Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

E vreo 200 lei cu tot tacamul : curatat-sincronizat . Dar tot mi se pare cam mult . Un amic are moto cu 4 carburatoare si tot atat i-a luat . E japca pe fata .

 

Revin cu rezervorul . La mine se pare ca butonul si rezerva e o gluma . Am facut deja 150km pe "rezerva" . Deci e fix-pix . Am vazut la un momentdat ca s-ar putea pune in locul fakeului de deasupra un alt fake da mai marircel , de pe la dragstar sau ceva de genu . Daca a facut cineva operatiunea , poate ne zice si noua ce si cum . Sincer eu a-si prefera o autonomie de 350-400km la o viteza de maxim 100km/h .Sau daca se poate mari rezervorul de sub sea .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E vreo 200 lei cu tot tacamul : curatat-sincronizat . Dar tot mi se pare cam mult . Un amic are moto cu 4 carburatoare si tot atat i-a luat . E japca pe fata .

 

Revin cu rezervorul . La mine se pare ca butonul si rezerva e o gluma . Am facut deja 150km pe "rezerva" . Deci e fix-pix . Am vazut la un momentdat ca s-ar putea pune in locul fakeului de deasupra un alt fake da mai marircel , de pe la dragstar sau ceva de genu . Daca a facut cineva operatiunea , poate ne zice si noua ce si cum . Sincer eu a-si prefera o autonomie de 350-400km la o viteza de maxim 100km/h .Sau daca se poate mari rezervorul de sub sea .

 

Ai mers numai pe rezerva de cand ai facut plinul? Cred ca-ti mere bine butonul ala... In rezervor sunt doua sorburi de lungimi diferite. Cel mai lung e pe normal si cel mai scurt e pe rezerva. Daca mergi numai pe rezerva, trage benzina pe sorbul cel scurt, deci ia toata benzina din rezervor. Bine macar ca-ti merge butonul de rezerva. Eu pe rezerva am facut cateva sute de metrii(probabil ce mai era in carburi si multa vointa din partea lu' Neagra). Si asta dupa 169km de la pompa. Oricum, o duc la doctor sa vad ce fras are, ca am luat-o doar de vre-o doua saptamani si nu-i stiu toate betesugurile. Bafta maxima, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , acum ca am citit , dar totusi nu-mi explic cum de am ramas fara gaz in rezervor , fara sa folosesc butonul de rezerva . Asta roade cel mai mult . Oricum , mi-a fost invatatura de minte si o sa alimentez constant la 200km +/- . M-am uitat si la bujii azi , si erau cam negre . Se pare ca cere un reglaj la carburatoare .

 

Cu marirea rezervorului stie cineva ceva?

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am rezervorul de jos de 8 litri si nu mi-a functionat niciodata butonul de rezerva,

am demontat rezervorul de jos (am facut ceva modificari la el) si am desfacut chestia aia care iti da nivelul in rezervor

(pacat ca nu i-am facut o poza) si avea un fir desfacut, l-am lipit si gata.

Acum am observat ca mi se aprinde becul rosu cand raman fara benzina. Butonul de rez. nu l-am probat inca,

sunt curios sa vad ce capacitate are rezervorul de sus, acuma dupa ce l-am marit.

 

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am rezervorul de jos de 8 litri si nu mi-a functionat niciodata butonul de rezerva,

am demontat rezervorul de jos (am facut ceva modificari la el) si am desfacut chestia aia care iti da nivelul in rezervor

(pacat ca nu i-am facut o poza) si avea un fir desfacut, l-am lipit si gata.

Acum am observat ca mi se aprinde becul rosu cand raman fara benzina. Butonul de rez. nu l-am probat inca,

sunt curios sa vad ce capacitate are rezervorul de sus, acuma dupa ce l-am marit.

 

 

Bafta.

 

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari.

Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic.

 

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari.

Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic.

 

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari.

Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic.

 

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari.

Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

 

 

-nu m-am exprimat eu bine, nu e indicator de nivel, e "sorb" dupa cum zicea colegul @alex_balea84 mai sus, nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice sau nu-mi vin "pe limba" cateodata.

 

-coaja am innaltat-o cu o fasie de 5cm de tabla de 2mm, am desfiintat busonul de la rezervorul de jos si am sudat 2 tevi de "tur" ca sa curga benzina mai bine din ala de sus in ala de jos.

 

Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare.

 

-exact, multumesc de rectificare.

Editat de prflorin2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut de doo ceasuri si nu gasesc postul in care spunea cineva ca si-a pus rezervor de ceva dragstar pe viroaga de 535. Ma refer la rezervorul de sus, nu cel de jos de sub sea. Daca stie careva despre ce model era vorba (care-i dragstarul de la care se potriveste rezervorul pe viroaga), il rog sa dea un semn aici. Multam fain, NIck.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra??

Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-al dreacu de rezervor daca nu-i dau gaura si pun un litrometru de masina..Pana una alta ..tot sticla cu benzina din cob este sfanta.

 

Observ urmatoarele;cu cat inainteaza in an cu atat mai multe chestii utile se scot de pe mobre de catre producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si

60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km.

Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil.

Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER "

Bafta.

post-65357-0-81903600-1308582689_thumb.jpg

post-65357-0-26080600-1308582721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un bec rosu in ceasul kilometrajului...despre el este vorba?

 

da, ala se aprinde cand ii pe terminate benzina, dar la mine nu e in ceas, ci in consola aia de sub ceas.

 

Am si eu o intrebare:cand opriti motorul,comutati lumina pe OFF sau va multumiti ca se stinge singura?Pe vremuri aveam un Fiat la care faza scurta era in permanenta aprinsa,becurile stingandu-se la scoaterea contactului si invers.Ma gandeam ca nu este o problema sa procedez la fel cu mobra...

 

Eu nu am buton "ON/OFF" pt. lumini se porneau/opreau de la contact dar am pus eu un intrerupator simplu "ON/OFF".

 

In ceea ce priveste consumul, eu am facut un experiment, am scos toata benzina afara, am pus la loc fix 5L,(o sticla de 2L am luat'o in rucsac) si am plecat la drum, am facut cam 70km in oras (buc) si

60km in afara, deci un total de 130.Eu zic ca e bine, sub 4L/100km.

Rezervorul la mine e modificat, per total imi intra cam 18L in amindoua. Rezerva functioneaza impecabil.

Si niste poze cu rezervorul " BEFORE & AFTER "

Bafta.

 

tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna)

post-39492-0-67895900-1308594691_thumb.jpg

post-39492-0-97747000-1308595429_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din ce an este omule de nu ai buton de lumini ..off-pozitie-scurta ??

 

Rezervorul meu este din fibra ...cu buson central..La tabla te mai joci cu marit..etc ..la fibra il iei ca atare si te multumesti cu el.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu obtin cam 3,4-3,5 l/100km in afara si cam 4-4,2 l/100km in oras. Masurat.

 

Cum reusesti un astfel de consum, la mine in afara este de 5L la o viteza constanta de 90-100 si aproape 8L in oras. Este model 1987 american, deci primul model. Am sa pun si fotografii la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand diverse pentru virago : semnale fata+sptae =120 roni ,stop spate =100 roni , oglinzi stock = 100 roni , mai am o pereche de proiectoare ( unul are geamul crapat , dar merge ) cu 60 roni , si un parbriz care merge cam pe orice chopper , dar cu prinderi adecvate pentru fiecare model - 150 roni . revin maine cu poze cand ajung la munca .

 

 

 

mai am si un gps tracker cu gsm nou cu 350 roni

 

pozele promise :

 

 

 

 

Am gresit postarea :bounce: , am vrut sa pun link-ul asta /index.php?/topic/92561-accesoriipiese-pentru-chopperechopperisti/page__view__findpost__p__2879983

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de avertizorul de nivel:

La modelul cu rezervor doar sub sa nu exista 2 sorburi distincte ci un sorb jos si o teava cu un senzor pana la nivelul de rezerva. In momentul in care se ajunge la acel senzor el taie alimentarea pompei de benzina si aprinde un bec rosu aflat in al patrulea loc al becurilor martor din bord un la restul e un capac orb. Cand comuti pe rezerva se reia alimentarea pompei de benzina. Asta am citit si eu pe Wikianswer si cel ce a dat raspunsul parea ca stie ce zice. Dupa ce au bagat al doilea rezervor au trecut pe sistemul pe care il stim toti, cu 2 sorburi pt ca au intalnit probleme electrice cu cel anterior.

In ceea ce priveste consumul eu sunt la partea de sus : 8,5-9 in Bucuresti, 6 in afara. Caut un service care sa imi regleze amestecul pe fiecare carburator in functie de noxe dar inca nu am gasit. Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb.

Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

tare....frumos, lat, acum ai putea sa-l innalti un pic. (la iarna)

 

Mdea...din poza aia intr'adevar se vede ca ar trebui putin inaltat, dar eu nu cred...totusi o parere in plus conteaza, chiar trebuie inaltat? ..si da, stiu, frumusetea sta in ochii privitorului :rolleyes:

 

Bafta.

 

Am gasit in schimb pe net la unii care fabrica si librane set complet de jigloare la 35E bucata si cand voi avea bani cred ca ma bag sa le schimb.

Pt. colegii cu consum de 6-7 in oras FELICITARI!

 

 

Mie, in oras orice as face nu sare de 5L, sa fiu oare chiar atit de norocos?

Intr'adevar am schimbat Pilot Jet'urile, singur plus curatare carb, iar sincronizarea si amestecu la mester. Mai am sa schimb diafragmele ca sint varza, a incercat cineva asta ?/index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/

Bafta

post-65357-0-99945700-1308664313_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov.

 

post-11356-0-00195700-1306589550_thumb.jpg

 

Ride Safe!

 

Interesanta treaba ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras .

 

Eu am bagat azi la 205km 11,2litri , din care doar 60km singur in afara localitati ( drum de acasa pana la munca 3 zile ) restul cu pasager prin oras .

 

 

rectivic 40km ca azi e marti :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, poate cei ce au facut reglaje, curatari de carburatoare si au fost multumiti ar trebui sa dea si niste detalii. Sa stim si noi restul unde sa ducem motocicletele la reglat...

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reglat carburatoarele in Timisoara.Marcel este numele mecanicului.Am avut placuta surpriza sa constat ca la acest mecanic,reglatul carburilor inseamna dat jos carburatoarele,desfacute,curatate piesa cu piesa,abia apoi reglate.Rezultatul este grozav. :07Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, cine are de vanzare esapament original de virago 535cc? (cu sau fara filtre, fara zgarieturi sau eventuale lovituri, desigur sa nu fie evidente). Multumesc Anticipat!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...