Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu china, in nici un caz... gasesti variante aftermarket, produse de firme cunoscute (Ferodo, Brembo, TRW), la preturi mai mici.

Ia nr de telefon de pe motorush.ro si suna-l pe mexykanu, iti face o oferta pt mai multe marci si alegi una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.. aveți dreptate.. am să încerc o rectificare si dacă nu reușesc, voi cumpăra un disc nou.

As mai avea o mică problemă cu carburatorul.. un kit de reparație găsesc?De exemplu, cu robinetul pe rezervă, daca am carburant peste jumătate din rezervor, îmi curge din carburator.

Încă nu am reparat robinetul. Până mai acum câteva zile puteam să merg doar pe ,,pri" sau rezerva, pe on se oprește. ...iar pe rezervă, dă pe lângă. Pe ,,on" e ca si cum ar fi inchis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg ce e in robinetul ala... Pe PRI ar trebui sa curga non-stop benzina, indiferent ca e pornit sau oprit motorul.

Tie pe unde iti curge benzina? Sigur e din carburator?

Se gaseste si kit de reparatie pt robinet, si piese/garnituri pt carburator... dar depinde ce probleme ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe on - funcționează doar până se termină benzina din carburator

Pri - merge ok. Dar, după ce opresc motorul, curge benzină din carburator după aproximativ 10 minute (+ca pornește foarte greu după)

Res - la fel ca la poziția pri.

După fiecare oprire, trebuie să comut pe poziția on. Așa nu mai curge benzina. Dar când o pornesc, trebuie să comut pe res.

 

P.s. găsesc undeva o schemă cu furtunele de la rezervor-robinet-pompa de benzină-carburator?

Am impresia că sunt puse greșit + defecțiune la plutitor..

Mulțumesc mult pt ajutor!

Editat de cata207
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in manual apare si schema furtunelor.

E normal sa curga benzina daca il lasi pe PRI. Ideea e ca ar trebui sa functioneze pe ON sau pe RES. Robinetul ar trebui sa aiba un furtun de vacuum, daca tin bine minte, care sa opreasca benzina cand e motorul oprit, cand e pe ON sau RES. Ia vezi daca-l ai... per total ai asa: 2 furtune (ON si RES) care vin din rezervor, un furtun de vacuum si un furtun de iesire spre carburator, care e in partea de jos a robinetului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e bine!

Luand de jos in sus:

1 - duce la carburator, pe sub galeria de admisie. la tine duce la rezervor, sau asa il vad eu

2 - duce la rezervor. la tine e la carburator, deci inversat cu 1

3 - pare corect, duce la rezervor, nu imi dau seama daca 2 cu 3 sunt corecte, adica ON si RES

Parca mai e un vacuum, undeva pe spate-stanga, ala duce la un T la alte vacuumuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare corecta schema ta, cele 2 de la rezevor nu mai stiu cum sunt... dar ar trebui sa fie intuitive, dupa forma si lungime sa-ti dai seama care se duce sus si care jos (ON si RES)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc)

Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal.

Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari

SoGkYnB.jpg

 

9WJt2fq.jpg

 

ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ?

Editat de cataro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc)

Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal.

Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari

SoGkYnB.jpg

 

9WJt2fq.jpg

 

ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ?

Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.

Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el.

 

Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene.

 

Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. ....

Pff.. pare că si.a bătut joc de instalație fostul proprietar. Eu cred că nu este deloc ok să lasi firele așa.

Cât despre un releu bun, o să fie destul de scump.

Lasă.mi într.un mesaj privat sau comment, date din certificat si am sa ma uit de piese..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.

Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el.

Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene.

Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele.

Later edit: îți faci toate legăturile prin cositorire, manson termic pe deasupra și bandă doar ca sa ordonezi treaba pe acolo. Daca duci cablurile pe langa cadru (aia vei face de fapt) nu folosi brida(soricel,faseta) clasică de plastic, foloseste bride de silicon (gasesti si la dedeman) altfel iti rozi izolatia pe cabluri. Tot ce faci, faci cu cablu litat de minim 1 (merge si 1.5, conditia de baza e sa ai un pistol de lipit capabil sa incalzeasca la diametrul ala).

 

Cum identifici fire si cum verifici incarcarea, tensiunea de pe stator și ce culori au firele, gasesti pe aici, s a mai discutat.

 

In cazul in care miercuri, esti pe undeva pe ruta Alesd/Oradea sau ma rog, pe Bistrita/Timisoara, iti arat cum am rezolvat a a mea. Nu ocolesc prin Beius dar daca vii la DN, ne putem intalni.

Editat de clujraider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutări membrilor forumului care sunt și posesori de Virago. Cum comunitatea domniilor voastre poate avea informații mai bune legate de Virago-uri de vânzare, cu voia voastră pun și eu un link spre anunțul meu de căutare a unei astfel de bijuterii.

Mulțumesc anticipat pentru sprijin.

/index.php?/topic/745652-caut-virago-535-sau-echivalent-pretabil-oras/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........

Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........

Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul.

Chiar m am uitat pe Olx, un singur anunț (cred ca i al tau). Parerea mea e ca n ai sa găsești local, poate merge de la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

clujraider - mersi mult de sfaturi, sper sa apuc acum spre sfarsit de saptamana de el, daca nu sigur dupa pasti o sa-l pun pe roti, dupa cum am zis, banii nu sunt o problema, prefer un releu care sa duca si de 3 ori mai mult decat e nevoie si daca e sa dau peste 200-300 lei sau chiar mai mult pe el numai sa stiu ca nu mai am probleme cu electrica, oricum sper sa aiba timp si electricianul sa vina sa ne uitam intr-o zi la el sa-l fac ca la carte tot circuitul (in caz ca mai e vreun scurt pe undeva)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul

 

Salut.

 

Din ce stiu toate masinile sunt reglate sa arate cu 3-4-5km/h mai mult, din mai multe motive.

Asa ca daca acum iti arata in plus 5km/h fata de GPS eu consider ca e perfect.

 

Linkuri cu explicatii sunt multe pe google. Spre exemplu:

http://gpssystems.net/accurate-gpsbased-speedometer/

https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?p=1113234

Editat de Elmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...