Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

Frumos, foarte frumos... pestele l-ati prins voi sau doar sticla aia a picat? :P

 

Stai linistit, ca sticle au fost destule... :-)))

 

Gazdele din Zimnicea au fost la mare inaltime, a fost o prieteneasca adevarata, cu oameni faini si intr-un loc super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata! A inceput sezonul hoinarelilor de weekend ...incarcati de “dor de duca” cu "bateriile descarcate", dupa o iarna lunga am acceptat cu bucurie o invitatie a unui coleg motociclist de a ne intalnii pentru o seara pe malul Dunarii. XV-ul meu nu mai putea de bucurie, cand a simtit asfalt sub roti si aer de primavara in filtru a luat-o serios la drum... fiind insotit de o surata mai mica(XV-250) si un Transalp... evident cand ne-am apropiat de destinatie, grupului nostru i sa mai adaugat unul...

Ajunsi acolo... ce pot sa spun? ...organizatorul ne-a rasfatat cu un imens gratar, fasole la ciaun iar a doua zi cu o ciorba de peste facuta adhoc. Nu a lipsit nici legendarul cu gulasul facut intr-un imens ciaun... cuvinte de prisos... pozele spun tot...

 

Supeerr tarreee!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....In alta ordine de idei : cam care este consumul votru in oras ? Daca puteti pune consumul pe ,,capacitate si putere " sa ne facem o idee.

capacitate 250 cc cod motor 3LS 15,5, Kw consum 2,4 % :) mers normal, nu imi place agresiv.

 

Gata! A inceput sezonul hoinarelilor de weekend .......

Bravo!! Imi place :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacitate 250 cc cod motor 3LS 15,5, Kw consum 2,4 % :) mers normal, nu imi place agresiv.

 

Bravo!! Imi place :)

...Mama mea...tot sa traiesti cu consumul asta !!!!!!! Si cand te gandesti ca eu faca acelasi lucru si folosesc viteze asemanatoare si in oras si afara cu ...hai sa spunem dublu daca merg omeneste (da nu cred ca scot consum la fel cu a ta la 90kmh.... tot a mea papa mai mult).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Este cineva interesat sa-si schimbe jugurile originale de la virago 750 cu unele mai late si cu unghi mai avansat? ptr mai multe detalii si poze pm :cheers:

Salut, asta ne-ai aruncat-o asa... pune aici niste poze, ca de aceea este forum :) sa vada si pupila noastra, chiar daca nu avem 750, ne mai vine si noua o idee ceva.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa..pai manual am l-am citit din scoarta in scoarta .Stiu cum sa fac golirea si am descoperit si ,,demontarea".Capacul nu este ,,gripat"si va iesii usor dar imi mai trebuie o mana ca sa agate siguranta in timp ce eu apas .Aici imi iese cu virgula .Eu pe capac am niste ,,decupaje" care blocheaza un ,,fier" intr-o anumita pozitie (adica 3 pozitii ) functie de pozitie am suspensia mai moale..potrivita si tare ...

La mine e simpla, fara reglaje...

daca ai nevoie de o mana in plus, zi o vorba si ne vedem zilele astea sa o sarbatorim muncitoreste......:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

La http://metricmotion.ro/contact.html se raspunde si la mail-uri sau doar la telefon ? Am trimis in vreo 2 mailuri la care nu am primit raspuns.

 

In alta ordine de idei pierd benzina din rezervor. In rezervor nu e, pe jos nu e, dar in aer e destula. Am un furtun ciupit dar nu se umezeste. Am in plan sa-l schimb dar inca nu l-am gasit prin magazine. Am inteles ca poate fi de la cuiul pontou dar nu stiu cum sa ajung la el. Acum vin intrebarile : E treaba complicata ? Trebuie dat carburatorul jos pentru a ajunge la el ? Si daca eventual ajung la el dupa ce sa ma uit ?

 

Exista si varianta mecanic ( http://tngperformance.ro/ ) dar evident asta costa.

 

Ma gandesc sa incerc si o electroliza pentru a curata rugina din rezervor. Ehee, motor de 20 de ani desigur ca are ceva probleme la inceput de sezon :)

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste fara probleme, dupa, sa zic, cateva ore de stat, sau o noapte/zi?

La cui nu ai cum sa ajungi fara sa desfaci carburatorul.

 

Eu la metricmotion doar am sunat, sau am vorbit cu el pe PM aici. Cel mai simplu e la telefon. Stiu ca a avut ceva probleme personale, e posibil ca din cauza asta sa nu fi raspuns la mailuri in ultima perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

In alta ordine de idei : cam care este consumul votru in oras ? Daca puteti pune consumul pe ,,capacitate si putere " sa ne facem o idee.

 

250 cc, in oras nu ia mai mult de 3% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste fara probleme, dupa, sa zic, cateva ore de stat, sau o noapte/zi?

La cui nu ai cum sa ajungi fara sa desfaci carburatorul.

 

Eu la metricmotion doar am sunat, sau am vorbit cu el pe PM aici. Cel mai simplu e la telefon. Stiu ca a avut ceva probleme personale, e posibil ca din cauza asta sa nu fi raspuns la mailuri in ultima perioada.

 

Porneste bine fie ca e zi sau noapte, stata sau nestat. Merge rotund si nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara.

Dar in 5 luni de iernat a pierdut 17 L de benzina. Am gasit rezervorul gol golut acum desi il mai completasem peste iarna. De aici si ideea cu electroliza pt ca a ruginit un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 cc, in oras nu ia mai mult de 3% .

 

Acum faceti-mi toti in ciuda cu consumurile astea :))) Pentru mine chiar si un 4 litri cred ca ramane un vis ..sunte-ti niste fericiti. Deci pana la urma consumurile astea de gen 3-3.5 l/100 sunt reale nu legenda .

 

Elmann ,poate s-a mai incalzit si ea peste iarna ca a fost ceva ger sau poate ai un ,,spiridush"care mai trage gaz din rezervor ca asa aveam si eu unul care dadea iama in rezervorul de la masina de credeam ca imi consuma 20 l/100km.

 

Daca era de la cuiul ponto iti dadea benzina afara pe la supraplinn sau mergea inecata ..rau rau rau ..Daca vrei sa ajungi la el nu trebuie decat sa desfaci 4 surubele de la capac pe partea stanga a motorului (cu schimbatorul) fara sa mai desfaci nimic altceva si ai acces la el si nu numai la el.Incearca totusi sa bagi benzina in rezervor acum ca sa vezi daca nu cumva are vreo gaurica ceva .Tu de care rezervor spui ca ar fi ,,ruginit " ? Modelul tau nu are 2 rezervoare ? Si cu electroliza ce crezi ca rezolvi ? Crezi ca iti astupa gaurile? Electroliza doar curata rugina superficiala mai face sa apara si gauri de care nu stiai pentru ca erau ,,astupate"de rugina.

 

Tu stii ca ai doua rezervoare ,nu?

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste bine fie ca e zi sau noapte, stata sau nestat. Merge rotund si nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara.

Dar in 5 luni de iernat a pierdut 17 L de benzina. Am gasit rezervorul gol golut acum desi il mai completasem peste iarna. De aici si ideea cu electroliza pt ca a ruginit un pic.

 

Ahaaa, pai zii asa :D E posibil sa se fi evaporat, poate nu iti inchide bine busonul de la rezervor. Sau furtunul ala ciupit... intr-un timp atat de lung, se poate evapora fara probleme.

De acord cu Serghei, si in legatura cu mersul prost, daca era cuiul ponto, si in legatura cu electroliza. Curata rugina, dar in spatele ei e posibil sa fie gauri. Eu o sa ma risc sa fac.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Deci pana la urma consumurile astea de gen 3-3.5 l/100 sunt reale nu legenda .

 

100% real in ce ti-am spus. nu uita insa ca a mea e de 250, cea de 535 nu are cum sa consume cat cea mica. in afara orasului imi ia 2,7-2,8%, daca sunt singur, fara bagaj mult si merg potolit (bine, eu mereu merg potolit) ... :tomato: totusi, n-a sarit de 3% niciodata, nici afara din oras - cu bagaje si pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu consuma mult : 3,8 in oras, 5,5 in afara...

1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai.

2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri.

17 litri de benzina nu se evaporau in cateva luni nici daca stateau in lighean la soare. La benzina doar o parte este mai volatila(cea usoara), compozitia grea se evapora doar la caldura si foarte greu.

...Daca era de la cuiul ponto....

Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni poate fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin fiind mult mai jos decat carburatoarele.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% real in ce ti-am spus. nu uita insa ca a mea e de 250, cea de 535 nu are cum sa consume cat cea mica. in afara orasului imi ia 2,7-2,8%, daca sunt singur, fara bagaj mult si merg potolit (bine, eu mereu merg potolit) ... :tomato: totusi, n-a sarit de 3% niciodata, nici afara din oras - cu bagaje si pasager.

Stiu ca este 250 si normal ca si consumul este muuult mai mic . Te cred ca papa putin ,nu esti singurul care mi-a zis ca ,,maxim 3 ". Stii cum este ,oricat de mare ar fi motorul ne dorim sa consume daca se poate ,,nimic"..eventual cei de la statiile de alimentare sa vina zilnic acasa si sa ne faca plinul + un bradutz parfumat ca au pasiunea nebuna sa te intrebe daca vrei un bradutz chiar daca esti cu casca in brate :)))

 

1. Nu este adevarat, consumul urban este intotdeauna mai mare indiferent la ce tip de motor te referi. In cazul tau 5,5 % extraurban este admisibil - la mine este chiar mai mic daca nu depasesc 100km/h. Daca afara ai 5,5 in oras depasesti lejer 6,5 indiferent ce stil de conducere ai.

2. Pierderea de benzina pe timpul gararii nu este datorata evaporarii decat in mica parte. Uita-te atent pe tot circuitul de alimentare si ai sa vezi urme de grasime(por-fisura-crapatura-furtun imbatranit, etc). Poate nu am inteles eu bine dar in rezervor(in cele doua) nu incap 17 litri.

Daca este de vina cuiul pontou, pierderea este doar partiala si o descoperi in spatele capacului din stanga unde ajung furtunele de egalizare(daca peste tot este uscat). Deasemeni pote fii posibil sa ajunga in difuzor si de acolo in motor - creste nivelul uleiului(dar este putin probabila aceasta varianta). Apoi benzina ajunge in carburatoare doar prin intermediul pompei de benzina. In stare normala nu putea sa piarda decat mica cantitate din rezervorul superior(principiul vaselor comunicante), rezervorul principal(cel inferior) ramanand plin.

Pi asta ma mira si pe mine ..Cat sa piarda ..si cat sa completezi ..? Daca are gaura rezervorul principal inteleg dar ..se cunoaste pe cadru..pe el ...pe locul unde a stat ..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Stii cum este ,oricat de mare ar fi motorul ne dorim sa consume daca se poate ,,nimic"..

 

normal, asta vrea oricine. ma gandesc eu ca 535-ul n-ar trebui sa depaseasca 5%, pentru ca si sora mai mare tot o motocicleta mica si usoara este. cred ca un consum peste 5 in cazul 535-ului poate veni in special de la carburatoarele nesincronizate + bujiile vechi + reglaje lipsite de acuratetze + uzuri mari (motoare forjate). zic si eu, poate gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am mentionat ca-i dau cam nesabuit + carburatoare nesincronizate (de fapt extrem de desincronizate)..Anii trecuti papa un 5 l dar era totul reglat ,eu mergeam frumos...Acum ca am curatat ,sincronizat etc sigur ,se va schimba situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca tine intr-atat de sincronizare/alea-alea referitoare la carburi. motorul meu e pus la punct in sensul asta.

consumul motorului meu seamana cu cel al motorului lui serghei. stil de condus aproape la fel - ma dau la motor dar nu intotdeauna. oricum, nu as zice ca-s nesabuit.

 

deci, consumul:

-oras (Arad): 6-6,2 l/100 km - depasesc deseori viteza legala dar nu exagerat, rareori ma trezesc avand 80 km/h sau peste. in schimb, demarajele puternice sunt la ordinea zilei.

-sosea: 4-4,5 l/100 km - viteze intre 100-120. daca cineva imi sta in cale si nu pot sa ajung la viteza cu care-s obisnuit, depasesc cu prima ocazie, fara mila fata de motor. bineinteles ca se intampla sa merg si mai incet.

 

eu: maricel... 190cm/108 kg.

uneori merg cu sotia ca pasager, dar prea rar ca sa tin socoteala luand asta in considerare. ea: jumatetea mea (bineinteles la figurat, dar si la propriu, in ce priveste greutatea)

 

moto: e 2YL dar dusa la 3BR, daca se poate spune asa (da, invers decat a lui serghei) - are niste bucse in tevile de evacuare, imediat la iesirea din chiuloase. stiu asta fiindca asa scrie in actele nemtesti ale moto (sunt primul proprietar in romania, am avut pe mana actele in cauza, mai am copii). mai stiu ca nu au fost scoase fiindca, desi moto trage foarte fain, merge struna, cand ajung la 140 km/h... gata, nu mai vrea nicicum - asta e mentionat in actele nemtesti: kit limitare putere 27 kw/36 cp, bucse pe evacuare, vit. max. 140 km/h.

in actele romanesti nu se pomeneste de limitare - puterea e data la 32 kw.

in fiecare an de cand o am m-am gandit sa demontez evacuarea si sa scap de bucse... dar nu s-a potrivit...

mentionez ca mai am si parbrz (pus de mine nu mult timp dupa achizitie) - poate are efect negativ asupra consumului. mai port mereu si un topcase (asemanator cu a lui cristi). motorul mai are si alte accesorii ce maresc cu ceva masa totala: comenzi avansate, crashbar si e lowrider.

 

sosea uscata!

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca tine intr-atat de sincronizare/alea-alea referitoare la carburi. motorul meu e pus la punct in sensul asta. Conteaza mult si asta .De exemplu cu ele sincronizate trec usor de 140 ..pana la sincronizare ajungeam destul de greu la si nu mai depaseam 140.

consumul motorului meu seamana cu cel al motorului lui serghei. stil de condus aproape la fel - ma dau la motor dar nu intotdeauna. oricum, nu as zice ca-s nesabuit.

 

deci, consumul:

-oras (Arad): 6-6,2 l/100 km - depasesc deseori viteza legala dar nu exagerat, rareori ma trezesc avand 80 km/h sau peste. in schimb, demarajele puternice sunt la ordinea zilei. Idem

-sosea: 4-4,5 l/100 km - viteze intre 100-120. daca cineva imi sta in cale si nu pot sa ajung la viteza cu care-s obisnuit, depasesc cu prima ocazie, fara mila fata de motor. bineinteles ca se intampla sa merg si mai incet. :))) Subscriu..

 

eu: maricel... 190cm/108 kg.

uneori merg cu sotia ca pasager, dar prea rar ca sa tin socoteala luand asta in considerare. ea: jumatetea mea (bineinteles la figurat, dar si la propriu, in ce priveste greutatea)

 

moto: e 2YL dar dusa la 3BR, daca se poate spune asa (da, invers decat a lui serghei) - are niste bucse in tevile de evacuare, imediat la iesirea din chiuloase. stiu asta fiindca asa scrie in actele nemtesti ale moto (sunt primul proprietar in romania, am avut pe mana actele in cauza, mai am copii). mai stiu ca nu au fost scoase fiindca, desi moto trage foarte fain, merge struna, cand ajung la 140 km/h... gata, nu mai vrea nicicum - asta e mentionat in actele nemtesti: kit limitare putere 27 kw/36 cp, bucse pe evacuare, vit. max. 140 km/h.

in actele romanesti nu se pomeneste de limitare - puterea e data la 32 kw.

in fiecare an de cand o am m-am gandit sa demontez evacuarea si sa scap de bucse... dar nu s-a potrivit...

mentionez ca mai am si parbrz (pus de mine nu mult timp dupa achizitie) - poate are efect negativ asupra consumului. mai port mereu si un topcase (asemanator cu a lui cristi). motorul mai are si alte accesorii ce maresc cu ceva masa totala: comenzi avansate, crashbar si e lowrider. . Adica ? Explica-mi ca eu cu chestiile astea mai putin . :))

 

sosea uscata!

 

Asta imi place si mie la nemti ca mentioneaza in carte orice modificare,limitare,delimitare etc \...La noi fix pix ..trece gagica ce vrea muschiul ei .Oricum dupa 140 (de fapt dupa 110-120 chiar si cu parbriz) devine incomoda calatoria si dispare si farmecul.Si eu am un parbriz Puig ,coburi din piele (nu foarte aerodinamice ) crash-bar facut din teava sanatoasa (aproape 20gk :))) ).Parbrizul daca este bine reglat (functie de confort ) nu face sa creasca consumul..gandeste-te ca deviaza destul de finut aerul pe care in mod normal l-ai lua in piept.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce va pricepeti voi,furca la virago se mai poate inalţa?as vrea sa fie putin mai lunga,si cand am intrat pe ebay la una nouă,am zis că mor la ce preţuri aveau. se poate ala ceva,sau trebaie altă furcă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...