dionysos Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) Se da urmatoarea speta: Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara? Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere). » Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45 Se da urmatoarea speta: Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara? Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere). Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala? Editat Ianuarie 13, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Se da urmatoarea speta: Baterie Bosch 12V 12 Ah din 2011, folosita 4 sezoane. Am observat ca daca o las noaptea in frig pe motocicleta, nu are suficienta forta sa porneasca motorul. Invarte, dar nu suficient cat sa porneasca. Daca o las la cald, in parcare subterana, porneste. Am pus-o pe redresor si am incarcat-o lent in mai multe cicluri de cate o noapte sau o zi la 1,2 Ah. Daca o las o zi intreaga in camera, dupa ce o masor, are 12,5 V. In acelasi timp, bateria de la motocicleta prietenei mele (ceva mai mic, de 6 Ah, de pe o Honda Hornet de 250), lasata in camera de cateva saptamani, masoara constant 12,7 V. Mai are vreo sansa bateria mea pentru urmatorul sezon sau imi caut una noua la primavara? Mentionez ca i-am completat elementii cu apa distilata pana la semnul de max de pe ea (e baterie cu intretinere). » Post actualizat in 13 Jan 2016 15:45 Cu alte cuvinte, o tensiune de 12,5 V in baterie inainte de pornire e suficienta pentru o functionare normala? 12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100% La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 (editat) 12,5V dupa o zi? Daca da mai are inca viata. Cea a prietenei tale e brici, 12,8V cam e maximul pentru o baterie sanatoasa 100% La frig bateriei ii scade capacitatea de a da un curent mare. 12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah. » Post actualizat in 14 Jan 2016 09:50 12,5 V dupa o zi, dar tinuta in casa, adica nescoasa in frig. Cea a prietenei mele a fost folosita mai putin de un sezon. Stiu ca la frig scade capacitatea bateriei de a da curent mare, insa la mine are 12,5 V dupa ce am lasat-o in casa, la caldura, dupa ce deja o incarcasem complet o noapte la 1,2 Ah. 12,48 V dupa inca o zi... Editat Ianuarie 13, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 12,48 V dupa inca o zi... A mea ieri a avut 12,2V inainte sa o pornesc. A invartit ceva mai incet dar a pornit, dupa care profitand de vremea superba i-am facut o "incarcare" de 220km, Bucuresti-Provita de Jos tur -retur. Am dus niste "porcarii" la afumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 A mea ieri a avut 12,2V inainte sa o pornesc. A invartit ceva mai incet dar a pornit, dupa care profitand de vremea superba i-am facut o "incarcare" de 220km, Bucuresti-Provita de Jos tur -retur. Am dus niste "porcarii" la afumat. Atunci inseamna ca mai are ceva viata si a mea. Au iesit bune "porcariile"? Au facut si ai mei niste carne afumata si sunca. Au iesit genial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Au iesit bune "porcariile"? Au facut si ai mei niste carne afumata si sunca. Au iesit genial. Rezultaul il vad peste o sapatmana dar in consum abia prin iunie-iulie pentru ca eate vorba de zece slaninute si doua jamboane. Apropo sa mai zica cineva ca nu este util un RCA pe tot anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Știe cineva unde pot găsi setul de Garnituri si bobina de la robinetul electromagnetic? Sau un bobinator bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) Știe cineva unde pot găsi setul de Garnituri si bobina de la robinetul electromagnetic? Sau un bobinator bun Esti sigur ca s-a dus bobina, nu mai actioneaza sau ai ceva blocat acolo? Garniturile nu lle poti face? Pune niste poze sa vedem si noi ce te doare. Editat Ianuarie 30, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) A intrat apa si mizerie pe langa cablurile electrice si locasul bobinei era plin de mizerie si rugina. Am curatat si deblocat piesele mobile, insa bobina este intrerupta (nu masoara nimic) Garnitura de la robinet este ciupita iar cea mare pe care lucreaza sistemul electromagnetic este rarita se vede prin ea in cateva locuri. Ma gandeam sa o fac dintr-o garnitura de pompa de benzina mai mare. Pe vremuri aveam cu gramada membrane de Buceag dar acum... O idee ceva unde pot gasi material de membrana? Revin cu poze cand ajung la garaj. Editat Ianuarie 31, 2016 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salurare , colegilor. Ma pregatesc sa pun si eu bateria pe moto, sa vad daca mai porneste. Am tinut-o in casa pe timpul iernii, am pus-o pe redresor, arata 13,1 incarcata, dar pe moto nu a vrut sa porneasca. O sa incerc din nou, acum, ca s-a maibincalzit. O alta intrebare am insa, daca ma puteti ajuta cu un sfat: am luat un adaptor usb pt incarcator telefon ( pt plecari la drum lung) , vreau sa-l leg la baterie, insa am obs ca are un led albastru care ar ramane permanent aprins. Ar fi o problema pt baterie daca ar ramane aprins? Ar fi indicat un intrerupator? Multumesc. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 ..... Leaga-l prin contact, nu direct la baterie, sa nu fie curent permanent in el (mai ploua pe el...) si atunci nu este nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa-l aranjez eu, iar daca nu ma descurc, apelez la cineva care a mai facut asta. Multumesc. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Vand o pereche de oglinzi dreptunghiulare 150 lei admisie Y yamaha virago 250 150 lei cablu acceleratie yamaha virago 100 lei semnalizari in ghidon 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zumix Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Salutare. Baieti, am si eu nevoie de un sfat. Am un Virago 535 din '90 si are o mica mare problema. Cum s-a incalzit motorul ( parcurs prin oras 10-15 km ) daca nu tin acceleratia trasa motorul se opreste. Daca vreau sa o pornesc de la buton, invarte odata/ de doua ori dupa care se opreste ( ca si cum nu as avea baterie ). Daca incerc sa o pornesc impinsa, in orice treapta de viteza tot nu merge ( in orice treapta ar fi, impingi motorul cu usurinta de pe loc ). Totul se intampla numai daca merg prin oras. Daca ies la un drum lung nu am probleme. Asta se intampla de pe la inceputul lunii octombrie 2015, iar inainte de octombrie, cu 2-3 saptamani, mi-se intampla acelasi lucru dar mergeam cu motorul pe ploaie sau treceam printr-o balta. Aveti vreo idee de la ce este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Din ce descrii eu tind sa cred ca iti vine prea multa benzina in camera de nivel constant, cand esti in afara nu sezizezi pentru ca motorul iti trage benzina si nu apuca sa se inece. Cum se comporta daca dupa un drum in afara incepi si circuli prin oras cei 10-15km?. Faptul ca iti invarte o data sau de doua ori este din cauza bateriei slabe.De cati amperi e bateria si din ce an? Ce ma deruteaza este ca nu sezizezi diferenta la impins in functie de treapta de viteza, tii cumva ambreiajul tras? Da motorul peste cap? Daca ar patina ambreiajul in asa hal ar trebui sa-l simti si in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zumix Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Din ce descrii eu tind sa cred ca iti vine prea multa benzina in camera de nivel constant, cand esti in afara nu sezizezi pentru ca motorul iti trage benzina si nu apuca sa se inece. Cum se comporta daca dupa un drum in afara incepi si circuli prin oras cei 10-15km?. Faptul ca iti invarte o data sau de doua ori este din cauza bateriei slabe.De cati amperi e bateria si din ce an? Ce ma deruteaza este ca nu sezizezi diferenta la impins in functie de treapta de viteza, tii cumva ambreiajul tras? Da motorul peste cap? Daca ar patina ambreiajul in asa hal ar trebui sa-l simti si in mers. Bateria este intradevar slaba. Dupa un drum lung, cum intu in oras si pana sa ajung acasa face aceasi problema. Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) La Virago am intalnit o problema la rulmentul unidirectional de pornire, se desfac suruburile si se desprinde de pe volanta. Urmarile sunt blocarea angrenajului de pornire, situatie similara cu imposibilitatea invartirii motorului de catre demaror. Pana sa se intample asta, demarorul scoate niste sunete la angrenare, dar daca nu le sesizezi, nu iti dai seama de pericol. Daca ai incarcarea buna, bateria buna, si motorul nu poate fi invartit de catre demaror...e clar! O alta belea poate sa fie lipsa incarcarii, statoarele cedeaza si nu mai reusesc sa incarce. Verifica si incarcarea! Editat Februarie 17, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald. Insemna ca iti patineaza ambreiajul si in mers dar nu sezizezi tu, sau poate o iei cu binisorul. Asta poate fi din cauza ca este prost reglat, uzat, ulei necorespunzator. In rest ar trebui curatate carburatoarele si reglate, motorul se ineaca la ralanti cand e cald ori ca nu inchide cuiul pontou perfect ori este amestecul de ralanti reglat necorespunzator plus ca ar trebui verificata sincronizarea carburatoarelor. Mai stiu eu pe unul care isi regla nivelul ralantiului din surubul de sincronizare. PS Eu nu am pornit-o niciodata impinsa insa am o panta lunga cand cobor spre Provita de Jos, am oprit de cateva ori motorul , in viteza a IV a nu am avut probleme, lasand ambreiajul, s-o pornesc. Apropo de asta vezi ca in manual nu se recomanda rulare pe distante mari fara motor pornit din cauza lipsei ungerii. Editat Februarie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumi84 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 De vanzare 2 sissy de virago 535 ambele au pretul de 250 ron buc.--0761565277--IMG_20151007_180222.jpgIMG_20151007_180338.jpgIMG_20151007_180404.jpgIMG_20151007_180148.jpg Ceau, mai e valavil anuntul? Ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 (editat) Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima. Da cu WD40 pe articulatiile de la carburator (axele clapetelor in capete) asa patisem si eu. Nu desfaci nimic. Editat Februarie 28, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Dragi colegi de Virago, de sambata sunt proaspatul posesor al unei Honda Varadero 1000 din 2006. Stati linistiti, ca nu renunt nici la prima iubire, al meu Calut 535 din 1996. De acum ma gasiti atat aici, cat si pe forumul de Varadero. Iata-le pe amandoua, cum stau ele cuminti si ma asteapta http://imageshack.com/a/img923/6618/0XKfv9.jpg http://imageshack.com/a/img921/1743/rBn7sr.jpg Editat Martie 1, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Hmmm, ai băut apa după Geo_ZGA, cred ca circula un virus printre virogisti. Sa le stăpânești sănătos și fără evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Apa? Cine bea apa? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) salutare am scris si pe grup pe facebuci in toamna despre problema mea. O povestesc si aici in ideea ca poate ma ajuta unul dintre colegi mai experimentati Problema este relativ simpla. Consumul sta undeva pe la 6,9 l/100km, anul trecut; cu un an inainte avem intre 4,7 si 5,5 daca aveam si pasager). cum rezolv problema, ce trebuie sa fac, de unde incep si unde sfarsesc? moto este virago 535 din 90 Editat Martie 2, 2016 de faher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.