Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Nu sefu', roluirea se face cu un utilaj numit valt - nu ajunge doar sa slabesti spitele, trebe demontate, se roluieste doar cercul. Deasemeni si la cale si presa se demonteaza spitele(in zona unde se aseaza calele).

In alta ordine de idei: meseriasi cred ca inca mai exista, problema ca sunt prost platiti, se dau la fund facand alte meserii mai bine platite... asa au disparut cizmarii, dogarii, etc. Uneori este mai ieftin sa cumperi un lucru nou decat sa-l repari.

 

====

Intre timp a scris(raspuns) @S...42... nu mai am comentarii.

Ce drag îmi este de voi doi, sunteți permanent într-un schimb de contre, de cele mai multe ori benefic pentru ceilalți participanți la forum.

Cred ca asta s-ar mai diminua un pic la Seawolves 2013, la o bere...la un mic...la una alta...la un schimb de contre pe teme tehnice. Apropo care cum mergeți într-acolo?

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Rau e cand dai de o anomalie si nu stii ce sa-i faci.

 

Poveste scurta:

- Acum 1h ma sui pe motor sa plec pe primul dupa cu asfalt ud.

- Dupa 5 min de mers da si se inneaca si apoi moare. Stiam ca nu stau prea bine cu benzina dar nu ma asteptam sa moara.

- Imping 400 m pana la OMV bag benzina dar ciudat.... plinul doar dupa 5, 5 L

- Dau cheie , motorul porneste dar anemic. Bubuituri ciudate si puternice cand turez.

 

M-am stiut ce sa-i fac si m-am tarat asa cu ea pana acasa !

Ati mai patit ? Care sa fie cauza ?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunteți permanent într-un schimb de contre, de cele mai multe ori benefic....

Sefu', eu spun ce trebuie sa faci, nu inseamna ca nu poti face si altfel(mai ales atunci cand esti descurcaret...) si de principuiul "merge si asa".

In partea a doua: ...ai dreptate, doi se cearta si al treilea castiga! Asta-i viata.

....Care sa fie cauza ? ..

Bujiile cum arata? Incearca cu bujii noi... daca merge verifica carburatia sau CT-ul bujiilor(pot fi prea reci).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta s-ar mai diminua un pic la Seawolves 2013, la o bere...la un mic...la una alta...la un schimb de contre pe teme tehnice. Apropo care cum mergeți într-acolo?

Cu stima,

 

Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!?

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!?

 

Cu stima,

 

Daca o sa-mi mearga bine motorul atunci o sa ne vdm acolo. :) Deja in ploua in gura dupa o bere rece pe plaja :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!?..

Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara.

Am văzut propunerea ta dar mai puneam si eu paie pe foc...Ne vedem acolo atunci, eventual te apelez telefonic, trebuie oricum sa ne cunoaștem face to face.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D

p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D

p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator.

L a 179 cm esti muuult prea mare pentru virago 535.Iti va fi incomoda si chiar cu comenzi avansate vei arata cam ,,naspa "( eu aratam asa si nu am decat 175) :)).

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D

p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator.

1.79 cu 70 kg fara comenzi avansate. Sunt cam inghesuit ce-i adevarul si simt nevoia sa intind picioarele dupa un drum lung. Comenzile avansate ar rezolva problema.

 

457015_10150991431704836_1207545656_o.jp

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

....

Eu am 186 si 86 kg si am viroaga de 250cc, este putin cam mica, dar lucrez la comenzi avansate :), 535 am incerca si imi era cam incomoda saua este prea aproape de comenzi, eu stau mai bine pe 250.

Pana nu te urci nu vei sti pozitia daca este comoda sau nu. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posed un 535 (luat din SB) am 1,76 m si 84 kg, si nu pot spune ca stau inghesuit. Ghidonul nu e cel original, e gen drag-bars, e mai bine contolabila. Prin oras e superb, usor de manevrat prin trafic, usor de parcat. La drum lung merge frumos, dar are rezervorul cam mic si un consum de 5l/100 km daca o tii la 80-90. Si la drum lung simt nevoia sa imi intind picioarele. Am de gand sa imi pun niste crash-bars gen lindbar, facute la comanda pe teava de inox peste vre-o luna. La drum lung sa pot sta cu picioarele pe ea ca pe highway pegs.

La Virago imi place unde sunt comenzile pt ca te poti ridica frumos in picioare si mentii controlul, mai ales la denivelarile drumurilor din Romania. Daca pun comenzi avansate, nu cred ca mai pot face asta.

Editat de Asrael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 190 cm si 110 kg. viroguta mea are comenzi avansate. stau foarte bine pe ea, ma duce bine - n-am motiv sa ma plang. viroaga e odorul meu (nu un accesoriu cu care sa ma admir in oglinda) si ma bucur de el de cate ori pot. pe cand cautam sa cumpar motor giaponez, as fi vrut o mobra mai mare (dimensiuni si cilindree) dar am avut buzunarul prea mic. nu regret in nici un fel achizitia viroagei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile cum arata? Incearca cu bujii noi... daca merge verifica carburatia sau CT-ul bujiilor(pot fi prea reci).

 

Bujiile par ok, iar scanteie am din plin. Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata.

De aici imi trebuie un mecanic care sa sape. Aveti recomandari in Bucuresti ? :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Am Viroaga dar nu stiu sa pun poze :-L .

 

apesi more reply options. in stanga jos ai butonul choose files. gasesti poza in calculator, apoi dupa selectarea ei apesi attach this file (sub cel de choose files). cand poza e gata de postat, iti va apare sub feresatra de raspuns, intr-un mic icon. repeti operatiunea pentru toate pozele ce le vrei postate. la sfarsit, apesi butonul negru din centru jos, add reply. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata...

Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele.

Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere)

Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ajuta povestea mea:

 

primavara trecuta, inainte de a scoate mobra pe asfalt, am zis sa-i fac o revizie. printre alte bibileli, am desfacut pt. prima data carburile. le-am curatat, le-am aranjat si le-am remontat. cand sa pornesc mobra, merge intr-un singur cilindru... simptomele seamana cu cele descrise de elmann. am inceput verificarile... apridere, pompa benzina... toate bune si frumoase. la un moment dat imi dau seama ca pe orificiul bujiei cilindrului mort, atunci cand invarteam motorul, nu iesea nici un fel de miros (ma asteptam sa iasa un iz de benzina) si ca bujia cilindrului respectiv, dupa pornirea motorului intr-un singur cilindru era perfect uscata. m-am gandit ca nu ajunge benzina in cilindru. asa a si fost - am desfacut capacul carbului aferent si surpriza: un fir de par din pensula cu care curatasem carbul bloca cuiul pontou pe pozitia inchis - carbul era uscat... dupa remedierea problemei, motorul a pornit la intreaga capacitate.

 

elmann, dupa ce pornesti mobra intr-un singur piston, o opresti si scoti bujia din cilindrul mort, aceasta e uda sau uscata? simti miros de benzina in cilindrul mort sau nu? poate ai si tu cine stie ce crocobaur instalat prin carb...

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea simpla situatia! La tine defectul a aparut dupa demontare/remontare carburatoare - era normal sa verifici care-i cauza plecand de la ultima operatie facuta.

Pocniturile mentionate, ma fac sa cred ca sunt rateuri de aprindere... Cauzele posibile sunt multe, pana nu primim informatii facem discutii la presupuneri.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele.

Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere)

Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal...

 

Am schimbat bobinele intre ele ( fara fise ) si merge la fel.

Bujiile, cand le-am scos, erau putin ude. Le-am sters si le-am bagat pe rand in cilindrul din fata ca sa verfic daca sunt ok. Ambele porneau motorul.

 

> de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat - Primul drum pe ploaie, dupa o scurta oprire la benzinarie motorul a pornit greu si fara vlaga. Drumul pana la benzinarie a fost fara probleme.

> Pocniturile sunt rateuri? - Pocniturile cred ca reprezinta scurte aprinderi (asa dupa mintea mea de nepriceput)

> Unde se aud in admisie sau evacuare? - Eu as zice in evacuare.

> Cand apar? - Apar doar cand turez motorul. In relanti merge rotund. Am reglat relantiul ceva mai sus ca sa ajung de la benzinarie acasa.

> Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? - Am observat ca usor usor se incalzeste (cu mult mai putin decat cel din fata) , deci cand o turez el probabil se aprinde, bubuie si se incalzeste.

> Ce miros au gazele de esapament? - Nu stiu de miros, dar am observat ca : pe o teava iese aer cald, pe cealalta aer rece; una este neagra, alta nu asa neagra.

 

Eu am rezervorul superior un pic ruginit si este posibil sa mai ajunga mizerii in carb. Cu toate astea am scurs benzina din carburatoare ieri si era curata ca lacrima.

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...