cata207 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Da.. aveți dreptate.. am să încerc o rectificare si dacă nu reușesc, voi cumpăra un disc nou. As mai avea o mică problemă cu carburatorul.. un kit de reparație găsesc?De exemplu, cu robinetul pe rezervă, daca am carburant peste jumătate din rezervor, îmi curge din carburator. Încă nu am reparat robinetul. Până mai acum câteva zile puteam să merg doar pe ,,pri" sau rezerva, pe on se oprește. ...iar pe rezervă, dă pe lângă. Pe ,,on" e ca si cum ar fi inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Nu prea inteleg ce e in robinetul ala... Pe PRI ar trebui sa curga non-stop benzina, indiferent ca e pornit sau oprit motorul. Tie pe unde iti curge benzina? Sigur e din carburator? Se gaseste si kit de reparatie pt robinet, si piese/garnituri pt carburator... dar depinde ce probleme ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Pe on - funcționează doar până se termină benzina din carburator Pri - merge ok. Dar, după ce opresc motorul, curge benzină din carburator după aproximativ 10 minute (+ca pornește foarte greu după) Res - la fel ca la poziția pri. După fiecare oprire, trebuie să comut pe poziția on. Așa nu mai curge benzina. Dar când o pornesc, trebuie să comut pe res. P.s. găsesc undeva o schemă cu furtunele de la rezervor-robinet-pompa de benzină-carburator? Am impresia că sunt puse greșit + defecțiune la plutitor.. Mulțumesc mult pt ajutor! Editat Aprilie 8, 2017 de cata207 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Da, in manual apare si schema furtunelor. E normal sa curga benzina daca il lasi pe PRI. Ideea e ca ar trebui sa functioneze pe ON sau pe RES. Robinetul ar trebui sa aiba un furtun de vacuum, daca tin bine minte, care sa opreasca benzina cand e motorul oprit, cand e pe ON sau RES. Ia vezi daca-l ai... per total ai asa: 2 furtune (ON si RES) care vin din rezervor, un furtun de vacuum si un furtun de iesire spre carburator, care e in partea de jos a robinetului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Asta este robinetul. Am să ma documentez in legătură cu conectarea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Nu e bine! Luand de jos in sus: 1 - duce la carburator, pe sub galeria de admisie. la tine duce la rezervor, sau asa il vad eu 2 - duce la rezervor. la tine e la carburator, deci inversat cu 1 3 - pare corect, duce la rezervor, nu imi dau seama daca 2 cu 3 sunt corecte, adica ON si RES Parca mai e un vacuum, undeva pe spate-stanga, ala duce la un T la alte vacuumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Această schemă este corectă? Maine am să încerc să inversez furtunele așa cum mi.ai explicat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Da, pare corecta schema ta, cele 2 de la rezevor nu mai stiu cum sunt... dar ar trebui sa fie intuitive, dupa forma si lungime sa-ti dai seama care se duce sus si care jos (ON si RES) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 (editat) Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc) Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal. Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ? Editat Aprilie 9, 2017 de cataro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tziganu' Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Stie cineva un TCI (CDI) de vanzare pentru virago 750 dupa 1991? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. Dupa 3 zile cand sa pornesc, bateria moarta (baterie cumparata anul acesta). Am pus-o la incarcat, merse ok insa cand am oprit, am simtit un miros putin de ars, era releul fierbinte de puteam gati pe el. Eu am motorul (Virago 535) doar de 3 saptamani, insa releul actual nu seamana defel cu cel original, am impresia ca a improvizat ca deh, e la sfert de pret unul pt scuter (cel putin asa aveam si eu pe un scuter de 49 cmc) Acum am deconectat releul si motorul si-a revenit la normal. Intrebarea mea: se va mai potrivi acum originalul (https://www.okazii.ro/releu-incarcare-yamaha-virago-535-a184285743) sau a facut exproprietarul modificari la electric care trebuie rectificate? deoarece eu in poza am deconectat 3, iar in poza de la original sunt doar doua conectari ps. sau ce m-ati sfatuii sa fac? Sa caut un releu asemanator cu cel din poza si sa sper sa nu mai apara problema ? Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza.Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el. Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene. Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele. Editat Aprilie 10, 2017 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Buna, daca ma ajutati va rog cu un sfat. Acu 3 zile m-a prins ploaia pe drum (nu cred ca are relevanta ploaia insa s-a intamplat la acel moment) si am simtit ca merge putin in suturi motorul. .... Pff.. pare că si.a bătut joc de instalație fostul proprietar. Eu cred că nu este deloc ok să lasi firele așa. Cât despre un releu bun, o să fie destul de scump. Lasă.mi într.un mesaj privat sau comment, date din certificat si am sa ma uit de piese.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Iei un releu de K1 sau K7 (olx, 168 sau 178 de lei, e un tip prin Brasov care vinde). Muti releul sub capacul din stânga față, sub rezervor. Dupa ce l ai montat, tai finuț cu un dremel o fanta verticala subtire in suportul capacului ca sa ai ventilație frontală. In spatele suportului ai niste gauri mari, pe acolo evacueaza. Daca pui releu original, ai nevoie de placa decorativa de pe deasupra si n plus, racirea e de groază la el. Nu pune releu de ATV, il prajesti. Alea merg la monocilindru si tu ai turatie prea mare, deci AC mai mare. Cele de K1, GSXR sau alt motor sportiv, scot din platou cam 90-100 de volti, sunt mai zdravene. Mai ai alternativa Mosfet, vindea moto-scrhrott recent cu 270 de lei, trebuie adaptate mufele. Later edit: îți faci toate legăturile prin cositorire, manson termic pe deasupra și bandă doar ca sa ordonezi treaba pe acolo. Daca duci cablurile pe langa cadru (aia vei face de fapt) nu folosi brida(soricel,faseta) clasică de plastic, foloseste bride de silicon (gasesti si la dedeman) altfel iti rozi izolatia pe cabluri. Tot ce faci, faci cu cablu litat de minim 1 (merge si 1.5, conditia de baza e sa ai un pistol de lipit capabil sa incalzeasca la diametrul ala). Cum identifici fire si cum verifici incarcarea, tensiunea de pe stator și ce culori au firele, gasesti pe aici, s a mai discutat. In cazul in care miercuri, esti pe undeva pe ruta Alesd/Oradea sau ma rog, pe Bistrita/Timisoara, iti arat cum am rezolvat a a mea. Nu ocolesc prin Beius dar daca vii la DN, ne putem intalni. Editat Aprilie 10, 2017 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutări membrilor forumului care sunt și posesori de Virago. Cum comunitatea domniilor voastre poate avea informații mai bune legate de Virago-uri de vânzare, cu voia voastră pun și eu un link spre anunțul meu de căutare a unei astfel de bijuterii. Mulțumesc anticipat pentru sprijin. /index.php?/topic/745652-caut-virago-535-sau-echivalent-pretabil-oras/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tziganu' Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........ Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 M-am bagat in mijlocul unei discutii si poate nu s-a vazut postarea mea scurta de aia mai insist cu scuzele de rigoare daca deranjes, sa nu dau banii pe transport de prin germanica si de preferat sa fac vanzare oamenilor de aici. Caut un CDI pentru viroaga de 750 mai noua de 1990 daca stie cineva........ Vand CDI de Virago 750 model mai vechi de 1990. Multumesc si asfalt uscat ca a inceput sezonul. Chiar m am uitat pe Olx, un singur anunț (cred ca i al tau). Parerea mea e ca n ai sa găsești local, poate merge de la altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 clujraider - mersi mult de sfaturi, sper sa apuc acum spre sfarsit de saptamana de el, daca nu sigur dupa pasti o sa-l pun pe roti, dupa cum am zis, banii nu sunt o problema, prefer un releu care sa duca si de 3 ori mai mult decat e nevoie si daca e sa dau peste 200-300 lei sau chiar mai mult pe el numai sa stiu ca nu mai am probleme cu electrica, oricum sper sa aiba timp si electricianul sa vina sa ne uitam intr-o zi la el sa-l fac ca la carte tot circuitul (in caz ca mai e vreun scurt pe undeva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 (editat) si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul Salut. Din ce stiu toate masinile sunt reglate sa arate cu 3-4-5km/h mai mult, din mai multe motive. Asa ca daca acum iti arata in plus 5km/h fata de GPS eu consider ca e perfect. Linkuri cu explicatii sunt multe pe google. Spre exemplu: http://gpssystems.net/accurate-gpsbased-speedometer/ https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?p=1113234 Editat Aprilie 24, 2017 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salutare, colegilor! Hristos a Inviat! As avea si eu o intrebare la voi, cei mai experimentati: am schimbat cablul de kilometraj la virago xv250. Spre surprinderea mea, am observat ca nu imi indica viteza ca inainte si am pus pe moto un gps ce arata si viteza de deplasare. Kilometrajul imi indica la vitezometru cu 10km/h mai putin. Am mai umblat pe la cablu, l-am impins mai bine la capete, mai exact, si acum imi indica cam cu 5 km mai mult decat gps-ul. Gresesc ceva la montaj? Exista un reglaj? Multumesc, cu stima. Ceva nu i clar. La 535 arata 1/1 gps vs vitezometru, nu m as fi asteptat dar asa e. Ar trebui si la 250 sa fie la fel. N ai gume de alta dimensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Problema vine din alta parte, din uzura, pe axul de-ti intra cablul in el ai o oala din aluminiu, inauntrul ei ai un magnet solidar cu axul indicatorului de viteza, bineinteles tot pe axul indicatorului un arc elicoidal. Cand oala se invarte se induc curenti foucault in ea datorita magnetului permanent si ca rezultat oala tinde sa roteasca magnetul, cu cat turatia e mai mare cu atat forta de tragere e mai mare astfel iti indica viteza, dar gata cu teoria, in functie de cat e de bagat discul ala magnetic in oala ai si indicatia, probabil axul cu oala si-a facut joc longitudinal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83. Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83. Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte.... y1 (15).jpgy1 (16).jpg20170502_180411.jpg 20170502_180449.jpg20170502_180604.jpg20170502_180528.jpg Arată bine rău!! Off: suspensia spate de xv 535, se potrivește pe xv250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Ca mi-am adus aminte... se vand amortizoare spate, cele din poza. Cu bucsele potrivite, se potrivesc pe mai multe motociclete. Sunt putin mai scurte decat cele originale de 250 si mai rigide, asta e si motivul pt care nu vreau sa le mai tin, o sa revin la cele stock. Folosite cam o luna, nu cred ca au mai mult de 5-600km, sunt ca noi. Pret 200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Salutare, prieteni. Am dat de belea. Dimineata, cand am iesit de la munca, am gasit moto trantita pe partea stanga. O pusesem mai la umbra, sub un cires, pamantul in zona cricului mai moale, adta e, taxa pe prostie. Avarii majore nu a suferit, doar ca ghidonul este putin stramb. O fi cumva din suruburi? Se mai poate regla? Sau doar solutia finala, prin forta fizica, cu o teava, ceva? Orice sfat e bine primit, la cat sunt de suparat pe mine, cred ca ma si bat. Multumesc. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.