barboge Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare! Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles. Editat Februarie 21, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Ahoi! Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta! Numa bine si sanatate! O sa urmeze si un filmulet...., curand...Merci de urari, la fel iti doresc si tie ! Suna intr-adevar bestial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare!Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles. Cat tine zapada scade pretul la mobra la 1200 euro. In pret intra si ghidonul stil coarne+inaltatoarele aferente, setul de coburi, semnalele vechi, oglinzile vechi, placute de frana sigilate SBS {si cele de pe mobra sunt aproape noi}, set de semeringuri furca.....oferta valabila pentru 5-10 zile pana se incalzeste afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ...asa arata acum motorul meu...: Poti pune poze de detaliu cu suportul de genti si portbagajul? Arata bine si as copia modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare ! Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare! Am gasit la "super pret" ulei Motul 3000 20W50. In cartea tehnica scrie sa bag 20W40. E diferenta mare? Pot aparea probleme daca bag 20W50? Astept sfaturi de la cunoscatori. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare!Am gasit la "super pret" ulei Motul 3000 20W50. In cartea tehnica scrie sa bag 20W40. E diferenta mare? Pot aparea probleme daca bag 20W50? Astept sfaturi de la cunoscatori. Multumesc anticipat! Ahoi, respecta ceeace scrie in manual pentru ca yamaha a facut teste si stie cu ce merge mai bine motorul, mai exact: 10w40 intre -5 si 45 grade si 20w40 5 si 45 grade. Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Salutare !Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? Stai linistit ca o sa dai atata pentru membrane Daca ai noroc gasesti la dezmembrari, dar membranele de obicei sunt scump al dracului. Eu am luat unu mult mai mic si m-a costat 280 ron. Editat Februarie 23, 2011 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Intru totul de acord cu Icelord. Ce pot eu sa adaug este ca eu am folosit anul trecut 20w50, iar proprietarul anterior al motocicletei la fel timp de mai multi ani fara nici o problema. Din ce am mai citit si eu despre standarde, ca si eu eram planta si acum nu cred ca am evoluat prea mult in domeniu, trebuie sa iei in calcul uzura si unde folosesti motorul. La un motor pana in 100k km nu are rost sa strici perfectiunea zen data de japonez, peste merge sa ii mai cresti putin vascozitatea. Daca mergi in general vara si mult in oras e foarte bun 20w50, pentru ca cel putin in Bucuresti nu cred ca al meu motor s-a racit vreodata cum trebuie din cauza traficului. Daca vrei sa mergi si mai pe racoare baga 20w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Si eu tot MOTUL 20W-50 am luat, pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac in scurt timp. Legat de membrane ... NASOL moment ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza... Uite aici poate te ajuta http://www.motodiscount.ro/cautare/20w40?s=20w40 si http://www.motodiscount.ro/cautare/20w50?s...&stoc=toate Editat Februarie 23, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Mie mi-au recomandat cei de la un magazin de moto din BV , Motul 7100 , 20w50 , special pentru V-Twin. intra cam 2,8 litri , si costa cam 45 ron litrul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Eu iau Motul 3000 20W50 cu 20 lei litru... De aia ma tot gandesc, ce sa fac sa bag Castrol ActEvo 20W40 cu 45lei litru sau Motul cu 20lei... Asta da dilema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Daca tot am ajuns pana aici, m-am hotarat s-o desfac toata si sa vopsesc (electrostatic) si cadrul si bascula de spate. Era pacat de atata munca ca sa n-o comit pana la capat ... O sa beau o lada de bere cand o s-o vad iarasi intreaga Mesaj completat Si un pont: KIT SERVICE XV535 - 19,99 GPB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Daca tot am ajuns pana aici, m-am hotarat s-o desfac toata si sa vopsesc (electrostatic) si cadrul si bascula de spate. Era pacat de atata munca ca sa n-o comit pana la capat ...O sa beau o lada de bere cand o s-o vad iarasi intreaga Mesaj completat Si un pont: KIT SERVICE XV535 - 19,99 GPB valeu, dau eu doua lazi cind o vad gata ! numa sa pui o poza aici sa vaz si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Ma oftic putin , eu am cromat-o aproape toata,( adica ;capace motor , scarite ,cablu farana spate , inaltatoare ghidon , arcuri + telescoape spate , juguri furca fata (astea nu ma multumesc , n-au iesit prea bine !!) , sablat+vopsit bascula ,nichelat suruburi , si am vopsit-o la cabina !!(aici e chestia cu oftica , data viitoare electrostatic !!). dupa ce-i gata postez poze despre cum a fost si ce-a iesit. ps. schimbat roata spate = multumiri lui Ciprian din Severin !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salutare !Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? 374 lei dar nu e numai membrana, e si sertarasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Pune poze @valitaz si zi cam ce faci la motoreta ! Si eu vopsesc la cabina urmatoarele: - aripa fata - 2 aripi spate (una in forma originala si una ciopartita, sa vad care da mai bine pe motor) - aripa mica din spatele rezervorului, cea de sub scaun - capacele laterale - rezervor - tabla de langa contact, care e prinsa cu suruburi de cadru Vopsea am luat de la PALINAL, negru metalizat cu un lac mai special, si anume gel cu perla in el. Ar trebui sa iasa un negru adanc, sidefat. Se va folosi filler negru. In camp electrostatic voi vopsi cadrul si bascula de spate. Inca nu m-am hotarat la culori, dar bascula cred ca o fac tot gri, cum e original, sa vad la cadru ce varianta aleg, ori tot negru, ori ceva de contrast (alb/rosu, etc.). Am vrut si eu sa cromez niste piese, dar nu gasesc niciunde in Timisoara, asa ca o sa raman cu varianta polish-ului la capacele de motor, de carburator, etc. Spor la treaba si tie si pune poze ca-s curios ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Fratilor, puneti si preturi pentru operatiunile pe care le executati, ca sa ne facem si noi o parere. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 cromat + nichelat , cam 150-180 E (rugaminti , greu tare !!) , mecanic , desfacut, pus la loc ,schimb ulei , filtre 250E + tinut motoru pana-n vara(uleiu meu !!) ,vopsit - aripi + capace laterale + rezervor cam 70-75 E , sablat bascula spate 40 ron , (vopsitu ei intra in aia 75 ).astept emblemele de pe rezervor (ebay 15 E)) cam astea ar fi !! poze doar astea 2 cu rezervoru si o laterala!!cand e gata ma laud !! he he Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Eu legat de costuri nu prea am multe de zis. Cei mai multi bani i-am dat pe accesorii: - dragbar 81cm: 130 Lei - mansoane crom: 95 Lei - stop crom cu suport numar: 120 Lei - semnalizatoare crom capeti ghidon: 140 Lei - semnalizatoare crom bullet spate: 190 Lei - crom vultur aripa: 70 Lei - suruburi nr. cu led: 40 Lei - pompa de frana dreapta si suport maneta ambreiaj Suzuki V-Strom: 200 Lei - manete negre, frana cu reglaj, Suzuki V-Strom: 130 Lei (ebay) - risere 5cm (facute din inox la strung de un prieten) Plus multe alte maruntisuri: simering furca, cablu ambreiaj, cablu acceleratie, cablu frana, contacte ambreiaj, frana, set reparatie robinet benzina, furtune noi, filtre benzina-ulei-aer, ulei motor-furca-cardan, bujii, niste o-ring-uri pe ici-colo, rulmeni roata, set mufe Japan pentru mici retusuri la instalatia electrica, garnituri esapament cu prezoane noi de prindere, surunuri noi cam peste tot, etc. ... @valitaz: Foarte misto arata ! Imi placa combinatia de culori ! Siglele pe capace cum le-ai facut ? Sunt vopsite sau stickere? Si eu astept emblemele de rezervor de pe ebay, chiar ieri le-am comandat (120683552661), dar inca nu sunt hotarat daca le pun sau nu ... o sa vad la final, in functie de cum iese, per total. Cadrul l-ai facut negru ? Ca eu aici am niste dubii, sa vad ce culori au astia la vopsit in camp electrostatic, ca parca ma bate gandul sa-i ard un contrast ... Ce parere aveti ? Aceleasi ganduri si cu bascula ... Acum decapez cadrul, cred ca-i mai sanatos decat sablatul. Mai ales ca am o solutie exagerat de eficienta si periculoasa, dar care pare sa-si faca treaba impecabil. E ca o miere, o aplic cu pensula, si in 5 minute deja vopseaua e cojita ... Nu ma intrebati cum se numeste pentru ca nu stiu. In orice caz, provine din aviatie ... Iar la final as vrea sa-i aplic undeva, nu stiu inca exact unde, poate airbrush pe rezervor, sau mai mic pe aripa spate, imaginea atasata ... Toate cele bune ! Mesaj completat completare cu cateva poze Editat Februarie 25, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Poti pune poze de detaliu cu suportul de genti si portbagajul? Arata bine si as copia modelul tau. Salut @cristi 57 . Suportii sunt pt. coburi dinastea cum am eu acum.Portbagaj separat i-am vandut la Dorutrucker , acum ceva vreme, exact ca al meu,Sunt de cumparat si pe ebay, nu-s chiar asa scumpe..., n-are rost sa te complici sa le confectionezi...Iata cum arata cu coburile puse: aaaaa..., am uitat sa precizez...., aripa spate si partea de sus a capacului cromat de sub rezervor, sunt invelite cu folie-carbon, arata superb si e foarte rezistenta... Editat Februarie 25, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Bine facut @Judas..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 (editat) Salut @cristi 57 . Suportii sunt pt. coburi dinastea cum am eu acum.Portbagaj separat i-am vandut la Dorutrucker , acum ceva vreme, exact ca al meu,Sunt de cumparat si pe ebay, nu-s chiar asa scumpe..., n-are rost sa te complici sa le confectionezi...Iata cum arata cu coburile puse: aaaaa..., am uitat sa precizez...., aripa spate si partea de sus a capacului cromat de sub sea, sunt invelite cu folie-carbon, arata superb si e foarte rezistenta... Merci fain, IceLord ! Editat Februarie 25, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.