prflorin2000 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 sal, pe evacuare nu-s, ca io mi-am facut tobe noi, am desfacut tot (cot, tobe) nu are nimic acolo (XV535 3BR/2YL). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) ...limitare la 25 kw si viteza maxima de 140 km/h prin bucse obturatoare in coturile de evacuare. RAR a scris in CIV 34 kw. e vorba de un 2yl din '93... Eu am fugit (de curiozitate) 155, apoi m-am oprit, cred ca ar fii urcat poate 160. Am 2YL/'91(nu o am de noua, dar nu cred ca a fost modificata). Daca cauti la piese schimb in toate cataloagele ai sa constati ca sunt date doua tipuri de coturi pt carburi(admisii)-functie de putere(20/34kw). Deasemeni si la kitul reparatie carburator. Pentru coturile de evacuare nu exista decat un singur reper. RAR nu face test de putere, n-a facut niciodata, ce scriu ei acolo e alta poveste. Nemtii pot scrie ce vor pentru ca la ei legislatia prevede anumite restrictii, iar produsul trebe vandut, te intreba de varsta si vechime, apoi iti da motorul si certificatul care ti se potriveste. Punct. Explicatia tehnica si logica am scriso mai devreme, acum am venit si cu argumentul! Voi faceti ce vreti si cum credeti... taiatile si cumparati altele, ce mare branza? Editat Noiembrie 5, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Pe ce te bazezi la aceasta afirmatie? Care-i logica? O evacuare obturata reduce intradevar performanta unui motor, dar aceasta nu se face voit de nici un fabricant pentru simplul motiv ca efectul este distructiv pentru motor. Comportament de toba infundata ce creaza numai neajunsuri! Creste consumul inutil, uzuri suplimentare, camera de ardere neaerisita suficent, incalzire si supraincalzire, ardere neterminata ce continua in galeria de evacuare, etc(cateva ex) numai dezavantaje. Scopul evacuarii este de limitare a zgomotului, iar la 2T toba are si functie de alimentare(dar asta nu face obiectul acestei discutii). Nu-i mai simplu sa limitezi cantitatea de aer si benzina, iar daca ai facuto ce rol mai are toba poate sa si lipseasca, motorul tot nu poate mai mult? Ai dreptate, in mod logic nu are ce sa caute o obturatie pe evacuare. Dar, exact cum zice cineva mai incolo, nu sare de 140Km/h nici cum. Cum am verificat galeriile de admisie, nu mai ramine decit sa vaz evacuarea si jigloarele. Putin sa probabil sa fie ceva pe evacuare, mai probabil sa fie jigloarele. Cei de la care am luat mobra, XV 535 2YL '94, baietii de la Bistrita mi-au spus de cele trei metode de limitare, pe asta ma bazez. Acum nu am cum sa verific mai departe, mobra fiind "bagata" intr-un garaj unde nu prea am acces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Domnilor cred ca este o simpla eroare de interpretare. Acel sistem de emisii cum este numit in acea traducere cuprinde tot circuitul, alimentare si evacuare. Daca cumva ai actele originale sa dai fraza in germana poate se gaseste cineva cu mai multe cunostinte de germana tehnica decat traducatoarea acestui act si ne lamureste definitiv. dar eu zic ca e vorba de o simpla confuzie si limitarea este cum au spus si colegii ( sau a fost ) in admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Domnilor cred ca este o simpla eroare de interpretare. Acel sistem de emisii cum este numit in acea traducere cuprinde tot circuitul, alimentare si evacuare. Daca cumva ai actele originale sa dai fraza in germana poate se gaseste cineva cu mai multe cunostinte de germana tehnica decat traducatoarea acestui act si ne lamureste definitiv. dar eu zic ca e vorba de o simpla confuzie si limitarea este cum au spus si colegii ( sau a fost ) in admisie. Pai si atunci unde ar fi limitata a mea, ca la 140 Km/h ramine, mai sus nici pushcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Uite ce zic baietii de afara (in traducere libera) - sper sa ne ajute sa ne lamurim. Din Aprilie 1986, in Germania a fost introdus permisul de conducere pe categorii: 2 ani de la obtinere poti conduce motoare pana in 20 kW (27PS). Mai tarziu, UE a marit puterea pentru acesti primi doi ani de permis la 25 kW (34PS), reglementare preluata de Germania in Martie 1993. Pentru asta, Yamaha a pregatit modelul 3BR (identic cu 2YL), care indiferent de anul fabricatiei a fost limitat pe diferite cai. In fapt, 3BR e un motor de 25 kW (34PS), pentru tarile din EU, care initial si spre deosebire de 2YL (46PS), a fost adus la cei 34CP prin folosirea altui arbore cu came. Pentru Germania a existat apoi inca o varianta de 20 kW (27PS), limitata si pe admisie (dubla limitare). Putin mai tarziu, acest model de 27PS a fost scos din productie, pentru ca din 1993 Germania trecuse la noile norme UE care acum permiteau 34PS. Totodata limitarea fata de 2YL (46PS) la 34PS s-a mai facut doar pe admisie, pentru a elimina costurile cu producerea a 2 tipuri diferite de arbori cu came pentru acelasi motor. Confuziile privind aceste limitari au fost sporite si de faptul ca in Germania de ex., la cerere, modelele 2YL (46PS) puteau fi limitate la 34PS de catre dealeri. Chiar si varianta de 32kW (44PS), de dupa 1996 putea fi limitata la cerere. Diferitele tipuri de limitare si respectiv codurile pieselor necesare la inlaturarea limitarilor se regaseste in tabelul atasat. (Atentie la copyright!). © viragoforum.de Articol in lb. germana scris de RolandB Drosselung_535.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Uite ce zic baietii de afara (in traducere libera) - sper sa ne ajute sa ne lamurim. Din Aprilie 1986, in Germania a fost introdus permisul de conducere pe categorii: 2 ani de la obtinere poti conduce motoare pana in 20 kW (27PS). Mai tarziu, UE a marit puterea pentru acesti primi doi ani de permis la 25 kW (34PS), reglementare preluata de Germania in Martie 1993. Pentru asta, Yamaha a pregatit modelul 3BR (identic cu 2YL), care indiferent de anul fabricatiei a fost limitat pe diferite cai. In fapt, 3BR e un motor de 25 kW (34PS), pentru tarile din EU, care initial si spre deosebire de 2YL (46PS), a fost adus la cei 34CP prin folosirea altui arbore cu came. Pentru Germania a existat apoi inca o varianta de 20 kW (27PS), limitata si pe admisie (dubla limitare). Putin mai tarziu, acest model de 27PS a fost scos din productie, pentru ca din 1993 Germania trecuse la noile norme UE care acum permiteau 34PS. Totodata limitarea fata de 2YL (46PS) la 34PS s-a mai facut doar pe admisie, pentru a elimina costurile cu producerea a 2 tipuri diferite de arbori cu came pentru acelasi motor. Confuziile privind aceste limitari au fost sporite si de faptul ca in Germania de ex., la cerere, modelele 2YL (46PS) puteau fi limitate la 34PS de catre dealeri. Chiar si varianta de 32kW (44PS), de dupa 1996 putea fi limitata la cerere. Diferitele tipuri de limitare si respectiv codurile pieselor necesare la inlaturarea limitarilor se regaseste in tabelul atasat. (Atentie la copyright!). © viragoforum.de Articol in lb. germana scris de RolandB hmmm, poate spui te rog pe romineste ce scrie acolo, ca eu cu krantza krantza nu ma descurc deloc. fa si tu un pustiu de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"... moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc. Mesaj completat am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici . sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate? arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57? Editat Noiembrie 6, 2010 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 salut. am si eu nevoie de niste semnalizari pentru virago an 1994 sau chiar altul ... trebuie sa ii fac itp-ul si nu pot sa ma duc cu semnale legate cu o teava apoi date cu banda izoliera.. va rog daca ma poate ajuta cineva dati pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"... moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc. Mesaj completat am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici . sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate? arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57? io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa. pina atunci ma mai uit sa vaz. oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat. asfalr fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"... moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc. Mesaj completat am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici . sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate? arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57? io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa. pina atunci ma mai uit sa vaz. oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat. dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare. asfalr fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"... moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc. Mesaj completat am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici . sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate? arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57? io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa. pina atunci ma mai uit sa vaz. oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat. dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare. asfalr fara gropi ! Mesaj completat la mine cred ca e valabila varianta cea mai de jos, cea cu kitul... exacta asa e scris in briefu' german. desi ca serie de sasiu ma inscriu la penultima varianta... ce credeti ca poate fi? in traducere ar fi "bucse de reducere"... moromete, am folosit un translator de pe net. e cam asa: la rubrica tip: 3br sau 2yl. "ab" = "de la" si "bis" = "pana la". e vorba de seria sasiului. vezi unde te incadrezi si care sunt variantele de putere in dreapta. piesele care fac diferenta sunt in stanga si codul lor in mijloc. Mesaj completat am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... da e link aici . sunt doo bucse. cica reducere la 16,5 mm. da' tot n-am inteles ce reduce... unde credeti ca-s montate? arata cam afumate... in plus sunt diferite. galeriile de admisie sunt identice dar cele de evacuare sunt diferite. sa deduc ca sunt totusi pe evacuare, in pofida spuselor lui cristi57? io oricum am pus mobra in cui pina la primavara, frigul si criza m-au indemnat, benzina e scumpa. pina atunci ma mai uit sa vaz. oricum pe admisie sigur nu-i limitata a mea, am desfacut si am verificat. dupa cum arata bucsele alea, sigur au fost pe evacuare. asfalr fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 am gasit o poza cu kit-xv2yl-25-kw. nu pot sa o uploadez ca nu mere bine foumu'... Uite si poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 3BR-ul meu cu seria 009845 este atat de batran inact nu mai este luat in nici o lista .. Oricum modelul asta cu an de fabricatie 1991 parca este ,,stafie"..In SUA anul 91 lipseste (pauza de import)...in Europa..neam .O sa incerc astazi sa vad ce coduri au anumite componente de la motor...poate reusesc sa o incadrez undeva .. Parerea mea..pt o doamna de peste 20 de ani ..140 KM/h sigur ii provoapa palpitatii la inimioara..Iar la cuplul dat de cai aia in plus ..pt Virago..eu sunt convins ca ,,nu face nici banii nici munca".Daca merge bine asa cum este ,am vana in depasiri,viatza pe catarare...de ce sa modific ceva..Fiecare este liber sa faca ce vrea cu motorul lui dar sunt sigur ca dupa niste bani bagati si piese schimbate nu vor simti ,,mare diferenta"..(evident ,nu vor recunoaste ca asa este ..nici eu nu as face-o : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut baieti, Dupa 2 weekend-uri in care am adunat ceva km cu Virago, cred ca am nevoie de comenzi avansate. Am senzatia ca stau cu picioarele prea stranse sub mine si cu genunchii prea indoiti. Cum inca nu prea stiu prea bine cu ce sa mananca treburile acestea, va intreb pe voi cam cat ar costa un set de comenzi avansate noi sau sh, cat de greu sunt de montat si eventual o opinie a cuiva care si-a montat asa ceva legata de confortul in mers cu aceste comenzi. Poate un set nou sa coste 500 euro ?!?! Mesaj completat Si inca o chestie: Am reusit intr-o seara sa raman fara benzina. Facusem 163 km pe ceas si ma indreptam spre benzinarie. Stiam ca am rezerva, asa ca nu m-am stresat. La un moment dar raman fara benzina, motorul se opreste, trag pe dreapta, cu contactul pus comut pe rezerva, dau cheie si motorul porneste. Fac 2 km si iarasi se opreste ... Am ramas si fara benzina la rezerva. ?!? Si asa am ajuns sa imping Viraga 3 km pana in benzinarie, unde nu am reusit sa bag decat 10 litrii ... Oare care sa fie explicatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut baieti, Dupa 2 weekend-uri in care am adunat ceva km cu Virago, cred ca am nevoie de comenzi avansate. Am senzatia ca stau cu picioarele prea stranse sub mine si cu genunchii prea indoiti. Cum inca nu prea stiu prea bine cu ce sa mananca treburile acestea, va intreb pe voi cam cat ar costa un set de comenzi avansate noi sau sh, cat de greu sunt de montat si eventual o opinie a cuiva care si-a montat asa ceva legata de confortul in mers cu aceste comenzi. Poate un set nou sa coste 500 euro ?!?! Pentru chestii de genul asta e mai ieftin sa folosesti: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CLAMP-MOUNT...sQ5fAccessories Dar trebuie sa ai crashbar. Mesaj completatSi inca o chestie: Am reusit intr-o seara sa raman fara benzina. Facusem 163 km pe ceas si ma indreptam spre benzinarie. Stiam ca am rezerva, asa ca nu m-am stresat. La un moment dar raman fara benzina, motorul se opreste, trag pe dreapta, cu contactul pus comut pe rezerva, dau cheie si motorul porneste. Fac 2 km si iarasi se opreste ... Am ramas si fara benzina la rezerva. ?!? Si asa am ajuns sa imping Viraga 3 km pana in benzinarie, unde nu am reusit sa bag decat 10 litrii ... Oare care sa fie explicatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 (editat) Este ceva in neregula cu ,,rezerva"..poate s-a infundat ...Si eu tot 10 litri bag pana da afara si de fiecare data am mai avut in rezervor max 2 litri..Daca ai rezervorul cu buson pe centru cred ca este ,,normal"..Cu 10 litri mers normal.. macar 250-260 km tot trebuie sa facxi ..Asta in conditiile in care mergi de obicei cu 90 si mai tragi in depasiri pana pe la 120-130.. Si eu incerc sa gasesc o varianta pt comenzi avansate cat mai ieftina..Cum pe piatza totul este destul de scump (chiar si second) prefer sa nu dau pe crash-uri,sisy bar,portbagaj si comenzi avansate la fel cat am dat pe mobra.Iarna este lunga si dupa indelungi cautari (modele) cred ca o sa imi fac doar ,,scarile"avansate.Am scaritele de la pasager (nu merg cu pasager asa ca le-am dat jos..) si mai trebuie doar sa gasesc o modalitate ieftina de ,,prindere"..Daca fac rost de crash-uri m-am scos ..daca nu ;;;;;teava,sudura ..vopsea..si trebuie sa iasa ceva pana la urma,ceva ,,comod". Editat Noiembrie 8, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Si eu incerc sa gasesc o varianta pt comenzi avansate cat mai ieftina..Cum pe piatza totul este destul de scump (chiar si second) prefer sa nu dau pe crash-uri,sisy bar,portbagaj si comenzi avansate la fel cat am dat pe mobra.Iarna este lunga si dupa indelungi cautari (modele) cred ca o sa imi fac doar ,,scarile"avansate.Am scaritele de la pasager (nu merg cu pasager asa ca le-am dat jos..) si mai trebuie doar sa gasesc o modalitate ieftina de ,,prindere"..Daca fac rost de crash-uri m-am scos ..daca nu ;;;;;teava,sudura ..vopsea..si trebuie sa iasa ceva pana la urma,ceva ,,comod". Eu am facut niste cras-uri din pexal..ca sa vad cum ar veni,si este super.Daca gasesc si unde sa indoi niste teava de inox m-am scos.Am copiat ,aproape,modelul din catalogul Louis pag. 677.La cei 1.60 m ai mei este mai mult decat comoda noua pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Serghei, multumesc de raspuns. Cartea zice ca rezervorul ar trebui sa fie de 13,5 litrii. Cred ca voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva. Legat de consum ... nu stiu ce sa zic ... Cand am ramas fara benzina aveam facuti 163 km de la ultimul plin. Consum 6,13% (doar oras). Apoi, cu plinul facut, dupa 90km am alimentat iarasi si nu au intrat decat 4 litrii ... Consum 4,4% (doar afara). De obicei viteza la care ma simt ok pe motor e 100 km/h. Mai tare doar in depasiri, cand e cazul. Astept sa vina iarna, sa se strice vremea, sa ma pot apuca de demontat fara sa-mi para rau ca ratez vremea faina de afara. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 (editat) Eu am facut niste cras-uri din pexal..ca sa vad cum ar veni,si este super.Daca gasesc si unde sa indoi niste teava de inox m-am scos.Am copiat ,aproape,modelul din catalogul Louis pag. 677.La cei 1.60 m ai mei este mai mult decat comoda noua pozitie. Tii minte ca ma intrebai daca am facut ceva cu crash-urile??! Le-am facut de mult ..si tot din PEXAL.!!!!! Dupa asta le-am ,,trasat"pe o placa de rigips ca sa nu pierd ,,modelul di simensiunile in caza de ceva ..Si ,,ceva-ul "ala a aparut .Am indreptat ,,modelul"ca nu aveam cu ce sa ,,suflu varza"..dar mi-a ramas ,,proiectul pe rigips". Te-ai gandit bine la pexal..poti sa modelezi totul cum vrei.Eu deocamdata mi-am facut si montat ,,spatarul"..din patrat de 16..o bucata de scandura ,burete,vinilin..vopsea..Este prins in doua suruburi cu piulite ,capetele lui fiind introduse in terminatia cadrului.Mai trebuie sa scurtez putin tijele de prindere functie de bucata de piele care leaga coburile.. Editat Noiembrie 8, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Serghei, multumesc de raspuns. Cartea zice ca rezervorul ar trebui sa fie de 13,5 litrii. Cred ca voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva. Legat de consum ... nu stiu ce sa zic ... Cand am ramas fara benzina aveam facuti 163 km de la ultimul plin. Consum 6,13% (doar oras). Apoi, cu plinul facut, dupa 90km am alimentat iarasi si nu au intrat decat 4 litrii ... Consum 4,4% (doar afara). De obicei viteza la care ma simt ok pe motor e 100 km/h. Mai tare doar in depasiri, cand e cazul. Astept sa vina iarna, sa se strice vremea, sa ma pot apuca de demontat fara sa-mi para rau ca ratez vremea faina de afara. Asfalt uscat ! Consum optim e la 90 km/h cu usoare depasiri in care sa nu depasesti 110-120 km/h si a iesit la 4L/100km daca ai reglajele bune. Eu cu un rezervor plin am facut cel mai mult 301 km cu tot cu rezerva dupa care am bagat 12L si ceva mai mult nu au incaput. Iar pe rezerva cam la 250 km intru, ar mai fi o faza, cum s-a racit timpul usor creste si consumul pentru ca racirea se face mai bine dar in loc de 4L la suta consuma 4,2L....etc deci nu-i stres mare. Un prieten a avut virago de 250cc si el a avut probleme cu rezerva si era infundata si fix sintomele astea le avea ca tine si problema a fost ca era infundata. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 ...Oare care sa fie explicatia ?......voi fi nevoit sa demontez si sa verific robinetul de benzina, cel care comuta pe rezerva... Robinetul de care vorbesti, nu-i robinet, este o elecrovalva. Se afla pe fundul rezervorului(mare), cel din cadru. Acum este blocata, din acest motiv nu functioneaza rezerva. Are 2 sorburi, unul jos(rezerva), altul mai sus. Cand functioneaza se aude un "klic" atunci cand se face comutatia, de cate ori actionezi butonul rezervei. Daca se aude klicul atunci este sorbul infundat. Il poti desfunda cu aer comprimat, sufland prin furtunul de alimentare al pompei si in acelasi tip comuti de pe normal pe rezerva alternativ. Apoi mergi ceva timp pe rezerva si schimbi filtrul de benzina, rezervorul v-a ramane curat. Daca n-auzi klicul e mai nasol, vava blocata, trebe demontata sau inlocuita. Blocajul se datoreaza apei din benzina care oxideaza si corodeaza corpul vanei(facut din antimoniu sau zamac), de cele mai multe ori nu poate fii reparata fiind intr-o stare avansata de coroziune. Acesul la electrovana este complicat, trebe sa demontezi aproape tot ca sa dai rezervorul jos, dar iarna-i lunga... Poate ne spui ce si cum ai rezolvat. Majoritatea renunta sa repare aceasta electrovalva, din cauza dificultatilor ce apar, preferand sa se chinuie fara rezerva. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Pai nu se poate trece ,,pe direct"?? Nu mai9 ai rezerva..asta este ..esti mai cu bagare de seama la km.Decat sa o tii ,,degeaba" daca tot nu vrei sa o schimbi mai bine renunti definitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Ceva posesori de xv750 pe aici ? Doresc si eu o parere obiectiva in legatura cu aceasta mobra deoarece inca mai stau in dubiu intre Viroaga de 750 si Vulcanul de 750 Mai intreb odata deoarece vad ca nu ma baga nimeni in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Man, mie vulcanul de 750 mi se pare hidos rau! Amu tu faci cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.