dionysos Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) View Postadovis77, on 08 March 2012 - 07:08 PM, said: Stie cineva unde gasesc in Bucuresti un O-Ring pentru filtru ulei xv535 model 1994 ? Mersi ! Schimbi uleiul si pastrezi filtrul vechi? Stiu ca filtrele noi se livreaza cu garnitura inclusa. (probabil depinde si de producator) Aveam eu unul, nou nout. Daca il gasesc ti-l cadorisesc. The enemy of the system is the individual eu cred ca el se referea la o-ring-ul de la capacul de la filtrul de ulei, nu la garnitura aceea mica de cauciuc de pe filtru Editat Martie 10, 2012 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 eu cred ca el se referea la o-ring-ul de la capacul de la filtrul de ulei, nu la garnitura aceea mica de cauciuc de pe filtru A postat ionut_king link de la louis cu O-ring-ul. La ala se refera. Filtrele de ulei Champion vin clar cu acel O-ring inclus. @adovis - Nu am apucat sa-l caut, dar daca il gasesc te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Ahoi! Are cineva de vanzare un crashbar de virago 535, la ce pret si cum arata? Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) am terminat cu itp-ul si asigurarea la Viroaga mea. ieri am facut 32 de km in bucuresti. azi am fost cu ea la munca. mi se pare ca se comporta foarte bine, insa nu sunt eu obisnuit si o las mai usor. Cred ca asta o sa fac . Pana vine Oringu de la Louis astept mult si bine. Schimbi uleiul si pastrezi filtrul vechi? Stiu ca filtrele noi se livreaza cu garnitura inclusa. (probabil depinde si de producator) Aveam eu unul, nou nout. Daca il gasesc ti-l cadorisesc. Ma refer la ORingul de la capacul de la filtrul de ulei . Am luat un KN-145 de la K&N dar faza e ca din 2012 (asa am auzit) nu mai vine si cu ORingul respectiv . D-aici nevoia pentru un ORing separat de achizitia filtrului de ulei. Am comandat un ORing separat si o sa ma car sa cumpar si un champion X302 . Asa am filtru si ORng asigurat pentru sezonul urmator. Pfffff. Doar pentru o amarata de schimbare de ulei catamai deranjul. Multam! Editat Martie 11, 2012 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Am scos motocicleta la o mica plimbare pana la monumentul lui Corneliu Zelea Codreanu de la Tancabesti. A fost un frig de neimaginat, dar am ajuns la destinatie Ahoi! Are cineva de vanzare un crashbar de virago 535, la ce pret si cum arata? Multumesc Anticipat! si eu vreau crashbar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Am scos motocicleta la o mica plimbare pana la monumentul lui Corneliu Zelea Codreanu de la Tancabesti. A fost un frig de neimaginat, dar am ajuns la destinatie si eu vreau crashbar Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km. Povestea mea de azi decurge precum mai jos: --- Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger). N-a fost pornita din 15 decembrie 2011. A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat. Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic. --- I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut. Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca. Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA. Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura. --- O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta. Editat Martie 12, 2012 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 eu mi-am pornit viroaga ieri.....si pentru a nu avea surprize ca nu porneste (dupa 5 luni de stat) am injectat benzina in capatul pistonului, am asteptat cateva minute, am reinsurubat bujiile si a pornit din prima! acum, poate sa vina si caldura Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km. Povestea mea de azi decurge precum mai jos: --- Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger). N-a fost pornita din 15 decembrie 2011. A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat. Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic. --- I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut. Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca. Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA. Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura. --- O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. am si eu o intrebare, vis-a vis de uleiul 10W40: eu am pus in a mea 10W40 Formula, de la Motorex, in ianuarie anul asta. cum se incalzeste putin motorul, imi face figuri. anume: nu imi intra in neutru, imi sare de neutru ... clampane mai ciudat cand schimb vitezele... si temperatura ar fi taman potrivita pt ulei 10W... ce sa fie oare uzat la ea? pot remedia fara cheltuiala mare? sau pur si simplu, sa schimb la loc cu 15W50 sintetic, de care-s multumit si avusei si-n vara, fara sa-mi mai fac probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ahoi! Cititi manualele si vedeti ca acolo scrie ca se foloseste 20w50 si 20w40 nu va complicati cu alte uleiuri pentru ca nu o sa va mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Ahoi! Cititi manualele si vedeti ca acolo scrie ca se foloseste 20w50 si 20w40 nu va complicati cu alte uleiuri pentru ca nu o sa va mearga bine. Salut. Pai uite ce scrie in manual despre a mea... (cea de 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Salut. Pai uite ce scrie in manual despre a mea... (cea de 250) Imi cer scuze, eu am avut de 535 si acolo era specificat 20w40 extra urban si 20w50 urban, ideea e ca e bine sa te uiti in manual si asa aflii multe! Editat Martie 12, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Manualul e scris si el acu 15 ani poate! Uleiurile 100% sintetice de azi sunt mult mai smechere. Situl Motul recomanda 10w40 pentru Virago 535. Poate habar n-au ei , nu zic ca au. eu mi-am pornit viroaga ieri.....si pentru a nu avea surprize ca nu porneste (dupa 5 luni de stat) am injectat benzina in capatul pistonului, am asteptat cateva minute, am reinsurubat bujiile si a pornit din prima! acum, poate sa vina si caldura Mersi pentru raspuns, dara eu stau prost cu mecanica; nu stiu daca am inteles. DECI, bag benzina in seriga si o introduc in cilindru si injectez? Asta-i prea valoroasa! Editat Martie 12, 2012 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Frumoasa Viroaga! Cat ti-a luat pana ai pornit-o? Mie mi-a luat 3 sferturi de zi . Am un model '94, 44000 km. Povestea mea de azi decurge precum mai jos: --- Bateria incarcata si aparent dadea curent OK (asa arata LED-ul de pe incarcatorul meu Saito Pro Charger). N-a fost pornita din 15 decembrie 2011. A fost ferita de praf, de frig nu prea dat fiind ca a fost depozitata intr-un garaj imporivizat. Relativ frig azi dimineata, dar cu soare si vant nu prea puternic. --- I-am dat cateva chei cu soc la max vreo 15 ori , plus inca vreo 5 ori de-ampinselea; la a 10-a incercare am scos bujiile vreo 5 min si am lasat sa iasa gazele , etc, din cilindrii, si i-am pus niste bujii state la caldura si curate. DEGEABA. Tot n-a vrut. Am dus bateria sus si am pus-o 1.5 h la incarcat . Bujiile scoase si duse in casa. Inainte sa cobor din coshmelitza am pus bujiile pe aragaz sa se incalzeasca. Cobor, pun bateria, bujiile, si incerc s-o pornesc de vreo 7 ori nu merge. Ma impinge un vecin binevoitor de vreo 3 ori; DEGEABA. Scot bujiile ude ca dracu , le pun pe celelalte si ce sa vezi ? O ia din prima , ma rog, dintr-a suta. O intreaga aventura. --- O alta problema avuta zi este ca nu avusei decat o simpla cheie de 17 si mi-a fost imposibil sa scot surubul de evacuare ulei. A trebuit s-o car la un car service din Ilioara si asa si-a facut ciubuc de 30RON un nene acolo. In fine i-am bagat Motul 7100 10w40 si merge super bine pe frigul asta. Astept vara, sa vedem cum se comporta. a mea a mai fost pornita iarna asta, asa ca n-am avut probleme. am tras socul, am apasat pe start si a pornit din prima. nu am deloc probleme cu pornirea. e drept ca e si bateria noua, insa incarcarea imi cam da de furca. baga 14,22 V la ralanti si cand urci in ture incepe sa scada. cred ca releul e pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Salutari tuturor. De astazi am iesit din gasca,mobra mea are un nou rider.Asfalt uscat si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Va salut pe toti viragistii de peste tot.Vreau sa va urez un sezon fara incidente si evenimente si ca educatia rutiera ce o promovam sa ia teren in acest nou sezon iar noilor sositi bun venit in tagma.Acum sa incep sa insir catesva probleme ce le am poate ma ajuta careva si pe mine; 1 Mobra mea nu porneste.Ori are o personalitate si vrea sa imi dea o lectie,ori ceva e in neregula.A se intelege ca am incercat tot ce era omeneste posibil. 2 Duc lipsa de posibilitatea de a o transporta.Nu pot sa o imping prea mult,vezi genuchiul grav bushit. 3 accept orice fel de ajutor.Multumesc foarte mult. toate bune,asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salutare tuturor viragistilor, vin si eu cu niste probleme/intrebari de primavara, unele vad ca au mai fost oarecum discutate: 1) schimbat ulei, aveam 10w40, pus tot 10w40 (motul 5100). totul ok, insa parca troncane si mai tare la bagat in vit. 1 si in plus acum a inceput sa troncane si cand schimb din 1 in 2. Idei? Apropo. am studiat manualul in lung si in lat, si scrie acelasi lucru ca la viesparu, acel grafic, conform caruia am ales 10w40... 2) la voi cum se comporta cand bagi 1`a de pe loc? troncane tare? ca la mine da, si vreau sa stiu daca sunt singuru si e ceva rau.. 3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ? mersi anticipat ps: 535 din 97 cu 41k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) salutare tuturor viragistilor, vin si eu cu niste probleme/intrebari de primavara, unele vad ca au mai fost oarecum discutate: 1) schimbat ulei, aveam 10w40, pus tot 10w40 (motul 5100). totul ok, insa parca troncane si mai tare la bagat in vit. 1 si in plus acum a inceput sa troncane si cand schimb din 1 in 2. Idei? Apropo. am studiat manualul in lung si in lat, si scrie acelasi lucru ca la viesparu, acel grafic, conform caruia am ales 10w40... 2) la voi cum se comporta cand bagi 1`a de pe loc? troncane tare? ca la mine da, si vreau sa stiu daca sunt singuru si e ceva rau.. 3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ? mersi anticipat ps: 535 din 97 cu 41k nu am distantiere dar uita ce am facut eu: Editat Martie 13, 2012 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ? Depinde si de marimea coburilor tale.Eu am avut originle de virago.Stopurile le-am prins tot pe aripa dar mai in spate.Pe poze se observa.Varianta mai simpla nu cred ca este.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Salutare! Cam care ar fi dimensiunile potrivite pentru coburii de Viroaga? As vrea si eu sa pun asa ceva, dar trebuie sa operez niste modificari. Mai intai trebuie sa mut semnalele si sa ii pun suporti. Viroaga arata cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Salutare! Cam care ar fi dimensiunile potrivite pentru coburii de Viroaga? As vrea si eu sa pun asa ceva, dar trebuie sa operez niste modificari. Mai intai trebuie sa mut semnalele si sa ii pun suporti. Viroaga arata cam asa. salut, mai intai iti trebuie clar distantiere (ca sa nu iti intre coburile in spite) si trebuie sa muti semnalele, pentru ca acolo unde le ai tu sigur vor veni sub coburi. cel mai mic si comun distantier este cel asa zis original virago, cum am eu, vezi in prima poza. pe distantierul asta poti sa pui minim coburile astea de pe louis (ai si dimensiunile lor acolo). in poza a doua vezi cum stateau pe motor, ca le-am avut eu. ca dimensiune maxima, poti sa pui coburile astea de pe louis (vezi dimensiunile) desi ramane cam putin loc la scarita pasager. eu mi le-am luat dar cred totusi ca o sa mut semnalele mai in spate. asadar intre cele 2 exemple de dimensiuni, poti sa pui orice gasesti. daca sunt mai mari (mai late) trebuie mutate semnalele si mai in spate. daca sunt mai mari (mai inalte), nu o sa iti incapa cel de pe dreapta pentru ca se loveste de esapament (sta pe el). nu am distantiere dar uita ce am facut eu: hmm, interesant. cum le-ai prins? ai facut o brida noua care ai fixat-o in spatele numarului? 3) are cineva niste distantiere pentru semnalele pe spate (ca sa vina mai in spate, sa incapa coburile) ? Depinde si de marimea coburilor tale.Eu am avut originle de virago.Stopurile le-am prins tot pe aripa dar mai in spate.Pe poze se observa.Varianta mai simpla nu cred ca este.... aa, le-ai prins in cele 2 suruburi de pe aripa? au mers direct, sau trebuie largite gaurile? Editat Martie 14, 2012 de viperfx15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Eu ii ochisem pe astia, deci cred ca sunt buni. Suportii sunt foarte faini. Sunt cei de la louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Eu ii ochisem pe astia, deci cred ca sunt buni. Suportii sunt foarte faini. Sunt cei de la louis? suportii mei erau pe motor cand l-am luat, dar dupa cum arata aia de pe louis sunt cam la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 caut prinderi standard de ghidon ptr virago 535, buget 100 lei + curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Salutare! mai stiti ma ceva de viroaga mea??? am vandut-o prin mai 2009. a ajuns pe la unu din voi? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452102 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452090 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=452103 Editat Martie 14, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salutare.Am un virago 535 cu cauciucuri relativ noi(DOT2011)dimnensiunile standard(nu-s mai late) sunt Haidenau . Intrebarea mea este cu ce presiune sa merg la solo/85kg sau + pasager? Conteaza presiune pe timp rece sau cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.