JAGI Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Metal, VTR-ul tau vrea un tuning la motor? Se pare ca nu vroia deloc sa accelereza pe scurtele linii drepte. Cu asemenea motor, e ff greu pe AMCK, mult prea greu, cuplu mare, greu de piotat pe curbe inguste(ma refer la incepatori). Practica arata ca multi incepatori cu A, daca vin imediat la Amck, invatza mult mai repede pilotajul decit unul care s-a dat mii de km in trafic stradal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Nu e nevoie de tuning la motor e nevoie de un tuning la pilot. Acum am intrat sa vad cum e cu VTR-ul si cam de unde trebuie sa ma apuc. In primul rand pozitia in sa e cea mai importanta - cum stai si cum abordezi virajele, unde tii picioarele, umerii si soldurile. Pe naked totul era atat de usor, nu trebuia decat sa te tii bine si sa te uiti in directia in care voiai sa mergi si totul se intampla firesc. Pe un ss e un pic altfel, trebuie alta hotarare, alta coordonare a corpului, balans mult si mutat hoitul tot timpul in sa. Aici iti dau dreptate - un rider care abia se apuca de mers, avanseaza mult mai repede pe un SS pe circuit deca stradal pe un naked sau alt tip. De invatat, poti invata sa mergi pe orice tip de moto, dar daca vrei sa avansezi si sa-ti imbunatatesti stitlul de pilotat, un supersport este cel mai indicat iar circuitul este locul cel mai bun sa experimentezi in deplina siguranta. Mie imi este un pic peste mana, m-am obisnuit cu un anumit stil de pilotaj, pe strada. Acum, cum am mai spus-o, trebuie sa o iau de la inceput. VTR-ul nu este o motocicleta cu care sa obtii performante, dar pentru mine este suficient de buna incat sa experimentez lucruri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Ce presiune se baga in pirelli superbike slick fata/spate,cald/rece ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Pe fata 2,0-2,2 la rece si 2,2-2,4 la cald Pe spate 1,6-1,7 la rece si 1,7-1,9 la cald Conteaza mult stilul de pilotaj , compozitia cauciucului , temperatura externa si suprafata de rulare. In principiu cu 2,3 si 1,8 la cald , merge ok . Editat Mai 22, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 2.2 am fata si 1.7 spatele(la cald) sunt sc 2 amandoua,multumesc kyp ! Amckart azi careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 maine se anunta o zi plina de motociclisti pe amckart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Asta daca nu ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Pe la ce ora ajungeti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Eu am ajuns pe la 1 si am stat pana la 5. A fost foarte misto, la ultima intrare am fost vreo 9 motoare pe pista. Filmarea de pe casca vine in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Eu am ajuns pe la 1 si am stat pana la 5. A fost foarte misto, la ultima intrare am fost vreo 9 motoare pe pista. Filmarea de pe casca vine in curand. Am vazut filmuletul lui Denis cu SST, foarte tare, se vedea ca era aglomerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Eu cine m-am dat azi dimineață de aici ( înafară de klux, offcourse ) ? Erau o vitezană albă, una neagră și un Ducati negru. Am încercat să merg cu vitezana albă și neagră dar azi au fost cam rapide pentru mine, trebuie să reiau antrenamentele Ducati negru foarte frumos, fluent, dacă se mai antrenează vara asta o să scoată timpi buni aici. Pe scurt, a fost mișto, m-am simțit bine în compania dumnealor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 A fost frumos. Daca nu ploua miine am sa mai bag citeva ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 (editat) Mi-a fugit spatele de vreo 2 ori, dar s-a stabilizat. Data viitoare incerc si cu a 2-a. Presiunea: 2,3 si 1,7 la cald. Gume: gpracer dot '07-'08. De imbunatatit/exersat: curbele la dreapta, acele de par la stanga, franare in apex. Editat Mai 25, 2013 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 are cineva o filmare si cu bordul sunt f curios ce viteze se ating multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 are cineva o filmare si cu bordul sunt f curios ce viteze se ating multam Daca te uiti la filmarea lui Denis cu SST se vede si kilometrajul mai prost dar lizibil, in mare 40-50/h in viraje, dar ei merg tare acolo. stai ca nu e pus si filmuletul lui Denis cu SSt dau link acum Mi-a fugit spatele de vreo 2 ori, dar s-a stabilizat. Data viitoare incerc si cu a 2-a. Presiunea: 2,3 si 1,7 la cald. Gume: gpracer dot '07-'08. De imbunatatit/exersat: curbele la dreapta, acele de par la stanga, franare in apex. Eu am dot 2004 si am iesit si eu astazi dar nu la Amckart intr-o parcare goala ca imi e mai usor sa exersez curbele acolo pentru ca daca gresesc am unde sa ies in decor tot pe asfalt, pot sa ma redresez si am simtit si eu ca am nevoie de cauciucuri noi cum ma lasam mai mult cum simteam ca incep sa pierd aderenta, nu mai spun la accelerare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Ma lamureste si pe mine cineva care e relevanta cuplului (sau?) a numarului de cai la roata in raport cu viteza de iesire dintr-o curba mai stransa? Daca ai cuplu mai mic decat cel din fata ta, nu poti compensa printr-o aceeleratie mai pronuntata ca sa ramai in spatele lui? Ai risc mai mare sa te imprastii? Ca e aceeasi roata si acelasi asfalt pana la urma..zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Felicitari Inspektor, mergi din ce in ce mai bine. p.s. ce petreceri dai la tine in casca in mare 40-50/h in viraje senzatii majore la 40 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 bravo baieti. cred ca o sa vin si eu intr-un weekend. tot am amanat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Multumim theos_, nici nu sti ce pierzi cu aminarile astea. p.s. Eu sunt foarte bucuros pentru ca am reusit sa-mi reating timpii dupa multi ani de inactivitate. Sesiune rapida de ieri: Best lap: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) pai haideti baieti, veniti la amckart, nici nu stiti ce pierdeti, e super senzatie va mai ies din cap aerele de raceri de oras si va puteti demonstra skillu acolo unde conteaza, aplecati pe viraje si franand in apex Mersi Denis, o sa atac curbele una cate una pana le iau pe toate ok...foarte misto tura cu Sst apropo. Dar cand ma uit la finalul filmuletului cu best lap, imi sta inima-n loc ) Editat Mai 26, 2013 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Ciudat e cum reuseste Denis sa mearga asa de tare si atat de curat. Nu ma mai satur sa ma uit la Best Lap. Felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 pai haideti baieti, veniti la amckart, nici nu stiti ce pierdeti, e super senzatie va mai ies din cap aerele de raceri de oras si va puteti demonstra skillu acolo unde conteaza, aplecati pe viraje si franand in apex Mersi Denis, o sa atac curbele una cate una pana le iau pe toate ok...foarte misto tura cu Sst apropo. Dar cand ma uit la finalul filmuletului cu best lap, imi sta inima-n loc ) Pe tine era sa te ia "in brate", nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Pe tine era sa te ia "in brate", nu?da Editat Mai 27, 2013 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 ... Dar cand ma uit la finalul filmuletului cu best lap, imi sta inima-n loc ) Stai cuminte ca nu l-ati deranjat cu nimic, a fost doar o depasire pe franare la interior, ca te-ai speriat tu asta e altceva! De pe margine s-a vazut ca era o mega-distanta intre voi,deci nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.