cmd Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Eu am fost sfătuit sa ies mai mult de pe sa. Are sens, reduci unghiul de inclinare a mobrei, dar nu e foarte confortabil. ca sa ai un lean angle bun trebuie putin mai multa viteza ,daca iesi mai mult din sa si reduci unghiul de inclinare nu o sa scoti timpi mai buni + o sa ai o pozitie nefireasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Sinner scotea 1.10 cu un F4i, trebuie doar intarita suspensia. Un 1.15 e safe, numai ca daca omul vineaza doar sa atinga cu genunchiul jos, fara a da gaz la iesirea din curbe, nu prea are cum. 1.10 cu f4i? wow...nu credeam ca e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Am scos eu 1.15 cu un vfr 750 din 93 cu PP... Sunt curios ce timp scot cu 1000f-ul incaltat cu PR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Stiti cumva un timp pentru un Hornet? (cum era 1.10 cu f4i) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neutrino Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) pentru ca in acest topic se gasesc mai toti pasionatii de circuit din bucuresti, tin sa gafez cu un offtopic pentru care va rog sa nu ma injurati! in weekendul ce vine se pleaca la circuitul de la tg. secuiesc. cei ce nu sunt interesati va rog -do not reply- cei ce vor sa mearga sau macar sa afle mai multe detalii puteti gasii topicul aici ! imi cer scuze ca v-am intrerupt discutia dar m-am gandit ca sunt printre voi persoane care nu acceseaza rubrica de iesiri, si poate sunt interesati si de alt circuit mai lung mai lat si mai fain inca odata sa nu luati in nume de rau reply-ul, l-am postat cu ganduri bune! multumesc! Editat Iulie 17, 2013 de neutrino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Tine de talentul si pregătirea fiecăruia, nu trebuie sa îți iei marja de timp de la alții,mergi acolo unde te simți in siguranță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Stiti cumva un timp pentru un Hornet? (cum era 1.10 cu f4i) Pai tu ce timp ai cu Hornet? Probabil se poate si cu Hornet sub 1.15. pentru ca in acest topic se gasesc mai toti pasionatii de circuit din bucuresti, tin sa gafez cu un offtopic pentru care va rog sa nu ma injurati! in weekendul ce vine se pleaca la circuitul de la tg. secuiesc. cei ce nu sunt interesati va rog -do not reply- cei ce vor sa mearga sau macar sa afle mai multe detalii puteti gasii topicul aici ! imi cer scuze ca v-am intrerupt discutia dar m-am gandit ca sunt printre voi persoane care nu acceseaza rubrica de iesiri, si poate sunt interesati si de alt circuit mai lung mai lat si mai fain inca odata sa nu luati in nume de rau reply-ul, l-am postat cu ganduri bune! multumesc! Recomand, e super fain. Editat Iulie 17, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Pai tu ce timp ai cu Hornet? Probabil se poate si cu Hornet sub 1.15. 1.28, chestii de genul asta. Am pus in paralel filmele de la un tur de 1:15 vs un tur de al meu si numai in portiunea de la start pana la primul ac de par pierd 3s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Eu sunt la inceput, tot cam la fel scot, dar nu e important timpul la inceput ci pozitia pe motor, trasele si cu timpul perseverezi si te potibuita la timp. Dar e parerea mea, cineva mai experimentat ma poate corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Azi am avut sesiune de filmari si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Superbe poze! Denis, mi se pare mie sau ai combinezon nou?Sau ai incaput in cel vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) like ! l.e: asteptam filmulete Editat Iulie 22, 2013 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Denis, mi se pare mie sau ai combinezon nou?Sau ai incaput in cel vechi? Nu ti se pare, e nou si am vrut sa-l rodez un pic. Cel vechi e bun ca masura insa, sincer, mi-e rusine sa-l mai pun pe mine. Am sa-i fac o poza sa vezi de ce like ! l.e: asteptam filmulete Sabin face poze frumoase. Citeva ture cronometrate cu Andrei pe S1000RR HP4 Cazatura lui Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 ce s-a intamplat cu R1 ? a franat cam mult pentru inclinatia respectiva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Care e faza cu 2-3-2 cand motorul era deja pe jos? Astazi se vedeau urmele caderii, chiar ma intrebam daca cine a cazut s-a oprit pana in cauciucuri sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 o fi agatat schimbatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 ce s-a intamplat cu R1 ? a franat cam mult pentru inclinatia respectiva ? Probabil...si a blocat fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 vai de capu` nostru ,sanatate multa Bogdane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 ce s-a intamplat cu R1 ? a franat cam mult pentru inclinatia respectiva ? Numai Bogdan stie si ne poate spune. Din cite am inteles de la el, din cauza manusii, a ramas putin agatata acceleratia iar asta a facut sa piarda fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psyche Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 cat costa distractia pe amckart??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Citeva ture cronometrate cu Andrei pe S1000RR HP4 Da, adica ala cu s1000 a scos 1:10 cat se zicea ca a scos un baiat cu f4i si chiar altul cu un hornet, mai devreme pe aici. Deci de ce va incapatanati sa scoateti miaru' pe circuitul asta de kart-uri si sa alergati dupa depasit recorduri? Eu cred ca motoarele de 600 sunt deja prea mult pentru circuitul asta, unde un SM de 125/250 cred ca face legea. Editat Iulie 22, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) chiar asa, care a fost cel mai bun timp inregistrat pe 2 roti? a scos cineva cu Supermoto mai putin de 1,07? Editat Iulie 22, 2013 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Deci de ce va incapatanati sa scoateti miaru' pe circuitul asta de kart-uri si sa alergati dupa depasit recorduri? Motivele sunt nenumarate. Citeva dintre ele; Pentru ca este singurul circuit, pentru ca este un loc unde cel care intra are sansa sa-si cunoasca motocicleta din dotare mai bine ( unde performeaza, carentele, etc ), este un loc unde fiecare motociclist ( indiferent de tipul de motocicleta, nivelul de cunostinte, pregatire sau experienta ) isi poate inbunatatii in conditii de siguranta tehnica, stilul de mers. Cei care merg la curse se pot duce acolo pentru a se antrena atit fizic cit si mental. Pentru ca este un mediu placut, multi nu stiu, insa din orele care se petrec acolo mai mult se socializeaza decit se merge. Pentru poze, filme, birfe, susanele, glume, intepaturi ... Si tot asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Stai fra, ca nu ai priceput ce am zis. Stai sa repet. Nu am nici problema ca scoateti miaru. Eu am zis ca nu inteleg de ce va incapatanati sa alergati sa desfiintati recorduri cand motoarele sunt mult mai mari decat ar trebui sa fie ca sa fie eficiente pe un astfel de circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Nefiind nicio cursa, etapa, premii, challange-ul ( indiferent cine cu ce intra in pista ) este unul la nivel personal. In contextul asta eficienta are alte caracteristici, probabil de aici si neintelegerea. De incapatatinat, nu cred ca o face nimeni, fiecare intra cu ce are, motoretele care le folosesc zi de zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.