Daniel Moldovan Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 ma interesiaza sysy bar ,,,sunama 0746571691 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 pot aparea vibratii destul de suparatoare la turatii inalte de la carburatoare nesincronizate? sau alta este cauza motorul este unul de virago 535 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Sincronizarea are influenta foarte mare la turatii mici/ ralanti (sincronizarea fina bineintales nu extrema). E V2 cam asa face el. Editat Aprilie 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 stiu ca asa face el dar vibratiile au aparut dintr-o data, dupa pauza de iarna. ce altceva ar putea induce vibratii? sunt destul de suparatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) pune benzina proaspata (in caz ca abia ai scos-o de la iernat), sufla filtrul de aer, curata si inspecteaza bujiile sa nu fie consumate/incarcate si sa dea scanteie, verifica furtunele de benzina sa nu fie ciupite, daca ai filtru de benzina, schimba-l (unu nou e 15-20 de lei)...daca persista inseamna ca e de la carburatie si trebe curatate, reglate si sincronizate viroaga e destul de simpla si usor de mesterit la ea, ajungi imediat la elementele astea, nu-i chin ca la alte mobre bujiile sunt noi, ulei + filtru ulei schimbate benzina este proaspata o sa schimb filtrul de aer si benzina + curatat si sincronizat carburatoarele cred ca am consumul de benzina cam mare, multumesc dupa aceea revin cu rezultate Editat Aprilie 28, 2015 de faher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Am comandat unul nou, "original", din Taiwan O sa va tin la curent! Si a venit deja! Din pacate nu s-a rezolvat problema cu variatia tensiunii cu turatia. Partea buna e ca bateria pare sa-si fi revenit asa ca acum am regulator de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 Editat Aprilie 30, 2015 de calminante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Filtru? Membrane? (primul lucru uita-te la ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 Eu am mers cu a mea cu 165 kmh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Eu am mers cu a mea cu 165 kmh... Adica cu vreo 7850 ture/min, mai trage de ea asa si o sa o ai "pana la adanci batraneti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 oameni buni, daca stie cineva din ce cauza nu mai pot depasii cu viroaga mea 120 km/h? inainte reusa sa ajunga pe la 150.. model 535 din 97 99% membrane fisurate 1% filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc. Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători. Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 (editat) Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc. Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători. Mulțumesc anticipat Mai ales in decelerari, iubesc fluieratul ala. Editat Mai 2, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 @vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 @vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici? La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta. OK si merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 scuze ca deranjez cu o intrebare prosteasca poate .... ma uitam pe e-bay ...si tot vad OEM REAR FENDER BRACKET oare sa aiba din fabricatie virago de 250 o sub aripa? sau cum sa zic o alta bucata sub aripa spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 da, are. e de fapt o dublura solida, care sustine aripa si saua pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 sa`mi bag ... stiam eu ca ceva lipseste ... mersi mult..sper sa o gasesc pe undeva plus de asta daca are cineva amortizoare moto spate duble 280 mm caut pentru urmatorul upgrade la motoru meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 asa arata http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$%28KGrHqZ,!ioE6-eT%28mqTBPB,JYYgOQ~~60_35.JPG e sub aripa, deci nu e vizibila din exterior. daca iti lipseste, caut-o la dezmembrari, pe orice xv250 sau xv125 o gasesti si sigur nu e scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 mersi mult de sfat ...asta caut acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 multam de sfaturi. ma apuc de cautat si de surubarit. Stie cineva un service ok sau un nene dibaci in bucuresti, prin miltari? Trebuie sa ii fac ITP-ul si as vrea sa o gadile cineva inainte. (curatat carburatoare, bujii .. ce o mai trebui pe la motorul omului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu te duce la SKR. Eu iti pot recomanda doar Ambulanta Moto, dar e in Fundeni. In zona Militari mai e Metric Motion, nu am mai vorbit de mult, dar stiu ca avea in plan si un service... vorbeste cu Razvan si vezi daca e service-ul deschis si daca te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calminante Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) dami un nr de telefon sau un contact ceva.parca ca era unul parca prin crangasi dar nu stiu concret .. multam Editat Mai 4, 2015 de calminante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.