dany_nos Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Ok. greșeală mea Sigur are legătura cu vacuumul. Atașez o poza cu circuitul vacummului poate te ajuta. Si lăsam specialiștii sa se pronunțe. 45"]Salutare Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii . Si la mine s-a schimbat rezervorul cu unul de Dragstar cu un singur robinet fara vacuum. Ambele carburi se alimenteza prin cadere iar furtunele de vacuum astupate. Le.a reglat meseriasul si asta e. Acum nu stiu daca le mai poti regla dupa carte, depinde daca ai acelasi filtru de aer, galeriile, tobele M.I.B. Multam fain de raspuns , trebuie sa-o rezolv cumva . BLAK SPIDER ( da-mi PM cu nr-ul tau , l-am ratacit .....) Nu a prea mai ramas mare lucru din ce a fost , in afara de motor si instalatia electrica cu mici modificari ( unele fire au fost lungite sau scurtate ) cam totul a fost schimbat / modificat . Am folosit-o o perioada scurta cu alt rezervor pe care am montat robinetul original si mergea foarte bine . Dupa ce am schimbat rezervorul si am montat conducte separate ptr fiecare carburator in parte au inceput sa apara problemele ...... Astazi o desfac , montez robinetul original si vad cum se comporta .... Daca nu-i dau nici asa de cap o duc la service , de altfel asta am si incercat in prima faza dar din ce am observat nu prea se complica mecanici nostri cu struto-camile d'astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 (editat) Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Cred ca e corecta observatia. Nici eu n.am pompa sau robineti cu vacuum dar s.a marit diametrul furtunelor de alimentare de la 6 la 8 mm Editat Iulie 20, 2017 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salut, Are cineva la vanzare un bord si ceasurile de Virago 1100? Cred ca se potrivesc si cele de la 750. Motocicleta e din 1991. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolf dark Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salut, un un syssy bar si suport pentru coburi ma intereseaza pt un XV250 din '90. Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salut, un un syssy bar si suport pentru coburi ma intereseaza pt un XV250 din '90. Ma poate ajuta cineva cu o informatie? am eu sissy bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolf dark Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Super. Ma intereseaza !! Cum luam legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Super. Ma intereseaza !! Cum luam legatura? fb: Adyfikus Cluj Dezmebrari Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Salutare, caut sa cumpar o Yamaha Virago xv 535 functionala, inmatriculata, pentru un proiect bobber. Ca si buget as vrea sa ma incadrez in 1000 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Salutare, colegilor! O rugaminte adresata cunoscatorilor: an un virago xv 250 si jiglorul de la carburator, care regleaza aerul, a fost strans ffff tare de precedentul proprietar si acum are capul surub rupt. Voi incerca sa il scot cu un burghiu extractor, distrugandu-l, evident. Puteti sa imi spuneti, va rog, daca acest jiglor este unul special, strict pt virago xv 250, sau merge si alt model? Se poate cumpara separat, sau tb comandat tot kitul pt carburator? Daca ar avea cineva unul in plus, fiind dispus sa mi-l vanda, as aprecia generozitatea pana la lacrimi. Multumesc mult, asfalt uscat! » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:00 Despre acest jiglor este vorba. » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:07 Acesta ar fi jiglorul cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 jiglorul..... Cred ca este acesta cod yamaha 12R-14105-00-00 Aici ai schema carburator verifica daca este asa (nu stiu denumirea in engleza), apoi da o cautare pe ebay si vei vedea ca se potriveste la aprope toate modelele de yamaha. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Helppppp!!!! Pe schema aceasta minunata a carburatorului, cu ce numar este marcat jiglorul pe care trebuie sa il schimb? Sa fie 20? Baiatul la care am comandat e in dilema. Multumesc pt ajutor! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Cel din poza nu e jiglor de aer... reglajul de aer e in spatele dopului de cauciuc de langa el, chiar in spatele pompei de benzina. Ce e rupt si din alama in poza, pare mai curand un dop. O sa ma uit maine, de curiozitate, la mine. Ca poate vorbesc prostii si nu e dop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ms. Geo. Deci, cam ce as vrea sa fac eu? Sa scot cu un burghiu extracție jiglorul acela din poză, ce are capul rup. Evident se va distruge. Si trebuie înlocuit, motiv pentru care trebuie sa-l identific pe schemă carburatorului, sa stiu exact ce trebuie sa comand. Orice ajutor e binevenit. Multumesc. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Lasa-l acolo momentan. Daca e dop, nu e nevoie sa-l scoti. Eu nu tin minte sa fie reglaj pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Va salut! Acum aprox. doua luni am cerut ajutor pe forum pentru o problema la Virago-ul meu 535 dar am vorbit prostii.. Cilindrul din spate nu porneste. M-am apucat, din nou, de lucru am masurat compresia cu un manometru bun de data asta, cilindrul fata are putin peste 11 bari iar cel din spate 4 bari... Am bagat putin ulei in capul pistonului si a crescut pana la 5 bari. Am verificat distributia care pare ca e la semne, am verificat jocul tachetilor si este in parametrii 0.10 admisia, 0,15 evacuarea (asa zice cartea). Motorul porneste intr-un cilindru(fata), cilindrul spate da rateuri si cam atat... Cand cilindrul spate e la punctul mort superior nicio supapa nu e atacata. Ce ar mai trebui sa verific? Va rog sa-mi dati un sfat! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Ce ar mai trebui sa verific? Daca mai ai segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Bine v-am gasit. Sunt si eu proaspat posesoarea unei viroage de 535 din '97. Ce ulei imi recomandati sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Bine v-am gasit. ..... Bine ai venit si sa o stapanesti fara nici un eveniment. Cu privire la ulei... fiecare o sa recomande ce foloseste el. Printre uleiurile bune sunt motul si bel-ray. Eu am folosit cu succes si yacco, dar in prezent folosesc bel-ray v-twin 20w50 (eu am xv250). Nu agata cutia la temperaturi inalte, adica vara la 40 grade cand franezi la semafor si treci din treapta 5 pana la neutru sa schimbe normal, fara sa te chinui sa o pui pe neutru. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Mie mi s-a parut bun si Repsol 15W-50 semisintetic, insa as merge pe full sintetic de acum incolo. Pana la asta am bagat Texaco 10W40 si nu am avut probleme. Am pus la un moment dat un Castrol 10W 40 si agata cutia, asa ca l-am scos dupa vreo 30 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Ai dreptate Dionysos, am uitat de Repsol, tot un ulei bun. Ideea este sa te orientezi in functie de ce recomanda producatorul si de conditiile meteo de la noi, deci te duci undeva 15W50 sau 20W50, pentru ca 1 noi nu circulam iarna si 2 temperaturile vara de la noi din Bucuresti sunt... iar daca vascozitatea la temperatura ridicata este mica agata, mai ramane sa alegi doar firma in functie de buget si obligatoriu filtrul schimbat de fiecare data. Aaa si sa nu iei de turatie, de preferat pentru motoare in v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 W e vascozitatea la rece (winter) - cu cat e mai mica vascozitatea, cu atat e uleiul mai subtire la pornire, ungerea facandu-se mai repede cat timp motorul e rece. 10W e mai subtire decat 15W la rece, la pornire. Eu am avut si 10W si 15W, mi se parea ca 10W - 40 ar acoperi toata gama pentru clima noastra, dar am zis sa incerc cu un ulei mai gros (15W-50) sa vad cum se comporta si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Vad ca ei in carte scriu de 20w40. Dar intr-adevar, la cat a fost de cald vara asta, cred ca ar fi mai bine 20w50. Ca si brand, sa inteleg ca nu e mare diferenta de calitate intre motul, repsol si bel-ray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 15w50 mi se pare compromisul perfect pt Bucuresti. Am incercat si 10w40 si nu mi-a placut deloc, nici macar la 15-20 grade. Cutia era f zgomotoasa si agata. Ca marca, merg pe BelRay. Dar nu am vazut diferenta intre asta si Repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salutare tuturor, am făcut rost de viroaga dorită dar acum am nevoie de un releu de încărcare deoarece cel aftermarket de pe ea nu mai este bun. Mă interesează doar releul original. Aștept oferte. O zi frumoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salutare tuturor, am făcut rost de viroaga dorită dar acum am nevoie de un releu de încărcare deoarece cel aftermarket de pe ea nu mai este bun. Mă interesează doar releul original. Aștept oferte. O zi frumoasă. Hepatitule, vezi ca avea userul adyfikus vreo doua la vanzare. Oricum, sa verifici si alternatorul, ca si ala crapa. La mine era crapat si ala si a trebuit sa-l rebobinez, dar de atunci nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.