Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

e de 535

 

Trebuie sa se duca aproape de 160 (viteza reala), daca intr-adevar e 535 (asta in stare buna).

 

Exista alte simptome dubioase? de pilda... rateuri, scaderi bruste de putere? Motorul merge cat de cat "rotund"?

 

Daca nu.. tare mi-e ca e limitata. Certificatul de inmatriculare ce zice? (la rubrica "putere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa se duca aproape de 160 (viteza reala), daca intr-adevar e 535 (asta in stare buna).

 

Exista alte simptome dubioase? de pilda... rateuri, scaderi bruste de putere? Motorul merge cat de cat "rotund"?

 

Daca nu.. tare mi-e ca e limitata. Certificatul de inmatriculare ce zice? (la rubrica "putere)

 

am mers cu ea cu 160 cu 2 perosane si bagaj. e de 535/46(7)Cp cu siguranta

insa peste noapte pur si simplu m-am suit pe ea si nu a mai sarit de 100-110

pur si simplu motoru e mai lent, si de la 80 incee sa se stinga sub tine, dai la maxim acceleratia si el nu mai trage

Editat de MihneaRatte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu ea cu 160 cu 2 perosane si bagaj. e de 535/46(7)Cp cu siguranta

insa peste noapte pur si simplu m-am suit pe ea si nu a mai sarit de 100-110

pur si simplu motoru e mai lent, si de la 80 incee sa se stinga sub tine, dai la maxim acceleratia si el nu mai trage

 

 

exact necazul asta il am si eu la a mea. doar ca e din `94. daca aflii ceva te rog mult anunta-ma..

multa bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa surubelele de la carburi sa curga benzina din ele, apoi strange-le la loc si testeaza mobra. Am patit-o si eu de la benzina imputita de la Petromul din baneasa de la fantana miorita. Initial am crezut ca am o bujie innecata, lucru de la care iarasi se poate intampla figura asta. Daca bujiile sunt ok, fisele sunt ok, atunci e de la carburi, caz in care bagi un aditiv in benzina pentru curatat carburile, gasesti la orice benzinarie. Dar in iarna o duci la curatat si sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa fie membranele duse....din cauza asta nu se mai alimenteaza cand bagi mana in ea ...dar cel mai bine da-i un pm lui Barna (ii gasesti posturile pe virago zone aici pe forum) si intreaba-l....se pricepe mai bine decat mine si iti face si o oferta pt piese :laugh:

Editat de LFR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa surubelele de la carburi sa curga benzina din ele, apoi strange-le la loc si testeaza mobra. Am patit-o si eu de la benzina imputita de la Petromul din baneasa de la fantana miorita. Initial am crezut ca am o bujie innecata, lucru de la care iarasi se poate intampla figura asta. Daca bujiile sunt ok, fisele sunt ok, atunci e de la carburi, caz in care bagi un aditiv in benzina pentru curatat carburile, gasesti la orice benzinarie. Dar in iarna o duci la curatat si sincronizat.

am facut ce ai zis tu acum o saptamana sau doua si niciun rezultat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Sunt incepator si am un Virago 535 din '98 si azi dimineata cand veneam la munca ma patit-o. Eram in pasaj la Unirii si a inceput motorul se se infunde, nu mai accelera... eram intr-a 2-a si nu mai mergea sa schimb in sus si pana in 30 de metri a murit motorul de tot si nu a mai pornit, nu se mai aprindea becul de neutru, nu zicea nimic cand dadeam de buton sa porneasca, nimic. Am scos-o de coarne din pasaj, am desfacut-o si am tras de cabluri, m-am uitat la baterie la legaturi alea alea, si cand sa o las parcata pe undeva a pornit nenorocita :laugh: si n-a mai murit motorul (dar am mers fara sa mai aprind farurile). Am facut vreo 30 de km de cand am facut plinul deci nu e de la asta, si oricum nu avea motiv sa nu zica nici fas cand incercam sa o pornesc. Aveti habar ce ar putea fi?

este posibil sa se fi dereglat intrerupatorul de la cric.asa am patit si eu.trebuie curatat dar in primul moment ,sprijini motorul de ceva si te joci un pic cu butonul de la intrerupator pana isi face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Se poate sa nu iti fie legate bine surubele de contact la baterie, am patit si eu asa ceva mergeam si murea dintr-o data si nu ma merea nimic pe ea!Si cand m-am uitat la baterie imi miscau suruburile ca nu erau stranse cum trebuie!I-a starngele si tu mai bine si mai inceraca sa vezi daca face faza asta!

 

 

 

asa mi-a zis si un prieten, si dupa ce am smilgheruit putin bornele si le-am mai strans, n-a mai murit. multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mi-a zis si un prieten, si dupa ce am smilgheruit putin bornele si le-am mai strans, n-a mai murit. multumesc frumos.

NPC! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema:

 

am o mobra de 750 (XV) si imi sta la "mers in gol" la 1000si ceva de ture, iar in service manual scrie ca tre' sa stea undeva pe la 950-1000. Se duce cateodata aproape de 1150 ture.

 

Ce-ar putea fi?

 

Si inca ceva: unde se gasesc piese noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT azi am patit-o si eu ,de dimineata am plecat la lucru cu motorul si a plecat cam greu la a doua cheie dar la lucru cand am vrut sa plec acasa nu a mai vrut. Am incercat sa o imping cu niste prieteni dar nimic,bateria invarte e drept parca cam greu dar invarte pot fii bujiile nu stiu maine le voi desface sa vad .VOI CE ZICETI ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema:

 

am o mobra de 750 (XV) si imi sta la "mers in gol" la 1000si ceva de ture, iar in service manual scrie ca tre' sa stea undeva pe la 950-1000. Se duce cateodata aproape de 1150 ture.

 

Ce-ar putea fi?

 

Si inca ceva: unde se gasesc piese noi?

I-a uitat-te pe la relanti poate iti este reglat un pic mai sus!

 

SALUT azi am patit-o si eu ,de dimineata am plecat la lucru cu motorul si a plecat cam greu la a doua cheie dar la lucru cand am vrut sa plec acasa nu a mai vrut. Am incercat sa o imping cu niste prieteni dar nimic,bateria invarte e drept parca cam greu dar invarte pot fii bujiile nu stiu maine le voi desface sa vad .VOI CE ZICETI ????

O fost zilele astea mai frig pe la tine?Daca da, se poate sa fie bateria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar n-am chef de mistouri ca putrezeste motorul in fata blocului ca n-am piesa asta. Asa mi-a zis mecanicul, oala de ambreiaj, banuiesc ca e vorba de tot ansamblul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna. am un virago de 125 din '99 si nu mai porneste.. nush ce are. porneste motorul 5 secunde dupa care se opreste. am si pierdut programarea la r.a.r. :rolleyes: . oare cum pot sa il fac? sa se fi infundat? am incercat sa il imping dar nici asa nu merge.

Editat de nistea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am si eu cateva intrebari:

 

pentru un XV750 din 1994,

1.Unde gasesc semeringuri pentru furca?

2.Unde gasesc garniturile de la frana pe disc?

3.Unde gasesc un ceas indicator pentru gaz (separat sau pentru montaj pe rezervor)?

4.Martorii electronici pentru corespondentul vitezelor din cutie se potriveste daca-mi cumpar unul? Adica o sa-mi indice sau nu? (uitati aici produsele la care ma refer: http://www.parts411.com/acbasp/stores/1/ACUMEN-C1195.aspx )

 

Astept un raspuns, pe privat daca se poate va rog, pentru ca pe topic se posteaza foarte mult si s-ar putea sa-mi scape, si n-as vrea.

 

Multumesc anticipat! asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT azi am patit-o si eu ,de dimineata am plecat la lucru cu motorul si a plecat cam greu la a doua cheie dar la lucru cand am vrut sa plec acasa nu a mai vrut. Am incercat sa o imping cu niste prieteni dar nimic,bateria invarte e drept parca cam greu dar invarte pot fii bujiile nu stiu maine le voi desface sa vad .VOI CE ZICETI ????

 

asta e ieri am desfacut bujiile si erau ude apoi a pornit ,dar azi nu a mai vrut iar de data asta era uda doar o bujie am curatat putin si apoi a pornit, apropo astea 2 (bujiile)sunt noi de ieri.CE ZICETI DE CE MI SE TOT UDA BUJIILE OIARE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy are dreptate, termenul e corect, chiar daca e argotic. E piesa in care intra discurile. Dar ce ti s-a intamplat, ca nu prea are ce sa se strice la ea decat uzura la coroana dintata de pe exterior.

normal din cite stiu eu se numeste clopot....da na fiecare mecanic cu denumirea lui.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Purghy are dreptate, termenul e corect, chiar daca e argotic. E piesa in care intra discurile. Dar ce ti s-a intamplat, ca nu prea are ce sa se strice la ea decat uzura la coroana dintata de pe exterior.

Finaly, cineva imi da dreptate :cheers: Asa mi-a zis mecanicul. Dupa mintea mea, nici eu nu inteleg. Mie mi-a zis sa iau tot ansamblul, nu numai oala. Ciudat, pt. ca discurile sau arcurile nu imi par a avea probleme. Si cum se poate strica numai oala? Ma apuca disperarea... :rolleyes:

Barna, o oferta de pret, please pt. oala si pt. restul pieselor din ea, inclusiv garnitura.

 

Acum Purghy ar trebui sa te trimita la manastire, cum ai trimis-o tu la bucatarie.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...