vlad58 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Incerc un dialog pentru ca nu este in firea mea sa ma cert cat despre tonul jignitor si luatul in balon nu cred ca eu l-am abordat primul dar nu vreau sa dezvolt ce a fost a fost, trebuia fara sa-ti raspund pe aceleasi ton ca ma jignesti, greseala mea pentru care mi-am cerut si scuze. Oricand discutam despre regulator cu argumente pro si conrtra si despre orice altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 In legatura cu vitezele la cele limitate...a mea este cu cod motor 3BR, in talon am 25 KW, stiam asta de cand am luat-o, dar mie mi se pare ca fuge de sub mine cand bag mana in gaz.....adevarat ca nu am mers cu un 2YL, dar pana acum nu am simtit nevoia de mai mult nici la deal, nici cu pasager si nici cu bagaj. Ca idee, pe drum drept, fara vant, fara nimic, pe drumul dintre brasov si fagaras, soferul (~70 kg) si eu pasager (~90 kg), viteza maxima atinsa pe ceas, 140 km/h. Asta cand nu aveam permisul...apoi singur am prins iar tot pe undeva pe langa 140 si inca urca, dar am fost limitat de drum si de conditii. deci 150 prindeam pe ceas garantat 100%, si pana acolo a urcat constant, fara sa simt vreo gatuire sau sa simt ca, cam aia a fost si se apropie de limita ei. Nu stiu daca a fost sau nu ceva modificat la ea, stiu ca a fost adusa din germania de un ungur care a pus-o la punct cum a vrut el. Alta chestie care mi-a aratat-o a fost cate o mufa cu 2 fire care intra in fiecare carburator, el spunea ca e nu stiu ce sistem de incalzire care te ajuta la rece, chestie pusa in special pe motoarele exportate catre tari cu climat mai rece. Nu ma pasionat sa sap deci nu ma interesat, daca stie cineva totusi care e rolul lor si daca intr-adevar sunt puse doar pe unele sau au toate la fel....ar fi bine de stiut sa am o info in plus. Dar revenind la motorul limitat...repet, ori asa trebuie sa mearga un motor limitat , dar bine reglat si in parametri, ori ia modificat unguru pe la motor sa-l aduca mai aproape de 2YL. Ca idee, pe esapament este stantat 2 YL si un cod acolo....nu cred ca are treaba cu codul motor sau a fost si esapamentul ala schimbat... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Da, asa este, carburatoarele au incalzire. Sistemul de incalzire include si un senzor de temperatura... la 250-ul meu se afla in "lacrima" de pe stanga, arata ca o baterie mica de ceas si e capsulata in plastic. O intrebare: lantul la 250 ce joc trebuie sa aiba cu mobra goala? Mi se tot pare ca aud un zornait/huruit in mers (cand trag ambreiajul si zgomotul evacuarii dispare) si ma gandesc ca poate nu am intins suficient lantul, desi "la ochi" pare ok. Manualul nu m-a lamurit, poate nu stiu eu unde sa ma uit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) In manualul clonei LF 250 -B scrie 10-20 mm sageata in partea de centru , la cea de 125 cam tot asa era dat.Personal reglez la 20mm.Oare nu zdrangane pinionul de atac si cuplajul la butuc de la roata din spate? Nu poti sa-ti dai seama decat daca o suspezi. Editat Aprilie 30, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 O intrebare: lantul la 250 ce joc trebuie sa aiba cu mobra goala? Mi se tot pare ca aud un zornait/huruit in mers (cand trag ambreiajul si zgomotul evacuarii dispare) si ma gandesc ca poate nu am intins suficient lantul, desi "la ochi" pare ok. Manualul nu m-a lamurit, poate nu stiu eu unde sa ma uit... Salut, ai uitat ca am vorbit lantul este intins diform (in anumite zone) tu il reglezi bine, dar el in anumite pozitii este mai larg. De aceea am schimbat si eu lantul acum. Daca suspenzi motoru si o lasi sa mearga in gol, vei vedea ca lantul joaca, de aici probabil apare si zgomotul. A si cel mai bine lantul in verifici cu tine pe motor, ca in acel moment sa nu fie foarte intins, sa ramana un joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Consens...!? Este doar un argument logic la o solutie corecta. Aprofundare insemna sa cunosti si sa aduni noi cunostiinte intr-un anumit domeniu. Eu asta fac, sunt mai meticulos si caut cauze pentru a indeparta efecte. Scriu in general despre ce fac eu, cu explicatii mai mult sau mai putin complete, simple si logice pentru ca cititorul sa inteleaga ce vreau sa-i transmit.. Acum observ o schimbare de atitudine la tine... incerci un dialog... renuntand la tonul jignitor! Este un lucru bun pentru tine, pentru ca renuntasem sa-ti mai raspund... Cand am timp am sa revin pe tema regulatorului, ramasa neterminata. Aseara in timp ce-ti scriam un raspuns mai detaliat la efectul camelor in aportul de ptere al motorului, a aparut postarea ta. Mi-a sarit in ochi remarca cu BR si YL. Evident ca am inceput sa citesc mai atent, apoi sa rasfoiesc cataloagele de piese ca sa constat ca intradevar axele cu came au repere diferite(functie de indice motor/serie fabricatie). Nu stiam acest lucru, desi candva m-am intrebat nedumerit, ce motiv au avut producatorii sa schimbe indicele motorului? Acum nu mai este necesar sa scriu nimic - totul este foarte clar, materialul tau a facut "lumina"... Totusi, de ce atatea variante pentru o limitare de putere? Probabil ca producatorul a ales solutii combinate intre interes economic, legislatie(in continua schimbare) sau poate in legatura cu mentenanta/fiabilitate/pret... si oricum, tot nu mai conteaza. Salut Cristi, Ei spun undeva acolo in germana lor ca s-a renuntat la un moment dat la reducerea puterii prin distributie deoarece nu se renta economic sa se fabrice doua feluri de arbori cu came la acelasi model de motocicleta, dealtfel se vede in tabel ca de la o serie BR incolo s-a folosit alt fel de sugrumare. Cu stima, In legatura cu vitezele la cele limitate...a mea este cu cod motor 3BR, in talon am 25 KW, stiam asta de cand am luat-o, dar mie mi se pare ca fuge de sub mine cand bag mana in gaz.....adevarat ca nu am mers cu un 2YL, dar pana acum nu am simtit nevoia de mai mult nici la deal, nici cu pasager si nici cu bagaj. Ca idee, pe drum drept, fara vant, fara nimic, pe drumul dintre brasov si fagaras, soferul (~70 kg) si eu pasager (~90 kg), viteza maxima atinsa pe ceas, 140 km/h. Asta cand nu aveam permisul...apoi singur am prins iar tot pe undeva pe langa 140 si inca urca, dar am fost limitat de drum si de conditii. deci 150 prindeam pe ceas garantat 100%, si pana acolo a urcat constant, fara sa simt vreo gatuire sau sa simt ca, cam aia a fost si se apropie de limita ei. Nu stiu daca a fost sau nu ceva modificat la ea, stiu ca a fost adusa din germania de un ungur care a pus-o la punct cum a vrut el. Alta chestie care mi-a aratat-o a fost cate o mufa cu 2 fire care intra in fiecare carburator, el spunea ca e nu stiu ce sistem de incalzire care te ajuta la rece, chestie pusa in special pe motoarele exportate catre tari cu climat mai rece. Nu ma pasionat sa sap deci nu ma interesat, daca stie cineva totusi care e rolul lor si daca intr-adevar sunt puse doar pe unele sau au toate la fel....ar fi bine de stiut sa am o info in plus. Dar revenind la motorul limitat...repet, ori asa trebuie sa mearga un motor limitat , dar bine reglat si in parametri, ori ia modificat unguru pe la motor sa-l aduca mai aproape de 2YL. Ca idee, pe esapament este stantat 2 YL si un cod acolo....nu cred ca are treaba cu codul motor sau a fost si esapamentul ala schimbat... Numai bine! Salut, Vezi ca în tabelul postat de mine pana la o serie au fost arbori cu came modificați, de la o serie în sus modificările pentru a reveni la putere maxima nu erau asa costisitoare și se puteau face destul de simplu doar cu schimbare de coturi de admisie și ceva jigler prin carburator și probabil când ai luat-o erau deja modificate la normal. Eu se pare am cea mai veche Virago 535 din Romania fabricație 1987 SUA și exportata la un moment dat in Germania, este a 208-a fabricata vreodată dealtfel se vede în avatar. Pe talonul german era trecuta cu 25 KW și la mențiuni este trecut ca modificarea s-a făcut pe evacuare cu niște șaibe care aveau diametrul interior de 16 mm. Când am cumpărato eu nu mai avea șaibele respective deci era scoasa deja modificarea. Cu stima, Editat Aprilie 30, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Nu am mers cu un 2YL, ca sigur asa mi-as da seama daca sunt sau nu scoase limitarile....ca nu o sa stau acu sa o desfac sa vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Eu se pare am cea mai veche Virago 535 din Romania fabricație 1987 SUA și exportata la un moment dat in Germania, este a 208-a fabricata vreodată dealtfel se vede în avatar. Sa-ti traiasca A mea e '93 3BR tot din Germania adusa cu gatuiri pe admisie Le-am schimbat si tot nu tragea cum trebuie Apoi (dupa dus la N service-uri si N mecanici moto, fara rezultat) cu ajutorul lui Cristi, caruia ii multumesc inca o data, am pus-o la punct Acum totusi, parca nu-mi mai place, adica mai sus de 120-130 ( la vale cum zice Cristi )max tot nu vrea.....nu ca as avea nevoie, dar... Si aici intervine ceva din ultimele discutii: toba principala la mine e gaurita, adica sufla la greu prin partea de jos. Nu am nimic impotriva se aude absolut bestial (multi confunda cu motor de 900)....dar daca pierd putere ceea ce duce evident si la crestere de consum....nu prea-mi convine... Clar, ceea ce ramame de facut este sa astup toba si sa vad diferentele Bafta Da, asa este, carburatoarele au incalzire. Sistemul de incalzire include si un senzor de temperatura... la 250-ul meu se afla in "lacrima" de pe stanga, arata ca o baterie mica de ceas si e capsulata in plastic. Sa nu vorbesc prostii... Acu doua ierni cand am desfacut-o de tot, am observat si eu chestiile alea gen bujii incandescente si senzorul ala, dar.... 1. daca intr-adevar sint bujii unde e releul? de obicei astea trag curent nu gluma 2. nu stiu pe unde, si asta e greseala mea ca nu mai stiu, am citit ca aia ar fi de fapt niste senzori pt nu-stiu ce Realizez si eu ca-s prea mari pt niste senzori, iar chestia gen "baterie ceas" ce-ar mai fi? daca nu senzor? Si inca ceva...Cum e ceva umezeala in aer, dupa ploaie, ceata, vreme de-asta, porneste greu rau. Comparativ, in Decembrie, Ianuarie cu vreme buna dar rece totusi porneste fara probleme Ce sa fie? Editat Aprilie 30, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Sa-ti traiasca A mea e '93 3BR tot din Germania adusa cu gatuiri pe admisie Le-am schimbat si tot nu tragea cum trebuie Apoi (dupa dus la N service-uri si N mecanici moto, fara rezultat) cu ajutorul lui Cristi, caruia ii multumesc inca o data, am pus-o la punct Acum totusi, parca nu-mi mai place, adica mai sus de 120-130 ( la vale cum zice Cristi )max tot nu vrea.....nu ca as avea nevoie, dar... Si aici intervine ceva din ultimele discutii: toba principala la mine e gaurita, adica sufla la greu prin partea de jos. Nu am nimic impotriva se aude absolut bestial (multi confunda cu motor de 900)....dar daca pierd putere ceea ce duce evident si la crestere de consum....nu prea-mi convine... Clar, ceea ce ramame de facut este sa astup toba si sa vad diferentele Bafta Salut, Vezi ce număr este după 3BR( bis înseamnă pana la și ab de la) și dacă te încadrezi ca serie în tabelul pe care l-am postat eu mai sus unde scrie nockenwelle înseamnă ca trebuie schimbate axele cu came,... poți tu sa astupi toate găurile ca tot nu o sa crească puterea atât de mult. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 ....viteza maxima atinsa pe ceas, 140 km/h... Cand vrei de putere de la un motor, nu prea te gandesti la viteza ci la cat de repede ajungi la acea viteza. Ai nevoie de putere la depasiri rapide, pentru a iesii din situatii periculoase. Iar daca vrei viteza, iti cumperi un S sau SS. Cel mai mare disconfort la un chopper este viteza! Un cruiser de 1600 nu atinge niciodata viteza unui SS de 5-600. ...Ei spun undeva acolo in germana lor ca s-a renuntat la un moment dat la reducerea puterii prin distributie deoarece nu se renta economic sa se fabrice doua feluri de arbori cu came la acelasi model de motocicleta... Asta am inteles Dorule, dar toate aceste modificari, sunt induse de anumiti factori care a determinat producatorul sa adopte diverse solutii. Nu neamtu' a proiectat si executat motorul, el doar a fost beneficiarul unei anumite categori din piata. Nu am mers cu un 2YL, ca sigur asa mi-as da seama daca sunt sau nu scoase limitarile....ca nu o sa stau acu sa o desfac sa vad... Eu am 2YL din '81, adus din italia... nu fac nimic la el mai mult decat o servisare normala. Ca si comparatie daca te ajuta, cand demarez de la 120 ajunge la 150 in cca 15 secunde - asta in seamna 46 CP - cat scrie in talon... Ca ii are sau nu, nu stiu, nu am facut stand DYNO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Nu am mers cu un 2YL, ca sigur asa mi-as da seama daca sunt sau nu scoase limitarile....ca nu o sa stau acu sa o desfac sa vad... Salut, Eu cum am văzut chestia aia scrisa în talon am și desfăcut la ieșirea din cilindru ca acolo le pun(ultima rubrica din tabelul postat de mine mai sus) dar nu mai erau acolo. la tine ar trebui sa desfaci carburatoarele sa vezi dacă admisiile au un diametru micșorat este mai complicat si ceva prin carburatoare dar este valabil și pentru tine verificarea seriei după 3BR la fel ca și la chipu08 sa vezi unde te încadrezi.. după cum spui tu ca ajungi la 160KM/h e foarte posibil ca sa fie deja rezolvata problema. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) @ chipu08 am intrat pe net sa vad cat poate ajuta o toba de esapament si nu am cautat prin forumuri ci prin proiecte de diploma, o toba de esapament bine gandita poate sa aduca un surplus de putere de 2,5% fata de o evacuarea directa.Concluzia este ca degeaba iti astupi gaurile din esapament nu o sa observi diferenta ba chiar subiectiv fiind, pentru ca numai bubuie, o sa ti se para ca nu mai trage. Pentru toti virogistii Daca mobra voastra prinde 140-160 km/ora Ce va deranjeaza? Eu sunt multumit cu copia mea care cand am testat-o mi-a prins 140 si mai avea dar nu am fortat ca am numai 1400km la bord. Oricum viteza mea de croaziera e 100-110 pe E_uri si 120-130 pe A_uri. Daca am rezerva sa ajung la 140 sunt pe deplin multumit. Cine vrea sa alerge mai tare si-a gresit alegerea categoriei de motor. Editat Aprilie 30, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Eu am 2YL din '81, adus din italia... '91 Cristi, ca în '87 au început sa le facă... Stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 '91 Cristi, ca în '87 au început sa le facă... Stima, asa-i, am gresit tasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cu respecte ...Oare aveti careva senzorul de la neutral acela care vine la cric ? daca da va rog un pm si un pret... Cu multumiri ... " Fum in tobe nu in Suflet " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Cu respecte ...Oare aveti careva senzorul de la neutral acela care vine la cric ? daca da va rog un pm si un pret... Cu multumiri ... " Fum in tobe nu in Suflet " Senzorul de cric sau de neutru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 sincer nu ma pricep... deci comportamnetul este ceva de genul.... motorul merge si in momentul in care las cricul jos se opreste motorul chiar daca este in neutral.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Nu are logica... daca ar fi asa motorul nu ar putea fi pornit cat timp cricul este lasat. Adica motor pornit ridici cricul si daca-l lasi se opreste!!!??? Revino dupa ce faci noi verificari... Pe schema, neutralul alimenteaza doar martorul(becul verde) cu o masa. Atat! Editat Mai 1, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Ok am revenit... in momentul in care am cricul jos ( piciorul acela singur de sprijin )...dau la automat si invarte dar nu porneste dupa ce ridic cricul ( piciorul de sprijin) porneste ...si binenteles becul de neutral ramane stins indiferent ca am sau nu cricul jos .sper sa intelegeti ce am scris ... multumesc de intelegere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Probabil ca ti-ai dat seama din discutiile anterioare, ca XV-ul difera de la o serie la alta. Cred ca ai modelul franta/germania la care neutralul este luat in considerare. O vede ca bagata in viteza, iar cricul lasat in acest caz blocheaza aprinderea. Informatiile de functionare motor vin din toate partile! (releu semnalizare, releu cric, maneta ambreaj, neutral, cric, etc...) Toate acestea blocheaza aprinderea (CDI) Verifica martorul de la neutral(becul) sa fie bun. Grupul de diode primeste un + prin bec sau - prin CV in pozitia neutru. Ai nevoie de o lampa cu diode(cel mai simplu + sau -) sau un aparat de masura. Daca nu te pricepi la electrica, apeleaza la un cunoscut cand faci aceste verificari(vezi atasament). Editat Mai 1, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Multumesc de ajutor... eu nu ma pricep..o sa caut pe cineva care pricepe electrica.... ca deh nu vreau sa dau foc la ceva inca odata multumesc sincer de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Becul de neutral (scoasa din viteza) se aprinde, in general? @Cristi: diagrama poate sa fie diferita... ai vazut ca la a mea e diferita fata de alte modele. La mine e putin invers... cu cricul jos, porneste daca e in neutral, dar nu porneste daca e in viteza si cu ambreiajul tras. Si nu doar ca nu porneste... nu face nimic, nici macar electromotorul nu invarte, pur si simplu taie iesirea de + spre butonul de Start, prin Relay Assembly ala. In schimb porneste cu cricul sus, in viteza, si cu ambreiajul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Becul de neutral (scoasa din viteza) se aprinde, in general? @Cristi: diagrama poate sa fie diferita... ai vazut ca la a mea e diferita fata de alte modele. La mine e putin invers... cu cricul jos, porneste daca e in neutral, dar nu porneste daca e in viteza si cu ambreiajul tras. Si nu doar ca nu porneste... nu face nimic, nici macar electromotorul nu invarte, pur si simplu taie iesirea de + spre butonul de Start, prin Relay Assembly ala. In schimb porneste cu cricul sus, in viteza, si cu ambreiajul tras. Asa face cam la toate mobrele care nu au cric central din constructie, la cele care au cric central in momentul cand ai coborat lateralul chiar daca este la neutru se opreste motorul. @cristi 57 nu cred ca dioda primeste + prin becul de neutral ci mai degraba e pusa la masa de contactul de neutral. Mai mult ca sigur este stricat contactul de neutru si a mea face la fel adica cric coborat, in viteza si ambreiajul tras invarte dar nu porneste, daca ambreiajul nu e tras si e in viteza nu face nimic. Postase Geo o schema in care erau figurate diodele dar nu mai stiu pe unde e. Editat Mai 1, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) ...diagrama poate sa fie diferita... ai vazut ca la a mea e diferita fata de alte modele... Evident Geo, la tine a durat doua saptamani sa identifici si sa ai schema corecta, iar scanteia ai avut-o in cateva minute. ...nu cred ca dioda primeste + prin becul de neutral ci mai degraba e pusa la masa de contactul de neutral... Asa este, grupul de diode primeste + direct din contactul de pornire motor(+ si - trebuie sa ai cand verifici functionarea switch-ului de neutral - comutarea vitezelor). Insa nu toate au legatura cu plusul de contact, au rol ca informatia sa fie unises, altfel nu era nevoie de ele. Sunt constient ca explicatiile mele sunt sumare, dar incerc sa reduc o aprofundare care mai rau incurca... =============== Pe schema atasata, alimentarea este asigurata prin intrerupatorul(rosu) opire/pornire. Demarajul este asigurat de butonul start care trimite informatia in releul de semnalizare de aici mai departe, daca sunt indeplinite toate conditiile, ajunge la starterul demarorului. Releul de semnalizare este multifunctional, el asigura si autorizarea pornirii, inclusiv functionarea motorului odata pornit. Asemenea si releul cricului sau al pompei au functii suplimentare de gestionare. Sunt doua interdictii separate: demarajul si oprire motor Pe scurt: 1. In mod normal demarorul poate fi actionat doar cu CV in neutral, sau cu CV cuplat dar cu maneta ambreiajului actionata. 2. Motorul se opreste daca CV este cuplat si cobori cricul, indiferent daca maneta ambreiajului este actionata sau nu. Acuma este posibil ca unele comenzi sa se suprapuna, nu este normal ca motorul fiind in interdictie de functionare, demarorul sa aibe accept dar se intampla... @augustin31 daca ai nevoie, pot sa-ti dau toate schemele XV-ului. Pentru mine este o chestiune de minute pentru a face o verificare, esti insa prea departe... Eu cred ca daca apelezi la un prieten cu cunostiinte elementare si care stie sa citeasca o schema electrica, te poate scoate la liman. Eu tind sa cred ca la tine, este defectul este cauzat de o conexiune oxidata. Nu ar fi rau sa decuplezi toate mufele, un spray contact si le cuplezi la loc. Vezi conectorii de pe sub sa si releele de sub capacul din dreapta, cele mai multe defecte de aici pleaca... Editat Mai 1, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Multumesc anticipat cristi ... miine la ziua asta o sa fac...o sa ma uit la mufe ..iar daca e ceva ce ma depaseste o sa incerc sa dau de un prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.