Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

am uitat sa va spun, m-am uitat in curba cu pricina, si pe acolo pe unde am cazut era asfaltul acoperit de pamant uscat ca si cum a fost o balta acolo si apa s-a evaporat dar a ramas pamantul.

Nu-mi este foarte clar care mai sunt motivele pt care am cazut, asta pe langa inclinarea prea mare si posibil viteza prea mica. Gazul nu-mi vine sa cred.. poate cum a zis Denis, ca s-a bruscat roata spate cand am deschis gazul. Asa patesc de multe ori, oricat de fin as deschide gazul!!!

Niko exact pentru astfel de situatii vreau sa fac exupul functional.. cel putin pana imi va creste viteza in acele de par.

O alta solutie ar fi cum a zis JAGI, sa cresc relantiul la 1800 sau oricum sa-l cresc 1500+, Va face diferenta in acele de par..

Gaz bruscat, cauciuc neaderent. Ce anvelope, ce presiune in ele, ai? Eu mergeam cu 1800ture la ralantiu la 954, 2500 la R1 2001, 1800la R1 2007, 2000 la 600rr 2007.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gaz bruscat, cauciuc neaderent. Ce anvelope, ce presiune in ele, ai? Eu mergeam cu 1800ture la ralantiu la 954, 2500 la R1 2001, 1800la R1 2007, 2000 la 600rr 2007.

 

Daca si eu bruschez gazul atunci s-a dus dracu lumea...O explicatie mecanica ar fi mai potrivita.

Ca solutie, are sens o marire a relantiului in speranta ca nu va mai brusca atunci cand deschid gazul. Acum sunt momente cand daca deschid gazul si la 1% bruscheaza.

D211 medium, 1.4 la rece, incalzita 3 ture inainte.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 17:47

Azi in trafic am intalnit ceva amuzant :)

De unde viese fumul ala?!

 

» Post actualizat in 14 Jul 2014 19:09

O tentativa de action shot.. nu m-au lasat aia sa vin mai aproape, poate ieseau niste poze mai misto

post-71811-0-15469100-1405364940_thumb.jpg

post-71811-0-26858900-1405364941_thumb.jpg

post-71811-0-29274600-1405364942_thumb.jpg

Editat de marian.herciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-am dat seama.. am picat pe partea stanga, adica partea stangace.. :P

attachicon.gifmaneca stanga.jpg

attachicon.gifpicior stang.jpg

attachicon.gifumar stang.jpg

 

Apropo de damage. Asta e un costum, din mai multe, care nu a scapat cu nici un cm2 neatins :)

 

p.s. am atasat pozele astea si pentru colegul de forum si amkart care ma intreba daca am cazut vreodata

post-10481-0-58435100-1405417766_thumb.jpg

post-10481-0-15001100-1405417814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, tu ai pus pe altii sa cada cu el si vii aici sa te dai mare! :P :D

P.S. Uite ce bine e sa n-ai costum, n-am ce sa arat, hihihihi!

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, tu ai pus pe altii sa cada cu el si vii aici sa te dai mare! :P :D

 

Iti dai sema :)

 

Mesajul e altul totusi si anume ca in sportul asta nu exista scurtaturi.

 

Din pacate, nu exista un program pe care sa platesti o suma si sa-l download-ezi de pe nu stiu ce site. Unul pe care sa ti-l instalezi, dai run si gata ... mergi bine, eventual tare si safe.

 

Penru a progresa, trebuie coborit in arena si luat taurul de coarne. Mai dai tu, mai da el, iar mai da el, te ridici si o iei de la capat ... restul sunt iluzii si can can.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai sema :)

 

Mesajul e altul totusi si anume ca in sportul asta nu exista scurtaturi.

 

Din pacate, nu exista un program pe care sa platesti o suma si sa-l download-ezi de pe nu stiu ce site. Unul pe care sa ti-l instalezi, dai run si gata ... mergi bine, eventual tare si safe.

 

Penru a progresa, trebuie coborit in arena si luat taurul de coarne. Mai dai tu, mai da el, iar mai da el, te ridici si o iei de la capat ... restul sunt iluzii si can can.

 

Words of wisdom.

» Post actualizat in 15 Jul 2014 12:36

P.S. Mie mi-a luat un an-doi de moto sa inteleg treaba asta. Imi aduc aminte, acum vreo 7-8 ani, am iesit pentru prima data in viata pe circuit (Monza, dati-va seama :) ). Si urma ca niste colegi italieni foarte priceputi sa ne invete (pe mine si alt coleg) sa mergem pe pista. Am inceput ziua imaginandu-mi ca gata, sunt la jumatatea drumului catre a deveni Rossi. Nu aveam pozitie, nu aveam controlul motocicletei, nu prea aveam nimic la mine. Cel mult o vaga notiune de trase, dar si aia cam varza. Oamenii au incercat, ne-au aratat o trasa, una-alta, dar eu tot ce vedeam era ca pe virajele unde eu aveam cam 150, ei aveau 230, eu franam la jumatatea liniei drepte (prost), ei la 200 m (de la 300 km/h, ca e o linie lungaaaa) si am considerat in cele din urma o victorie faptul ca am dat cauciucul la margine si am atins cu o scarita in Parabolica. La sfarsitul zilei aleia am inceput sa inteleg ca mai e mult pana departe. Da' mult, nu asa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsitul zilei aleia am inceput sa inteleg ca mai e mult pana departe. Da' mult, nu asa. :)

 

Eu am avut doua momente de genul asta.

 

Unul a fost cind eram pentru prima oara pe un circuit mare si ma tot depasea rau un zx6 verde cu un rider subtirel si cu parul lung. Sa aflu ca riderul era o fata de vreo 20 de ani care ne servea la barul circuitului si se dadea la misto, asa in pauze.

 

Va imaginati ca n-am mai avut puterea sa dau ochii cu ea, cind se uita spre mine imi faceam de treaba si ma uitam prin alte parti :rusinica:

 

 

Si al doilea, cind eram cu zx10 pe panonia, mergeam la maximul meu si ma tot depasea o aprilia stock din 1998. Cind am ajuns la boxe si am vazut ca pe ea mergea un nene senior ( + 60 ) imi venea sa dau foc la tot si sa ma las de motociclism.

 

Fiind un un noob care credea ca stie sa mearga, in ambele situatii m-am simtit exact cum eram ( un rahat cu egoul distrus ). Nu mi-a fost deloc bine pe moment insa, aduncindu-ma cu picioarele pe pamint si descoperind calea, m-a ajutat foarte mult pe termen lung. Am invatat exact ce-am spus mai sus, sportul asta nu are scurtaturi. Ca poti avea ce motor vrei, tobe, multe rizome si 1000 cai, daca nu investesti in tine, motociclistic, totul capata o forma fara fond.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Denis, ma sperii! La modul placut, evident.

Ca eu oricum sunt cel mai smecher, dau fum si foc tuturor! Am inteles bine, nu? Hihihihi...

@ Kriminal, mai ai mult pana sa ma ajungi, voiai sa zici...muhahahaha!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne mai spune, Denis, noi avem momentele astea si acum! :crack:

 

P.S. Imi aduc si eu aminte cum eram in cursa clasei C la Serres si pe linia dreapta ma depaseste pe linia de sosire Cristina pe 600, imi daduse o tura avans in 8 ture de circuit! :)

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto, mama ce timpi ati scos denis.. mi-am dat seama ca mergeti tare am incercat sa fac partie cand am auzit urlatoarele in spate, eu stiu doar ca atunci cand m-ati depasit incercam sa imi repet ia-o usor nu incerca sa te tii ia-o usor :)) mi-era sa nu fac prostii sa o fac lata


» Post actualizat in 15 Jul 2014 14:25

iar filmuletele de pe motorul meu de pe 13.07 -

si
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mistoace filmele :cheers:

 

 

eu stiu doar ca atunci cand m-ati depasit incercam sa imi repet ia-o usor nu incerca sa te tii ia-o usor :)) mi-era sa nu fac prostii sa o fac lata

 

:))) foarte tare

 

Ai zis tu, ai zis insa tot nu te-ai abtinut si i-ai dat un pic mai tare decit deobicei ... sau cel putin asa pare pe film.

 

 

p.s. ai o motoreta foarte speciala, frumoasa si naravasa


» Post actualizat in 15 Jul 2014 14:52

Daniel merge 1,12-1,13 ca ceasu',daca il pui cred ca face 5 intrari la fel toate turele! .

 

Dupa o sedinta tehnica ... trase, puncte de frinare - accelerare ... si un discurs motivational prietenesc ... i-am spus ca merge ca o mizda ... a mai scazut ceva, se invirte pe la 1:10 - 11 acum.

 

 

Vreau sa-l prind si eu intr-o zi sa ma traga si pe mine un pic

 

Daniel e un super baiat, sunt sigur ca daca ii spui o va face.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ai zis tu, ai zis insa tot nu te-ai abtinut si i-ai dat un pic mai tare decit deobicei ... sau cel putin asa pare pe film"

Da, se pare ca am dat un pic mai tare fara sa imi dau seama desi in a doua intrare am mers mult mai curat, in prima parca nu am putut sa imi intru calumea in ritm.

 

"p.s. ai o motoreta foarte speciala, frumoasa si naravasa"

Mersi, e un pic cam inalta pt circuit dar se comporta foarte dragut motoreta, ea poate mai mult, cred ca se poate scoate 1.13 - 1.14 din ea doar ca mai am de invatat la trase ca le iau cam largi cateodata ca mi-e frica de vibratoarele alea mi se par f inaltate.

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am de invatat la trase ca le iau cam largi cateodata ca mi-e frica de vibratoarele alea mi se par f inaltate.

 

Cel mai usor e sa vorbesti cu cineva care merge citeva secunde mai repede, sa intrati impreuna sa te traga, sa-ti arate trasele.

 

p.s. se poate progresa si de unul singur insa e mai dificil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.. distinge careva pe filmarea asta o bataie diferita fata de sunetul tobei?

Se aude cand trag ambreiajul, nu ca ar avea neaparat ceva a face cu ambreiajul dar atunci s-ar putea sa fie mai liniste :)


» Post actualizat in 15 Jul 2014 21:52

sper sa fie rulmentii de la roata fata si nu altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.. distinge careva pe filmarea asta o bataie diferita fata de sunetul tobei?

Se aude cand trag ambreiajul, nu ca ar avea neaparat ceva a face cu ambreiajul dar atunci s-ar putea sa fie mai liniste :)

» Post actualizat in 15 Jul 2014 21:52

sper sa fie rulmentii de la roata fata si nu altceva...

 

Pai ca sa vezi daca sunt rulmentii de la roata sau alte parti care nu tin de motor porneste motocicleta, da-i cu antaia pe o strada dreapta o smetie scurta, opreste motorul si lasa-o sa curga. Daca nu se aude cu motorul oprit, inseamna ca e din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul - ce face omul cand nu are chef de alte treburi :D

 

Stiu ca sunt multe lucruri pe care le pot imbunatati si multe din cele care le stiu n-am reusit sa le aplic datorita factorilor clasici(reactiii de supravietuire, oboseala fizica, pierderea atentiei sau lene psihica, etc.) insa am remarcat ca in unele ture pe anumite sectiuni de pista merg mai bine decat am mers in cea mai buna tura a mea(recordul personal).
Am decis sa vad exact care sunt acele sectiuni si daca chiar am mers mai bine sau mi s-a parut.
Am selectat inca doua cele mai bune ture si am gasit care erau sectiunile, dar surpriza cea mai frumoasa a fost sa descopar ca am mers mai repede pe un sector tinand gazul constant decat accelerand mai agresiv.
P.S. Sunetul este sincronizat cu clipul din chenarul rosu.
Recomand a se urmari si in slow motion.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...