Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

Eu am fost sfătuit sa ies mai mult de pe sa. Are sens, reduci unghiul de inclinare a mobrei, dar nu e foarte confortabil.

ca sa ai un lean angle bun trebuie putin mai multa viteza ,daca iesi mai mult din sa si reduci unghiul de inclinare nu o sa scoti timpi mai buni + o sa ai o pozitie nefireasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinner scotea 1.10 cu un F4i, trebuie doar intarita suspensia. Un 1.15 e safe, numai ca daca omul vineaza doar sa atinga cu genunchiul jos, fara a da gaz la iesirea din curbe, nu prea are cum.

 

1.10 cu f4i? wow...nu credeam ca e posibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca in acest topic se gasesc mai toti pasionatii de circuit din bucuresti, tin sa gafez cu un offtopic pentru care va rog sa nu ma injurati!

in weekendul ce vine se pleaca la circuitul de la tg. secuiesc.

cei ce nu sunt interesati va rog -do not reply-

cei ce vor sa mearga sau macar sa afle mai multe detalii puteti gasii topicul aici !

imi cer scuze ca v-am intrerupt discutia dar m-am gandit ca sunt printre voi persoane care nu acceseaza rubrica de iesiri, si poate sunt interesati si de alt circuit mai lung mai lat si mai fain :)

inca odata sa nu luati in nume de rau reply-ul, l-am postat cu ganduri bune!

multumesc!

Editat de neutrino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine de talentul si pregătirea fiecăruia, nu trebuie sa îți iei marja de timp de la alții,mergi acolo unde te simți in siguranță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva un timp pentru un Hornet? (cum era 1.10 cu f4i)

 

Pai tu ce timp ai cu Hornet? Probabil se poate si cu Hornet sub 1.15.

 

pentru ca in acest topic se gasesc mai toti pasionatii de circuit din bucuresti, tin sa gafez cu un offtopic pentru care va rog sa nu ma injurati!

in weekendul ce vine se pleaca la circuitul de la tg. secuiesc.

cei ce nu sunt interesati va rog -do not reply-

cei ce vor sa mearga sau macar sa afle mai multe detalii puteti gasii topicul aici !

imi cer scuze ca v-am intrerupt discutia dar m-am gandit ca sunt printre voi persoane care nu acceseaza rubrica de iesiri, si poate sunt interesati si de alt circuit mai lung mai lat si mai fain :)

inca odata sa nu luati in nume de rau reply-ul, l-am postat cu ganduri bune!

multumesc!

 

:goodposting: Recomand, e super fain.

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu ce timp ai cu Hornet? Probabil se poate si cu Hornet sub 1.15.

 

1.28, chestii de genul asta.

Am pus in paralel filmele de la un tur de 1:15 vs un tur de al meu si numai in portiunea de la start pana la primul ac de par pierd 3s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt la inceput, tot cam la fel scot, dar nu e important timpul la inceput ci pozitia pe motor, trasele si cu timpul perseverezi si te potibuita la timp. Dar e parerea mea, cineva mai experimentat ma poate corecta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis, mi se pare mie sau ai combinezon nou?Sau ai incaput in cel vechi?

 

Nu ti se pare, e nou si am vrut sa-l rodez un pic. Cel vechi e bun ca masura insa, sincer, mi-e rusine sa-l mai pun pe mine. Am sa-i fac o poza sa vezi de ce :)

 

like ! :)

 

l.e: asteptam filmulete

 

Sabin face poze frumoase.

 

 

 

 

 

Citeva ture cronometrate cu Andrei pe S1000RR HP4

 

 

 

Cazatura lui Bogdan

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e faza cu 2-3-2 cand motorul era deja pe jos?

Astazi se vedeau urmele caderii, chiar ma intrebam daca cine a cazut s-a oprit pana in cauciucuri sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce s-a intamplat cu R1 ? a franat cam mult pentru inclinatia respectiva ?

 

Numai Bogdan stie si ne poate spune.

 

Din cite am inteles de la el, din cauza manusii, a ramas putin agatata acceleratia iar asta a facut sa piarda fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeva ture cronometrate cu Andrei pe S1000RR HP4

 

 

 

Da, adica ala cu s1000 a scos 1:10 cat se zicea ca a scos un baiat cu f4i si chiar altul cu un hornet, mai devreme pe aici.

 

Deci de ce va incapatanati sa scoateti miaru' pe circuitul asta de kart-uri si sa alergati dupa depasit recorduri?

Eu cred ca motoarele de 600 sunt deja prea mult pentru circuitul asta, unde un SM de 125/250 cred ca face legea.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci de ce va incapatanati sa scoateti miaru' pe circuitul asta de kart-uri si sa alergati dupa depasit recorduri?

 

Motivele sunt nenumarate.

 

Citeva dintre ele; Pentru ca este singurul circuit, pentru ca este un loc unde cel care intra are sansa sa-si cunoasca motocicleta din dotare mai bine ( unde performeaza, carentele, etc ), este un loc unde fiecare motociclist ( indiferent de tipul de motocicleta, nivelul de cunostinte, pregatire sau experienta ) isi poate inbunatatii in conditii de siguranta tehnica, stilul de mers. Cei care merg la curse se pot duce acolo pentru a se antrena atit fizic cit si mental. Pentru ca este un mediu placut, multi nu stiu, insa din orele care se petrec acolo mai mult se socializeaza decit se merge.

 

Pentru poze, filme, birfe, susanele, glume, intepaturi ...

 

Si tot asa ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai fra, ca nu ai priceput ce am zis. Stai sa repet.

 

Nu am nici problema ca scoateti miaru. Eu am zis ca nu inteleg de ce va incapatanati sa alergati sa desfiintati recorduri cand motoarele sunt mult mai mari decat ar trebui sa fie ca sa fie eficiente pe un astfel de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nefiind nicio cursa, etapa, premii, challange-ul ( indiferent cine cu ce intra in pista ) este unul la nivel personal. In contextul asta eficienta are alte caracteristici, probabil de aici si neintelegerea.

 

De incapatatinat, nu cred ca o face nimeni, fiecare intra cu ce are, motoretele care le folosesc zi de zi.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...