Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-are nimic, se mai intampla si din astea. Insanatosire grabnica! Bine ca nu a fost mai rau la cum te-ai rostogolit.
In curba aia am atins si eu de vreo doua ori acum ceva ani :D Prima oara cu bulbii, apoi i-am scos si am atins cu varful scaritei. Dupa aia am vazut ca nu tine si mi-am luat scarite.

Curba aia pare mai "inocenta" decat e, dat fiind faptul ca ii vezi iesirea dinainte sa intri in ea, deschizi gazul mai repede, si cu amortizorul spate comprimat creste posibiliatea sa atingi cu scarita (cu atat mai mult la alte motorete decat SS)

PS: imi place cum dupa cazaturi, o ardem " uhuu.... da, plm, am cazut, n-are nimic, totul ok " si a doua zi de dimineata te trezesti fragezit cu facaletul :))
PPS: eu dupa 10 cazaturi am incetat din a le mai numara ^.^

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe sper sa nu ma apropii de recordul tau atunci, Limpta :)) Eu nu mai aveam bulbi la scarite de ceva vreme.

Insanatosire grabnica!

parerea personala:mi se pare ca tragi cam tare la iesirea din curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Eusebiu! In curba aia nu trageam de gaz e viteza constanta se vede, nu am apucat nici sa accelerez ca am facut highside ca am dat cu scarita de pamant si s.a rupt. Cmd are dreptate oricum, crede.ma ca nu trage tare nici asa cum trag de gaz eu :P Cu 750 v2 nu deschideam nici jumate gazul cat deschid la asta si rupea asfaltul sub ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca s-a mai discutat, dar m-ar interesa sa stiu, din experienta voastra, in ce perioade (zile/ore) ar fi mai liber circuitul ca eventual sa pot da o fuga sa intru o data, maxim de doua ori, fara sa stau 2h pe terasa la suc, dupa care sa intru si sa-i incurc pe restul, mult mai buni decat mine, si fara sa invat nimic, incercand sa merg mai repede, dar nu mai corect.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine.ne vedem acolo.

» Post actualizat in 05 Jul 2015 10:53

Ai sunat cumva sa vezi daca e liber?

» Post actualizat in 06 Jul 2015 07:39

Paule, hai cu filmarea aia :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe filmare arata destul de rau, camera fiind pusa pe laterala castii pare ca am dat cu capul de ghidon insa pe casca nu am nici o urma, de piept nici nu se pune problema. Din fericire pagubele nu au fost deloc mari permitandu-mi sa mai intru o sesiune dupa incident. Fizic nu am patit nimic, doar o vanataie serioasa pe umar si panza de aerisire de la geaca rupta iar la motocicleta s-a rupt doar oglinda, crashpadul a salvat totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea era 1.8 spate 2.1 fata facuta la rece.

A fost tura a 8 a, era cam final de sesiune.

Gume : Dunlop Sportsmart 2 fata/spate DOT 2015 cumparate de noi in primavara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siii, a venit :stuck: Un mic incident din sesiunea de duminica din tura 8 a sesiunii.

 

 

Frana prea tare la intrare in viraj combinata cu furca prea moale?

Ai in suspensia fata arcurile stoc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsz ai inclinat prea mult motoreta cand trebuia sa te lasi tu mai mult stateai prea drept pe motor, ai fortat gumele, daca ai si franat (in curba aia nu prea trebuie sa franezi decat putin eventual) atunci ai comis-o :) te scuturi si da-i mai departe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune si frumoase pana acum.

Just curious...la ce timp mergi?

Cel mai bun a fost 1.17 iar constant cam 1.18-19.

 

Frana prea tare la intrare in viraj combinata cu furca prea moale?

Ai in suspensia fata arcurile stoc?

Da, arcurile suspensiei sunt stock si cam incep sa simt limitele suspensiei, mai ales pe franare/viraje. Ma gandeam sa-i schimb complet fata (furca+frane) de pe o sportiva dar nu cred ca merita investitia si ar trebui sa iau in considerare o motocicleta mai potrivita pentru pista.

 

nu ai vrut sa dai drumu la motoreta nici in ruptul capului!las-o sa se duca nu te mai tine de ea

Privind la rece evenimentul, consider ca asta a fost o greseala care a inrautatit toate urmarile privind echipamentul si oglinda. Regula de aur in situatii de genul este sa lasi motocicleta dar in acea fractiune de secunda efectiv nu am putut.

 

Pepsz ai inclinat prea mult motoreta cand trebuia sa te lasi tu mai mult stateai prea drept pe motor, ai fortat gumele, daca ai si franat (in curba aia nu prea trebuie sa franezi decat putin eventual) atunci ai comis-o :) te scuturi si da-i mai departe !

Da, la asta ma gandeam si eu, inclinare prea mare pentru viteza si gumele respective, efectiv am simtit cum se duce de sub mine fara nici un avertisment. De franat nu se pune problema sa franez in acea curba, foarte foarte rar cand simt ca viteza de intrare este mult prea mare pisc foarte putin frana inainte de viraj dar nu a fost cazul in incidentul de fata.

Cred ca temperatura ridicata a solului + cele 8 ture facute destul de alert au supraincalzit guma si in acel viraj m-a lasat complet. Dupa a 2 a intrare pe pista cand am iesit si am pus mana pe gume efectiv nu o puteam tine din cauza ca frigea foarte tare. Colegul incaltat cu D211 avea o temperatura asemanatoare dar spre deosebire de mine, la el simteam cum se lipeste mana de guma in timp ce la mine doar era foarte fierbinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...