Jump to content

Recommended Posts

Mi se pare cam gros la rece, 20w. Asta e si motivul pt care am refuzat uleiul asta, altfel LM fac uleiuri bune. Eu folosesc 15w50, mi se pare potrivit.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, Geo_ZGA a spus:

Mi se pare cam gros la rece, 20w. Asta e si motivul pt care am refuzat uleiul asta, altfel LM fac uleiuri bune. Eu folosesc 15w50, mi se pare potrivit.

Eu nu merg sub 5`'C de aceea m-am gândit să folosesc 20-ul .Pâna acum am folosit Motul dar aş vrea să încerc altceva şi oscilez între Bel-ray şi LM (cel din urmă fiindu-mi mai "simpatic").Ca părere generală a avut efecte neplăcute(ţăcănit tacheţi amplificat,patinat ambreiaj,etc) sau a fost totul ok?

Link to post
Share on other sites

15w50? E ok pt mine, la 250. Eu merg cam din martie pana prin noiembrie-decembrie, in functie de vreme, deci prind si spre 0 grade, si peste 40.

Cu 10w40 nu schimba bine vitezele si era cam zgomotos motorul. A fost o proba scurta de 2-3 zile, l-am dat afara si am pus la loc 15w50.

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Geo_ZGA a spus:

15w50? E ok pt mine, la 250. Eu merg cam din martie pana prin noiembrie-decembrie, in functie de vreme, deci prind si spre 0 grade, si peste 40.

Cu 10w40 nu schimba bine vitezele si era cam zgomotos motorul. A fost o proba scurta de 2-3 zile, l-am dat afara si am pus la loc 15w50.

10W40 nu folosesc nici eu.Mersi pentru informatii.

Link to post
Share on other sites

Va salut colegi, sunt nou în grup si totodata am achiziționat recent o viroaga 535 din 96' , as vrea sa-i schimb uleiul si nu stiu ce sa bag , de repsol rider 20w50 ce părere aveți?, s-au ce-mi recomandați  moto are in jur de  48k km. Respect si drumuri bune

Link to post
Share on other sites

Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai  mult pe                " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat!

Acum 57 minute, farfuridi a spus:

Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai  mult pe                " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat!

L.E: Repsol nu am folosit. Am folosit Doar Motul  şi cu mult timp în urmă Castrol.

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, farfuridi a spus:

Salut, felicitări pentru achiziţie.eu folosesc 20W50. Din ce ştiu eu 20-ul e recomandat peste 5°C,sub această temp.devine cam gros,de aceea ,dacă mergi mai  mult pe                " răcoare" atunci bagi ceva mai subţire.(10W30,10W40) dar atenţie la temp. mai mari.O varianta intermediară ar fi 15W50.Asfalt uscat!

 

Multumesc pt sfat , cred ca am sa folosesc 15w50, si ce fel de filtru imi trebuie?, ms.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Da. 125 si 250 sunt 90% la fel, difera cilindrul, pistonul, jigloare prin carburator si probabil alte cateva maruntisuri. In rest, sunt la fel.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare prieteni viragisti!

vreau sa-mi pun comenzi avansate pe 535-ul meu.

cine a mai facut modifcarea asta?

ce imi recomandati?

ati gasit comanzile pe undeva la pret decent? unde le-ati montat? sau ati facut comenzi costom, merita?

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut domnilor, nu vreu sa fiu in afara topicului. Caut un rezervor de Virago 250cc pentru o modificare bobber. Preferabil in Timisoara.  Ma poate ajuta cineva? 

 

Cu respect,

Ovidiu

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Teoretic, se poate pune un bec care sa-ti indice cand ajungi la rezerva (cantitatea o stabilesti tu). Practic, e cam complicat, pt ca accesul in interiorul rezervorului e aproape imposibil... cea mai simpla varianta e "la ochi" si la nr de km.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Buna ziua tuturor,

Doresc sa achizitionez o noua motocicleta si ma gandesc ca aceasta sa fie o Virago. 535, 750 sau 1100, vedem ce gasesc. 

Am gasit ceva care place ochiului, dar mi s-a spus ca: "Defecte: dupa ce a stat perioada asta de timp, mai picura putin ulei de la senzorul de ulei si ramane un pic blocata acceleratia - arcul de la carburator, probabil trebuie curatat deoarece impins usor la locul lui isi revine." 

Stiu ca suna foarte aiuristic intrebarea dar care ar fi cea mai rea/grava situatie cu motocicleta in cnditiile astea? Cunostinte mecanice n-am prea multe inca, nu stiu la ce sa ma astept. Nu as vrea sa o iau si sa treaca sezonul pana o pun pe piciaore si asa e tarziu deja.  Vreau sa invat cu si alaturi de ea ce si cum functioneaza, din mers. Cand o voi curata, intretine, ajusta ici colo sa o cunosc cat mai bine, indiferent care ar fi si atunci deja voi avea o idee doua.

Am primit un filmultet cu ea, sunetul pare normal, regulat, uniform, nu aud nimic deosebit, ne la locul lui.

Ah, era sa uit este la aprox 200km distanta si nu i-as parcurge aiurea.

 

Sper sa aveti 1-2 sfaturi pentru mine, sunt bine venite.

Merci!

 

Alex

Link to post
Share on other sites

Depinde ce inseamna "perioada asta de timp" si in ce conditii a fost tinuta. In aer liber, dupa mai mult timp, se gripeaza rulmentii, imbatranesc anvelopele, ruginesc suruburile etc

Link to post
Share on other sites

Salut,cel mai bine ar fi să mergi împreună cu cineva care are cunoştinţe de mecanică cel puţin minime .Singur este destul de riscant.Viroagele sunt motoare bune dar fiind destul de "batrâne" dacă au fost neglijate  vei avea de făcut investiţii serioase .Uită-te cu atenţie la motocicletă dacă e în stare originală ,eventuale urme de căzătură, dacă sunt modificări sunt bine făcute sau sunt doar cârpeli, etc.

Edited by farfuridi
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare colegi.Sunt un motociclist vechi si totodata nou inclusiv in comunitatea voastra.Detin permis de conducere moto si auto de 30 de ani dar in urma unui accident moto timp de 14 ani am renuntat la sportul acesta.Cum microbul mia ramas in sange acum dupa atata timp am devenit din nou motociclist.Printr o anumita conjunctura cineva ma cadorisit si am ajuns propietarul unei yamaha virago 125 pe care cu pasiune am reconditionato si servisato complet.Din ce am citit pe diferite forumuri am inteles ca ar fi identica cu cea de 250 fiind diferenta intre ele doar cilindreea.Va adresez intrebarea daca se poate pe motorul de virago de 125 sa pun set motor de 250 sau un alt set ceva mai mare pentru a castiga cativa caluti .mentionez ca nu fac trasee lungi cu motocicleta ma dau mai mult prin oras si maxim 100 de km in jurul orasului si as avea nevoie de un plus de putere nu foarte mare dar nici nu vreau sa ma cert cu camioanele pe drum.nu vreau deocamdata sa renunt la ea de aceea caut solutii .Va multumesc pentru raspunsurile voastre si asfalt uscat tuturor.

Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu, nu doar cilindrii si pistoanele difera, ci si cursa lor, deci biele. Cel mai simplu ar fi sa pui un motor de 250, se potriveste la fix, identic ca dimensiuni exterioare cu cel de 125. Probabil si CDI-ul e usor diferit pe partea de aprindere, dar asta nu stiu sigur, e doar o banuiala.

Link to post
Share on other sites

Cursa o dă arborele cotit, nu biela! Biela poate să fie identică la motoare cu cursă diferită. În fine, nu cunosc motorul ca să mă pot pronunța, dar mă cam îndoiesc că s-ar putea dubla capacitatea unui motor.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Vand urgent Yamaha Virago 535 (20kw in acte) in stare buna ,cauciucuri noi 2019,placute de frana noi,furca revisata,ulei si filtre schimbate,carburatoare sincronizate, bujii iridium,acumulator 2018, ghidon original si custom, itp 28.08.2020+ un set de semnalizatoare,roata spatecu tambur de frana,rezervor de benzina mic,de rezerva totul original, adusa din germania si inmatriculata in 28.08.2018 1950 euro negociabil

https://www.olx.ro/oferta/vand-yamaha-virago-535-choper-urgent-IDcCdbx.html

tel:0744956037

20190717_200410.jpg

20190717_200420.jpg

20190717_200357.jpg

20190717_200435.jpg

20190717_200445.jpg

20170104_161723.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

salutare colegi

am nevoie de un pic de ajutor. are cineva o pompa frama fata desfacuta? as avea nevoie de niste masuratori. anume ... cote garnituri.

pt ij planeta 5 vreau sa adaptez.a inteles ca rusii au copiat si pompa asta . cine ma ajuta ,are o bere :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut, dacă ceea ce voi scrie s-a mai discutat rog un moderator să şteargă postul,  dacă nu atunci poate e de ajutor cuiva.Am un Virago 1100 care de când l-am luat avea probleme cu pornirea "la cald".Cu motorul rece pornea întotdeauna dar la cald câteodată făcea doar un clic scurt şi nu învârtea deloc.Ca să-l pornesc trebuia să-l bag în  viteză , să-l împing, şi să debraiez un pic cât să îşi  schimbe vibrochenul poziţia  după care pornea normal la buton.M-am gândit  să încerc să rezolv situaţia şi după consultări cu văru gugăl am găsit o variantă: de vină ar fi o piesă  care ar avea canalul prea îngust (13mm în loc de 15 mm) din care cauză uneori nu face cursa până la capăt.Variantele de rezolvare ar fi strunjirea piesei,cumpărarea uneia noi conforme sau adăugarea unei şaibe .Din comoditate am optat pentru ultima variantă,în pozele ataşate se vede  piesa în cauză  căreia i-am pus o şaibă de 1,8 mm .Se pare că am rezolvat-o deoarece  de atunci (o săptămână)nu am mai avut probleme la start.Asfalt uscat!

2019-11-23 09.37.13.jpg

2019-11-25 09.48.30.jpg

2019-11-22 12.57.31.jpg

2019-11-25 09.48.22.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...