vlad58 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Ce ar mai trebui sa verific? Daca mai ai segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Bine v-am gasit. Sunt si eu proaspat posesoarea unei viroage de 535 din '97. Ce ulei imi recomandati sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Bine v-am gasit. ..... Bine ai venit si sa o stapanesti fara nici un eveniment. Cu privire la ulei... fiecare o sa recomande ce foloseste el. Printre uleiurile bune sunt motul si bel-ray. Eu am folosit cu succes si yacco, dar in prezent folosesc bel-ray v-twin 20w50 (eu am xv250). Nu agata cutia la temperaturi inalte, adica vara la 40 grade cand franezi la semafor si treci din treapta 5 pana la neutru sa schimbe normal, fara sa te chinui sa o pui pe neutru. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Mie mi s-a parut bun si Repsol 15W-50 semisintetic, insa as merge pe full sintetic de acum incolo. Pana la asta am bagat Texaco 10W40 si nu am avut probleme. Am pus la un moment dat un Castrol 10W 40 si agata cutia, asa ca l-am scos dupa vreo 30 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Ai dreptate Dionysos, am uitat de Repsol, tot un ulei bun. Ideea este sa te orientezi in functie de ce recomanda producatorul si de conditiile meteo de la noi, deci te duci undeva 15W50 sau 20W50, pentru ca 1 noi nu circulam iarna si 2 temperaturile vara de la noi din Bucuresti sunt... iar daca vascozitatea la temperatura ridicata este mica agata, mai ramane sa alegi doar firma in functie de buget si obligatoriu filtrul schimbat de fiecare data. Aaa si sa nu iei de turatie, de preferat pentru motoare in v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 W e vascozitatea la rece (winter) - cu cat e mai mica vascozitatea, cu atat e uleiul mai subtire la pornire, ungerea facandu-se mai repede cat timp motorul e rece. 10W e mai subtire decat 15W la rece, la pornire. Eu am avut si 10W si 15W, mi se parea ca 10W - 40 ar acoperi toata gama pentru clima noastra, dar am zis sa incerc cu un ulei mai gros (15W-50) sa vad cum se comporta si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Vad ca ei in carte scriu de 20w40. Dar intr-adevar, la cat a fost de cald vara asta, cred ca ar fi mai bine 20w50. Ca si brand, sa inteleg ca nu e mare diferenta de calitate intre motul, repsol si bel-ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 15w50 mi se pare compromisul perfect pt Bucuresti. Am incercat si 10w40 si nu mi-a placut deloc, nici macar la 15-20 grade. Cutia era f zgomotoasa si agata. Ca marca, merg pe BelRay. Dar nu am vazut diferenta intre asta si Repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salutare tuturor, am făcut rost de viroaga dorită dar acum am nevoie de un releu de încărcare deoarece cel aftermarket de pe ea nu mai este bun. Mă interesează doar releul original. Aștept oferte. O zi frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salutare tuturor, am făcut rost de viroaga dorită dar acum am nevoie de un releu de încărcare deoarece cel aftermarket de pe ea nu mai este bun. Mă interesează doar releul original. Aștept oferte. O zi frumoasă. Hepatitule, vezi ca avea userul adyfikus vreo doua la vanzare. Oricum, sa verifici si alternatorul, ca si ala crapa. La mine era crapat si ala si a trebuit sa-l rebobinez, dar de atunci nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Mulțumesc pentru informații. O să verific și alternatorul. Sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Am si eu o problema. Poate ma puteti sfatui. Acum o saptamana nu vrut sa mai porneasca din cauza bateriei. Palpaia farul cand incercam sa o pornesc. Am reusit sa o pornesc impinsa. Toata saptamana voltmetrul indica 8 si ceva cand o porneam, dupa care 9-11 uneori 12 si fluctua aproape constant. Acum 3-4 zile, am pornit-o, si cand am aprins farul ca sa plec de pe loc, a murit motorul. Am pornit-o iar, si am mers vreo 5 minute fara far, apoi l-am aprins in mers. Azi iar nu a vrut sa mai porneasca deloc. Bateria cica e noua si schimbata in primavara. Se putea descarca asa repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Pai la 8-9-12v ce pretentii sa ai? Ai probleme cu incarcarea... ori releul regulator, ori statorul. Bateria nu e vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 poate fi vreun consumator? prima oara nu a pornit dupa ce a stat 4 zile. Si am lasat-o cu farul pe pozitia on. Nu stiu daca are vreo importanta, dar am auzit ca e bine sa o lasi cu farul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Porneste motocicleta si vezi ce voltaj indica la ralanti si in ture mai mari. Din ce spui tu, nu ai incarcare deloc... mai sunt de verificat si mufele si conexiunile de pe traseul de incarcare, sa nu fie oxidate sau slabe, cu contacte imperfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Hello, daca intereseaza pe cineva,am un stator de 535 nou,in cutie nedeschisa. Il luasem preventiv...intre timp am vandut Virago-ul,asa ca....fac un pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 o sa ma duc luni in service cu ea, si daca este nevoie de stator,ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidnrv Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 salut! stiti daca e ok sa schimb acum uleiul la 535u meu si sa merg cu acelasi ulei si sezonul viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 salut! stiti daca e ok sa schimb acum uleiul la 535u meu si sa merg cu acelasi ulei si sezonul viitor? La cat costa un schimb nu este recomandat. Daca motorul pe timpul iernii sta la caldura.... sa zicem ca este ok, daca o mai pornesti ocazional. Eu unul nu recomand, totusi sta peste 3 luni. Eu schimb uleiul si apoi fac prima pornire dupa iernat. Am aproape 75.000 si merge impecabil, fara nici o interventie la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Nu are nimic uleiul ala, daca sta peste iarna... mai ales daca tii mobra ferita de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 (editat) Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine. Editat Septembrie 5, 2017 de Hepatitu Maiorescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine. Daca vinzi piese care nu iti mai trebuie de pe ea, sa dai un semn pe aici. Mai cumpara lumea cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 ...o sa solo potrivită pentru Virago 535... Dimensiunea o stabilești tu. Vezi ce se potrivește la tine în funcție de cum o prinzi. Nu este ceva standard. Citește si sectiunea Custom, unde găsești mai multe informații (exemplu: PIELE PIELE .... sau Bobber etc.). Contactează pe cei care confecționează și o sa vezi că ieși mai ieftin decât de pe ebay. (asta dacă vrei calitate). In concluzie măsoară la tine și vezi ce se încadrează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.20170910_193805.jpg Are un bec amarat (sau doua, memoria....) care se schimba lejer. Intai desurbuezi cablul de kilometraj, apoi are un surub sau doua pe dedesubt, pe undeva. Se scoate capacul cromat si becul sta intr-o teaca de cauciuc pe care o tragi afara pur si simplu. Nu e ceva complicat. Nu mai tin minte exact ca l-am desfacut si eu acum vreo 4-5 ani, dar ma pot uita maine si iti zic. Numai sa nu uit... Vezi pe aici, ca idee » Post actualizat in 13 Sep 2017 18:01 Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Am sa scriu si pe topicul de Dragstar, dar ma gandeam sa incerc si aici, ca sunt la fel, sau cel putin asa par. Multumesc. Editat Septembrie 10, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.