halfgoddess Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 @semaca: Multam de link. L-am sunat pe om, nu raspunde, mai insist. @deathu: l-am luat si noi la investigat, am fi vrut sa fie doar contactele insa... iesea nitel fum din firul de masa si se cam incinsese. In schimb am elimitat din schema alternatorul, care masurat in gol si comparat cu unul "sanatos", are aceleasi valori. Am gasit releu la Romimoto: 510 ron. Am mai gasit aici, http://www.electrexworld.co.uk/rr48-regula...ier-731-0.html: spre 350 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) @semaca: Multam de link. L-am sunat pe om, nu raspunde, mai insist.@deathu: l-am luat si noi la investigat, am fi vrut sa fie doar contactele insa... iesea nitel fum din firul de masa si se cam incinsese. In schimb am elimitat din schema alternatorul, care masurat in gol si comparat cu unul "sanatos", are aceleasi valori. Am gasit releu la Romimoto: 510 ron. Am mai gasit aici, http://www.electrexworld.co.uk/rr48-regula...ier-731-0.html: spre 350 ron. La 3 milioane si io as mai insista la telefonul ala, am dat cautarea de curiozitate sa vad caca apare ceva. Ai mai putea incerca la LIFAN Romania. LF 400 e copia exacta dupa XV 400 care a fost baza pentru 535. Preturile acolo sunt foarte mici, e valabil si pentru coechipierul care cauta oglinzi si alte maruntisuri. Exista o singura hiba: la departamentul piese/service (mr. Garbaciu) este un tip extrem de neserios, eu cel putin am fost dezamagit total de prestatia lui. Timpul de asteptare ar trebui sa fie de 2 saptamani - daca vreti sa dureze doar atat va trebui sa fiti foarte insistenti si sa ajungeti la director daca e nevoie (directorul , om serios). Au sediul pe bulevardul Expozitiei, merita incercat. Eu am comandat un starter clutch de la ei - in jur de 40 de euro, inca il mai astept dar mi s-a promis ca se rezolva cat de rapid se va putea. Cu atat mai mult cu cat daca incerci sa faci un Virago cu piesele pe care le comanzi, la preturile majoritatii vanzatorilor din romania, cred ca ar ajunge la 20000 de euro...pt un motor atat de nepretentios unele preturi mi se par jecmaneala pe fatza. Trebe gasite variante alternative ca altfel e jale cu malaiu. Inca ceva, este perfect compatibil si releul de incarcare pt V-max, il tin de rezerva, ala chiar arata a releu de incarcare, radiator extrem de mare in care e turnat releul - e indestructibil insa ma indoiesc ca ar putea fi gasit la un pret cumsecade la noi. Mesaj completat acu am vazut cum arata cel de la electrex, oferta e excelenta, pt un releu nou nu vei gasi un pret mai bun in romania, eu am un model mai vechi la care radiatorul e mai mare insa si asta va tine cat motocicleta. Succes. Editat Aprilie 18, 2010 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 La 3 milioane si io as mai insista la telefonul ala [...] Eu am comandat un starter clutch de la ei - in jur de 40 de euro, inca il mai astept dar mi s-a promis ca se rezolva cat de rapid se va putea [...] Am vb cu omu, maine tre sa-mi ajunga coletul. Motivul pentru starter clutch a fost cumva o bataie care se aude doar in relanti, specifica Virago? Intreb pt ca am un astfel de zgomot si incerc sa aflu de la ce e. Am mai auzit la cineva varianta cu ambreajul de pornire. Ah... si mai am o problemuta, ca tot e nenea Semaca p-aici si ma scoate din belele. Cand am schimbat cauciucurile, mecanicul care mi-a pus roata la loc a bagat melcul de la vitezometru fortat, astfel ca urechiusele de pe inelul 7 din poza s-au rupt. Melcul Functioneaza bine, doar ca nu mai are cine sa-l angreneze, si eu nu mai am vitezometru si kilometraj. Am gasit pe-afara, la 3 euro. Insa ma costa shipping-ul mai mult. As putea incerca la Lifan? Mesaj completat sory ca am bagat poza de 2 ori. Din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 sal tuturor am de vanzare un releu de incarcare NOU de virago 750. am inteles ca se potriveste si la 535. PRET 500 LEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 salutare sunt nou in grupu virago .... sper sa nam probleme cu ea ...prea multe ..sau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 sal tuturor am de vanzare un releu de incarcare NOU de virago 750. am inteles ca se potriveste si la 535. PRET 500 LEI De potrivit, se potriveste. Dar am gasit cu 300, e drept sh. Vezi ca mai merge la xj... Vmax. Potentiali clienti si pe topicurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) @semaca: Multam de link. L-am sunat pe om, nu raspunde, mai insist.@deathu: l-am luat si noi la investigat, am fi vrut sa fie doar contactele insa... iesea nitel fum din firul de masa si se cam incinsese. In schimb am elimitat din schema alternatorul, care masurat in gol si comparat cu unul "sanatos", are aceleasi valori. Am gasit releu la Romimoto: 510 ron. Am mai gasit aici, http://www.electrexworld.co.uk/rr48-regula...ier-731-0.html: spre 350 ron. Incearca aici sau la electrex. Cel de la ignitech e mai scump dar pare mai "solid" SH nu merita sa-ti iei releu decat in cazuri de extrema urgenta sau daca-l gasesti la un pret f mic. Editat Aprilie 19, 2010 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Incearca aici sau la electrex. Cel de la ignitech e mai scump dar pare mai "solid" SH nu merita sa-ti iei releu decat in cazuri de extrema urgenta sau daca-l gasesti la un pret f mic. Hello Binox, long time no see! Pai l-am comandat deja.... acuma ce-o fi o fi. Maine ajunge si il montam. Vreo doi ani cat mai tinem Viroagele, tot ne mai tine. Ai tu dreptate cu sh-ul, insa nici nu vroiam sa asteptam 2 sapt pt unul de la electrex sau sa dam 500 pt unul nou. Poate ne strangem la o plimbare cu misha'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Motivul pentru starter clutch a fost cumva o bataie care se aude doar in relanti, specifica Virago? Intreb pt ca am un astfel de zgomot si incerc sa aflu de la ce e. Am mai auzit la cineva varianta cu ambreajul de pornire. Cand am schimbat cauciucurile, mecanicul care mi-a pus roata la loc a bagat melcul de la vitezometru fortat, astfel ca urechiusele de pe inelul 7 din poza s-au rupt. Melcul Functioneaza bine, doar ca nu mai are cine sa-l angreneze, si eu nu mai am vitezometru si kilometraj. Am gasit pe-afara, la 3 euro. Insa ma costa shipping-ul mai mult. As putea incerca la Lifan? Starter clutch, ambreiaj de pornire sau fray (?) , acelasi lucru. Cel mai corect mod de diagnosticare ramane cel vizual: scoti uleiul la cald , astepti sa se raceasca un pic motorul ca sa nu bulesti filetele de la imbusurile capacului stang, dai jos schimbatorul, scoti capacul si te uiti in spatele rotorului daca starterul arata cum trebe. Daca e pe duca, tabla cu care e invelita piesa va prezenta urme de sfasiere, aschiere and so on. Mai departe de atat, in caz ca nu vrei/poti sa faci asta nu pot decat sa-mi dau cu parerea: zgomote pot fi o gramada de la supape la rulmenti, incluzand si starterul pe duca. Poate fi de la starter daca tabla cu care e captusita piesa si care tine rolele la locul lor e slabita sau, cazul nasol, bucati de tabla s-au desprins deja de pe starter si zdrangane pe fundul cutiei motorului, perfect posibil. In cazul cel mai nasol sunt 2 variante, tabla poate lovi in suportul lantului de distributie sau poate fi atrasa de rotor si busi bobina de pe capacul stang = deranj maxim. Dureaza o ora sa arunci o privire acolo si sa pui totu la loc, merita efortul. Dupa parerea mea cea mai sigura metoda de diagnosticare ramane la pornire, preferabil cu motorul cald daca auzi rateuri mecanice e un semn ca starterul scapa, scapa fie ca sunt duse rolele (f rar) sau pt ca rolele nu mai sunt pe calea normala. Din pacate starterul nu se poate repara, s-a dus tabla de pe el, pa. Un starter facut de yamaha e in jur de 120 de euro, eu l-am comandat la Lifan insa nu voi putea spune cu mana pe inima ca e totul in regula cu el decat atunci cand il voi compara cu unul de 535, te tin la curent. In ce priveste roata, "mecanicul" ala e un dobitoc. Poti incerca la Lifan cu rezerva de care ti-am pomenit sau mai simplu la mymoto, sunt cam scumpi dar nu cred sa coste o avere. Mai ai varianta sa te duci cu piesutza la un atelier mecanic si sa comanzi 2-3 bucati, in fond nu e decat o saiba cu urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Starter clutch, ambreiaj de pornire sau fray (?) , acelasi lucru. Cel mai corect mod de diagnosticare ramane cel vizual: scoti uleiul la cald , astepti sa se raceasca un pic motorul ca sa nu bulesti filetele de la imbusurile capacului stang, dai jos schimbatorul, scoti capacul si te uiti in spatele rotorului daca starterul arata cum trebe. Daca e pe duca, tabla cu care e invelita piesa va prezenta urme de sfasiere, aschiere and so on. Mai departe de atat, in caz ca nu vrei/poti sa faci asta nu pot decat sa-mi dau cu parerea: zgomote pot fi o gramada de la supape la rulmenti, incluzand si starterul pe duca. Poate fi de la starter daca tabla cu care e captusita piesa si care tine rolele la locul lor e slabita sau, cazul nasol, bucati de tabla s-au desprins deja de pe starter si zdrangane pe fundul cutiei motorului, perfect posibil. In cazul cel mai nasol sunt 2 variante, tabla poate lovi in suportul lantului de distributie sau poate fi atrasa de rotor si busi bobina de pe capacul stang = deranj maxim. Dureaza o ora sa arunci o privire acolo si sa pui totu la loc, merita efortul. Dupa parerea mea cea mai sigura metoda de diagnosticare ramane la pornire, preferabil cu motorul cald daca auzi rateuri mecanice e un semn ca starterul scapa, scapa fie ca sunt duse rolele (f rar) sau pt ca rolele nu mai sunt pe calea normala. Din pacate starterul nu se poate repara, s-a dus tabla de pe el, pa. Un starter facut de yamaha e in jur de 120 de euro, eu l-am comandat la Lifan insa nu voi putea spune cu mana pe inima ca e totul in regula cu el decat atunci cand il voi compara cu unul de 535, te tin la curent. In ce priveste roata, "mecanicul" ala e un dobitoc. Poti incerca la Lifan cu rezerva de care ti-am pomenit sau mai simplu la mymoto, sunt cam scumpi dar nu cred sa coste o avere. Mai ai varianta sa te duci cu piesutza la un atelier mecanic si sa comanzi 2-3 bucati, in fond nu e decat o saiba cu urechi. Matale trebuiesti scos de urgenta la bere beri! Cpt Nemo? S-aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut ! Haideti bre sa ne mai si veselim, mai lasati deoparte necazurilie ! Poate ca nu ati stiut, dau si eu mai departe. SC Caras Adventure Tours SRL (viitoarea pensiune "Rocker's" din Sasca Montana) anunta organizarea unui qef/minifestival "Rocker's" de 1 Mai (01 - 03 mai 2009) in localitatea Garnic, jud Caras Severin. Detalii: 1. Locatie : Garnic - Acces prin Moldova Noua (14 km), altitudine aprox 600m 2. Posibilitate campare, cazare in pensiune, cazare la sateni. 3. Acces dus, WC 4. Standuri mancare/bauturi 5. Concerte - 2,3 trupe (inca se discuta) 6. Posibilitate parcurgere diverse trasee moto - road/soft enduro 7. Acces terenul de sport al comunei. Organizare concursuri/jocuri/etc. 8. Acces liber 9. www.garnic.go.ro Scopul declarat al qefului : Popularizarea zonei "Cheile Nerei/Clisura Dunarii" Festival Rock Vine careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 are cineva idee de ce mi merge 535 u cu max 90 kmh si deabia trage , in viteze intra in toate si e ok ,porneste ok tine la relanti ... tin sa mentionez lam achizitionat dupa ce a stat 1 an in magazin si a mai stat 2 la proprietar ...cred ca ar trebuii sa arunc cam toata benzina nu ? ..sau ce sa i fac de la 0 sa mearga brici ..in afara de ce urmeaza ...schimb ulei,filtru ulei,filtru aer,bujii,..si ma rog pe linga ..cauciucuri si etc.etc..da asta nu influenteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 salutare sunt nou in grupu virago .... sper sa nam probleme cu ea ...prea multe ..sau deloc Bun venit pintre posesorii de virago! Mesaj completat are cineva idee de ce mi merge 535 u cu max 90 kmh si deabia trage , in viteze intra in toate si e ok ,porneste ok tine la relanti ... tin sa mentionez lam achizitionat dupa ce a stat 1 an in magazin si a mai stat 2 la proprietar ...cred ca ar trebuii sa arunc cam toata benzina nu ? ..sau ce sa i fac de la 0 sa mearga brici ..in afara de ce urmeaza ...schimb ulei,filtru ulei,filtru aer,bujii,..si ma rog pe linga ..cauciucuri si etc.etc..da asta nu influenteaza Ahoi! Incearca sa schimbi filtrele(aer,ulei); uleiul (motor/cardan); sincronizare carburatoare....si daca tot asa face atunci e mai complicat! Azi am facut o tura si cu noua configuratie de esapament plus apehanger viteza maxima 125 km/h de la 170km/h cu parbriz si esapament stock......dar placerea a mult mai mare dar si oboseala ! Sa va delectez cu ceva poze: 1. 2. 3. O seara placuta va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Bun venit pintre posesorii de virago!Mesaj completat Ahoi! Incearca sa schimbi filtrele(aer,ulei); uleiul (motor/cardan); sincronizare carburatoare....si daca tot asa face atunci e mai complicat! O seara placuta va doresc! Uff si tu! Ma chinui acilea in juma de pagina sa-i zic omului bun venit, si sa-i dau niste solutii pt problema lui, si cand sa postez, hop si tu mi-o iei inainte! Sic ca tot ii mai zic, repede pana nu scrie altu in locul meu: Reglare ambreaj, nu cumva sa fie cablul tensionat si sa mearga patinat. Atentie la mansoanele negre de care zicea Semaca cu vreo 5 pagini in urma. Se pierde amestec p-acolo. Bun venit csikydody! Vezi posturile anterioare, am mai vazut simptome similare cu a ta si sfaturi de la useri mai priceputi decat mine. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 @icelord mersi pentru sfaturi saptamana asta sper sa rezolv cele propuse ...arata fain tobele...sunt curios cum suna ...am inteles gresit ? ai pierdut din performanta cu tobele noi ?sau doar ca nu rezisti fara parbriz..? ..chiar ma gandeam si eu sa le golesc dupa ce rezolv cu toate lucrurile de intretinere ..e o idee buna ?? proasta ?? @halfgoddess mersi pentru sfatul cu ambreajul ..ma voi uita si la treaba asta am luat forumul virago de la pagina 1 si pina ce am citito in doua trei saptamani pina la a 150 a pagina am si cumparat unul ...insa mai am mult de citit si nu vreau sa sar sa pierd informatii bune...tocmai de aia nu stiu ce sa intimplat acu 5 pagini )dar ma uit si revin la inceputuri ) .. o zi buna si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cris81 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare! Am o Viroaga 535 si i s-a dus acumulatorul (12V-12AH).Cine stie cateva preturi, locatii, firme, nr. tel. , rog sa posteze aici. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare! Am o Viroaga 535 si i s-a dus acumulatorul (12V-12AH).Cine stie cateva preturi, locatii, firme, nr. tel. , rog sa posteze aici. Multam! Bucuresti? Sos Stefan cel Mare, vis-a-vis de stadionul Dinamo, Reprezentanta Varta. Baterie 12V 12A, am luat eu anu' trecut la 100 si un pic de roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Uff si tu!Ma chinui acilea in juma de pagina sa-i zic omului bun venit, si sa-i dau niste solutii pt problema lui, si cand sa postez, hop si tu mi-o iei inainte! Sic ca tot ii mai zic, repede pana nu scrie altu in locul meu: Reglare ambreaj, nu cumva sa fie cablul tensionat si sa mearga patinat. Atentie la mansoanele negre de care zicea Semaca cu vreo 5 pagini in urma. Se pierde amestec p-acolo. Bun venit csikydody! Vezi posturile anterioare, am mai vazut simptome similare cu a ta si sfaturi de la useri mai priceputi decat mine. Toate cele bune! Apoi no, norocu' sau soarta? Care dintre ele o fo de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Apoi no, norocu' sau soarta? Care dintre ele o fo de vina? Carevasazica, matale cu esapamentu ala frumos i reusit sa-i reduci Vmaxim in halul asta? 170km/h >> 125km/h???? Ca n-o fi de la mandretea de apehanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Carevasazica, matale cu esapamentu ala frumos i reusit sa-i reduci Vmaxim in halul asta? 170km/h >> 125km/h???? Ca n-o fi de la mandretea de apehanger. Apoi de la apehanger nu mai tai aier-ul ca inainte , e numa bine top speed de 125km/h , nu vad rostul la viteze de peste 110 km/h ca e naspa rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Apoi de la apehanger nu mai tai aier-ul ca inainte , e numa bine top speed de 125km/h , nu vad rostul la viteze de peste 110 km/h ca e naspa rau! Uofff... acolo la tine, in peisajul ala de poveste, n-ai de ce sa fugi. Pe cand la noi, cand bate ceasul de weekend, nu stim cum sa 'ncalecam mai repede. Si lasam Bucurestiul in urma cu viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 @icelordmersi pentru sfaturi saptamana asta sper sa rezolv cele propuse ...arata fain tobele...sunt curios cum suna ...am inteles gresit ? ai pierdut din performanta cu tobele noi ?sau doar ca nu rezisti fara parbriz..? ..chiar ma gandeam si eu sa le golesc dupa ce rezolv cu toate lucrurile de intretinere ..e o idee buna ?? proasta ?? Ahoi! Pentru putin, multumesc de compliment la tobe (suna destul de fain acuma odata cu noile amortizoare de sunet) ,da se pierde din performanta daca nu faci treburile cu intentia de a creste puterea (aici se implica treburi cu - filtre de aer - eventual hypercharger la carburatie, amestec benzina aer plus compresie.....etc unele ma depasesc mult si pe mine); cu parbrizul castigam mult la aerodinamica dar pe mine nu ma interesa asta; de golit esapamentul e foarte simplu (tot ce ai nevoie e de o surubelnita din metal la maner, un ciocan si un patent si procedura dureaza maxim 5-10 minute) Uite un video cu esapamentul original si filtrele scoase: http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE Vizionare placuta! Mesaj completat Uofff... acolo la tine, in peisajul ala de poveste, n-ai de ce sa fugi. Pe cand la noi, cand bate ceasul de weekend, nu stim cum sa 'ncalecam mai repede. Si lasam Bucurestiul in urma cu viteza maxima. Apoi no de aia imi place sa locuiesc aici pentru implinirea sufletului meu (ma simt fericit aici), eu personal nu ma-si muta in Bucuresti nici pentru un salariu de 5000 -10000 lei pe luna! Scuze de off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (...) cand bate ceasul de weekend, nu stim cum sa 'ncalecam mai repede. Si lasam Bucurestiul in urma cu viteza maxima. Amen to that! :-D @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Apoi no de aia imi place sa locuiesc aici pentru implinirea sufletului meu (ma simt fericit aici), eu personal nu ma-si muta in Bucuresti nici pentru un salariu de 5000 -10000 lei pe luna! Scuze de off topic! scz si eu de off. Pentru motor m-am mutat in buc. Altfel, nu salariu, nu motor, nu plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Bun venit pintre posesorii de virago!Mesaj completat Ahoi! Incearca sa schimbi filtrele(aer,ulei); uleiul (motor/cardan); sincronizare carburatoare....si daca tot asa face atunci e mai complicat! Azi am facut o tura si cu noua configuratie de esapament plus apehanger viteza maxima 125 km/h de la 170km/h cu parbriz si esapament stock......dar placerea a mult mai mare dar si oboseala ! Sa va delectez cu ceva poze: 1. 2. 3. O seara placuta va doresc! felicitari man, m-am delectat cu pozele tale. am si eu esapamentul asa modificat - asa mi-au adus-o din Italia - dar nu mai are tabla de protectie ca la originale. actualmente esapamentul scurt e infasurat in teflon, alb, nu arata prea simpatic si as vrea sa-l acoper cu ceva inox. la tine vad ca e la fel doar teava curata, te-ai gandit sa ii pui ceva pe deasupra sa nu te friga la pulpa? ai pe cineva care ar putea sa faca o astfel de piesa? multam anticipat! respect! Mesaj completat @all salutare si respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.