Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am nevoie de un sfat. Am avut un accident in noiembrie, din care am scapat cu bine, dar din pacate motocicleta mea nu :banana: . Mentionez ca accidentul nu s-a produs din vina mea, si cand am sunat la politie doamna de acolo mi-a spus ca daca ma inteleg pe cale amiabila cu vinovata care isi recunoaste greseala, atunci nu mai e nevoie de un echipaj de politie. In cazul in care nu merg la spital, ceea ce nu era cazul ca am scapat cu niste zgarieturi pe mine si pe casca. Dupa hartogaraia cu formularul galben-albastru si sarbatori, s-a trimis in sfarsit si devizul la BCR Bucuresti, care se ocupa de dosar. Baietii de acolo mi-au zis ca intru la dauna totala si ca primesc 75% din valoarea evaluata a motocicletei. Cicaaa asta ar fi in jur de 2500 de ron :banana: . Ma intereseaza daca este o practica obisnuita si ce pot face pentru ca devizul de reparatii de la service este undeva la 8000 de ron(motocicleta a cazut pe o parte si a rulat pe covorul asfaltic circa 10 metri bla bla). Eu cam 8000 de ron am dat pe ea cand am cumparat-o in vara lui 2010. Este din 1996. Stie cineva cum pot proceda sau macar unde gasesc pretul de catalog din anul respectiv in care a fost produsa motocicleta? Ca am aflat ca exista o lege pe care o gasesc in monitorul oficial, cu care daca as sti valoarea la momentul respectiv, pot calcula devalorizarea in timp si astfel sa ajung oarecum la suma evaluata de ei. De la tipu' cu care am vorbit la telefon n-am primit nici o cifra exacta, doar aproximari si un umar rece. Ajutor? ;)

:P Salut,

dupa 2 plimbari cu salvarea si ........... procese, dosare, expertize, etc, in cazul tau ............. trebuie sa o dai in judecata pe civil si sa-i ceri restul de bani care sa acopere devizul. Orice ai face, de la asigurator nu mai vezi NIMIC, peste suma pe car ti-au propus-o (daca ai accesorii fata de modelul chel oferit de dealer si s-au deteriorat, atunci poti sa le bagi si pe acelea crescand SUBSTANTIAL valoarea - acestea nu se pun cu "uzura" ti se va oferi pretul la zi pe ele) si ramai cu buza umflata, legea e de partea asiguratorului. Procesul il vei castiga, dar asta implica ................... bani si timp. Ar mai fi o sansa ca femeia sa fie deacord sa achite reparatia (depinde de tine cat de bine sti sa pui problema), si atunci vei fi fericit.

PE VIITOR GANDESTE SAU INTREABA CAND MAI DAI CU SEMNATURA LA INDRUMAREA UNORA !!! Bafta :banana:

Editat de Vulturul argintiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:banana: Salut,

dupa 2 plimbari cu salvarea si ........... procese, dosare, expertize, etc, in cazul tau ............. trebuie sa o dai in judecata pe civil si sa-i ceri restul de bani care sa acopere devizul. Orice ai face, de la asigurator nu mai vezi NIMIC, peste suma pe car ti-au propus-o (daca ai accesorii fata de modelul chel oferit de dealer si s-au deteriorat, atunci poti sa le bagi si pe acelea crescand SUBSTANTIAL valoarea - acestea nu se pun cu "uzura" ti se va oferi pretul la zi pe ele) si ramai cu buza umflata, legea e de partea asiguratorului. Procesul il vei castiga, dar asta implica ................... bani si timp. Ar mai fi o sansa ca femeia sa fie deacord sa achite reparatia (depinde de tine cat de bine sti sa pui problema), si atunci vei fi fericit.

PE VIITOR GANDESTE SAU INTREABA CAND MAI DAI CU SEMNATURA LA INDRUMAREA UNORA !!! Bafta ;)

 

Se pare ca amicul de mai sus nu s-a plimbat cu salvarea...

@Zvoner5: Era un fel de comisie la care nu mai stiu cum ii spune, care se ocupa cu reglementarea pramatiilor de asiguratori. Cauta pe google, sau la "legislatie, acte..." Fa o plangere la aia si vezi ce poti sa rezolvi. Asta daca ai dat cu batu' la asigurator. Daca inca nu ai acceptat targul cu asiguratorul, Explica-i cat ai dat pe mobra si spune-i ca-l reclami la susnumita(nu stiu acum cum ii spune) autoritate. S-ar putea sa ai surpriza sa te plateasca cat mai aproape de valoarea de cumparare a mobrei. Eventual poti baga din top cheltuieli de tuning: Coburi, croame, alte custom, etc. Nu spun ca rezolvi 100%, dar exista posibilitatea sa rezolvi ceva.

Bafta maxima, Nick.

Mesaj completat

L.E. Se cheama Comisia de Supraveghere a Asigurarilor.

Ai link AICI!!!

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Icelord, stiu ca e usor de porc dar am o rugaminte. Am urmarit modificarea mobrei tale de la inceput si mi-a placut foarte tare sissy-bar-ul ca si idee. Vreau sa imi fac si eu unul dar nu exact la fel, ci cu un portbagaj mai extins si o inaltime mai mica. Ce vreau sa te rog este sa postezi, pentru mine si poate alti posesori, poze din toate unghiurile cu seaua pasager scoasa ale sissy-bar-ului pentru a avea o idee cat mai clara privind prinderile si ranforsarile. Si mai am o intrebare: cam care este greutatea maxima pe care ai pus-o pe portbagaj? Stiu ca esti de maxima incredere cand e vorba de un mic ajutor asa ca iti multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspunsurile promte. Inca n-am dat cu semnatura la suma banuita de ei (2500 de ron). Ca am zis ca tocmai, nu suna bine si trebuie sa ma interesez. Mersi Nick de informatia exacta despre Comisia de Supraveghere. In prima faza o sa-i sun sa le citesc legea pe care am gasit-o pana la urma in Monitorul Oficial, conform careia valoarea oficiala a motocicletei este de 1350 euro, si sa-i amenint cu Comisia de Supraveghere. Sper sa se rezolve cu ei ca nu mi-e frica de tribunal dar as vrea sa nu treaca chiar ani pana se termina fiasco-ul asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Icelord, stiu ca e usor de porc dar am o rugaminte. Am urmarit modificarea mobrei tale de la inceput si mi-a placut foarte tare sissy-bar-ul ca si idee. Vreau sa imi fac si eu unul dar nu exact la fel, ci cu un portbagaj mai extins si o inaltime mai mica. Ce vreau sa te rog este sa postezi, pentru mine si poate alti posesori, poze din toate unghiurile cu seaua pasager scoasa ale sissy-bar-ului pentru a avea o idee cat mai clara privind prinderile si ranforsarile. Si mai am o intrebare: cam care este greutatea maxima pe care ai pus-o pe portbagaj? Stiu ca esti de maxima incredere cand e vorba de un mic ajutor asa ca iti multumesc anticipat!

Ahoi!

In primul rand vreau sa te intreb: -din ce vrei sa faci sisibar-ul si porbagajul? (le faci amandoua dintr-o bucata sau nu?)

Eu il am facut din inox (teava de inox) si deja mi s-a rupt de doua ori: 1. Sisibar-ul avea 1m (acuma are 75cm) si teava era goala pe dinauntrupost-25613-1294845788_thumb.jpg sa rupt din cauza ca s-a lasat o pasagera lejer pe el fara sa ma intrebe.

2. Acum are 75cmpost-25613-1294845921_thumb.jpg si in teava am bagat o bara metalica care sa amortizere din vibratii pentru ca inox-ul plezneste la vibratii prea mari.

Porbagajul care e atasat de sisibar e sudat prin sudura speciala pentru inox (cu argon) care rezista destul de bine. Rezista la destula greutate (desigur nu exagerari)!

Cu privire la prindere nu pot decat sa iti spun ca e prinsa in suruburi de cadrul motorului, o singura poza am...post-25613-1294846291_thumb.jpg

Deocamdata nu am acces la moto pentru ca l-am pus la iernat si i-am dat jos crashbar-ul si sisibar-ul, dar daca imi aduci aminte prin primavara iti arat ce si cum e facut (daca nu il vand pana atunci)

Orice alte info ofer cu placare (sunt de vanzare si sisbar-ul si crashbar-ul)!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva timp am intrebat un coleg care se ocupa de lucrari metalice daca se baga sa imi faca unul. A zis ca nu e nici o problema dar sa vin cu un model. Cele pe care le-am vazut la Louis mi s-au parut mai mici ca diametru al tevii si prin urmare fragile( prietena mea are 70 kg ). Ce as vrea eu este sa il fac din inox, teava cat mai groasa care sa se poata indoi, eventual bara cu o inaltime cam de 40 cm si un portbagaj sudat de el din acelasi material, preferabil suficient de mare pentru a pune un rucsac mare ( 80-90L ) pe care sa il ancorez de spatar, sau poate chiar un case daca ma voi decide in acest sens. Am vazut un model pe Louis care se ancora in tevile sasiului ( intrau capetele lui in capetele sasiului ) dar la acela trebuia un adaptor pentru ridicarea seii pasagerului. Dimensiunile exacte si unghiurile ar urma sa le decid cu cel care il va fabrica la momentul respectiv pentru ca tine mult de feeling dar ca model as vrea sa ma bazez pe ce ai facut tu.

La momentul actual nici eu nu circul cu motorul deci nu este nici o urgenta, iar daca cumva o vinzi ( BAFTA! ;) ) poza cu seiile scoase imi va fi suficienta.

Inca 2 intrebari : De unde s-a rupt? Poti sa pui o sageata pe una din poze? Sa imi fac si eu o idee ca punct de solicitare, poate inca un punct de sprijin rezolva problema.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite am gasit niste poze si am pus sageti acolo unde s-a rupt.

.post-25613-1294916928_thumb.jpg

.post-25613-1294916950_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' pe bune, care e treaba cu postarea asta aici? ;)

Mai sunt 2 topice cu BOSOZOKU

 

nu e nimic dar sissy bar-ul ala mi-a adus aminte de bosozoku

nu zic ca seamana dar e la fel de nepractic

oricum cui ii place f bine

nu zic ca imi displace dar il consider un fel de statement, ca toata motocicleta de altfel

 

 

o sa postez si eu poze cu a mea cand o sa fie gata paintjobul

 

good luck with the built people!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ice-Queen eu nu m-am suparat ca ai facut postarea cu respectivul.

Ideea e ca fiecare face cu "jucaria" lui ce vrea....(personal eu caut ceeace imi place mie si nimic altceva) dar in acelasi timp imi place sa vad impresiile oamenilor despre ceea ce imaginatia mea a produs (unii au zis ca motor de politie viago-ul meu si am ramas placut amuzat de ideele lor). Respect!

@Alex_Balea84 ma bucur ca am reusit sa iti fiu de folos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57, nu stiu pe unde ai gasit, dar sa stii ca sunt disponibil la comanda pe care o vei da. O sa te sun zilele astea, pentru a stabili amanuntele. Bafta!

 

Phoenix, ti-am scris si la celalalt anunt(de pe Probike), nu reusesc sa-mi dau seama de ce este deosebit modelul tau: tot atata crom are si al meu, iar saua este cea stock pentru modelul din 1997.

Mesaj completat

Phoenix, ti-am scris si la celalalt anunt(de pe Probike), nu reusesc sa-mi dau seama de ce este deosebit modelul tau: tot atata crom are si al meu, iar saua este cea stock pentru modelul din 1997. Sau poate nu vad eu si-mi cer scuze anticipat. Bafta!

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phoenix, ti-am scris si la celalalt anunt(de pe Probike), nu reusesc sa-mi dau seama de ce este deosebit modelul tau: tot atata crom are si al meu, iar saua este cea stock pentru modelul din 1997.

Si eu am vrut sa intreb acelasi lucru...

 

Referitor la mansoane, ai intrebat la Yamaha Militari?

Editat de Philip_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, saua nu este stoc (aia de XV750 avea nasturi stoc, parca -- aia de XV535 sigur nu) iar capacele laterale de la carter sunt cromate -- cele stoc sunt aluminiu polisat.

De asemenea, e foarte bine intretinuta (cred ca a tinut-o ala doar in garaj si o scotea afara numai ca sa-i dea luciu ;) ).

 

Evident, in contextul de mai sus formularea "un model mai rar" este improprie, dar ramane totusi o propunere de vanzare tentanta -- trebuie ascultat si motorul, dar in lipsa unor "suprize", pretul e bun pentru cum arata.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, saua nu este stoc (aia de XV750 avea nasturi stoc, parca -- aia de XV535 sigur nu) iar capacele laterale de la carter sunt cromate -- cele stoc sunt aluminiu polisat.

De asemenea, e foarte bine intretinuta (cred ca a tinut-o ala doar in garaj si o scotea afara numai ca sa-i dea luciu :D ).

 

Evident, in contextul de mai sus formularea "un model mai rar" este improprie, dar ramane totusi o propunere de vanzare tentanta -- trebuie ascultat si motorul, dar in lipsa unor "suprize", pretul e bun pentru cum arata.

 

@Dexter

 

Thanks ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o viraga din 96 la fel era cu capace cromate , din cite se pare dealerii din germania mai adaugau cite ceva pe ele de ex a mea avea un mini sissy bar cu suport de bagaj produs cica de yamaha ,un mic crash bar .da respectiva motocicleta este bine intretinuta nu m-am uitat si la pret asa ca nu ma pot exprima dar ii urez vinzatorului bafta iar viitorului posesor asfalt uscat si calatorii fara incidente neplacute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...