Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

...Toba intermediara este ceva in plus facuta pentru normele de poluare europene....

In cazul lui XV 535, motorul este noneuro - nu are catalizator - toba este una singura si nu are lgatura cu poluarea.

Aspectul ei este facut pentru design. Evacuarile duc in singura toba(cea de dedesubt), apoi inta in toba de jos unde este o bifurcatie ce continua in toba de sus. Nu le-am desfacut niciodata dar cred ca(,) contin niste atenuatoare simple.

Daca vrei un zgomot mai "serios" fara a exagera, exista in partea inferioara tobei un surub pe care-l poti indeparta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cazul lui XV 535, motorul este noneuro - nu are catalizator - toba este una singura si nu are lgatura cu poluarea.

Aspectul ei este facut pentru design. Evacuarile duc in singura toba(cea de dedesubt), apoi inta in toba de jos unde este o bifurcatie ce continua in toba de sus. Nu le-am desfacut niciodata dar cred ca(,) contin niste atenuatoare simple.

Daca vrei un zgomot mai "serios" fara a exagera, exista in partea inferioara tobei un surub pe care-l poti indeparta.

da, ai dreptate.

am cautat pe net si am gasit pe un forum asta.

 

ViragoTechForum.com • View topic - How about just cutting off the exhaust collector?

 

acel colector asigura presiunea reziduala care este esentiala pentru o buna functionare a motorului.

in pagina web de mai sus rezulta clar consecintele indepartarii tobei intermediare, crestere zgomot foarte mult si pierdere de putere.

DECI NU ELIMIN TOBA INTERMEDIARA !

multumesc de indicatiile primite.

sper sa fie utile si altora.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

sunt si eu proaspat posesor de virago 250(1990) , astazi in vreme ce mai clateam ochii cu ea si incercam sa mai lustruiesc una alta am constatat ca am o gaura destul de mare (impreuna cu alte cateva mia mici) in teava de evacuare ce vine de la cilindul din spate si intra in toba acea de amestec.

 

Intrebarea de baraj este , ar trebui sa remediez situatia inainte sa trec pe la RAR cu ea pt autentificare si daca da.. cum ..unde ..aveti ceva recomandari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine ai venit printre "pitici".

Da, ar trebui sa le remediezi... daca restul tevii e ok, poti incerca cu sudura, sa puna niste petice. Daca nu... inlocuita portiunea de teava cu una de acelasi diametru interior.

Daca nici asa, nici asa nu se poate, mai ai o varianta, dar care nu stiu cat de bine tine... la piese auto sau prin Dedeman, Hornbach etc, gasesti o banda pt reparatii tobe auto. Am un amic care si-a peticit toba la masina cu asta de vreo 2 ani... si tot tine. Ma gandeam sa iau si eu un kit din asta, ca nu e perfect etansa imbinarea dintre toba si teava cilindrului din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Inca o intrebare, a mea este Virago XV 535 2YL-109977 1994.

Pe talon am 25KW, si cred ca asa e. Incepind de la 110Km/h urca greu pina la 140Km/h, si acolo ramine intepenita.

Banuiesc ca e limitata, fiind cumparata din Germania, unde proprietarul avea 21 ani.

 

Am gasit asta pe net: http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&CONTENT=technik&typ_id=3BT&lang=en

 

Cum pot elimina limitarea ?

 

Multzam fain.

Asfalt fara gropi !



Si o propunere pentru luna august 2014, daca sunt doritori

post-1477-0-10160600-1398665419_thumb.jpg

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum se face limitarea la 535 dar la mopedurile de 50cc cu motor orizontal limitarea se face introducand o gatuitura intre cotul admisiei si chiulasa adica o diafragma (saiba gaurita) cu diametrul mai mic decat al galeriei de admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de limitari, eu am xv250 modelul 1990 , seria de sasiu incepe cu 3LW pe loius.de.. zice ca sunt 2 versiuni cu 22 si respectiv 17 cai

in civ imi scrie 13kW(17 cp) daca scot limitarea (in caz ca exista) ar trbeui sa mai trec odata pe la rar sa modific?

 

@Geo_ZGA

multumesc pt sfaturile legate de evacuare, cred ca voi incerca sa fac pe mesterul minune si sa ii bag o folie ceva + mastic, nu am incredere in sudori ca pot respecta unghiurile alea ciudate ale tevi...

ummm crezi ca ar trebui sa "repar" si gaurile date in capatul tobei de fosti proprietari... .. tot folie merge banuiesc nu ?
Editat de boghi13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei...

 

Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500

Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta.



Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusel :) Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea.

Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Barna,

 

Multumesc, am si gasit mester in zona, saptamina viitoare mi's programat(parca-i dentist).

Inclusiv reglare si sincronizare carburatoare dupa.

Dupa ce ma lamuresc unde-i limitarea zic aici.

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumusel :) Ghidonul imi place mult, e de pe modelele mai recente, parca de prin 1999 s-au montat astea.

Dar de ce sunt comenzile avansate atat de sus? Cel putin pe dreapta mi se par ridicate mult...

Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ...

Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far ....

Editat de augustin31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare! ...in caz de accident nu trebe sa-ti stambi gatul ca sa-l citesti.

 

PS. "Cal rapcigos" nu a fost niciodata, arata bine si inainte. Sa te bucuri de ea!

Cal rapcigos ...am uitat sa pun ghilimelele aferente ... mie mi se pare frumos numaru asa lateral :D dar asta depinde de gustul fiecaruia... nu trebuie sa placa tuturor...important e sa imi placa mie ..... Multumesc de urare ...sper ca si tu sa ai parte de tot binele din lume ...si vorba aceea " Fum in tobe nu in suflet "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu draga inima ....si mi-ar face o deosebita placere sa fil calatori macar intr-o plimbare .... vorba aceea unde sunt 2 roti ...se tot aduna mai multe ...plus de asta sunetul tobelor si al motorului face ca inima sa trasara de placere ...... Asfalt curat ...... si daca vi in zona da un semn ..imi va face placere sa zdrobim citva km ...

 

 

" Fum in tobe nu in suflet "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca-ti verifica nimeni puterea mobrei...

 

Masticul nu cred ca rezista, daca vrei s-o peticesti, incearca cu banda aia... asta e: http://www.diov.ro/cumpara/banda-reparatie-esapament-tobe-burlane-suprafete-fierbinti-banda-5733500

Daca teava e ruginita rau, iti recomand sa o cureti bine, altfel nu prinde nici banda asta.

 

Daca iti mai raman cativa cm de banda si te poti lipsi de ea, mi-ar prinde bine si mie putina, sa incerc o etansare mai buna unde se uneste cilindrul din spate cu toba

multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish :D

bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da impresia ca este mai sus din cauza pozitiei fotografului cred ... in realitate sunt la aceasi inaltime ...

Pai pot incepe asa : inaltatoare furca 10 cm .... ghidon schimbat de la un model mai nou ... comenzi avansate ... sei reconditionate si rearanjate..tobe custom... aripa spate taiata si modificata ...numar pus lateral...stop si semnalizari cruce malteza cu led ( facute nu cumparate ) si mai urmeaza led in far ....

 

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu?

 

multam de link, voi comanda zilele astea sa vad cum ies mai bine ca mai vreau si alte maruntisuri gen polish :D

bineinteles ca ajut ar trebui sa ramna destul de mult surplus de banda ;))

 

Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate asa au venit, cu mobra, sau le-ai schimbat tu?

 

 

Vezi ca se gasesc si in magazine, nu e nevoie sa mai platesti transportul de la ei. Piese auto, dedeman, hornbach etc

Am mai observat un lucru de care vreau sa te intreb: bucsile de la amortizoarele spate ::: Bucsele sunt creeatia unui strungar de la mine de aici din cluj ...si sunt facute dintr-un material care se pune la lamele de curatat de la masinile de dezapezit ...

 

Salutare,

 

Nu era un cal răpciugos nici înainte, ba chiar pot sa spun ca... era destul de bine.

 

Cu stima,

Cu respecte am uitat sa pun ghilimelele de rigoare cind am scris "Cal rapciugos "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut...unde gasesc un extintor cromat?

 

Inainte aveam pe virago pe rashbar un extinctor, inainte sa fiu proprietar, iar acesta l-a pastrat.

 

Erau extinctoare cromate de la jom, dar nu se mai fabrica de anul acesta. Sau as putea oare croma undeva unul clasic rosu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Pe talon am 25KW, si cred ca asa e. Incepind de la 110Km/h urca greu pina la 140Km/h, si acolo ramine intepenita....

Eu nu cred, am dubii... daca ce scrie in talon este adevarat, inseamna ca limitarea ta reduce puterea motorului cu putin sub 30%. Asa-i?

Sti ce mi se pare mie foarte curios!? Ca in mod normal nici la vale si cu vantul in spate nu ai putea ajunge la 140km. Chiar si asa, daca in acel moment ai veni cu un suplimentul de 30% - real aproape 50% din 25kw) cred ca dinamic poti ajunge lejer la 170 cu frana usor ciupita si umbrela deschisa.

Eu cu toate panzele umflate abea ajung 160(asta daca nu bate vantul si nu-i nimeni pe sosea sa vada ce mecla am). Probabil ca 25KW este doar pe hartie(sa fie accesibila pentru neamtu' micut de statura - singurul interesat de achizitie).

 

PS. tot pe acest topic cu multe pagini in urma s-a mai discutat pe aceasta tema... coturi obturate, bucsi calibrate pe evacuare, parca si seturi de jiglere pricipale cu cuie dozatoare... fiecare a scris ce a crezut, eu nu prea am inteles nimic. Poate un stand DYNO ar lamuri mai multe chestii ramase necunoscute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...