yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 A lui e de 250, cum era si Negrutza mea dinainte. Pompa de benzina e romantic spus. Baga benzina doar cand merge motorul. E vacuumatica, sa zic asa. Asa ca nici de la aia nu cred sa curga atata benzina. Galeria de admisie e in forma de Y si vine de la carburator in ambii cilindrii, dar pe acolo oricum nu curge benzina. Eu cred ca unul din cele doua furtune care vin din rezervor in pompa e desfacut sau spart. Sau daca e dupa pompa, avea robinetul dat pe PRI de a curs atata amar de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Multumesc de raspunsuri, din pacate eu sunt acum in Bucuresti. Daca stiti un mecanic bun in Bucuresti... A, nu v-am spus ca dupa ce i-am pus bujii noi noute, da rateuri si cloncane intr-o veselie...Crec ca nu le-a reglat bine gap-ul...(mecanicul...) exact vis-a-vis de intrarea in poligon la ilioara ar fi un tip, ROSCATU isi spune,0720288121, treaba la carburi cam 200-250 lei destul de bun tipu dar la mine nu prea s-a rezolvat problema pt ca imi trebuie diafragme,si mai dureaza pina le iau. Rezultate bune am avut si cu unii prin Prelungirea Ghencea http://dynamitemotors.wgz.ro/ vorbesti cu ei te intelegi, si rezolvi problema la mine a fost totul ok, nu garantez ca va fi la fel si in alte situatii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Intre cele doua carburatoare exista un furtun..Circuitul vine de la rezervor,intra intr-un carburator si din asta iese un ,,stutz" de unde pleaca un furtun scurt 10-15cm spre celalalt carburator.Cum nu stii pe unde curge??!! Stai langa ea cu ochii mari si ,,da la cheie"..vezi pe unde curge. PS- mor cand aud de ,,dat spritzuri"..Puteti sa suciti de facalet pana va sare mana din articulatie ca oricum nu se intampla nimic .Spritzul este produs de o ,,pompa de spritz"..care se afla in carburator ..dar nu in carburatoarele voastre .Nu aajutati dar nici rau nu faceti ,pur si simplu va antrenati incheietura si ATAT.La toate masinile pe care le-am avut pe clasicul carburator aveam pompa de spritz,la injectie nu exista ,,la motoare in doi timpi nu exista (exceptand cuiul care impingea plutitorul ca sa-i vina benzina in nas ..un fel de soc) .Si acum mai vad la unii cu injectie cum ,,dau pedale"..chiar si la diesel..Renuntati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum spuneam mai sus, Viroaga colegului e de 250. Are un singur carburator, nu doua. Pompa de benzina e vacuumatica. Functioneaza doar cu motorul pornit. Din cauza asta ajuta putin si spritzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Tot ce va este necesar pentru a reconditiona carburatoarele puteti gasi la un pret relativ accesibil aici, trebuie sa dati la filtrare exact xv535, iar daca intoduceti xv 535 veti gasi un kit doar de garnituri pentru carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum spuneam mai sus, Viroaga colegului e de 250. Are un singur carburator, nu doua. Pompa de benzina e vacuumatica. Functioneaza doar cu motorul pornit. Din cauza asta ajuta putin si spritzul. A,in cazul asta imi cer scuze...DAR SPRITZUL NU AJUTA DECAT IN ZILELE CANICULARE SI NUMAI CU UN VIN SI O APA MINERALA DE CALITATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 :crack: Corect. Aici sunt deacord cu tine. Doar ca la Negrutza mea de doijumate la pornire trageam socul, iar cand apasam pe buton trageam o data si de gaz si o lua super fain. (defapt asa face si acum) Altfel se chinuie demarorul ala pana-l ia mama dracu'. La rece. La cald nu prea are nevoie sa tragi de gaz. Io la asta ma refeream cand spuneam "spritz", nu la tras de gaz de cateva ori inainte de a porni motorul. Aia e chiar frectie la piciorul de lemn cu viroaga de 250, ca nu baga gaz niciunde daca nu merge motorul. Pe partea cu vinul, trebuie sa fiu deacord cu tine, ca nu ma lasa doctorul sa-l beau sec vara, pe probleme de corazon, asa ca... mere numai spritz cu mult sifon si de la rece. Iarna-i alta treaba :friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 :crack: Corect. Aici sunt deacord cu tine. Doar ca la Negrutza mea de doijumate la pornire trageam socul, iar cand apasam pe buton trageam o data si de gaz si o lua super fain. (defapt asa face si acum) Altfel se chinuie demarorul ala pana-l ia mama dracu'. La rece. La cald nu prea are nevoie sa tragi de gaz. Io la asta ma refeream cand spuneam "spritz", nu la tras de gaz de cateva ori inainte de a porni motorul. Aia e chiar frectie la piciorul de lemn cu viroaga de 250, ca nu baga gaz niciunde daca nu merge motorul. Pe partea cu vinul, trebuie sa fiu deacord cu tine, ca nu ma lasa doctorul sa-l beau sec vara, pe probleme de corazon, asa ca... mere numai spritz cu mult sifon si de la rece. Iarna-i alta treaba :friends: Probabil ,,trasul de gasz " in timp ce ai socul tras ii asigura combinatia ideala aer-benzina ca sa porneasca repede.Asta tine de ,,cititul motorului".Fiecare motor porneste ,,altfel".Cand i-ai gasit ,,shpilul"totul devine usor. PS- daca-i cald in casa merge si spritzul ...(tot medicul mi-a spus asta ).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Ahoi, cine are de vanzare esapament original de virago 535cc? (cu sau fara filtre, fara zgarieturi sau eventuale lovituri, desigur sa nu fie evidente). Multumesc Anticipat! Repete aceasi intrebare de mai devreme! Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Daca nu merge spritul...asta e! incearca cu bere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 ma intereseaza un vibrochen pt virago 535 cu tot cu biele si cuzineti. detine careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 exact vis-a-vis de intrarea in poligon la ilioara ar fi un tip, ROSCATU isi spune,0720288121, treaba la carburi cam 200-250 lei destul de bun tipu dar la mine nu prea s-a rezolvat problema pt ca imi trebuie diafragme,si mai dureaza pina le iau. Rezultate bune am avut si cu unii prin Prelungirea Ghencea http://dynamitemotors.wgz.ro/ vorbesti cu ei te intelegi, si rezolvi problema la mine a fost totul ok, nu garantez ca va fi la fel si in alte situatii bafta Multumesc mult pentru informatii! Deocamdata i-am pus vechile bujii si vad ca merge. Cu consumul e alta problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutare, intrebare scurta: Are cineva idee unde as putea gasi sticla pentru proiector de Virago 250? S-a spart sticla de la proiectorul de pe stanga (sunt cele de fabrica) si habar n-am de unde as putea lua una sa o inlocuiesc... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Multumesc domnilor pentru ajutor,saptamana asta ma apuc de ea si sper sa o fac.In rest toate bune.Drumuri bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Salutare posesorilor de virago! Astazi cand mergeam pe bd. St. cel Mare, am vazut un coleg impingand la motocicleta lui. Am oprit, l-am impinsa ca sa o porneasca si am stat si la o vorba. Omul are motocicleta de putin timp, si este primul sau motor, este vorba de Virago 535 din 1992, intr-o stare (cel putin estetic) buna. de o saptamana i-a pus bateria noua, insa l-a lasat. Din cate se pare are o problema la sistemul electric. Acum ca la orice moto, pentru partea electrica, se verifica 1. alternatorul prin masurarea celor 3 faze 2. regulator/rectifier prin verificarea semiconductoarelor si prin verificarea tensiunii de iesire 3. verificare daca nu sunt scurgeri de curent Ideea este ca omul, desi priceput, nu prea e familiar cu partea electrica si ar avea nevoie de ajutor. Eu as putea sa il ajut, insa mi-ar lua destul de mult timp sa identific piesele, mufele, nu stiu exact ce chei trebuie, si m-am gandit ca poate il ajutati voi pe colegul vostru de "familie", pentru ca din cate am citit pe topic, asta cu regulatorul, pare sa fie o problema des intalnita, deci cineva care a avut probleme pe partea asta, stie exact unde sunt bubele si ajunge foarte repede la ele (banuiesc ca nu dureaza mai mult de o ora pentru un cunoscator, pe cand mie mi-ar lua probabil cu 2-3 ore mai mult). Colegul inca nu are cont de la motociclism (inca nu a primit "binecuvantarea" adminilor), si prin intermediul meu va roaga sa-l ajutati daca puteti. El este din Berceni, dar poate sa se deplaseze oriunde in Bucuresti. Bineinteles ca ajutorul va fi recompensat cu cateva beri, sau depinde cum va intelegeti. Daca e vre-un dornic sa ajute, va rog sa ma contactati pe PM, si va dau datele lui, sau datele voastre lui. Multumesc! Editat Iunie 27, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut ORVO! Eu am cauciucul cam dus pe spate si am comandat deja 160/80-15. Am inteles ca la tine freaca cel de 170 pe bascula din stanga. Ai modificat ceva inainte de a-l monta, sau a intrat la fix? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salutare ! Saptamana trecuta mi-am schimbat guma pe spate si am pus exact acelasi model de cauciuc, respectiv Dunlop K555 170/80/R15. Guma veche era frecata pe lateral, pe buza, cam 2-3 mm. Guma noua nu atinge de loc, nu am nici urma de frecush pe ea. Intr-adevar, sta foarte aproape de cardan, dar de atins se pare ca nu atinge ... N-am modificat nimic, guma intra bine mersi la locul ei, pe janta originala, doar ca n-o poti baga umflata complet, trebuie umflata dupa ce-i montata. Asfalt aderent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Repete aceasi intrebare de mai devreme! Multumesc Anticipat! sorry, ale mele le-am taiat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Si-a facut cineva conversie de la 2 carburatoare la unul singur ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 sorry, ale mele le-am taiat...... Ok! Nu de alta dar vrea sa cumpere cel care mi-a luat Virago-ul, pentru ca cele custom ii se par prea sgomotoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Ok! Nu de alta dar vrea sa cumpere cel care mi-a luat Virago-ul, pentru ca cele custom ii se par prea sgomotoase! Daca pana luna viitoare nu rezolvi problema,poate fac eu schimb cu el(eu le am pe cele originale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Azi am primit o veste trista pentru bugetul meu . Ambele membrane de la carburatoare erau praf . Una dintre ele era "tunata" cu ceva silicon , iar cealalta avea cateva gauri . Reparatia ma duce pe undeva la 800 roni cu tot cu manopera. Oricum cei de la service au zis ca nu-mi dau garantie la lucrare pentru ca nu iau membranele de la ei (240e afetrmarket si oricum veneau in 2 saptamni ), asa ca am optat cu piesele mele luate de la reprezentanta de aici tot aftermarket dar cu 700roni ambele si maine le am ca erau pe stoc in depozit . Mica vacanta de 4 zile pe care mi-o propusesem se pare ca e cu semnul intrebarii . Asa ca revin cu intrebarea in privinta conversiei de la 2 carburatoare la unul singur . Plusuri ar fi urmatoarele : consum mai mic , reglaj simplu(nu trebuie sa mai mergi de 2 ori pe an sa sincronizezi nimic) , modificarea rezervorului ala de fatada in unul normal ajungand la o capacitate de 10-15 litri , si adaugand pe cel de sub sea se poate scoate o autonomie de 400-500km cel putin , acceleratie mai rapida , demaraj mai bun .Costuri de executie relativ mici si aproximative : carburator nou aproximativ 500 roni , filtru de aer lateral in jur de 100 roni , executarea piesei de legatura intre cilindri si carb in jur de 100 roni , conectica si jiglere inca vreo 100 roni , modificarea rezervorului si a cutiei de la filtrul de aer existent inca vreo 200roni Minusuri : posibil pierderea catorva caluti pe drum , viteza maxima de 150km/h , modificarile nu pot fi facute pe trotuar . O sa mai studiez problema pe viragotechforum , dar poate mai e vreo cineva care vrea sa isi faca conversia , sau poate chiar si-a facut si eventual sa vedem ce si cum . Eu unul m-am scarbit de service-uri si de preturile lor pt o amarata de carburatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salutare, propun pt. acest sfarsit de saptamana o tura pe Transfagarasan cu Virago, dinspre nord spre sud. Vremea o sa tina cu noi cu siguranta, cine vrea sa vina sa dea de veste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 O sa mai studiez problema pe viragotechforum , dar poate mai e vreo cineva care vrea sa isi faca conversia , sau poate chiar si-a facut si eventual sa vedem ce si cum . Eu unul m-am scarbit de service-uri si de preturile lor pt o amarata de carburatie . sfatul meu e sa nu te complici, crede-ma. de ce faci carburatia de 2 ori pe an? mi se pare cam mult... doar o data la 2 ani! membranele sunt scumpe dehh, asta e! dar membranele tale sunt f vechi... iti dai seama la cat a muncit (dute-incoace). membranele sunt consumabile e ca la anvelope. sfatul meu e: - cumpara aftermarket gasesti si mai ieftin (o sa caut) - cumpara CarbTune II (am vazut pe bursa unu vinde cu 300 RON) e super pret..... iti faci singur carburatia, e deloc greu. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 luna viitoare sper sa-mi iau un set de ceasuri pt carburatie , am vazut pe ebay pt yamaha la vreo 35 lire . Membranele le-am scimbat , sau asa miau zis aia de service . intrebare de baraj : daca desfac capacele sa vad daca leau pus pe alea noi se intampla vreo ceva sau nu ?Nu vreau sa stric setarea care mi-au facut-o la carburatoare . Momentan vad ca motorul se comporta foarte bine , trage rapid si trebuie sa bag mai repede in trepte chiar si cu pasager . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.