de consum, nu stiu la alte motoare cum e situatia, dar la Virago pe care il calaresti am avut farul ala dublu care avea 2x55/60 si a mers ok -- deci cel putin 50% din consumul noilor becuri e asigurat. Acuma, despre ceilalti 50% nu stiu ce sa-ti spun.

 

Asfalt uscat,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VREAU UN MOTOR DE 535 URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh:

 

heh, uite aici: 0766532976 - 0747336815 suna

is niste baieti din bistrita, de acolo l-am luat io, Virago XV 535 2YL 1994 acum 3 ani, si am inteles ca mai vind inca.

eu is foarte mutumit de al meu.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...