Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

+ cauciucu de plastic....ma gandeam eu...



Salut!

Am nevoie de unul din suportii astia de ghidon, sau de amandoi daca sunt la un pret de bun-simt. Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

post-75095-0-59125000-1384507367_thumb.jpg

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alut!

Am nevoie de unul din suportii astia de ghidon, sau de amandoi daca sunt la un pret de bun-simt. Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

Nu merge schimbat surubul? vezi ca sunt mai multe 535 la dezmembrari, gasesti in topicul dedicat, i-a legatura cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu ce sistem este acolo. Surubul acela este infiletat acolo? ca daca da, il schimb si rezolv problema. Eventual poate ne spune cineva care a dat jos si a vazut cum e.

 

 

Am intrebat, multi nu mai au, iar unde am gasit, am gasit destul de scump, si numai la pereche dati. I-as fi luat si la pereche, dar mi sa parut pretul cam mare pentru piesele astea si mai caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut date jos, nu mi s-a parut ca sunt infiletate, ci mai curand prinse/turnate in partea de jos a suportilor. Recunosc, nici nu m-am uitat f atent, nu m-a interesat.

Cat naiba sa ceara pe astea? Mai mult de 50 lei? Sa stii ca iti poti incerca norocul oferindu-le cat crezi tu... unii mai accepta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut date jos, nu mi s-a parut ca sunt infiletate, ci mai curand prinse/turnate in partea de jos a suportilor. Recunosc, nici nu m-am uitat f atent, nu m-a interesat.

Cat naiba sa ceara pe astea? Mai mult de 50 lei? Sa stii ca iti poti incerca norocul oferindu-le cat crezi tu... unii mai accepta.

Sunt prezoane !

Eventual date jos, si mers cu ele la un strungar, le poate indrepta, sau face din nou.

Sa nu se faca din ceva casant, ca ramii cu ghidonul in mina la "saltul" peste o groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca sunt prezoane, corpul este aluminiu, prezonul fier, alta metoda de imbinare decat infiletare nu prea avea cum sa fie. deci o sa incerc sa dau jos sa vad ce si cum, desi as fi vrut totusi sa il schimb.

Geo_ZGA, pe amandoua mi sa cerut un 120 de lei + curierul...deci undeva la 140 -150 lei in total. mi sa parut mult, de asta am ezitat sa ma arunc in conditiile in care in perioada asta am alte prioritati. Mai caut si astept oferte intre timp....

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am poticnit la o chestie...nu mai pot sa pun carburatorul la loc. Problema e la gatul care vine din cadru, admisia de aer... am incercat initial sa pun carburatorul pe motor, totul bine, dar nu intra deloc in gatul ala. L-am invartit, l-am incalzit pana s-a mai inmuiat... nimic. L-am dat jos, am incercat sa-l pun iar... nu intra, parca nu e de acolo.

Un sfat, ceva? e vreo smecherie sa intre in gatul ala, o ordine anume, un ceva de facut pe care nu-l stiu?



evident ca de-o ora si ceva tot de carburatorul ala trag... l-am montat din nou pe pozitie, stranse toate suruburile, strans colierul de jos...nu intra in nenorocirea aia de gat. maxim maxim 1mm... la prima miscare iese.

post-69984-0-55172400-1384542843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Ideea e ca unu mi sa strambat in urma unei cazaturi banale si acum ghidonul nu mai sta chiar drept.

Si la mine a fost stramb si l-am indreptat fara probleme. Cred ca mai bine incerci indreptarea(este mai ieftin), daca nu reusesti sau crapa ceva abea atunci te gandesti la cumparat.

 

Cum faci? Cauti un capat de bara rotunda, la diametrul tevii de la ghidon. Un capat de 20 - 30 mm, poate fi si plin. Strangi bine intre cele doua semicarcase acest capatai, apoi tot ansamblul il prinzi intr-o menghina. Inainte pe bacuri pui carton dur - prespan sau altceva ca sa nu lasi urme pe carcasa lustruita din aluminiu. Pe capatul surubului pui o piulita pentru a nu strica filetul prezonului. Acum poti indrepta prezonul folosind o teava lunga(ca parghie) prin care trece piulita. Initial tragi putin, simt cum incepe sa plece. Te opresti si pui suportul bun deasupra pentru a face comparatie. Repeti operatia pana par amandoi la fel. Verificarea o faci cu suportii montati si stransi pe jugul superior.

Atentie! Inainte de operatia asta trebuie sa verifici si sa indrepti gidonul - ai sa-l gasesti stramb in mod sigur - intotdeauna ghidonul se indoaie/deformeaza inaintea suportului.

 

...Un sfat, ceva? e vreo smecherie sa intre in gatul ala, o ordine anume, un ceva de facut...

Este o singura metoda, la mine a mers! Adevarat, m-am chinuit putin...

La inceput bagi mansoanele in cadru, apoi bei o cutie de bere. Le bagi mai mult, astfel incat ele vor sta mai sus. Acum montezi bateria cu cele doua carburatoare montate definitiv, potrivind mansoanele sa stea pe carburatoare. Tot acest ansamblu este mai ridicat si poti pune mai usor coturile pe rama inferioara a carburilor.

Acum bagi mana prin cadru(locasul filtrului de aer) si impingi fiecare burduf in jos, la cel din spate techinui mai mult. Coturile vin aproape la gauri si poti monta suruburile, pe care le strangi. Verifici daca burdufurile au intrat bine pe pozitie. Misti bateria de carburi sa se aseze bine apoi bei a doua bere si strangi colierele, incepi cu cele de jos... deja esti fericit(ai si de ce)!

Succes!

 

PS. Ca sa fie mai usor, ungi bine inainte capetele burdufurilor interior/exterior cu vaselina, apoi stergi bine cu o carpa uscata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o singura metoda, la mine a mers! Adevarat, m-am chinuit putin...

La inceput bagi mansoanele in cadru, apoi bei o cutie de bere. Le bagi mai mult, astfel incat ele vor sta mai sus. Acum montezi bateria cu cele doua carburatoare montate definitiv, potrivind mansoanele sa stea pe carburatoare. Tot acest ansamblu este mai ridicat si poti pune mai usor coturile pe rama inferioara a carburilor.

Acum bagi mana prin cadru(locasul filtrului de aer) si impingi fiecare burduf in jos, la cel din spate techinui mai mult. Coturile vin aproape la gauri si poti monta suruburile, pe care le strangi. Verifici daca burdufurile au intrat bine pe pozitie. Misti bateria de carburi sa se aseze bine apoi bei a doua bere si strangi colierele, incepi cu cele de jos... deja esti fericit(ai si de ce)!

Succes!

 

PS. Ca sa fie mai usor, ungi bine inainte capetele burdufurilor interior/exterior cu vaselina, apoi stergi bine cu o carpa uscata.

 

Merci mult, dar ai omis un lucru important... eu am 250, mi-e imposibil sa bag mana prin cadru :P si sunt deja la a 3a bere... de aia am pus si poza, ca sa se vada cum vine carburatorul si mansonul/gatul respectiv. nici nu pot sa scot mansonul, e fixat pe cadru, se "labarteaza" in interiorul cadrului si mi-e ca daca trag de el, il rup.

am impins carburatorul cu putere dar nu am reusit decat sa bag mansonul in cadru mai mult... asa cum e acum, mi se pare ca e prea scurt. desi nu cred ca are cum...

ah, si inca o chestie... la mine nu a existat colier, nici nu stiam ca are... si e f ingust gatul ala.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Unde gasesc in Bucuresti un buson de ulei pentru virago 535? capacul acela negru pe unde se introduce uleiul, nu cel de de golire .

 

Multam!

 

Mi s-a rupt si maine o bag la garaj as vrea sa-l schimb astazi

 

$T2eC16hHJF0E9nmFTMCpBQQCRhkI(!~~60_35.Ji.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Unde gasesc in Bucuresti un buson de ulei pentru virago 535?capacul acela negru pe unde se introduce uleiul, nu cel de de golire .

 

Multam!

 

Mi s-a rupt si maine o bag la garaj as vrea sa-l schimb astazi.

 

Poti sa incerci la Yamaha sau sa vezi daca se potriveste unul aftermarket. Sau, daca ai rabdare, il poti comanda...

Eu am termometru in loc de buson.

 

Am uitat sa mai postez, am rezolvat pana la urma cu mansonul carburatorului, intr-un stil romanesc... :crack: orice ii faceam, nu intra mai mult de 1mm, l-am lasat asa cum pica si am taiat dintr-o tubulatura de aer auto o bucata, pe care am folosit-o ca tub de legatura intre carburator si gatul acela de admisie din cadru. Prins cu 2 coliere (in poza nu montasem inca al 2lea colier), unul pe carburator, unul pe gat... si aia e :D

  • post-69984-0-26501000-1384638565_thumb.j
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansonul original e fixat la locul lui in camera filtrului de aer?

Ma gindesc sa nu traga aer nefiltrat pe acolo...

Eu am 535, si cum spunea si Cristi, e putin chin sa le pui la loc- spre exemplu eu m-am ajutat cu un prieten, si a fost mult mai usor...

Spor la treaba

Eu ma pregatesc s-o bag in casa Sambata....gata sezonul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 535 pare mai simplu decat la 250... Cristi spunea de bagat mana prin cadru etc. La 250 e imposibil sa faci asta, decat sa pui un copilas de 1-2 ani :))

Da, mansonul original e la locul lui. Cel "facut" de mine vine peste el si e prins cu colier, deci pe langa nu trage aer.

Eu cred ca in maxim 2 saptamani o scot din casa :P Sa o pornesc, pt prima data in ultimii 3 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, sa fie :) Poze sunt pe topicul mobrei mai multe, am zis sa nu poluez topicul asta cu aiurelile mele... O sa ii fac niste poze mai frumoase, la lumina, cand o sa fie gata si o sa-i fac si o filmare la prima pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am uitat sa mai postez, am rezolvat pana la urma cu mansonul carburatorului, intr-un stil romanesc... :crack: orice ii faceam, nu intra mai mult de 1mm, l-am lasat asa cum pica si am taiat dintr-o tubulatura de aer auto o bucata, pe care am folosit-o ca tub de legatura intre carburator si gatul acela de admisie din cadru. Prins cu 2 coliere (in poza nu montasem inca al 2lea colier), unul pe carburator, unul pe gat... si aia e :D

  • post-69984-0-26501000-1384638565_thumb.j

Aceasi problema o am si eu, dar cam la fel am rezolvat-o. Dupa ce am curatat carburatorul acu 3 luni, cred ca am sta 2-3 ore incercand sa montez acel manson. Evident ca l-am injurat de toti sfintii, asta dupa ce l-am incalzit cu feonul sau l-am uns cu nu stiu ce sau am mai ciopartit din el, nici nu zici ca e din cauciuc, asa de imbatranit este, dar intr-un final am gasit prin trusa unui amic un fel de furtun de care m-am folosit pentru a face o conexiune cat sa pot prinde colierul. Dar am zis ca acu in iarna imi comand unul din China, ca nu mi-a dat prin cap sa fac asta cand am comandat asta vara galeria de admisie.

 

Vreau sa ii intreb pe cei care au 250, ce imi recomandati sa pun pe spate, 130/90 sau 140/90? Din cat am mai citit, parerile sunt impartite. Eu trebuie sa schimb cauciucul iarna asta si pana acum ma tenteaza 140/90, dar nu mi-ar strica si alte pareri care sa ma ajute in decizia mea. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce pret era cel din china? daca nu e scump, m-ar tenta si pe mine, am putea sa comandam 2-3-5 (in functie de cati doritori sunt).

 

MIB stiu ca are 140 pe spate si e incantat de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns pentru cauciuc.

 

Cat despre manson, eu am gasit urmatoarea oferta ca fiind cea mai buna, 25 de dolari mansonul plus 5 dolari transportul, adica 100 de lei. Nu m-am uitat sa vad cat ar costa unul original, dar ceva imi spune ca sigur ii mai ieftin acesta. Iar pana la urma, tot cauciuc este si daca tine 2-3 ani, atunci isi merita banii. Nu zic ca ii ok si alternativa cu tubulatura de la ceva furtun de nu stiu ce, dar na, parca imi place sa stiu ca nu-i ceva improvizat pe motor.

Link: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Virago-XV250-XV125-Intake-Carburetor-AIR-Funnel-/260713749246?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cb3c01afe&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop si eu cu o intrebare

am un virago de 250 (al pritenei) pe langa faptul k mi-a crapat releu de incarcare si am ramas fara curent in baterie (chestia cu car... car... din ceva posturi mai sus, k sa imi dau si eu cu parerea) acum am o alta problema si anume porneste totul ok sta la relanti de te unge pe suflet insa cand dau sa o turez moare de zici k se ineaca. dak incerc sa o turez incet parca mai da sa mearga insa tot moare. ma gandesc k e ceva din carburator , ceva cu amestecu, ma poate cineva ajuta cu ceva idei. in carburator exista ceva membrana ?

sau ceva care sa se defecteze ? deoare din discutiile avute cu alti posesori mi s-a spus k trebuie sa schimb membrana/membranele din carburator e adevarat ?

daca da astept ceva manuale sau indrumari

P.S. daca reusesc sa o turez sa zicem peste 1500 de ture (daca reusesc?) de acolo mai sus nu e nici o problema insa daca o las si revine la relantii si incerc sa o turez iara moare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatii prea putine pentru un raspuns obiectiv! ...motor rece/cald? ..culoare bujii? ..cum a aparut incidentul, ai umblat la carburatie inainte?

 

In principiu ar fi lipsa benzina, dar si la prea multa efectul este asemanator. Toate carburatoarele vacuumatice au o membrana care actioneaza deschiderea suber-ului.

Inteleg ca merge relantiul, merge sarcina, insa nu functioneaza progresia(trecerea de la relanti la sarcina unde amestecul este foarte bogat)... cauza poate fi intradevar o crapatura sau mai multe in membrana dar si un circuit infundat(jigler, pompa de repriza, etc). Totusi chiar o crapatura mica in membrana nu ar trebui sa produca un astfel de efect!

 

Apeleaza la un cunoscator, cineva cu oarece experienta(mai ales daca nu ai mai umblat in carburi) sau daca ai rabdare citeste principiul de functionare al vacuumaticului inainte de a desface si curata un carburator. Daca te hotaresti sa-ti bagi singur nasul in el, fa poze la fiecare secventa de demontare(te ajuta la remontat), curata toate canalele cu carburor(jet cu o siringa) si aer comprimat, nu utiliza sarme sau ace(pentrua nu decalibra jiglere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea...

 

am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? multumesc mult , astept vesti pe PM.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ii intreb pe cei care au 250, ce imi recomandati sa pun pe spate, 130/90 sau 140/90? Din cat am mai citit, parerile sunt impartite. Eu trebuie sa schimb cauciucul iarna asta si pana acum ma tenteaza 140/90, dar nu mi-ar strica si alte pareri care sa ma ajute in decizia mea. Multumesc!

Salut, eu am anvelopa pe spate de 140/90, nu este nici o diferenta la condus, decat ca este anvelopa noua :)))) si am stabilitate, dar arata mult mai bine. Am trecut si RAR-ul cu ea, nu s-a uitat nimeni :)

 

am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? ...

Salutare, anvelopa ce-a mai mare care intra este 140/90. eu am trecut RAR-ul cu ea, fara probleme, atat timp cat este noua si nu bate la ochi nu se uita nimeni :)

Tot eu am schimbat pinioanele si fata si spate cu 17 pe fata si 39 pe spate, aproape maxim. Pareri.... nemultumit. Intradevar la viteza de 80-90 km/h motorul merge foarte relaxat, nu se tureaza (eu am tobe de drag si se aud mult mai bine) problema intervine la urcare panta, am pierdut cuplu prea mult si trage sa moara, iar viteza maxima s-a oprit la 110 km/h, de ce nu stiu, mai mult nu vrea. Trebuie incercat un alt raport de transmisie, pentru mai multe date intra aici. http://www.gearingcommander.com/ pentru aceasta schimbare a trebuit sa tai si din lant mai multe zale, deci nu pot sa mai incerc sa merg doar pe unul, adica sa schimb numai fata sau numai spate. cand o sa cumpar lant nou o sa incerc.

Vopsirea motorului se face prin sablare si vopsire electrostatic. gasesti un topic la servicii.

Apropo pe fata poti sa pui maxim de 100, cu taiat suportul aripii.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am anvelopa pe spate de 140/90, nu este nici o diferenta la condus, decat ca este anvelopa noua :)))) si am stabilitate, dar arata mult mai bine. Am trecut si RAR-ul cu ea, nu s-a uitat nimeni :)

 

Salutare, anvelopa ce-a mai mare care intra este 140/90. eu am trecut RAR-ul cu ea, fara probleme, atat timp cat este noua si nu bate la ochi nu se uita nimeni :)

Tot eu am schimbat pinioanele si fata si spate cu 17 pe fata si 39 pe spate, aproape maxim. Pareri.... nemultumit. Intradevar la viteza de 80-90 km/h motorul merge foarte relaxat, nu se tureaza (eu am tobe de drag si se aud mult mai bine) problema intervine la urcare panta, am pierdut cuplu prea mult si trage sa moara, iar viteza maxima s-a oprit la 110 km/h, de ce nu stiu, mai mult nu vrea. Trebuie incercat un alt raport de transmisie, pentru mai multe date intra aici. http://www.gearingcommander.com/ pentru aceasta schimbare a trebuit sa tai si din lant mai multe zale, deci nu pot sa mai incerc sa merg doar pe unul, adica sa schimb numai fata sau numai spate. cand o sa cumpar lant nou o sa incerc.

Vopsirea motorului se face prin sablare si vopsire electrostatic. gasesti un topic la servicii.

Apropo pe fata poti sa pui maxim de 100, cu taiat suportul aripii.

Bafta.

merci pt raspuns , o sa studiez...

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...