IceLord Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 SALUTARE MERSI LA TOTI PT SFATURI....SE PARE CA O SA INVAT DIN GRESELILE VOASTRE SI NU O SA IMI GOLESC TOBELE....E PREA RISCANT TOTUSI VREAU SA DESFAC SURUBUL ....SUNT CURIOS CUM SUNA FARA EL......PROBLEMA E CA NU IL GASESC SUB TOBE GASESC DOAR UN FEL DE SURUB CARE MI SE PARE CA E UN NIT SI AM MAI GASIT UNU PE TOBA UNDEVA MAI IN FATA. CARE DINTRE ELE OR FI? PUN SI POZE:) Golestele cu grija si iti zic ca ai sa fii multumit rau de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salut, am si eu o mica problema. Mi-am shcimbat cauciucul pe fata si cand mi-am dat roata jos mi-au picat placutele de frana, le-am pus la loc si acum mi s epare ca frana nu mai prinde atat de bine, asta dupa ce am inlocuit uleiul scurs cu DOT 4. Ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Apropo vreau sa laud VIRAGO......am mers in tura de 2500 de km si nu a avut nici cea mai mica problema! Atata doar ca am schimbat filtrul de ulei si uleiul pe la Constanta si asta asa ca sa am grija de ea! Chiar vreau sa ii multumesc lui Mihai de la Reprezentanta Yamaha din CT!Un om de nota 11! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Salut, am si eu o dilema, am un xv 535 din 97, 21.000 km si mi se pare ca telescoapele din spate au oarece probleme, adica se cam bataie pe drum si cam fasaie. Eu nu am mai mers cu alta sa imi dau seama daca asa e normal, dar un prieten mi-a zis ca sunt cam gata. Intrebare: telescoapele spate sunt pe ulei? se pot schimba ceva semeringuri sau ce e de facut? le-am reglat mai tari, dar tot asa fac. si inca ceva, daca dau drumul la acceleratie, se simte foarte tare frana de motor dar nu stiu ce naiba fluiera, destul de suparator, altii au zis ca se aude cardanul sau filtrul de aer, dar totusi mi se pare ca suna cam tare. in rest sa auzim de bine, Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Daca ai manualul de la virago incearca sa le reglezi, preferabil o trepta sub hard... atunci s-ar putea sa nu ami ai probleme... P.S. Problema cu frana am rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocolocomoto Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios..... Nice!Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 In fine, cinei destept si stie ce fake se stie ca din dezmembrari se fak mai multi bani si cine are nevoie de manual de reparatie, aici gaseste pt toate MOTO http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual dar in fine alti spun, '' nui in regula ceva del dezmembreaza'' , decai asa yo am avut virago xv500 an 91 nu este niki un model in roamania XV500SX model pt america si in italia mam interesat is in jur de 57 de modele cum am avut, model america si lam dezmembrat deoarece nimeni no vrut sal cumpere cu 600 E nu avea acte , aveam un act cu care sa dovedesc ca nui furat , dat de poitia italiana . daca mai vreiti piese mai am inj afara de motoru de pe el si releu de incarcare si pornire !!! dau ieftin . Mai am de la el rotiile ghidonu cu furca cu etrier si toate comenzile ,CD-i ,cardan scarite am sa pun pe luni cateva poze ''cauciucuri de ploaie in proportie de 85% bune Michelin'' genti turnate dur aluminiu tobe sport mecadapo!!! se aude turbat cu ele!!! in fine drum bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 O M F G. Niki? Fake?! Baiatul asta e din piesa Fake, Yankee si Kado? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Salut, am si eu o dilema, am un xv 535 din 97, 21.000 km si mi se pare ca telescoapele din spate au oarece probleme, adica se cam bataie pe drum si cam fasaie. Eu nu am mai mers cu alta sa imi dau seama daca asa e normal, dar un prieten mi-a zis ca sunt cam gata. Intrebare: telescoapele spate sunt pe ulei? se pot schimba ceva semeringuri sau ce e de facut? le-am reglat mai tari, dar tot asa fac. si inca ceva, daca dau drumul la acceleratie, se simte foarte tare frana de motor dar nu stiu ce naiba fluiera, destul de suparator, altii au zis ca se aude cardanul sau filtrul de aer, dar totusi mi se pare ca suna cam tare. in rest sa auzim de bine, Asfalt uscat Mersi fabi, o sa incerc si asta, alte pareri? nimeni? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Virago Choppers! http://www.youtube.com/watch?v=mDj6PCfuZzM...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=B8IZKEv42pI...feature=related Faine rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai2008 Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salutare tuturor Aceasta este viroaga mea an 92, 24 000 km modificata in Germania. Asfalt uscat tuturor. Mhai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salutari la toti. Dupa o munca asidua in procurarea unui CDI (de la un pret de 500- 600 euro l-am scos la 200 euro), am reusit in sfarsit sa vad si sa aud mergand aceasta capodopera de 250, Virago. Din pacate, divortul dintre noi este pe motiv de nepotrivire, nu de caracter, ci de dimensiuni, eu avand 1,87 m inaltime. Cei doi trandafiri roz de pe rezervor chiar nu ma deranjeaza... cat despre plimbatul cu ea am cea mai mare satisfactie cu toate ca stiu ca arat putin caraghios..... Salut! Exact asta voiam sa intreb! Am 17 ani si sunt in crestere...Am 1,85 m si Virago ar cam fi singurul cruiser pe care mi-l permit...Pot sa-i fac ceva ca sa-l adaptez la inaltimea mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 ...Pot sa-i fac ceva ca sa-l adaptez la inaltimea mea? Comenzile avansate ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salutare tuturor Aceasta este viroaga mea an 92, 24 000 km modificata in Germania. Asfalt uscat tuturor. Mhai de 1100! mai stam de vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salutare tuturor Aceasta este viroaga mea an 92, 24 000 km modificata in Germania. Asfalt uscat tuturor. Mhai Frumusica foc!Sa ai noroc de ea si sa nu aveti parte de evenimente nesigure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Salutare tuturor Merge cineva la antrunirea de la Bacau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 salve, am niste probleme la contact (fara mila contact! ) cum sta treaba...pun contact...mai greu, trebuie bibilit cu cheia....eh..cum il pun, daca aprind faru sau dau un semnal ceva...poc...se taie curentu...mai misc putin de mananchiu de fire ce intra in contact....iar se aprinde...pornesc faru...iar poc, iar bibileste cu cheia pana-l prins, iar aprinde farue...etc. inca nu l-am desfacut ca n-am avut timp.... cel mai naspa e cand se taie curentu in mers....pe la 60 km/h....va dati seama zgaltaiala pana apuc sa strag ambreiaju' bine probleme pot fi: fie un fir e puscat sau nu mai sta bine in contact...fie lamelele contactului nu se mai pupa bine. azi o sa-l scot(chinu' dracu') sa vad care-i baiu. a mai avut careva problema asta? si daca da cum l-a reparat? ca de schimbat contact, blocaj ghidon, buson rezervor si gaica de casca nu prea imi vine. PS: nu e de la sigurante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Are cineva de vanzare un telescop de spate de viraga de 250 ? Scuzatzi daca e off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Are cineva de vanzare un telescop de spate de viraga de 250 ? Scuzatzi daca e off topic ARATAMI O POZA CU EL CRED CA AM!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 /index.php?showtopic=221429 Vezi ca are si un telescop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 pun poza umpic mai tarziu ca atunci vine un preten sa faca ca yo nu am cu ce:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 salve, am niste probleme la contact (fara mila contact! ) cum sta treaba...pun contact...mai greu, trebuie bibilit cu cheia....eh..cum il pun, daca aprind faru sau dau un semnal ceva...poc...se taie curentu...mai misc putin de mananchiu de fire ce intra in contact....iar se aprinde...pornesc faru...iar poc, iar bibileste cu cheia pana-l prins, iar aprinde farue...etc. inca nu l-am desfacut ca n-am avut timp.... cel mai naspa e cand se taie curentu in mers....pe la 60 km/h....va dati seama zgaltaiala pana apuc sa strag ambreiaju' bine probleme pot fi: fie un fir e puscat sau nu mai sta bine in contact...fie lamelele contactului nu se mai pupa bine. azi o sa-l scot(chinu' dracu') sa vad care-i baiu. a mai avut careva problema asta? si daca da cum l-a reparat? ca de schimbat contact, blocaj ghidon, buson rezervor si gaica de casca nu prea imi vine. PS: nu e de la sigurante l-am reparat. ca dracu pus contactul ala langa motor....se coc toate alea in el. Una din pastilele de contact avea firul din spate deslipit. de asemenea placuta in care stau pastilele se largise si nu mai statea fixa pastila asta cu firul dezlipit....am reusit sa confectionez o pastila mai mare unpic dintr-un surubel de cupru extras de la un fasung de bec. I-am pilit capu' pana a devenit plan si la nivel cu placuta si restul pastilelor, pe partea cealalt i-am insurubat tablita taiata din fasung si am strans bine...., am taiat restul surubul cu-n cleste puternic si am lipit firul cu pistolul de (culmea) lipit. nu mai are moarte. Si "fluturasul" care cupleaza pastilele se topise la unul din capete, se blocase si arcul nu mai impingea puntea pe pastile...asa ca am cioplit putin plasticul sa-si mai dea drumul arcul si am inversat fluturele (cap bun pe ON, cap naspa pe OFF) am ansamblat...montat, merge brici! era frustrant sa gâdil cu cheia contactul 15 minute cu mana pe butonul de semnal ca sa prind contact. chestie de sutime de mm rasucire de cheie . Degeaba prindeam doar curent in bord (becu' la neutral), ca daca incercam sa aprind faru sau sa pornesc motoru(sarcina mai mare) se lua instant contactul....sa ca statea cu destu pe semnal ca sa prind cu tot cu sarcina mai mare.....plus ca ma ajuta si ca sunet gajaiala releului de semnal. Acum nu mai trebe sfat: nu mai lasati contactul pus cand stati pe loc. mai bine scoateti cheia cand mergeti cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreeay Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Are cineva idee daca o aripa fata de xv125 se potriveste pe un xv250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 eu cred ca da , dar nu strica daca o masori distanta dintre gaurile de prindere atasez doua poze prima de 125 si al doilea de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.