Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Da, este chiar un "dop" ce astupa o canalizare si are mai multe roluri, unul fiind asigurarea stiftului pe care penduleaza plutitorul.

In cazul tau poti pune alt surub asmanator ca dimensiuni in locul lui, dar trebuie sa-i faci un lamaj interior cu un spiral. Lamajul sau gaura pe care ai remarcat-o are rol de a mentine si presa un arculet(al membranei) pe o anumita pozitie. Lungimea filetului nu are importanta, adancimea si diametrul gaurii o iei dupa bucatica rupta... Pentru mine nu ar fi o problema sa confectionez un astfel de "dop".

 

PS. Ma asteptam sa-l gasesti ca piesa schimb avand cod de reper (ex: YA00106374), asa ca poti sa o rezolvi mai simplu prin achizitionare... Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu bormasina de mana mi-e imposibil sa confectionez dopul... am preferat sa-l comand, nu sunt in stare sa-l fac acasa, Mai ales ca surubul gasit de mine e cam dur ca material. Ma panicasem initial pt ca nu stiam daca se gaseste ca piesa de schimb.

Imi pare rau ca ma mai amana cu pornirea si ma prinde frigul...chiar ca de craciun o sa o pornesc.

Merci, sa fie, bafta si tie :)



Am ramas cu o nelamurire... cablul meu de ambreiaj sta in continuare cam prea intins (se vede in poza cum e tras, mai bine de atat nu am cum). Ca lungime, cablul are 130cm si cred ca e original... am tot cautat pe net si nu am gasit specificatii, decat intuitiv, pe ebay, am vazut ca un cablu de ambreiaj se potriveste la orice model de xv250 si la aproape orice model de xv250 Route 66... 1988, 1989, 1990, 1992, 1994 etc. Route 66 din 1991, cum e a mea, e exclusa din lista de compatibilitati. In concluzie, tind sa cred ca am nevoie de un cablu de ambreiaj mai "special", adica mai lung. Dar de unde sa vina nevoia asta?

Posesorii de xv250, cu ghidon stock, original, ma pot ajuta cu o masuratoare a acestuia? Inaltime si latime. Ca nu cred sa fie diferente prin alte parti...

post-69984-0-87591600-1383650925_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas cu o nelamurire...

Incearca sa il pui in alta pozitie, cauta alta varianta, pe sub cadru sau nu stiu... culmea este ca este vechi cablul, deci fostul proprietar cum a mers?

vezi de la 535 este mai lung, poate se potriveste. Vorbeste cu userul ”buldozer” el a cumparat cele doua xv125 poate sa masoare, sau sa cumperi cablul. Al meu nu il pot masura ca sigur este scurt :) am ghidonul mai jos cu cablul la limita, iar anterior drag-bar.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca la tine nu mai e ghidonul original :)

L-am pus in toate variantele... cum e in poza e cel mai ok. In mod normal el vine la orizontala, trece prin urechea de pe cadru, urca pe cadru si printre juguri, trece prin spatele farului si iese la maneta. Deci teoretic nu ar trebui sa-l trag pe sub cadru, prin motor etc.

 

Chiar, mi-ai dat o idee... cel de 535. Se poate un posesor de 535 sa masoare cablul si camasa? Cristi? :D Banuiesc ca la capete e la fel... am vazut un 535 negru pe langa birou, sa ma uit diseara cum e la capatul de la cutie, cand plec, daca mai e acolo. Sper sa nu ma trezesc cu o bata dupa ceafa ca sunt dubios :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

O intrebare scurta la voi, in special celor cu 535....

Ieri cand ma intorceam dinspre bucuresti spre brasov, sa intamplat ca un cetatean cu masina din fata mea sa franeze brusc, nu stiu sigur din ce motive si oricum nu conteaza, iar eu la fel in spatele lui, numai ca, franand din scurt si numai cu fata, la vreo 40 km/h, mi-a alunecat roata si asa mi-a fugit intr-o parte de am luat o tranta de toata frumusetea.( ca idee, nimic grav, mici julituri eu iar motorul pedala de frana indoita si parca umpic optata roata fata, am putut continua lejer drumul spre bv.)

Intrebarea e...care sa fie cauza pentru care mi-a fugit roata asa usor, in conditiile in care, era soare afara, asflatul era uscat, nu am franat pe marcaj sau pe ceva si mergeam drept....eu ma gandesc in primul rand la guma, ca e cam veche ea asa, mai e si subtire.... dar in acelasi timp ma gandesc....a influentat asta si faptul ca furca mea e cam moale si are o cursa destul de lunga? Si voi simtiti ca va fuge la fel?

Incerc sa imi dau seama daca doar guma a fost de vina in toata ecuatia asta sau au mai fost si alte chestii ar fi putut sa contrtibuie la asta.

 

Merci;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

O intrebare scurta la voi, in special celor cu 535....

Ieri cand ma intorceam dinspre bucuresti spre brasov, sa intamplat ca un cetatean cu masina din fata mea sa franeze brusc, nu stiu sigur din ce motive si oricum nu conteaza, iar eu la fel in spatele lui, numai ca, franand din scurt si numai cu fata, la vreo 40 km/h, mi-a alunecat roata si asa mi-a fugit intr-o parte de am luat o tranta de toata frumusetea.( ca idee, nimic grav, mici julituri eu iar motorul pedala de frana indoita si parca umpic optata roata fata, am putut continua lejer drumul spre bv.)

Intrebarea e...care sa fie cauza pentru care mi-a fugit roata asa usor, in conditiile in care, era soare afara, asflatul era uscat, nu am franat pe marcaj sau pe ceva si mergeam drept....eu ma gandesc in primul rand la guma, ca e cam veche ea asa, mai e si subtire.... dar in acelasi timp ma gandesc....a influentat asta si faptul ca furca mea e cam moale si are o cursa destul de lunga? Si voi simtiti ca va fuge la fel?

Incerc sa imi dau seama daca doar guma a fost de vina in toata ecuatia asta sau au mai fost si alte chestii ar fi putut sa contrtibuie la asta.

 

Merci;)

DOT-ul la cauciuc, anul de fabricatie.

Vechimea cauciucului prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca furca nu a contribuit cu nimic la asta, nu? ma gandeam ca poate daca ar fi fost umpic mai tare, poate poate altfel s-ar fi comportat.

Guma este din 2001. (stiu ca nu e o scuza, dar motorul e luat recent de cateva luni si am zis ca investitia in gume, sezonul ce vine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca furca e f moale, desfa-o, curat-o, schimba-i cele necesare (simeringurile de ulei fara discutii) si pune-i ulei nou 10w. Eu am facut-o singur, e ceva munca murdara, dar diferenta e f mare. Cred ca e importanta si furca, in loc sa apesi cu greutate pe roata, s-a comprimat furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ cauciucu de plastic....ma gandeam eu...



Salut!

Am nevoie de unul din suportii astia de ghidon, sau de amandoi daca sunt la un pret de bun-simt. Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

post-75095-0-59125000-1384507367_thumb.jpg

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alut!

Am nevoie de unul din suportii astia de ghidon, sau de amandoi daca sunt la un pret de bun-simt. Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

Nu merge schimbat surubul? vezi ca sunt mai multe 535 la dezmembrari, gasesti in topicul dedicat, i-a legatura cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce sistem este acolo. Surubul acela este infiletat acolo? ca daca da, il schimb si rezolv problema. Eventual poate ne spune cineva care a dat jos si a vazut cum e.

 

 

Am intrebat, multi nu mai au, iar unde am gasit, am gasit destul de scump, si numai la pereche dati. I-as fi luat si la pereche, dar mi sa parut pretul cam mare pentru piesele astea si mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut date jos, nu mi s-a parut ca sunt infiletate, ci mai curand prinse/turnate in partea de jos a suportilor. Recunosc, nici nu m-am uitat f atent, nu m-a interesat.

Cat naiba sa ceara pe astea? Mai mult de 50 lei? Sa stii ca iti poti incerca norocul oferindu-le cat crezi tu... unii mai accepta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut date jos, nu mi s-a parut ca sunt infiletate, ci mai curand prinse/turnate in partea de jos a suportilor. Recunosc, nici nu m-am uitat f atent, nu m-a interesat.

Cat naiba sa ceara pe astea? Mai mult de 50 lei? Sa stii ca iti poti incerca norocul oferindu-le cat crezi tu... unii mai accepta.

Sunt prezoane !

Eventual date jos, si mers cu ele la un strungar, le poate indrepta, sau face din nou.

Sa nu se faca din ceva casant, ca ramii cu ghidonul in mina la "saltul" peste o groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca sunt prezoane, corpul este aluminiu, prezonul fier, alta metoda de imbinare decat infiletare nu prea avea cum sa fie. deci o sa incerc sa dau jos sa vad ce si cum, desi as fi vrut totusi sa il schimb.

Geo_ZGA, pe amandoua mi sa cerut un 120 de lei + curierul...deci undeva la 140 -150 lei in total. mi sa parut mult, de asta am ezitat sa ma arunc in conditiile in care in perioada asta am alte prioritati. Mai caut si astept oferte intre timp....

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am poticnit la o chestie...nu mai pot sa pun carburatorul la loc. Problema e la gatul care vine din cadru, admisia de aer... am incercat initial sa pun carburatorul pe motor, totul bine, dar nu intra deloc in gatul ala. L-am invartit, l-am incalzit pana s-a mai inmuiat... nimic. L-am dat jos, am incercat sa-l pun iar... nu intra, parca nu e de acolo.

Un sfat, ceva? e vreo smecherie sa intre in gatul ala, o ordine anume, un ceva de facut pe care nu-l stiu?



evident ca de-o ora si ceva tot de carburatorul ala trag... l-am montat din nou pe pozitie, stranse toate suruburile, strans colierul de jos...nu intra in nenorocirea aia de gat. maxim maxim 1mm... la prima miscare iese.

post-69984-0-55172400-1384542843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

Si la mine a fost stramb si l-am indreptat fara probleme. Cred ca mai bine incerci indreptarea(este mai ieftin), daca nu reusesti sau crapa ceva abea atunci te gandesti la cumparat.

 

Cum faci? Cauti un capat de bara rotunda, la diametrul tevii de la ghidon. Un capat de 20 - 30 mm, poate fi si plin. Strangi bine intre cele doua semicarcase acest capatai, apoi tot ansamblul il prinzi intr-o menghina. Inainte pe bacuri pui carton dur - prespan sau altceva ca sa nu lasi urme pe carcasa lustruita din aluminiu. Pe capatul surubului pui o piulita pentru a nu strica filetul prezonului. Acum poti indrepta prezonul folosind o teava lunga(ca parghie) prin care trece piulita. Initial tragi putin, simt cum incepe sa plece. Te opresti si pui suportul bun deasupra pentru a face comparatie. Repeti operatia pana par amandoi la fel. Verificarea o faci cu suportii montati si stransi pe jugul superior.

Atentie! Inainte de operatia asta trebuie sa verifici si sa indrepti gidonul - ai sa-l gasesti stramb in mod sigur - intotdeauna ghidonul se indoaie/deformeaza inaintea suportului.

 

...Un sfat, ceva? e vreo smecherie sa intre in gatul ala, o ordine anume, un ceva de facut...

Este o singura metoda, la mine a mers! Adevarat, m-am chinuit putin...

La inceput bagi mansoanele in cadru, apoi bei o cutie de bere. Le bagi mai mult, astfel incat ele vor sta mai sus. Acum montezi bateria cu cele doua carburatoare montate definitiv, potrivind mansoanele sa stea pe carburatoare. Tot acest ansamblu este mai ridicat si poti pune mai usor coturile pe rama inferioara a carburilor.

Acum bagi mana prin cadru(locasul filtrului de aer) si impingi fiecare burduf in jos, la cel din spate techinui mai mult. Coturile vin aproape la gauri si poti monta suruburile, pe care le strangi. Verifici daca burdufurile au intrat bine pe pozitie. Misti bateria de carburi sa se aseze bine apoi bei a doua bere si strangi colierele, incepi cu cele de jos... deja esti fericit(ai si de ce)!

Succes!

 

PS. Ca sa fie mai usor, ungi bine inainte capetele burdufurilor interior/exterior cu vaselina, apoi stergi bine cu o carpa uscata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o singura metoda, la mine a mers! Adevarat, m-am chinuit putin...

La inceput bagi mansoanele in cadru, apoi bei o cutie de bere. Le bagi mai mult, astfel incat ele vor sta mai sus. Acum montezi bateria cu cele doua carburatoare montate definitiv, potrivind mansoanele sa stea pe carburatoare. Tot acest ansamblu este mai ridicat si poti pune mai usor coturile pe rama inferioara a carburilor.

Acum bagi mana prin cadru(locasul filtrului de aer) si impingi fiecare burduf in jos, la cel din spate techinui mai mult. Coturile vin aproape la gauri si poti monta suruburile, pe care le strangi. Verifici daca burdufurile au intrat bine pe pozitie. Misti bateria de carburi sa se aseze bine apoi bei a doua bere si strangi colierele, incepi cu cele de jos... deja esti fericit(ai si de ce)!

Succes!

 

PS. Ca sa fie mai usor, ungi bine inainte capetele burdufurilor interior/exterior cu vaselina, apoi stergi bine cu o carpa uscata.

 

Merci mult, dar ai omis un lucru important... eu am 250, mi-e imposibil sa bag mana prin cadru :P si sunt deja la a 3a bere... de aia am pus si poza, ca sa se vada cum vine carburatorul si mansonul/gatul respectiv. nici nu pot sa scot mansonul, e fixat pe cadru, se "labarteaza" in interiorul cadrului si mi-e ca daca trag de el, il rup.

am impins carburatorul cu putere dar nu am reusit decat sa bag mansonul in cadru mai mult... asa cum e acum, mi se pare ca e prea scurt. desi nu cred ca are cum...

ah, si inca o chestie... la mine nu a existat colier, nici nu stiam ca are... si e f ingust gatul ala.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Unde gasesc in Bucuresti un buson de ulei pentru virago 535? capacul acela negru pe unde se introduce uleiul, nu cel de de golire .

 

Multam!

 

Mi s-a rupt si maine o bag la garaj as vrea sa-l schimb astazi

 

$T2eC16hHJF0E9nmFTMCpBQQCRhkI(!~~60_35.Ji.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Unde gasesc in Bucuresti un buson de ulei pentru virago 535?capacul acela negru pe unde se introduce uleiul, nu cel de de golire .

 

Multam!

 

Mi s-a rupt si maine o bag la garaj as vrea sa-l schimb astazi.

 

Poti sa incerci la Yamaha sau sa vezi daca se potriveste unul aftermarket. Sau, daca ai rabdare, il poti comanda...

Eu am termometru in loc de buson.

 

Am uitat sa mai postez, am rezolvat pana la urma cu mansonul carburatorului, intr-un stil romanesc... :crack: orice ii faceam, nu intra mai mult de 1mm, l-am lasat asa cum pica si am taiat dintr-o tubulatura de aer auto o bucata, pe care am folosit-o ca tub de legatura intre carburator si gatul acela de admisie din cadru. Prins cu 2 coliere (in poza nu montasem inca al 2lea colier), unul pe carburator, unul pe gat... si aia e :D

  • post-69984-0-26501000-1384638565_thumb.j
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansonul original e fixat la locul lui in camera filtrului de aer?

Ma gindesc sa nu traga aer nefiltrat pe acolo...

Eu am 535, si cum spunea si Cristi, e putin chin sa le pui la loc- spre exemplu eu m-am ajutat cu un prieten, si a fost mult mai usor...

Spor la treaba

Eu ma pregatesc s-o bag in casa Sambata....gata sezonul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 535 pare mai simplu decat la 250... Cristi spunea de bagat mana prin cadru etc. La 250 e imposibil sa faci asta, decat sa pui un copilas de 1-2 ani :))

Da, mansonul original e la locul lui. Cel "facut" de mine vine peste el si e prins cu colier, deci pe langa nu trage aer.

Eu cred ca in maxim 2 saptamani o scot din casa :P Sa o pornesc, pt prima data in ultimii 3 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, sa fie :) Poze sunt pe topicul mobrei mai multe, am zis sa nu poluez topicul asta cu aiurelile mele... O sa ii fac niste poze mai frumoase, la lumina, cand o sa fie gata si o sa-i fac si o filmare la prima pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am uitat sa mai postez, am rezolvat pana la urma cu mansonul carburatorului, intr-un stil romanesc... :crack: orice ii faceam, nu intra mai mult de 1mm, l-am lasat asa cum pica si am taiat dintr-o tubulatura de aer auto o bucata, pe care am folosit-o ca tub de legatura intre carburator si gatul acela de admisie din cadru. Prins cu 2 coliere (in poza nu montasem inca al 2lea colier), unul pe carburator, unul pe gat... si aia e :D

  • post-69984-0-26501000-1384638565_thumb.j

Aceasi problema o am si eu, dar cam la fel am rezolvat-o. Dupa ce am curatat carburatorul acu 3 luni, cred ca am sta 2-3 ore incercand sa montez acel manson. Evident ca l-am injurat de toti sfintii, asta dupa ce l-am incalzit cu feonul sau l-am uns cu nu stiu ce sau am mai ciopartit din el, nici nu zici ca e din cauciuc, asa de imbatranit este, dar intr-un final am gasit prin trusa unui amic un fel de furtun de care m-am folosit pentru a face o conexiune cat sa pot prinde colierul. Dar am zis ca acu in iarna imi comand unul din China, ca nu mi-a dat prin cap sa fac asta cand am comandat asta vara galeria de admisie.

 

Vreau sa ii intreb pe cei care au 250, ce imi recomandati sa pun pe spate, 130/90 sau 140/90? Din cat am mai citit, parerile sunt impartite. Eu trebuie sa schimb cauciucul iarna asta si pana acum ma tenteaza 140/90, dar nu mi-ar strica si alte pareri care sa ma ajute in decizia mea. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce pret era cel din china? daca nu e scump, m-ar tenta si pe mine, am putea sa comandam 2-3-5 (in functie de cati doritori sunt).

 

MIB stiu ca are 140 pe spate si e incantat de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...