Suzuki_RM_125 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Daca ai putea sa imi explici cum sunt treptele la un enduro si care ar fi diferentele fata de cross .... ti-as fi recunoscator /style_emot...lt/rolleyes.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Daca ai putea sa imi explici cum sunt treptele la un enduro si care ar fi diferentele fata de cross .... ti-as fi recunoscator /style_emot...lt/rolleyes.gif Eu, personal, nu m-am dat cu vreun cross. Dar din auzite si din citite pot sa spun ca la cross ai treapta I foarte lunga si 4-5 trepte cu totul. La enduro trapta I e scurta, pt urcari dificile, si ai 6 trepte de viteza in total. Deasemenea, suspensiile la cross sunt mai tari, proiectate pt sarituri. La enduro suspensiile sunt mai moi, proiectate pt albii de parauri, pt crengi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Am tot citit si am tot citit si inca eu nu m-am lamurit ce motocicleta ar fi potrivita pentru mine. Asa ca sper sa ma ajutati voi. Vreau motor pentru plimbari pe coclauri, paduri etc. Am 1.73 si 93 kg si mentionez ca am picioarele mai scunde decat medie pentru inaltimea mea. Bugetul ar fi de maxim 1.000 euro. Ce m-ati sfatui sa cumpar avand in vedere ca sunt la inceput? Mentionez ca am un suzuki rm 125, naravas rau cu care nu ma descurc in rampe, daca nu ii dau gaz ca lumea sta sa moara, daca ii dai gaz trebuie sa fi profi, ori eu nu sunt si n-am chef de trante serioase. Mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 ... Mentionez ca am un suzuki rm 125, naravas rau cu care nu ma descurc in rampe, daca nu ii dau gaz ca lumea sta sa moara, daca ii dai gaz trebuie sa fi profi, ori eu nu sunt si n-am chef de trante serioase. Invata-te sa folosesti ambreiaju si o sa devii profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simona moldovan Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 21 de ani, 1,70 si 65 kg, vreau enduro, nu sunt sigura insa la motorizare. sunt incepatoare si vreau sa stapanesc eu moto, nu ea pe mine. ma gandeam la ktm exc 125 cm, sau gas gas ec 125, ce am gasit se invart undeva la 2000 lire. alte pareri din partea avansatilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 21 de ani, 1,70 si 65 kg, vreau enduro, nu sunt sigura insa la motorizare. sunt incepatoare si vreau sa stapanesc eu moto, nu ea pe mine. ma gandeam la ktm exc 125 cm, sau gas gas ec 125, ce am gasit se invart undeva la 2000 lire. alte pareri din partea avansatilor ? Honda CRF 150 are roti mai mici si este suficient de puternica... plus ca este 4T si este mai controlabil decat un 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 salut sunt noun in dual sport bike si am un xt 600 si sunt interesat de parerea altor detinatori sau fosti detinatori de accest model yamaha XT 600 daca e greu de intretinut piesele ce comparatie au fata de alte marci suzuki, honda ...... si care ar fi bolile lor adica ce se strica mai des mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Buna,am 15 ani 1,73 ai 76kg ce motor mi-ati recomanda?(conduc de 3ani un suzuki gn250...dar la offrod nu e prea bun) am condus doar yamaha dt 125 doar ca nu prea imi place stabilitatea..adica parca e prea scurta si inalta(sau mi se pare pe langa suzuki care e lung si jos) ce alte motociclete mi-ati recomanda?pana in 1000euro(cat mai ieftin;)) ) as prefera enduro de 125 pentru ca de la anu am voie sa o conduc is pe drum(legal)...multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Hai ca intru si eu in vorba mai ales ca sunt novice in ale enduroului... Dupa 12 ani doar de vitezane si numai de 1000 am trecut brusc la un Drz 400s . Pot sa zic ca este mult mai fun decat orice vitezana... acum nu stiu cat de multe pot face cu drz-ul meu dar pt mers pe coclauri, forestier, paduri si de urcat dealuri eu zic ca este suficient. Asa ca bine v-am gasit si sa ne vedem pe coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacinui Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) dap...salutari sunt un membru mai 'nou' as vrea sa imi iau o motocicleta ENDURO,insa nu la 3000 euro sau la 2000... as vrea noua MAXIM pana la 1500Euro iar second...pana in 1000 euro,precizez ca o folosesc numai pt. OFFROAD.Deci cu drumurile...nu stiu inca,dar nu o voi folosii pe drumuri nationale sau drumuri principale. motorul sa fie intre 50 si 120 cmc. Si sa consume cat mai putina benzina...pt ca nu am chef sa dau 30 lei pe zii sa ii fac plinu'. Motorul sa fie destul de bun,pentru ca o sa fie ceva UPHILL mai greu umpic.Insa nu este ceva ce nu m-as putea descurca cu un motor de mai putin de 60 cmc...insa zic asa,s-ar putea sa imi creeze probleme daca e sub 60. Iar cu imatricularea...nu cred.Doar sa aibe acte,ca eu vreau sa merg cu ea in FRANTA in munti deaia. 15 ani [85-95 KG] intrebare: care este diferenta dintre enduro si HARD enduro...ca am mai vorbit cu cativa oameni de pe aici cand n-aveam contu activat,toti mi-au dat direct hard enduro la 2000 euro. Nu O VOI FOLOSI LA HARD NICIODATA,unde stiu ca nu pot si nu vreau sa ma aventurez si e periculor,nu ma voi duce. Editat Noiembrie 1, 2012 de dacinui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Hai ca intru si eu in vorba mai ales ca sunt novice in ale enduroului... Dupa 12 ani doar de vitezane si numai de 1000 am trecut brusc la un Drz 400s . Pot sa zic ca este mult mai fun decat orice vitezana... acum nu stiu cat de multe pot face cu drz-ul meu dar pt mers pe coclauri, forestier, paduri si de urcat dealuri eu zic ca este suficient. Asa ca bine v-am gasit si sa ne vedem pe coclauri Pai si dupa o luna, gata, ti-a trecut? Vad ca motocicleta este la vanzare... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-drz%20400s-din-2007-482240.html Ce anume nu ti-a placut la acest motor? Te intreb pentru ca si pe mine ma cam bate gandul sa-mi iau un drz 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Omul si-a dat seama ca vrea enduro. Nu poteca viteza. Cauta EXC-uri, WR-uri, Husa, Huski, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) dap...salutari sunt un membru mai 'nou' as vrea sa imi iau o motocicleta ENDURO,insa nu la 3000 euro sau la 2000... as vrea noua MAXIM pana la 1500Euro iar second...pana in 1000 euro,precizez ca o folosesc numai pt. OFFROAD.Deci cu drumurile...nu stiu inca,dar nu o voi folosii pe drumuri nationale sau drumuri principale. motorul sa fie intre 50 si 120 cmc. Si sa consume cat mai putina benzina...pt ca nu am chef sa dau 30 lei pe zii sa ii fac plinu'. Motorul sa fie destul de bun,pentru ca o sa fie ceva UPHILL mai greu umpic.Insa nu este ceva ce nu m-as putea descurca cu un motor de mai putin de 60 cmc...insa zic asa,s-ar putea sa imi creeze probleme daca e sub 60. Iar cu imatricularea...nu cred.Doar sa aibe acte,ca eu vreau sa merg cu ea in FRANTA in munti deaia. 15 ani [85-95 KG] intrebare: care este diferenta dintre enduro si HARD enduro...ca am mai vorbit cu cativa oameni de pe aici cand n-aveam contu activat,toti mi-au dat direct hard enduro la 2000 euro. Nu O VOI FOLOSI LA HARD NICIODATA,unde stiu ca nu pot si nu vreau sa ma aventurez si e periculor,nu ma voi duce. tu n-ai fost niciodata pe colcauri, dar vrei motor nou .... se vede ca esti tanar. Ia-ti un second de marca, de 125 iti recomand -> KTM LC 2, sau GAS GAS, dar va fi greu sa gasesti ceva ok, musai mergi cu un mecanic la vizualizarea motorului Editat Noiembrie 15, 2012 de Suzuki_RM_125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 50 cmc si uphill, plus consum mic la pilot de 70 kile? 30 lei un plin? rezultatul este multimea vida!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciusmerlucius Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 dap...salutari sunt un membru mai 'nou' as vrea sa imi iau o motocicleta ENDURO,insa nu la 3000 euro sau la 2000... as vrea noua MAXIM pana la 1500Euro iar second...pana in 1000 euro,precizez ca o folosesc numai pt. OFFROAD.Deci cu drumurile...nu stiu inca,dar nu o voi folosii pe drumuri nationale sau drumuri principale. motorul sa fie intre 50 si 120 cmc. Si sa consume cat mai putina benzina...pt ca nu am chef sa dau 30 lei pe zii sa ii fac plinu'. Motorul sa fie destul de bun,pentru ca o sa fie ceva UPHILL mai greu umpic.Insa nu este ceva ce nu m-as putea descurca cu un motor de mai putin de 60 cmc...insa zic asa,s-ar putea sa imi creeze probleme daca e sub 60. Iar cu imatricularea...nu cred.Doar sa aibe acte,ca eu vreau sa merg cu ea in FRANTA in munti deaia. 15 ani [85-95 KG] intrebare: care este diferenta dintre enduro si HARD enduro...ca am mai vorbit cu cativa oameni de pe aici cand n-aveam contu activat,toti mi-au dat direct hard enduro la 2000 euro. Nu O VOI FOLOSI LA HARD NICIODATA,unde stiu ca nu pot si nu vreau sa ma aventurez si e periculor,nu ma voi duce. faci misto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 dap...salutari sunt un membru mai 'nou'as vrea sa imi iau o motocicleta ENDURO,insa nu la 3000 euro sau la 2000...as vrea noua MAXIM pana la 1500Euroiar second...pana in 1000 euro,precizez ca o folosesc numai pt. OFFROAD.Deci cu drumurile...nu stiu inca,dar nu o voi folosii pe drumuri nationale sau drumuri principale.motorul sa fie intre 50 si 120 cmc.Si sa consume cat mai putina benzina...pt ca nu am chef sa dau 30 lei pe zii sa ii fac plinu'. Motorul sa fie destul de bun,pentru ca o sa fie ceva UPHILL mai greu umpic.Insa nu este ceva ce nu m-as putea descurca cu un motor de mai putin de 60 cmc...insa zic asa,s-ar putea sa imi creeze probleme daca e sub 60.Iar cu imatricularea...nu cred.Doar sa aibe acte,ca eu vreau sa merg cu ea in FRANTA in munti deaia.15 ani [85-95 KG]intrebare: care este diferenta dintre enduro si HARD enduro...ca am mai vorbit cu cativa oameni de pe aici cand n-aveam contu activat,toti mi-au dat direct hard enduro la 2000 euro.Nu O VOI FOLOSI LA HARD NICIODATA,unde stiu ca nu pot si nu vreau sa ma aventurez si e periculor,nu ma voi duce. Ai stat prea mult cu ochii in calculator, mai iesi si socializeaza poate iti vine mintea la dap si nu mai fabulezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Belastef Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut..as avea nevoie de niste sfaturi ptr a putea gasii motorul perfect ptr mine .Eu sunt foarte mica de inaltime (154) si caut un motor care sa fie numai bun ptr teren .Pana acum am condus numai chopper ,timp de 3 ani ,dar am nevoie si de adrenalina . Am gasit Katem SX 125 sau Suzuki Rmz 250 dar am impresia ca sunt cam inalte ,altii m-au sfatuit sa caut ceva ptr juniori .dar nu stiu nici un model . Ce recomandari ati avea? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Ktm freeride, este perfect pt persoane mici de statura si nu numai. Am facut si un mic test si m-a surpins mai mult decat placut, sa nu se creada ca vorbesc din auzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator catalin013 Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 xt 152 de la yamaha ia vezi 125 scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Salutare, spuneti-mi va rog ce presupune omologarea individuala la un KTM EXC300 de exemplu.Montare stop+semnalizari (cam cat costa,cat e de usor) si cat costa RAR-ul? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Sunt sigur ca EXC300 se gaseste pe listele RAR, deci nu trebuie omologare individuala, ci inmatriculare normala. Bineinteles, iti trebuiesc stopuri, far, semnalizatoare, oglinzi, suport numar. Acestea ar trebui sa le ai de la cel ce ti-a vandut mobra. Altfel le cumperi de la KTM. Intrebi la dealer cat costa. Fiind prima inmatriculare in Romania, va costa mai mult, in jur de 5 mil estimez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Merci de raspuns.O sa caut un 250-300 sa potriveasca cat mai bine.Am vazut un baiat in Pancota ca aduce multe,nu stiu multe despre el;is ok mobrele ce le aduce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Daca vorbesti de Csabi de la Pancota ti'l recomand cu incredere. Omul aduce doar motociclete de calitate si nu te minte. Te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 si eu cunosc pe cineva de a loat de la ei , sunt cam aroganti si sunt genu de oameni care le stiu pe toate dar motoarele sunt OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 rila, daca ai COC dureaza aprox 10 min la RAR dar trebuie sa ai toate cele necesare circulatiei pe drumul public montate. La mine nu au verificat altceva cu exceptia seriei de sasiu, dar totul era functional. Daca nu ai ce iti trebuie, cu siguranta gasesti prin zona proprietari de la care sa imprumuti pana treci rar ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.