IceLord Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Pai crezi ca nu o sa te vizitez,macar sa mai facem o tura prin zona Ahoi! Mi-ai dat niste poze ca sa le pun pe forum, uitele : Uitati lume mare ce face Lord Vader: Editat Februarie 3, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Ahoi!Mi-ai dat niste poze ca sa le pun pe forum, uitele : Uitati lume mare ce face Lord Vader: Iar acum e si mai demontata dar cand am poze o sa-l rog pe IceLord sa ma ajute ca nu ma descurc cu tehnologia asta. Pe aceasta cale ii si multumesc si sa fie iubit Editat Februarie 3, 2009 de Lord Vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 imi zice si mie careva care e diferenta intre Motul 3000 si Motul 7100, eu nu am gasit decat 3000??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 imi zice si mie careva care e diferenta intre Motul 3000 si Motul 7100, eu nu am gasit decat 3000??? 7100100% Sintetic . Dezvoltat pentru motoarele cu doi cilindrii. Rezistenta excelenta a filmului. Schimbare a vitezelor mai usoara si mai rapida. Respecta JASO MA. Ideal pentru ambreiaje scufundate în ulei. Compatibile cu convertoare catalitice. Standarde: API SL / SJ / SH / SG – JASO MA 3000 Mineral Protejeaza motorul si cutia de viteze la temperaturi mari. Respecta JASO MA. Ideal pentru ambreiaje scufundate în ulei. Compatibile cu convertoare catalitice. Standarde : API SG – JASO MA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 mersi mult cine poate sa ma ajute cu urmatoarea piesa ??? scuze ca nu stiu cum se numeste oricum e piesa 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 mersi mult cine poate sa ma ajute cu urmatoarea piesa ??? scuze ca nu stiu cum se numeste oricum e piesa 26 p-acolo pierd eu uleiul din grup. :| de cand a dat frigul tot musteste .Presupun ca are un semering ceva? Eu n-am reusti sa desfac chestia aia, si nici macar dopul pe unde se completeaza cu ulei, nr 24 din poza. Dar pe principiul "daca curge inseamna ca este" merg cu ea din toamna. Am mai intalnit problema asta pe forum, cica ar fi bine sa schimb uleiul. Deci, cum naiba desfac eu surubul 24, pt ca e superintepenit si am tras de el pana i-am stricat profilul. Ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 pe la busonul 26 cred ca se alimenteaza grupul cu ulei,iar pe la 24 se verifica nivelul. luati legatura cu user-ul Barna,el aduce piese pt virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 http://www.thevirago.co.uk/viragomicrofich...20A%20AC%201990 Piesa e asta: 26 2H7-17590-00-00 BREATHER COMP 1 Din poza nu pare sa fie prevazuta cu nici un fel de garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Multumesc mult TheFatBob, Kinzo. Voi lua legatura cu Barna. Drumuri bune sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 pe la busonul 26 cred ca se alimenteaza grupul cu ulei,iar pe la 24 se verifica nivelul.luati legatura cu user-ul Barna,el aduce piese pt virago. 26 e un fel de supapa de presiune... halfgodess, schimba uleiul...n-o sa-ti mai curga! cu timpul, uleiul din cardan se 'branzeste' sau lichefieza, depinde...atunci, e aruncat in supapa aia si scuipat afara. pt alimentare, folosesti surubu' 24 si jos de tot, sub 'grup' ai si surubul de scurgere. pui ulei 80W90 pe la surubu' 24 pana da pe afara.... a.i. sa fie pana la buza (vezi sa fie mobra dreapta). si gata! 20.000 km sau pana incepe sa-l scuipe iar(peste cativa ani) nu mai ai probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 E dreptul tau sa crezi ce vrei! Daca explicatia asta nu-i place, atunci n-am sa ma mai chinui sa-ti mai explic! Apoi postatul e si o modalitate de comunicare nonverbala, asa ca numa berea ne lipseste ! Si care-i faza cu PM? Cu placere! am sa va rog ceva pt. ca suntem vecini.(p. neamt). am incercat sa pornesc motocicleta dar bateria este moarta. am scris celor de la bb. dar nu raspund (eu credeam ca au firma serioasa). daca aveti drum pe la bb vedeti daca au baterii pt virago 535 ,si la ce pret. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 am sa va rog ceva pt. ca suntem vecini.(p. neamt). am incercat sa pornesc motocicleta dar bateria este moarta. am scris celor de la bb. dar nu raspund (eu credeam ca au firma serioasa). daca aveti drum pe la bb vedeti daca au baterii pt virago 535 ,si la ce pret. multumesc. Baterie e posibil sa aiba, dar in acelasi timp nu pot sa fiu sigur pentru ca a mea mi-a adus-o la comanda anul trecut in vara dar te poti interesa la urmatorul numar de telefon: 0745 153 295 intre orele 09.00 - 17.00 sau 0266-36.40.90 Între orele 09.00 - 17.00 0372-90.29.15 Între orele 09.00 - 17.00, de Luni pana Vineri si Sambata intre 09-13.00! asa ca incercati prin telefon ! De seriosi sunt foarte seriosi pentru ca eu am cumparant echipamente de peste 2000 ron de cand s-a deschis in oras si in plus mai sunt si alti motociclisti care au luat de la ei si au fost multumiti, la fel si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Baterie e posibil sa aiba, dar in acelasi timp nu pot sa fiu sigur pentru ca a mea mi-a adus-o la comanda anul trecut in vara dar te poti interesa la urmatorul numar de telefon: 0745 153 295 intre orele 09.00 - 17.00 sau 0266-36.40.90 Între orele 09.00 - 17.000372-90.29.15 Între orele 09.00 - 17.00, de Luni pana Vineri si Sambata intre 09-13.00! asa ca incercati prin telefon ! De seriosi sunt foarte seriosi pentru ca eu am cumparant echipamente de peste 2000 ron de cand s-a deschis in oras si in plus mai sunt si alti motociclisti care au luat de la ei si au fost multumiti, la fel si eu! multumesc, am sa incerc. Baterie e posibil sa aiba, dar in acelasi timp nu pot sa fiu sigur pentru ca a mea mi-a adus-o la comanda anul trecut in vara dar te poti interesa la urmatorul numar de telefon: 0745 153 295 intre orele 09.00 - 17.00 sau 0266-36.40.90 Între orele 09.00 - 17.000372-90.29.15 Între orele 09.00 - 17.00, de Luni pana Vineri si Sambata intre 09-13.00! asa ca incercati prin telefon ! De seriosi sunt foarte seriosi pentru ca eu am cumparant echipamente de peste 2000 ron de cand s-a deschis in oras si in plus mai sunt si alti motociclisti care au luat de la ei si au fost multumiti, la fel si eu! multumesc, am sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 multumesc, am sa incerc. multumesc, am sa incerc. Daca nu reusesti am sa ma duc eu personal pana acolo sa intreb!Dar te rog sa-mi zici daca ai reusit sa vb cu ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 26 e un fel de supapa de presiune... halfgodess, schimba uleiul...n-o sa-ti mai curga! cu timpul, uleiul din cardan se 'branzeste' sau lichefieza, depinde...atunci, e aruncat in supapa aia si scuipat afara. pt alimentare, folosesti surubu' 24 si jos de tot, sub 'grup' ai si surubul de scurgere. pui ulei 80W90 pe la surubu' 24 pana da pe afara.... a.i. sa fie pana la buza (vezi sa fie mobra dreapta). si gata! 20.000 km sau pana incepe sa-l scuipe iar(peste cativa ani) nu mai ai probleme! Sar'mana ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Am o Yamaha Virago XV 535 2YL, din 94, luata anul trecut. Din pacate nu a avut sissy bar-portbagaj-suporti coburi. Ceva second-uri unde as putea gasi, ca preturile de pe louis m-au cam dat pe spate. Multam anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Salutare, Sunt un viitor incepator si m-am gandit sa imi iau un XV250 dupa ce voi obtine permisul cat. A, insa am o curiozitate in legatura cu aceast model. Din cate vad, enorma majoritate a XV250-urilor care se gasesc de vanzare la SH au un ghidon mic, drept, in T (ceva de genul asta), care nu imi place deloc. Din lipsa de alternative, ma gandeam daca ar fi posibil sa schimb acel ghidon cu unul "clasic" (genul asta). Intrebarea mea este - presupunand ca fac rost de un ghidon original al unui xv535 spre exemplu, a carui forma e genul care imi place mie, ar fi usor de inlocuit? Sunt compatibile, ca si prindere? multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Daca nu reusesti am sa ma duc eu personal pana acolo sa intreb!Dar te rog sa-mi zici daca ai reusit sa vb cu ei! multumesc, am luat legatura telefonic cu ei si mi-au promis ca aduc bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 26 e un fel de supapa de presiune... halfgodess, schimba uleiul...n-o sa-ti mai curga! cu timpul, uleiul din cardan se 'branzeste' sau lichefieza, depinde...atunci, e aruncat in supapa aia si scuipat afara. pt alimentare, folosesti surubu' 24 si jos de tot, sub 'grup' ai si surubul de scurgere. pui ulei 80W90 pe la surubu' 24 pana da pe afara.... a.i. sa fie pana la buza (vezi sa fie mobra dreapta). si gata! 20.000 km sau pana incepe sa-l scuipe iar(peste cativa ani) nu mai ai probleme! Am schimbat uleiul, am pus 80W90 Hypoid Gear Oil. Acu astept sa vaz ce se intampla. Am vazut ca au si altii cu XV535 aceeasi problema. Va tin la curent. ..IcemanN.., multa sanatate si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 mersi mult cine poate sa ma ajute cu urmatoarea piesa ??? scuze ca nu stiu cum se numeste oricum e piesa 26 am incercat sa repar problema .era rupt capacelul de la24 am adt o gaura si am pus un autoforant si am mai dat o gaura si in suportul de dedesupt,acolo e un fel de con supapa cred. am mai dat o gaura si in el in caz ca se face presiune am incercat sa repar problema .era rupt capacelul de la24 am adt o gaura si am pus un autoforant si am mai dat o gaura si in suportul de dedesupt,acolo e un fel de con supapa cred.am mai dat o gaura si in el in caz ca se face presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 am incercat sa repar problema .era rupt capacelul de la24 am adt o gaura si am pus un autoforant si am mai dat o gaura si in suportul de dedesupt,acolo e un fel de con supapa cred.am mai dat o gaura si in el in caz ca se face presiune Dedesupt nu e cumva capacul (surub) prin care dai drumul la ulei, ca sa-l schimbi? Eu pe-acolo am scos uleiul. Daca ai dat gaura in el... nu cred ca e de bine Presiune nu se face din senin, e semn ca nu e bun uleiul. Al meu (cel vechi) avea bule de aer. Cred ca cineva completase cu un alt ulei si s-au amestecat... or something. Cineva sa ma corecteze daca vorbesc prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 nu acolo sus cred ca e un fel de supapa de presiune,CRED,am dat o gaura putin mai jos si apoi am prins la loc capacelul cu un autoforant,de cel incercuit vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 vi-sa explicat mai sus: cel de sus,nr 24,este supapa,nu ai ce umbla la ea...surubul din lateral e cel de umplere/vizitare iar cel de jos e pt golire. capisci? TFB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) Salut la toata lumea !!!! Problema... mare/mica vedem... Imi sare ceva galbui(un fel de rugina...lichid de culoare ruginie) pe manusa si pe genunchierul de pe partea dreapta in mers. Inca nu m-am prins de la ce este dar stau in alerta. Motorul nu a mai fost sarmanu' miscat de la inceputul lui decembrie si weekendul asta am zis sa il scot din garaj la aer ca i-o fi fost si lui sarmanu'. Sa fie oare lichid de frana si rugina de pe disc ? Nu mi sau parut ruginite discurile ...dar poate m-am inselat !! Vi sa mai intamplat si voua asa ceva ? Editat Februarie 16, 2009 de Catalin.Olteanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut la toata lumea !!!! Problema... mare/mica vedem... Imi sare ceva galbui(un fel de rugina...lichid de culoare ruginie) pe manusa si pe genunchierul de pe partea dreapta in mers. Inca nu m-am prins de la ce este dar stau in alerta. Motorul nu a mai fost sarmanu' miscat de la inceputul lui decembrie si weekendul asta am zis sa il scot din garaj la aer ca i-o fi fost si lui sarmanu'. Sa fie oare lichid de frana si rugina de pe disc ? Nu mi sau parut ruginite discurile ...dar poate m-am inselat !! Vi sa mai intamplat si voua asa ceva ? garnitura de la cutia cu lichid de frina cum ii, sa nu fie uzata ! sau suruburile slabite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.