SERGHEI42 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura. sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura. Mesaj completat in ce priveste confortul seii... cred ca solutia cea mai la indemana (oricui) e sa scoata husa de vinil (sau ce-o fi) si sa taie un sant in forma de V (atat sectiune cat si proiectie, cu deschiderea spre spate) in dreptul locului unde sta noada. apoi repusa husa cu capse noi. astfel presiunea pe care o resimtim in dreptul noadei e preluata de buci si coapse. eu am facu asta si va spun ca efectul e bun. in plus, eu am adaptat o tetiera de opel astra H de piele drept spatar. tetiera asta se poate regla pe inaltime prin apasarea unui bumb si e de maxim ajutor in confort. baiul e ca atunci cand tetiera/spatar e montata, pasagerul nu mai are loc suficient. de aceea nu prea folosesc aceasta imbunatatire desi o pot monta/demonta in cateva clipe. pentru a compensa ma gandesc sa crioesc o perna pt. sprijin lombar. am facut rost de burete dintr-un scaun de masina si urmeaza sa cumpar vinil pt. husa. Am mai vazuit modificarea asta la sea pe youtube..iar treaba cu tetiera m-ar incanta la maxim ..mai ales ca eu nu iau pasager.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 reglajul se face simplu, ghidandu-te dupa jocul minim la maneta. atat. jocul minim asigura cuplarea la maxim a ambreiajului. daca jocul nu exista e posibil ca ambreiajul sa fie mai mult sau mai putin in tensiune si sa nu cupleze complet. asta ar duce la patinare si uzura prematura. sageata de care zici la parghia amreiajului de la cutie este un indicator de uzura. in mod normal, cand pui un set nou de discuri si placi de ambreiaj, indicatorii treuie sa fie aliniati. pe masura ce se uzeaza discurile si placile mabreiajului, indicatorii se deplaseaza relativ unul fata de altul. la fel e la parghia franei din spate, dar are in plus marcajul ce indica gradul de uzura. Merci,pana la urma am reglat cablul sa stea in aceeasi pozitie ca si cel vechi (aveam o poza exact cu parghia)..am pornit motorul si l-am trecut prin toate treptele..schimba usor asa ca am rezolvat merci pt sfat am invatat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 am si eu o problema similara: uneori cand pun contact nu se intampla nimic, dar daca tai contactul si pun din nou, merge. e posibil sa fie si la mine aceiasi piesa de vina, probabil intr-un stadiu mai incipient al degradarii. M-am uitat prin manualul de service cum se da jos contactul insa nu am reusit: unul din cele 2 suruburi din spate care tin pe loc capacul de plastic alb nu e accesibil, este fix in spatele cotului de teava care iese din cilindru, si nu am pe unde sa bag surubelnita nici cum. Un pic de ajutor...cum se da jos...? mersi A fost pus special acolo, ca sa fie greu de dat jos (nu ca la conserve ). O sugestie ar fi sa dai jos evacuarea (ceea ce n-o sa fie nici amuzant, nici usor ... si o sa-ti trebuiasca si garnituri noi); o alta sugestie ar fi sa folosesti ceva in genul lu' 10003172 de la Louis (sau o surubelnita d'aia cu prelungitor din cablu flexibil de otel si cardan in cap). @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokewalker Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Salut! Inca inainte sa am ocazia sa ies cu ea pe sosea (fin'ca mai am doua saptamani pana la proba de poligon ), la Viroaga mea de incepator (de 250) a inceput sa ii fumege releul de incarcare, in timp ce exersam chestii. Nu am avut ocazia sa vad daca mai incarca, pentru ca n-aveam aparat de masura la mine, dar nu cred ca o mai duce mult oricum. Ceea ce ma aduce la intrebarea mea: are cineva de pe-aici de vanzare vreun releu de incarcare second-hand, din vreo dezmembrare, ceva? Nou - nu zic ca ar costa un brat si-un picior, da' parca nu ma imping aia 350-400 de lei afara din casa. Cu stima, S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Incearca ca pe viitor sa tii motoreta cu farul aprins ca sa aibe consumatori. In felul asta releul nu va mai fi suprasolicitat si nu va mai fuma......Carpati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokewalker Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Salut! Inca inainte sa am ocazia sa ies cu ea pe sosea (fin'ca mai am doua saptamani pana la proba de poligon ), la Viroaga mea de incepator (de 250) a inceput sa ii fumege releul de incarcare, in timp ce exersam chestii. Nu am avut ocazia sa vad daca mai incarca, pentru ca n-aveam aparat de masura la mine, dar nu cred ca o mai duce mult oricum. Ceea ce ma aduce la intrebarea mea: are cineva de pe-aici de vanzare vreun releu de incarcare second-hand, din vreo dezmembrare, ceva? Nou - nu zic ca ar costa un brat si-un picior, da' parca nu ma imping aia 350-400 de lei afara din casa. Cu stima, S. Update: Am masurat releul si am constatat decesul. Incarca vreo 20 de secunde, dupa care incepe sa miroasa a ars si sa se incalzeasca si tensiunea la borne incepe sa scada. Repet deci "apelul" meu de mai sus: se gaseste pe-aici asa ceva? De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. Cu stima, S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. Apropo, e mai mult decat o recomandare -- e legea. Nu ca cineva de aici ar fi macar tentat sa respecte legea ... dar ziceam si eu. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 ce modificari ai facut la teava originala? i-ai scos silencer-ele, sau toba? a, si vad ca ai cozoroc/parasolar la far...de care e, cel de pe louis? Salut . Sunt scoase doar silencer-ele..., cozorocul e de pe louis..., e de ala mai scump , cu emblema metalica, care se da separat ..., urmand a-l lipi tu pe cozoroc, deoarece e cu dubluadeziv.... Mesaj completat Update: Am masurat releul si am constatat decesul. Incarca vreo 20 de secunde, dupa care incepe sa miroasa a ars si sa se incalzeasca si tensiunea la borne incepe sa scada. Repet deci "apelul" meu de mai sus: se gaseste pe-aici asa ceva? De asemenea, o sa incerc sa tin cont de recomandarea cu farul, multumesc. Cu stima, S. Salut . Cu cateva pagini inainte , avea de vanzare cineva un releu de 250, cred ca nou...., era de vanzare o bucata buna de timp...,bafta si keep the lights on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokewalker Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 @Dexter: Pentru cat exersam eu pe o proprietate privata in timpul zilei, folosirea farului era optionala, deci nah, recomandare. Stiu legea, mi-e inca proaspata in minte legislatia, am luat recent proba teoretica a examenului pentru permis, dar multumesc oricum pentru precizare. @judas: mulțam fain, am gasit postul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Am nevoie de o aripa spate pentru Virago 535. Daca are cineva de vanzare...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Mai baieti..chiar nu intereseaza pe nimeni ce am eu in ,,semnatura"..Hai ca va mai scap de fiare ..de una alta ..si va fac si ,,vanatori"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigaru Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 sal o intrebare cat ulei intra la virago 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 o intrebare cat ulei intra la virago 125 Chiar asa n-ai gasit nicaieri pe net?! 1,4 L fara filtru 1,6 L cu filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) . cum zice philipHD Editat Aprilie 2, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Prima pornire pe anul acesta. Evacuare home made din inox cu tevi cu tot. Iarna asta i-am pus comenzi avansate si ghidon drag bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare! Stie cineva de unde pot procura un set de shuruburi pentru capacelul de la pompa de frana? Ale mele nu mai pot fi folosite... Multam' fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Salutare! Stie cineva de unde pot procura un set de shuruburi pentru capacelul de la pompa de frana? Ale mele nu mai pot fi folosite... Multam' fain! Nu ai niste ,,scule electronice mai vechi "..ca eu am luat de la un ,,osciloscop"..Cred ca tot ,,capatzana" s-a dus si la tine..??!! La mine erau ok dar dadeau mai bine la culoare alea de osciloscop..sa caut pe unde le-am pus ..poate gasesc.. GATA..am gasit ..numai cxa : sunt mai scurte cu 1 mm iar ,,capatana " este cu 1/2 m mai mica in diamtreu si nu mai ramane la ,,fatza " cand il insurubezi..,,se ingroapa" putin.Am scos acum unul original de la mine ..am testat unul din aasta nou si merge frumos pe filet (acelasi filet) .se strange bine..8 bucati iti ajung?? Mesaj completat Daca iti convin eu maine la 9.30 sunt la poarta la Romxepo..ca imi duc soatza la treaba..si pe urma sunt free..sau seara la 17..pana pe la 18 ..Dac nici asa nu-i bine treci Luni pe la Libraria Calul Balan (este chiar la intrarea in Centrul Istoric ..pe partea cu garla...sau ,intre Manuc si ,,bariera" si la casa vei gasi o fata frumoasa sau unul; cu capul mare ..(colegul meu ) ..o sa gasesti surubelele acolo. Editat Aprilie 2, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Dar stiu ca ai fost rapid! Ar fi super sa ne vedem maine, pentru ca nu vreau sa aman prea mult schimbatul lichidului de frana... Dimineata nu prea pot pentru ca duc pe cineva pana la aeroport (pe nevastamea mai exact). Dar daca ai chef putem iesi dupa amiaza oricand sa dau si eu o bere ca m-ai scos din belea!! Iti dau un PM cu numarul meu de telefon! Multumesc mult si ne auzim maine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Dar stiu ca ai fost rapid! Ar fi super sa ne vedem maine, pentru ca nu vreau sa aman prea mult schimbatul lichidului de frana... Dimineata nu prea pot pentru ca duc pe cineva pana la aeroport (pe nevastamea mai exact). Dar daca ai chef putem iesi dupa amiaza oricand sa dau si eu o bere ca m-ai scos din belea!! Iti dau un PM cu numarul meu de telefon! Multumesc mult si ne auzim maine! Pai eu sunt cam legat de maini ca vin in oras,las nevasta la targ si ma intorc acasa ca am trebi..seara la fel sunt pe fuga ..Daca te prinde 9.30-10 ..in aeroport fac eu dreapta ca tot trec pe langa el.Maine dupa 8.30 ne auzim la un telefon. Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Acum sunt in masura sa-mi spun concluziile in legatura cu inlocuirea cu xenon a becului original cu halogen. Dupa mai multe teste am reusit localizarea optima, pozitionarea noului bec cu xenon pe oglinda farului. Din start focalizarea este deficitara, pata de lumina este mai mare decat cea a becului original. Evident oglinda necesita din fabricatie o focalizare specifica. Testul l-am efectuat doar pe faza lunga. Pentru faza scurta fiind necesar un bixenon, nu cred ca mai merita sa muncesc si pentru asta. Concluzii: - in trafic cei ce vin din fata te remarca la fel, singura diferenta este culoarea luminii (alba sau galbuie). Test efectuat cu doua motociclete ce ruleaza paralel, privite de la distante diferite, ambele cu faza lunga aprinsa. - aceleasi rezultat si pentru cei ce ruleaza in fata ta. - noaptea iluzia este ca vezi mai bine, lumina fiind alba, insa la distanta mare in noapte silueta unui pom este mult mai vizibila cu becul original. - dezavantaj noaptea ca nu ai lumina de intalnire. - posibil ca rezultatul sa fie diferit daca aveam un set oglinda/bec (un kit original). Mesaj completat N-am incercat pe pacla sau pe ceata, se spune ca pe ceata e mai buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigaru Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 sal unde pot sa gasesc o galerie de alimentare pentru virago 125 mai exact ce sea afla dupa carburator in craiova in nici un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 sal unde pot sa gasesc o galerie de alimentare pentru virago 125 mai exact ce sea afla dupa carburator in craiova in nici un caz Uite asa aflam si noi de unde esti daca nu-ti completezi locatia la profil... Ai vazut ca topicul anterior cu uleiul ti-a fost mutat la Virago Zone, de ce nu ai postat tot acolo? Clawfinger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 nigar-e,potoleste-te si completeaza-ti profil-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? Editat Aprilie 6, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? La seaua pilotului cred ca s-ar simti altfel..mai ales ca te ridica putin si stai cu picioarele mai inintse.La seaua ,,dintr-un lemn " adica aia dintr-o bucata mai degraba ajuta un prosop ca sa nu te mai lase sa aluneci spre fata si sa sstai cu fesele incordate tot timpul ca sa eviti avansarea.Mai in spate cu cateva pagini spune cineva ceva de pernele astea ..dezamagit din cate se parea.+ ca la cat costa in banii aia iti faci seaua confortabila pe fundul tau la Darian sau la alt customizer..Parol..sigur iesi mai ieftin si mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.