dorutrucker Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Cred ca asta s-ar mai diminua un pic la Seawolves 2013, la o bere...la un mic...la una alta...la un schimb de contre pe teme tehnice. Apropo care cum mergeți într-acolo? Cu stima, Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!? Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!? Cu stima, Daca o sa-mi mearga bine motorul atunci o sa ne vdm acolo. Deja in ploua in gura dupa o bere rece pe plaja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) ..este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!?.. Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara. Editat Iunie 8, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara. Am văzut propunerea ta dar mai puneam si eu paie pe foc...Ne vedem acolo atunci, eventual te apelez telefonic, trebuie oricum sa ne cunoaștem face to face. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaFane Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Viroaga mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristichivu74 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Viroaga mea. Este un model deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Nu fi rau! ..urmeaza sa faca achizitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. L a 179 cm esti muuult prea mare pentru virago 535.Iti va fi incomoda si chiar cu comenzi avansate vei arata cam ,,naspa "( eu aratam asa si nu am decat 175) ). Editat Iunie 9, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. 1.79 cu 70 kg fara comenzi avansate. Sunt cam inghesuit ce-i adevarul si simt nevoia sa intind picioarele dupa un drum lung. Comenzile avansate ar rezolva problema. Editat Iunie 10, 2013 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare. .... Eu am 186 si 86 kg si am viroaga de 250cc, este putin cam mica, dar lucrez la comenzi avansate , 535 am incerca si imi era cam incomoda saua este prea aproape de comenzi, eu stau mai bine pe 250. Pana nu te urci nu vei sti pozitia daca este comoda sau nu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Posed un 535 (luat din SB) am 1,76 m si 84 kg, si nu pot spune ca stau inghesuit. Ghidonul nu e cel original, e gen drag-bars, e mai bine contolabila. Prin oras e superb, usor de manevrat prin trafic, usor de parcat. La drum lung merge frumos, dar are rezervorul cam mic si un consum de 5l/100 km daca o tii la 80-90. Si la drum lung simt nevoia sa imi intind picioarele. Am de gand sa imi pun niste crash-bars gen lindbar, facute la comanda pe teava de inox peste vre-o luna. La drum lung sa pot sta cu picioarele pe ea ca pe highway pegs. La Virago imi place unde sunt comenzile pt ca te poti ridica frumos in picioare si mentii controlul, mai ales la denivelarile drumurilor din Romania. Daca pun comenzi avansate, nu cred ca mai pot face asta. Editat Iunie 10, 2013 de Asrael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CelOwar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Vand: 1-Ghidon chopper, original Yamaha, ghidonul este de 22. Pret 150lei 2-Vand tobe Yamaha Xv 750 / 1100 cu filtrele scoase . Sunet deosebit! Pret: 100e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 eu am 190 cm si 110 kg. viroguta mea are comenzi avansate. stau foarte bine pe ea, ma duce bine - n-am motiv sa ma plang. viroaga e odorul meu (nu un accesoriu cu care sa ma admir in oglinda) si ma bucur de el de cate ori pot. pe cand cautam sa cumpar motor giaponez, as fi vrut o mobra mai mare (dimensiuni si cilindree) dar am avut buzunarul prea mic. nu regret in nici un fel achizitia viroagei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Bujiile cum arata? Incearca cu bujii noi... daca merge verifica carburatia sau CT-ul bujiilor(pot fi prea reci). Bujiile par ok, iar scanteie am din plin. Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata. De aici imi trebuie un mecanic care sa sape. Aveti recomandari in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaFane Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am Viroaga dar nu stiu sa pun poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am Viroaga dar nu stiu sa pun poze . apesi more reply options. in stanga jos ai butonul choose files. gasesti poza in calculator, apoi dupa selectarea ei apesi attach this file (sub cel de choose files). cand poza e gata de postat, iti va apare sub feresatra de raspuns, intr-un mic icon. repeti operatiunea pentru toate pozele ce le vrei postate. la sfarsit, apesi butonul negru din centru jos, add reply. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) ...Am schimbat bujiile intre ele ca dar merge tot doar pe cilindrul din fata... Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele. Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere) Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal... Editat Iunie 11, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) poate ajuta povestea mea: primavara trecuta, inainte de a scoate mobra pe asfalt, am zis sa-i fac o revizie. printre alte bibileli, am desfacut pt. prima data carburile. le-am curatat, le-am aranjat si le-am remontat. cand sa pornesc mobra, merge intr-un singur cilindru... simptomele seamana cu cele descrise de elmann. am inceput verificarile... apridere, pompa benzina... toate bune si frumoase. la un moment dat imi dau seama ca pe orificiul bujiei cilindrului mort, atunci cand invarteam motorul, nu iesea nici un fel de miros (ma asteptam sa iasa un iz de benzina) si ca bujia cilindrului respectiv, dupa pornirea motorului intr-un singur cilindru era perfect uscata. m-am gandit ca nu ajunge benzina in cilindru. asa a si fost - am desfacut capacul carbului aferent si surpriza: un fir de par din pensula cu care curatasem carbul bloca cuiul pontou pe pozitia inchis - carbul era uscat... dupa remedierea problemei, motorul a pornit la intreaga capacitate. elmann, dupa ce pornesti mobra intr-un singur piston, o opresti si scoti bujia din cilindrul mort, aceasta e uda sau uscata? simti miros de benzina in cilindrul mort sau nu? poate ai si tu cine stie ce crocobaur instalat prin carb... Editat Iunie 11, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Prea simpla situatia! La tine defectul a aparut dupa demontare/remontare carburatoare - era normal sa verifici care-i cauza plecand de la ultima operatie facuta. Pocniturile mentionate, ma fac sa cred ca sunt rateuri de aprindere... Cauzele posibile sunt multe, pana nu primim informatii facem discutii la presupuneri. Editat Iunie 12, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Daca ai verificat ca ai scanteie, ai schimbat bujiile intre ele si defectul "sta pe loc"... ar trebui sa incerci si cu inlocuirea bobinelor de inductie (cu tot cu fise) intre ele. Daca si atunci nu se schimba nimic, inseamna ca trebe sa mergi catre distributie si carburatie - cu toate ca pocniturile nu apar la o dereglare a distributiei. (eu continui sa cred ca problema este cauzata de aprindere) Mai descrie inca o data simptomele, de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat, etc. Pocniturile sunt rateuri? Unde se aud in admisie sau evacuare? Cand apar? Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? Ce miros au gazele de esapament? Scrie tot ce ti se pare anormal... Am schimbat bobinele intre ele ( fara fise ) si merge la fel. Bujiile, cand le-am scos, erau putin ude. Le-am sters si le-am bagat pe rand in cilindrul din fata ca sa verfic daca sunt ok. Ambele porneau motorul. > de cand a aparut necazul, a aparut brusc sau treptat - Primul drum pe ploaie, dupa o scurta oprire la benzinarie motorul a pornit greu si fara vlaga. Drumul pana la benzinarie a fost fara probleme. > Pocniturile sunt rateuri? - Pocniturile cred ca reprezinta scurte aprinderi (asa dupa mintea mea de nepriceput) > Unde se aud in admisie sau evacuare? - Eu as zice in evacuare. > Cand apar? - Apar doar cand turez motorul. In relanti merge rotund. Am reglat relantiul ceva mai sus ca sa ajung de la benzinarie acasa. > Daca accelerezi porneste si al doilea cilindru? - Am observat ca usor usor se incalzeste (cu mult mai putin decat cel din fata) , deci cand o turez el probabil se aprinde, bubuie si se incalzeste. > Ce miros au gazele de esapament? - Nu stiu de miros, dar am observat ca : pe o teava iese aer cald, pe cealalta aer rece; una este neagra, alta nu asa neagra. Eu am rezervorul superior un pic ruginit si este posibil sa mai ajunga mizerii in carb. Cu toate astea am scurs benzina din carburatoare ieri si era curata ca lacrima. Editat Iunie 12, 2013 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cu adica fara fise? Ti-am scris sa le schimbi impreuna cu bobinele, pentru a elimina posibilitatea unei fise defecte. Bujiile ude confirma faptul ca nu din carburatoare pleaca necazul sau nu acestea sunt cauza principala. Faptul ca defectul apare dupa o alimentare la benzinarie, inseamna o neconformitate a acesteia(posibil sa fie amestecata cu alt tip de combustibil sau altceva. Rateurile de aprindere fac ca in evacuare sa se acumuleze gaze nearse care se aprind la prima ardere ce se produce in cilindru. Mizeria din rezervor nu ajunge in carburatoare, este acumulata in filtrul de benzina, acesta este transparent si poti verifica vizual starea lui. Vezi ca filtrul de benzina are sens(marcat cu o sageata), daca a fost montat invers nu vezi mizeria din el! Nu inteleg de ce tobele nu sunt identice!!?? Nu ai tobele originale? Daca sunt separate pe cea afumata ve-i simti un miros de benzina nearsa. In final cred ca este vorba de o scanteie mai slaba combinata cu un amestec mai bogat pe cilindrul II. Daca pui o bujie transparenta ai sa observi o scanteie anemica, incapabila sa aprinda un amestec prea bogat. Scanteia in motor este total diferita de cea in aer liber, uneori exista afara si dispare in interior! Trebuie sa refaci reglajul carburatiei si o sincronizare cu aparate specializate. (cu vacuumetre te pot ajuta) ==== Eu am inlocuit bujiile ce au R, toate necazurile anterioare au disparut. Aveam BPR7ES si am pus BP7ES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 S-a cam spus ce vroiam si eu sa spun... raman la parerea (de amator) ca din aprindere e problema. Posibil sa fie si CDI-ul de vina... Crezi ca s-a dereglat si carburatorul pe amestec mai bogat? Cristi, care e diferenta la bujii, ce e acel R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Au o rezistenta interna de cca 5K. La injectie este ok, dar la carburatie sunt mai bune cele fara. Eu am facut carburile varza, m-am chinuit timp de cateva saptamani - aveam niste intreruperi ce se produceau in anumite conditii. Faptul ca bujiile aratau ok m-au facut sa orbecai aiurea. Cum le-am schimbat totul a reintrat in normal. Mai mult, am fost surprins si de scaderea consumului - facut la drumul de la bulgari - 3,96%, niciodata nu a fost atat de mic! ============= Din cauza timpului ploios nu mai merg anul acesta la SEAWOLVES. In schimb merg la Focsani peste o saptamana. Pentru cine vrea sa mearga, o putem face impreuna. Iau si vacumetrele la mine... colo avem timp de teste si povesti. PS. Geo, facem pariu pe o bere ca CDI-ul nu are nimic? PPS. Nu, carburatorul a fost reglat prost de la inceput, a mers cat a avut o scinteie buna... Editat Iunie 12, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Facem, facem Nu ma deranjeaza daca pierd, castig o bere bauta impreuna, ne si cunoastem cu ocazia asta. Am inteles acum, ma gandeam ca ar fi fost prea mare coincidenta sa se deregleze si carburatorul, si aprinderea in acelasi timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.