Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

View Postadovis77, on 08 March 2012 - 07:08 PM, said:

Stie cineva unde gasesc in Bucuresti un O-Ring pentru filtru ulei xv535 model 1994 ?

Mersi !

 

Schimbi uleiul si pastrezi filtrul vechi?

Stiu ca filtrele noi se livreaza cu garnitura inclusa. (probabil depinde si de producator)

Aveam eu unul, nou nout. Daca il gasesc ti-l cadorisesc. ;)

The enemy of the system is the individual

 

eu cred ca el se referea la o-ring-ul de la capacul de la filtrul de ulei, nu la garnitura aceea mica de cauciuc de pe filtru

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu cred ca el se referea la o-ring-ul de la capacul de la filtrul de ulei, nu la garnitura aceea mica de cauciuc de pe filtru

A postat ionut_king link de la louis cu O-ring-ul. La ala se refera.

Filtrele de ulei Champion vin clar cu acel O-ring inclus.

@adovis - Nu am apucat sa-l caut, dar daca il gasesc te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Are cineva de vanzare un crashbar de virago 535, la ce pret si cum arata? Multumesc Anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat cu itp-ul si asigurarea la Viroaga mea. ieri am facut 32 de km in bucuresti. azi am fost cu ea la munca. mi se pare ca se comporta foarte bine, insa nu sunt eu obisnuit si o las mai usor.

 

Cred ca asta o sa fac . Pana vine Oringu de la Louis astept mult si bine.

 

Schimbi uleiul si pastrezi filtrul vechi?

Stiu ca filtrele noi se livreaza cu garnitura inclusa. (probabil depinde si de producator)

Aveam eu unul, nou nout. Daca il gasesc ti-l cadorisesc. ;)

 

Ma refer la ORingul de la capacul de la filtrul de ulei . Am luat un KN-145 de la K&N dar faza e ca din 2012 (asa am auzit) nu mai vine si cu ORingul respectiv . D-aici nevoia pentru un ORing separat de achizitia filtrului de ulei.

 

Am comandat un ORing separat si o sa ma car sa cumpar si un champion

X302 . Asa am filtru si ORng asigurat pentru sezonul urmator. Pfffff. Doar pentru o amarata de schimbare de ulei catamai deranjul.

Multam!

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos motocicleta la o mica plimbare pana la monumentul lui Corneliu Zelea Codreanu de la Tancabesti. A fost un frig de neimaginat, dar am ajuns la destinatie :bounce:

 

Ahoi! Are cineva de vanzare un crashbar de virago 535, la ce pret si cum arata? Multumesc Anticipat!

 

si eu vreau crashbar :rolleyes:

post-14270-0-48654600-1331474952_thumb.jpg

post-14270-0-27215000-1331475018_thumb.jpg

post-14270-0-55458400-1331475043_thumb.jpg

post-14270-0-91818400-1331475104_thumb.jpg

post-14270-0-99104400-1331475147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos motocicleta la o mica plimbare pana la monumentul lui Corneliu Zelea Codreanu de la Tancabesti. A fost un frig de neimaginat, dar am ajuns la destinatie :bounce:

 

 

 

si eu vreau crashbar :rolleyes:

 

Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km.

 

 

Povestea mea de azi decurge precum mai jos:

 

---

 

Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger).

N-a fost pornita din 15 decembrie 2011.

A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat.

Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic.

 

---

 

I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut.

 

Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca.

 

Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA.

 

Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura.

 

---

 

O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am pornit viroaga ieri.....si pentru a nu avea surprize ca nu porneste (dupa 5 luni de stat) am injectat benzina in capatul pistonului, am asteptat cateva minute, am reinsurubat bujiile si a pornit din prima!

acum, poate sa vina si caldura :friends:

Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km.

 

 

Povestea mea de azi decurge precum mai jos:

 

---

 

Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger).

N-a fost pornita din 15 decembrie 2011.

A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat.

Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic.

 

---

 

I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut.

 

Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca.

 

Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA.

 

Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura.

 

---

 

O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta.

 

am si eu o intrebare, vis-a vis de uleiul 10W40:

 

eu am pus in a mea 10W40 Formula, de la Motorex, in ianuarie anul asta. cum se incalzeste putin motorul, imi face figuri. anume: nu imi intra in neutru, imi sare de neutru ... clampane mai ciudat cand schimb vitezele... si temperatura ar fi taman potrivita pt ulei 10W...

 

ce sa fie oare uzat la ea? pot remedia fara cheltuiala mare?

 

sau pur si simplu, sa schimb la loc cu 15W50 sintetic, de care-s multumit si avusei si-n vara, fara sa-mi mai fac probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cititi manualele si vedeti ca acolo scrie ca se foloseste 20w50 si 20w40 nu va complicati cu alte uleiuri pentru ca nu o sa va mearga bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Ahoi! Cititi manualele si vedeti ca acolo scrie ca se foloseste 20w50 si 20w40 nu va complicati cu alte uleiuri pentru ca nu o sa va mearga bine.

 

Salut. Pai uite ce scrie in manual despre a mea... (cea de 250)

post-67793-0-15759300-1331584360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pai uite ce scrie in manual despre a mea... (cea de 250)

Imi cer scuze, eu am avut de 535 si acolo era specificat 20w40 extra urban si 20w50 urban, ideea e ca e bine sa te uiti in manual si asa aflii multe!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul e scris si el acu 15 ani poate! Uleiurile 100% sintetice de azi sunt mult mai smechere. Situl Motul recomanda 10w40 pentru Virago 535. Poate habar n-au ei , nu zic ca au.

 

eu mi-am pornit viroaga ieri.....si pentru a nu avea surprize ca nu porneste (dupa 5 luni de stat) am injectat benzina in capatul pistonului, am asteptat cateva minute, am reinsurubat bujiile si a pornit din prima! acum, poate sa vina si caldura :friends:

 

Mersi pentru raspuns, dara eu stau prost cu mecanica; nu stiu daca am inteles.

 

DECI, bag benzina in seriga si o introduc in cilindru si injectez? Asta-i prea valoroasa!

 

beer.gifbeer.gifbeer.gif

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km.

 

 

Povestea mea de azi decurge precum mai jos:

 

---

 

Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger).

N-a fost pornita din 15 decembrie 2011.

A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat.

Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic.

 

---

 

I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut.

 

Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca.

 

Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA.

 

Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura.

 

---

 

O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta.

 

a mea a mai fost pornita iarna asta, asa ca n-am avut probleme. am tras socul, am apasat pe start si a pornit din prima. nu am deloc probleme cu pornirea. e drept ca e si bateria noua, insa incarcarea imi cam da de furca. baga 14,22 V la ralanti si cand urci in ture incepe sa scada. cred ca releul e pe duca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti viragistii de peste tot.Vreau sa va urez un sezon fara incidente si evenimente si ca educatia rutiera ce o promovam sa ia teren in acest nou sezon iar noilor sositi bun venit in tagma.Acum sa incep sa insir catesva probleme ce le am poate ma ajuta careva si pe mine;

 

1 Mobra mea nu porneste.Ori are o personalitate si vrea sa imi dea o lectie,ori ceva e in neregula.A se intelege ca am incercat tot ce era omeneste posibil.

2 Duc lipsa de posibilitatea de a o transporta.Nu pot sa o imping prea mult,vezi genuchiul grav bushit.

3 accept orice fel de ajutor.Multumesc foarte mult.

 

 

toate bune,asfalt uscat! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor viragistilor,

 

vin si eu cu niste probleme/intrebari de primavara, unele vad ca au mai fost oarecum discutate:

 

1) schimbat ulei, aveam 10w40, pus tot 10w40 (motul 5100). totul ok, insa parca troncane si mai tare la bagat in vit. 1 si in plus acum a inceput sa troncane si cand schimb din 1 in 2. Idei? Apropo. am studiat manualul in lung si in lat, si scrie acelasi lucru ca la viesparu, acel grafic, conform caruia am ales 10w40...

 

2) la voi cum se comporta cand bagi 1`a de pe loc? troncane tare? ca la mine da, si vreau sa stiu daca sunt singuru si e ceva rau.. :)

 

3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ?

 

mersi anticipat

 

ps: 535 din 97 cu 41k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor viragistilor,

 

vin si eu cu niste probleme/intrebari de primavara, unele vad ca au mai fost oarecum discutate:

 

1) schimbat ulei, aveam 10w40, pus tot 10w40 (motul 5100). totul ok, insa parca troncane si mai tare la bagat in vit. 1 si in plus acum a inceput sa troncane si cand schimb din 1 in 2. Idei? Apropo. am studiat manualul in lung si in lat, si scrie acelasi lucru ca la viesparu, acel grafic, conform caruia am ales 10w40...

 

2) la voi cum se comporta cand bagi 1`a de pe loc? troncane tare? ca la mine da, si vreau sa stiu daca sunt singuru si e ceva rau.. :)

 

3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ?

 

mersi anticipat

 

ps: 535 din 97 cu 41k

 

nu am distantiere dar uita ce am facut eu:

 

post-39492-0-03380100-1331664230_thumb.jpgpost-39492-0-73648800-1331664286_thumb.jpg

Editat de prflorin2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ?

 

Depinde si de marimea coburilor tale.Eu am avut originle de virago.Stopurile le-am prins tot pe aripa dar mai in spate.Pe poze se observa.Varianta mai simpla nu cred ca este....

post-60281-0-11568100-1331702884_thumb.jpg

post-60281-0-20688700-1331702893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Cam care ar fi dimensiunile potrivite pentru coburii de Viroaga? As vrea si eu sa pun asa ceva, dar trebuie sa operez niste modificari. Mai intai trebuie sa mut semnalele si sa ii pun suporti.

Viroaga arata cam asa.

post-65342-0-72775600-1331707522_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Cam care ar fi dimensiunile potrivite pentru coburii de Viroaga? As vrea si eu sa pun asa ceva, dar trebuie sa operez niste modificari. Mai intai trebuie sa mut semnalele si sa ii pun suporti.

Viroaga arata cam asa.

 

salut, mai intai iti trebuie clar distantiere (ca sa nu iti intre coburile in spite) si trebuie sa muti semnalele, pentru ca acolo unde le ai tu sigur vor veni sub coburi. cel mai mic si comun distantier este cel asa zis original virago, cum am eu, vezi in prima poza.

pe distantierul asta poti sa pui minim coburile astea de pe louis (ai si dimensiunile lor acolo). in poza a doua vezi cum stateau pe motor, ca le-am avut eu.

ca dimensiune maxima, poti sa pui coburile astea de pe louis (vezi dimensiunile) desi ramane cam putin loc la scarita pasager. eu mi le-am luat dar cred totusi ca o sa mut semnalele mai in spate.

 

asadar intre cele 2 exemple de dimensiuni, poti sa pui orice gasesti. daca sunt mai mari (mai late) trebuie mutate semnalele si mai in spate. daca sunt mai mari (mai inalte), nu o sa iti incapa cel de pe dreapta pentru ca se loveste de esapament (sta pe el).

 

nu am distantiere dar uita ce am facut eu:

 

post-39492-0-03380100-1331664230_thumb.jpgpost-39492-0-73648800-1331664286_thumb.jpg

 

hmm, interesant. cum le-ai prins? ai facut o brida noua care ai fixat-o in spatele numarului?

 

 

3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ?

 

Depinde si de marimea coburilor tale.Eu am avut originle de virago.Stopurile le-am prins tot pe aripa dar mai in spate.Pe poze se observa.Varianta mai simpla nu cred ca este....

 

aa, le-ai prins in cele 2 suruburi de pe aripa? au mers direct, sau trebuie largite gaurile?

post-61362-0-02510200-1331709162_thumb.jpg

post-61362-0-99539400-1331709274_thumb.jpg

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ii ochisem pe astia, deci cred ca sunt buni.

Suportii sunt foarte faini. Sunt cei de la louis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

mai stiti ma ceva de viroaga mea??? am vandut-o prin mai 2009. a ajuns pe la unu din voi?

 

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452102

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452090

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452103

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am un virago 535 cu cauciucuri relativ noi(DOT2011)dimnensiunile standard(nu-s mai late) sunt Haidenau .

Intrebarea mea este cu ce presiune sa merg la solo/85kg sau + pasager?

Conteaza presiune pe timp rece sau cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...