IceLord Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Poftiti: http://gallery.dexter.linux360.ro/motorcycle?page=5 @Dexter Faina jucarie, sa ai parte de cate calatorii visezi fara nici un eveniment negativ! Cat a fost jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Multumesc de urari. Despre bani as prefera sa nu discut, mai ales ca preturile de la reprezentanta din Bucuresti sunt altele asa ca oricum nu va ajuta. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Salutare la toti ! M-am apucat ieri sa dau jos ghidonul, sa vad cum ar arata cu un dragbar pe care l-am cumparat de curand: PROBLEME: - ghidonul atince in rezervor - rezervorul de lichid de frana sta inclinat Ce solutii ar exista in cazul asta si ce sfaturi imi puteti da ? Stiu ca s-a mai discutat, dar parerile sunt impartite. Sunt novice intr-ale motocicletelor asa ca am un bagaj de cunostinte ceva mai redus. PS: Si inca o intrebare: Ce face sau ce rol are contactul de la ambreiaj ? Multumesc pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Daca ghidonul atinge in rezervor la capatul de cursa este foarte rau. Incearca sa-l rotesti (axial) intr-o pozitie in care nu mai loveste. Daca nu se poate obtine nici o astfel de pozitie, atunci ghidonul ala nu e bun pentru motorul tau. Este ok daca rezervorul de frana nu sta perfect drept, doar sa nu stea cu capul in jos (si sa ai grija sa fie mereu plin pana la diafragma). Contactul de la ambreiaj functioneaza in conjunctie cu cel de la cricul lateral (proces explicat cu deamanuntul in manualul de utilizare -- ala de a venit cu motorul sau care-l poti obtine gratis chiar de la Yamaha de pe sit) si reprezinta un mecanism de securitate care te impiedica sa dai la cheie cu cutia in viteza si/sau sa pleci de pe loc cu cricul lasat. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ca sa nu arate ca dracu' iti trebuie niste inaltatoare si o pompa de frana (gasesti la dezmemebrari). Modificarile astea le-am facut si eu, dar inca e frig afara ca sa pot afce poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Mi-am facut calculele, si pentru dragbar am nevoie de inaltatoare de 4,5 - 5 cm. Imi fac la strung niste prelungiri din inox, dar voi fi nevoit sa renunt la bucsele din jugul superior, pentru ca suruburile riserelor originale sunt prea scurte, si voi fi nevoit sa fac niste piulite prelungite, ca sa pot baga si sigurantele pe surub. Initial am calculat ca am nevoie de 2,5 cm ca sa nu atinga ghidonul, doar apoi mi-am dat seama ca de fapt pe ghidon mai am si comenzile, care si ele mai ocupa din loc ... Totodata am nevoie de cabluri mai scurte de ambreiaj si acceleratie, dar acestea le pot face la comanda la o firma din Timisoara - am vazut facute si nu le deosebesti de cele originale ... Intre timp am dat jos rezervorul, aripa fata, aripa spate si capacele laterale, pentru ca vreau sa le dau la vopsit (cabina), mai ales ca pe rezervor aveam si o mica adancitura. Urmeaza sa lungesc si furca cu aprox. 20 cm, fara a umbla insa la unghi, cadrul ramane nemodificat. Se pare ca am insa o problema, furcile par sa nu fie perfect paralele. De asta mi-am dat seama cand am scos jugul superior si am observat ca distanta de sus dintre furci e ceva mai mare decat jos la roata. Cred ca undeva la roata e problema, ori la distantiere, ori la centrare, nu stiu inca exact ... Plus ca roata fata pare mai apropiata de furca din dreapta decat de cea din stanga, diferenta cam de 1cm. Ramane de vazut care-i problema acolo ... Filtrul de aer era cam imbacsit si dupa km notati cu markerul pe el se pare ca nu a mai fost schimbat de 20.000 km ... Eu am luat recent motorul, si prima revizie la mine urmeaza in scurt timp, cu ulei, filtre, bujii, etc. Oricum va trebui sa deschid motorul, sa vad ce-i cu troncane la ambreiaj. Multumesc de sfaturi si revin cu intrebari pe masura ce ma mai lovesc de probleme. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate! Salut ! Eu Castrol 10W am bagat in telescoape pe fata..., 230ml / telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Ahoi @Judas ai reusit sa scoti filtrele? Iti place sunetul dupa operatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Daca cautati un model mai rar poftiti aici: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...997-352839.html Modificare pret: 2400 EURO !!! Haideti ca e urgent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Ahoi @Judas ai reusit sa scoti filtrele? Iti place sunetul dupa operatie? Daaaa, suna bestial, si nici n-a durat mult operatiunea de golire a tobelor..., cca 10 minute.Nici carburatoarele nu par desincronizate, dar de siguranta, la inceputul sezonului le voi verifica la atelierul prietenului meu. Apropo: filtrele am reusit sa le salvez in stare destul de ok, si am gasit si o solutie de remontare la loc, in cazul in care autoritatile i-mi impun acest lucru.Ca atare, le-am pus la pastrare. Editat Ianuarie 28, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate! Salut, Eu tocmai mi-am luat ulei de furca pentru aceasta operatiune: REPSOL SAE 10W - 23 Lei Pentru ambele furci, la XV535 (2YL - 1991) am nevoie de 456CCM Uite si ghidul de la Louis pentru aceasta operatiune: CLICK (de) Editat Ianuarie 28, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Arata mai bine cu o singura sa(pt gustul meu cel putin),bineanteles,renuntand la suportul pt sa pasager+coborare aripa.Spor la modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 La a mea te referi ? Daca da, atunci sunt de acord cu tine, da' dupaia nu mai am loc de nefasta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) La a mea te referi ?Daca da, atunci sunt de acord cu tine, da' dupaia nu mai am loc de nefasta ... Pentru sotia ta uita-te la anuntul meu Numai asa am putut sa modific si eu mobra Editat Ianuarie 28, 2011 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate! Ai aici mai multe date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Salut Care vrea etichete (patch-uri) de genul asta,sa ma contacteze. Sunt etichete brodate,cu lipici termo-colant.Se aplica, in principal,pe textile sau pe piele.Gama,e mult mai larga,tocmai am deschis un topic,cu-asa ceva.O sa postez si dimensiunile si preturile fiecaruia,daca sunt doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Se scot la vanzare urmatoarele: stop spate......100 ron oglinzi stanga-dreapta........100 ron semnalizatoare 4 bucati unul dintre ele are geamul grapat si o bucatica lipsa.....150 ron suporti genti laterale .........200 ron ghidon.......100ron spatar sea spate (necesita tapitare-face Darian)........200 ron Contact pe PM sau 0731.453.812 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 SalutCare vrea etichete (patch-uri) de genul asta,sa ma contacteze. Sunt etichete brodate,cu lipici termo-colant.Se aplica, in principal,pe textile sau pe piele.Gama,e mult mai larga,tocmai am deschis un topic,cu-asa ceva.O sa postez si dimensiunile si preturile fiecaruia,daca sunt doritori. Salut.Ne-ar interesa pe 3 dintre noi, posesori de Virago.Eventual pe PM daca poti s-mi trim iti modele cu Yamaha Virago, dimensiuni , preturi si poze bine-nteles.Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Se scot la vanzare urmatoarele: stop spate......100 ron oglinzi stanga-dreapta........100 ron semnalizatoare 4 bucati unul dintre ele are geamul grapat si o bucatica lipsa.....150 ron suporti genti laterale .........200 ron ghidon.......100ron spatar sea spate (necesita tapitare-face Darian)........200 ron Contact pe PM sau 0731.453.812 Salut! vreau eu suportii de coburi si sissy bar-ul. Cum procedam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) @KOGAIONON.....am discutat la telefon. Drept urmare suportii de genti si spatarul sunt rezervate pt tine. In plus se mai adauga la vanzare urmatoarele: geanta scule (se pozitioneaza sub far).........100 ron genti laterale fiecare geanta are lipsa cate o curea, dar se pot confectiona foarte usor dein piele. Gentile sunt din piele foarte groasa si rezistenta......pret 400 ron Tel.0731.453.812 PS daca este cineva interesat de o pompa de frana pentru ghidonul stil coarne discutam...... Editat Ianuarie 29, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Ce fac cele 2 furtunase care duc din carburatoare in "oul" de pa partea stanga ? Acolo se termina in 2 gauri si nu inteleg care ar fi scopul ... Imi lipseste mie ceva pe acolo sau asa-i normal ? Multumesc. Mesaj completat Si inca o intrebare: Ce parere aveti, chestia asta s-ar potrivi pe ghidonul dragbar la Virago si cu maneta originala de ambreiaj ? CLICK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Revin cu detaliile,la etichetele alea.Strict cu "Virago",nu-s decat astea 3.Mai sunt insa,o multime de alte modele,care se preteaza la genul chopper/cruiser. are 32/14,8 cm si costa 46,5 ron.Asta,in general,se pune pe spatele gecilor sau vestelor,sus,pe omoplati. are 13,2/4,5 cm si costa 33 ron are 7,9/3,3 cm si costa 24 ron Editat Ianuarie 29, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Orvo> Cele doua furtune au rolul de a capta vaporii de benzina (creati din benzina din camera de nivel constant din carburatoare) si de a ii duce spre canistra cu carbune activ, la modelele pentru California. La celelalte, banuiesc ca nu fac nimic interesant (dar de ce ar fi, atunci, totusi montate? Japonezii nu fac nimic degeaba.). Suportul din poza se potriveste pe ghidonul de Virago, nu stiu insa daca merge cu maneta originala de ambreiaj. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 ..Ce fac cele 2 furtunase... ....banuiesc ca nu fac nimic interesant... Sunt egalizatoare de presiune. Toate camerele de nivel constant au legatura cu exteriorul. Sunt functionale, conditionand nivelul benzinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.