Eusebiu Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 pe la ce ora?sun facute rezervari dar mi-a zis fata de acolo ca ne baga printre:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 baietii de la campionatul de supermoto ce timpi scot pe amckart? sunt curios, stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 maine pe la 4-5 as vrea sa ma dau o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 (editat) acum plec spre amckart, mai sunt cativa baieti acolo azi a fost o zi productiva, am mai scazut o secunda jumate, asadar, 1.16 Ca de obicei, sugestii, reclamatii, propuneri sunt binevenite. Acum tai vibratoarele mai ok. Unde mai pot castiga o secunda-doua? . si filmuletul 2, eu dupa 929-le care m-a filmat mai sus, tot 1.16 Editat Iulie 14, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 ............. azi a fost o zi productiva, am mai scazut o secunda jumate, asadar, 1.16 ............ Bravo, foarte frumos ai mers, se vede un mare progres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Mamaaaa cum a ajuns asfaltul pe AMK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 @Inspektor Ai mers foarte frumos, curat, cursiv, elegant ( si baiatul cu 929 la fel ). Bravo. Acum, chiar daca este foarte greu, incerca sa-si domolesti un pic entuziasmul. Ia o scurta pauza de amkart, impleteste un pulover, citeste twist of the wrist, viziteaza citeva muzee Dupa aia, mergi o perioada in acelasi ritm, pina 1:16 v-a devenii zona de confort, atit fizic cit mai ales din punct de vedere psihic. In momentul in care acest lucru se va intimpla, vei gasii foarte usor calea spre a mai scadea secunde. p.s. informatiile le ai, important este sa nu faci prea multi pasi de-o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) @anonymous Ai mai putea sa castigi secunde pe franarile de pe liniile drepte. Adica pe franarea de dupa curba de la start si pe franarea de pe linia dreapta din spate. Dar cel mai productiv si constructiv pentru tine e sa inveti trailbraking-ul ca oricum nu o sa poti sa mai progresezi fara el prea mult. Se invata cam greu daca ai franat pana acuma doar drept dar fara el esti blocat. Uita-te la filmele lui Denis de pe Amckart sa vezi cum se urca pe cei din fata la intrarile pe curbe M-ai exact :4:17 Bine zice Denis cu pauza. :Ma identific, visam noaptea doar Amckart si timpi. Editat Iulie 15, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 @Inspektor Ai mers foarte frumos, curat, cursiv, elegant ( si baiatul cu 929 la fel ). Bravo. Acum, chiar daca este foarte greu, incerca sa-si domolesti un pic entuziasmul. Ia o scurta pauza de amkart, impleteste un pulover, citeste twist of the wrist, viziteaza citeva muzee Dupa aia, mergi o perioada in acelasi ritm, pina 1:16 v-a devenii zona de confort, atit fizic cit mai ales din punct de vedere psihic. In momentul in care acest lucru se va intimpla, vei gasii foarte usor calea spre a mai scadea secunde. p.s. informatiile le ai, important este sa nu faci prea multi pasi de-o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) dap, exact asa sunt acum, visez numai amckart ) Am inceput sa folosesc trailbraking-ul - si imi place la nebunie - pe tg secuiesc unde sunt curbe largute, si peste tot pe strada mai usurel asa, dar pur si simplu mi-e frica sa o aplec hotarat pe curbele stranse de dupa liniile drepte pe franare cum v-am vazut pe voi ca faceti (un fel de quick flick), psihic nu-mi vine sa cred ca suporta guma fata atata frana+aplecat brusc O sa merg 1.16 pana ma obisnuiesc bine de tot si dupa mai vad ce pot sa fac. Editat Iulie 15, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Uite aici o diagrama care se refera la trailbraking si care se potriveste perfect cu virajul la care face referire Wawessh in postul de mai sus. Trail Braking: On the track to win, on the street to survive http://thebellypan.com/?p=252 psihic nu-mi vine sa cred ca suporta guma fata atata frana+aplecat brusc Tocmai asta este si motivul pentru care aplicarea acestei tehnici trebuie facuta pas cu pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Se invata incetu cu incetu...mi-a trebuit aproape 1 sezon sa invat downshifting cu frana si trailbraking...nu se invata de pe-o zi pe alta. Trebuie sa intre in reflex, nu sa stai cu gandul la tehnica care o faci pentru a o face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Baieti, am si eu o intrebare. Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa. Mai exact (sper sa ma fac inteles), se da o motocicleta oarecare din clasa supersport / sporttouring, cu scarite stock. Si in timp ce te dai pe circuit, atingi cu scarita, ignoram cizma (ca aia depinde de cum tii piciorul), ar trebui sa fie un fel de semnal de alarma sau un fel de 'peak' al inclinarii in parametrii ei, un fel de 'intrare pe rosu la turometru'? Intreb deoarece unele au scarite mai sus, altele mai jos, depinzand de model si spre exemplu eu care am un f4 cu scaritele mult mai jos ca un RR dau mai repede cu ele pe jos, asta inseamna ca 'aia e limita de siguranta' oarecum? O scarita pe jos apasata te agata de nu te vezi, si nu e prea placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Baieti, am si eu o intrebare. Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa. ai nevoie de scarite racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Baieti, am si eu o intrebare. Cum se traduce atinsul cu scarita pe circuit in termeni de 'constructie' a motocicletei ca sa zic asa. Mai exact (sper sa ma fac inteles), se da o motocicleta oarecare din clasa supersport / sporttouring, cu scarite stock. Si in timp ce te dai pe circuit, atingi cu scarita, ignoram cizma (ca aia depinde de cum tii piciorul), ar trebui sa fie un fel de semnal de alarma sau un fel de 'peak' al inclinarii in parametrii ei, un fel de 'intrare pe rosu la turometru'? Intreb deoarece unele au scarite mai sus, altele mai jos, depinzand de model si spre exemplu eu care am un f4 cu scaritele mult mai jos ca un RR dau mai repede cu ele pe jos, asta inseamna ca 'aia e limita de siguranta' oarecum? O scarita pe jos apasata te agata de nu te vezi, si nu e prea placut. Zi un timp la care esti. Si eu prima data pe Amckart cand am mers 1:21 eram cu scarite pe jos in toate viraje de mi se ridicau cu tot cu picior ca habar nu aveam sa stau pe motor. Cum am mai invatat pozitia nu am dat cu scarita jos nici la 1.14. Cred ca am prins o data tura cu tine pe Amckart si mergeai peste 1:17 1:18? Sunt bune si scaritele, dar mai important e factorul uman, pana la un anumit nivel. Editat Iulie 15, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Zi un timp la care esti. Si eu prima data pe Amckart cand am mers 1:21 eram cu scarite pe jos in toate viraje de mi se ridicau cu tot cu picior ca habar nu aveam sa stau pe motor. Cum am mai invatat pozitia nu am dat cu scarita jos nici la 1.14. Cred ca am prins o data tura cu tine pe Amckart si mergeai peste 1:17 1:18? Sunt bune si scaritele, dar mai important e factorul uman, pana la un anumit nivel. 2.06 - 3.28 ar fi o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 E privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 gata, e public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Nu ma dau pt timp, si niciodata nu m-am dat, scot la 1.25 de regula sau mai mult. Intrebarea mea era ca si regula generala, ce se presupune atunci cand dai cu scaritele ca ar trebui sa insemne. Cat despre scarite racing oricum nu gasesc pt modelul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Nu m-am dat cu F4, ci doar cu 600rr, dar la timpul ala s-ar putea sa fie o problema la pozitie. Incearca sa iti gasesti o pozitie pe viraj care sa iti asigure prima data un contact cu slider-ul de la genunchi si nu cu scarita. Dupa ce ai te-ai prins de lucrul asta nu o sa mai dai cu scarita pe jos ca o sa stii cat poti sa te apleci pana sa atingi cu scarita. Pana la un anumit nivel, scaritele racing pot doar sa ascunda o deficienta de pozitie. Le pui, da nu mai atingi cu ele dar tot ramane pozitia deficitara. Asta pana treci de un anumit nivel cand sunt indispensabile. Alt rol al lor este ca au peg-ul fix, ceea iti protezeaza piciorul de o cazatura a motorului peste el. Pe langa faptul ca poti sa iti ajustezi pozitia cum iti convine tie..... Ma las de dat sfaturi despre circuit. Sper sa nu fie catalogate ca vreo aroganta. Incerc sa ajut si eu cu ce stiu(sau cred ca stiu macar teoretic). Daca e ceva gresit, sa fie corectat. PS: Topicul asta zici ca nu e de pe motociclism.ro, fara certuri, aberatii, culegatori de post-uri...... Asa sa si ramana. Editat Iulie 15, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 scoate-i pintenii din extremitatile scaritelor. Nu scaritele sint un etalon al inclinarii, cauciucul FATZA. Daca mai ai de uzat pe laterale, da-i cu incredere. 1.25 e un timp lent de tot, mergi in continuare cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Jagi nu am pintenii pusi, nici nu se punea problema de asa ceva, eu dau cu prelungirea unde veneau pusi pintenii. Pe caucicul de fata pe laterale mai am cam 1 mm, maxim 2 pe dreapta. Wawessh da am prins o data impreuna cand erai cu prietenul tau cu rr. Genunchiul e jos de mult pana la scarite, nu stiu ce sa zic, eu sunt in filmuletul de la anonymous si se vede pozitia si tot. Oricum o sa polizez eu acasa prelungirile de la scarite ca sa nu mai dau cu ele si vedem pe parcurs ce se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Eu am fost sfătuit sa ies mai mult de pe sa. Are sens, reduci unghiul de inclinare a mobrei, dar nu e foarte confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Oricum o sa polizez eu acasa prelungirile de la scarite ca sa nu mai dau cu ele si vedem pe parcurs ce se mai intampla. Salut. Parerea mea este ca ai depasit capacitatile motoretei ( cind vine vorba de ``ground clearance`` ) in configuratie stoc. Ce poti sa faci ? ... sa-i pui scarite racing sau/si sa o ridici din amortizoare. Daca nu ii vei face nimic exista posibilitatea ca la un momentdat sa pivoteze cind atingi si sa pierzi aderenta pe roata spate. p.s. modelul tau de motocicleta nu este unul care se preteaza foarte bine pe pista, este gindit sa ai o pozitie mai lejera ( pedalele cit mai jos ) si are un sasiu mai flexibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Sinner scotea 1.10 cu un F4i, trebuie doar intarita suspensia. Un 1.15 e safe, numai ca daca omul vineaza doar sa atinga cu genunchiul jos, fara a da gaz la iesirea din curbe, nu prea are cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.