Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am deschis acest topic din surprinderea mea ca, tot mai multa lume prefera in general vitezanele de 600, lucru aflat in principal de la multi prieteni ce si-au luat asa ceva dar si de pe forumuri si bloguri, si din pacate chiar si de la sectiunea de "Incepatori".

Totusi chiar nulti avansati prefera 600 in detrimentul celor de 1000 sau peste 1000cc nemaivorbind de cele de 750 care mai ca au disparut.Mentionez ca m-am dat si cu 600R si cu 750R (Honda VFR) si chiar cu 1100R, si cel mai mult mi-a placut cel de 1100 binenteles ca in principal pt plusul de putere; poate unii ar zice de diferentza de greutate, dar mie nu mi s-a parut mare, chiar daca cel de 1100 era mai vechi decat 600 cu 5 ani: Cel de 600 un Ninja, 190kg iar cel de 1100 gixer 231kg.

 

Am facut si pool ca sa vedem mai bine ce se prefera la capitolul capacitate si de ce nu si ce marci sunt preferate......fara reclama mascata, ca sunt doar pareri :kali:

 

Daca as fi votat si eu (da nu se poate, oricum tre sa fiu impartial :kali: ) as fi votat "peste 1000cc" din 2 motive: CP cei mai multi si fiabilitatea net superioara unui 600 impins la extrem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De unde aceasta surprindere? Nu numai puterea conteaza la o motocicleta, mai ai si alte caracteristici care sa faca departajarea, insa pana la urma ramane doar o preferinta personala alegerea facuta. Oricum, laudabil efortul de a explica de ce ti-a placut cu o motocicleta de 'peste 1000cmc' sa te dai :kali:

 

cel mai mult mi-a placut cel de 1100 binenteles ca in principal pt plusul de putere

 

PS.: Stiu ca voi scrie putin off-topic acum, dar nu am inteles rostul acestui thread... hai sa fie ceva scris ca sa mai fie scris? E frumos afara, nu cred ca poti sa te plictisesti in halul acesta :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde aceasta surprindere? Nu numai puterea conteaza la o motocicleta, mai ai si alte caracteristici care sa faca departajarea, insa pana la urma ramane doar o preferinta personala alegerea facuta. Oricum, laudabil efortul de a explica de ce ti-a placut cu o motocicleta de 'peste 1000cmc' sa te dai :kali:

 

 

 

PS.: Stiu ca voi scrie putin off-topic acum, dar nu am inteles rostul acestui thread... hai sa fie ceva scris ca sa mai fie scris? E frumos afara, nu cred ca poti sa te plictisesti in halul acesta :kali:

 

Pai cel mai mult ma surprind "copiii" astia de abia si-au luat plasticul si repede 600RR, parca-i noua uniforma, de ceva vreme era RS sau CBR de 125 .....crezi ca aia stiu ce-i aia ciclistica? :kali: .....oricum si cu 1100 m-am inclinat bine in curbe(am mers vo 25km inafara)

Dupa preferintele mele practic numai puterea si aerodinamica conteaza, ca dora toate sunt facute de ingineri foarte priceputi.......restul il face conducatorul/pilotul :kali:

PS:Amainte am venit de la o "plimbare" .....o sa ies din nou intr-un bar mai incolo :nono: .....da tu cum de te plictisesti? :kali:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta de greutate intre 600 si 1000 e de 10 kile care nu se simte sau care e amorsata de cuplul superior al miarului...

600 e la moda fiindca....nu stiu...e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manevrabil, usor.......si pt drumurile de la noi e arhisuficient..nu e vb de bani(nuj ce treaba are banul aici in fine..)

fiecare isi ia ce-l "coafeaza" mai bine..restu` putere...alea alea..bancuri pt drumurile de la noi...si pt unii fitze :jump:, ca oricum nu stiu sa se foloseasca de putere...si cand sa se foloseasca....si nu ai unde sa te folosesti...doar la rupt capu` :P ..ca i dai ca inecatu pe linie dreapta..oau..am 299...wtf

no offence

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un 600cc, probabil yamaha. nu as exclude nici honda sau suzuki, kawasaki nu ma unge. ducati sunt pentru ca aia cu prea multi bani, bmw nu fac motoare supersport iar restul... nu ma intereseaza :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cele mai multe conditii un 600 e mai rapid sau mai usor de condus la limita ..poate ptr asta sunt preferate

un miar nu te iarta cand gresesti

750cc il montez peste o saptamana 2 ..sunt sigur ca va fi solutia cea mai buna :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantajul pt 600 fata de 1000 este consumul putin mai mare din cauza regimului de turatii mai ridicat, asta nu imi place la ce am acum, in rest important e sa iti placa si sa te simti bine atunci cand mergi prin oras, cand te duci la o intalnire si mergi cu gasca, sau cand ai insomnii si dai o tura prin afara orasului singur. Cineva spunea ca motorul se alege cu inima. Acum ca mi-am facut lunga ucenicie pe r6 daca as avea posibilitatea financiara sa aleg alto motocicleta as alege bmw k1200 r, pt ca imi place, e mai masculina nu neaparat performanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la consum nu te contrazic deloc ..eu ma uit in alta parte cand bag benza in rezervor ..iar cand platesc iau banii fara sa ma uit ..altfel ma sperii:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prefer 1000cc sau peste ptr surplusul de putere\reprize...nu 300km\h...ptr 'momentul' care pe 600 e mai intirziat...si ptr ca e mai comod fata de 600,am 1,85 si pe 600 stateam destul de adunat...am avut de 600 si cind skimbam cu 1000 parca skimbam Cielo cu BMW...

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cel mai mult ma surprind "copiii" astia de abia si-au luat plasticul si repede 600RR, parca-i noua uniforma, de ceva vreme era RS sau CBR de 125 .....crezi ca aia stiu ce-i aia ciclistica? :jump:

PS:Amainte am venit de la o "plimbare" .....o sa ies din nou intr-un bar mai incolo :jump: .....da tu cum de te plictisesti? :jump:

 

Am vazut si oameni cu multi ani in contul varstei, dar tot degeaba, nici ei nu stiau ce ii aia 'ciclistica'. nu varsta cred ca este marul discordiei. :jump:

Foarte mare adevar a grait userul care a spus ca un 600 iti mai iarta din greseli :P plus ca pe piata second-hand gasesti mai multe modele de 600 din diverse categorii decat cele 'peste 1000cmc'.

 

P.S.: NU vorbeam ca nu ai ce face, intelege ca nu am inteles rostul topicului. Distratie in bar :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu prefer miarul pentru ca de pe 600 cad. sunt prea inalt. daca as avea sub 180cm mi-as lua 600, mult mai manevrabil si mai usor de folosit in trafic. totusi 750 cred ca ar fi solutia de compromis si as opta pentru suzuki dupa 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io prefer miarul pt rezerva de putere si cuplul mai mare pe care il are. Ce preferi: un salariu mic din care sa traiesti cumpatat de la o luna la alta sau o leafa mai mare din care sa-ti ramana ceva tot timpul? Oricum la capitolul pret ...gasesti motoare de 600 mai scumpe decat miare din aceeasi generatie(600 rr vs 954) dar asta e situatia. Pe circuit, un 600 cu un dibaci in spate face minuni, mai usor, mai manevrabil(poate) dar daca e sa mai pleci la un drum se schimba situatia(pasager, bagaj,consum la un ritm sustinut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600- as alege pt ca e mai usor de pilotat dupa parerea mea

1000 - pt consum mai mic la drum lung ...

 

asa va probabil dupa ce o sa vand SV-ul v-oi lua gixxer de 750 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si oameni cu multi ani in contul varstei, dar tot degeaba, nici ei nu stiau ce ii aia 'ciclistica'. nu varsta cred ca este marul discordiei. :jump:

Foarte mare adevar a grait userul care a spus ca un 600 iti mai iarta din greseli :jump: plus ca pe piata second-hand gasesti mai multe modele de 600 din diverse categorii decat cele 'peste 1000cmc'.

 

P.S.: NU vorbeam ca nu ai ce face, intelege ca nu am inteles rostul topicului. Distratie in bar :D

 

 

Eu vb numai strict de supersport pt a restrange si cat 600, bine, peste 1000cmc sunt sport-turere in general, si imi plac pt ca stai mai lejer pe asa ceva decat pe un 600 cam cat Aprilia RS 250 la dimensiuni.

Intradevar 600 iarta mai mult ca si miarul, da parca in ultimul timp s-a cazut mai mult cu el decat cu 1000 sau +1000, si cred ca si argumentul pret de achizitie conteaza mai ales la noi in Ro.

Rostul topicului l-ai vazut deja cel putin o parte din acesta..... :ok:

Ms de urare, a fost fun 2h cat am stat, pacat ca n-am putut drinkali decat ciocolata calda si un ceai ca eram cu motoru :P

Eu avand mai mult inclinatii pt sport turing mi-as lua cred ca ceva de genu CBR 1000F , ZZR 1100, GSXR 1100, BMW K1200 RS, sau chiar Hayabusha.

 

Io prefer miarul pt rezerva de putere si cuplul mai mare pe care il are. Ce preferi: un salariu mic din care sa traiesti cumpatat de la o luna la alta sau o leafa mai mare din care sa-ti ramana ceva tot timpul? Oricum la capitolul pret ...gasesti motoare de 600 mai scumpe decat miare din aceeasi generatie(600 rr vs 954) dar asta e situatia. Pe circuit, un 600 cu un dibaci in spate face minuni, mai usor, mai manevrabil(poate) dar daca e sa mai pleci la un drum se schimba situatia(pasager, bagaj,consum la un ritm sustinut).

 

 

:jump: :P

Exact asa gandesc si eu, 600RR pe circuit poate e mai bun decat un miar(aici depinde si de circuit) vb de timpii aceluiasi pilot, prin oras consumul la un 600 in regim "perfect legal" de mers e putin mai mic decat a unui miar, dar la regim sustinut inafara e clar mai mare datorita turelor multe(14mii max fatza de 11mii max ale miarului) fapt care si influentiaza negativ fiabilitatea, fiind clar mai mica decat a miarului.

 

prefer 1000cc sau peste ptr surplusul de putere\reprize...nu 300km\h...ptr 'momentul' care pe 600 e mai intirziat...si ptr ca e mai comod fata de 600,am 1,85 si pe 600 stateam destul de adunat...am avut de 600 si cind skimbam cu 1000 parca skimbam Cielo cu BMW...

 

 

Cam asa ceva.....Cielo pe BMW. :P

Totusi daca tii si 600-le in ture sus.....parca mai vine de-acasa, da atunci te rupe la consum... :jump:

Normal ca nu pt ca se apropie in general mai mult de 300kmph reali decat 600-le (diferentza fiind cam de 25kmph in favoarea miarului) alegem miarul....da parca si scrie si se aude mai fain "de o mnie" sau "o mnie o suta" :P .....decat "sasa sute" :jump: ......totusi si eu cred ca pt cine prefera ss o solutie de compromis este motorul de 750 :D

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar la regim sustinut inafara e clar mai mare datorita turelor multe(14mii max fatza de 11mii max ale miarului) fapt care si influentiaza negativ fiabilitatea,

La 14000rpm un 600 trage mai putin amestec decat trage un miar la 11000rpm. Asta vorbind la modul ipotetic ca s'ar merge pe rosu (ceea ce nu e cazul)

Consumul mai mic afara al miarului e datorat cuplului mai mare, ceea ce necesita deschideri mai mici si mai putin brutale ale gazului (la depasiri, de ex.).

 

Pentru fun prefer 600, mai ales in oras. Poti sa te duci in ture si sa ai frana de motor mai lunga, plaja de putere utila e mai larga la un 600 in oras. Un miar se balbaie foarte jos in ture dupa care pe la 3500 incepe sa traga ca dracu.

 

Am votat Gixx 750, pentru a impaca si capra urbana si varza extraurbana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6-le are 18000 rpm... puterea si cuplul maxim sunt undeva intre 10500 si 13800... restul e cancan cum se spune :jump:

"S'a dovedit stiintific" :P ca 18000 aia sunt manariti de yamaha, in realitate sunt mai putini. Pe de alta parte, nu inteleg necesitatea de a tura un motor dincolo de turatia de putere maxima. :jump: Poate doar la semafor, sa sperii tantarii..

 

am votat honda de 750cc

:jump:

honda de 750 e doar vfr, care nu e "vitezana" :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La miar am observat ca nu trebe sa mai schimbi viteze asa des, are cuplu bun bun(de exemplu la urcari mai abrupte cu pasager poti sa iti dai seama foarte usor), consum mai scazut in afara orasului si puterea(cateodata prea mare) de la turatii mici.Ca minusuri nu as adauga deocamdata nimic, plus ca e mai fiabil ca un 600.. DAR am tot auzit de gixxerul de 750,foarte laudat,putere de miar la manevrabilitate si greutate de 600(aprox)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La miar am observat ca nu trebe sa mai schimbi viteze asa des, are cuplu bun bun(de exemplu la urcari mai abrupte cu pasager poti sa iti dai seama foarte usor), consum mai scazut in afara orasului si puterea(cateodata prea mare) de la turatii mici.Ca minusuri nu as adauga deocamdata nimic, plus ca e mai fiabil ca un 600.. DAR am tot auzit de gixxerul de 750,foarte laudat,putere de miar la manevrabilitate si greutate de 600(aprox)

Exact, faza cu miarele... eu personal am scos consum de 4,5 l/100 viteze de 120-si varfuri de 240... :P (pentru cei plini de legislatie, numai 120 max)

In schimb cu cel de 600 (am avut un Honda F4) imi lua si 8%... mediu (mergeam destul de turat cu el).

 

Oricum cu asta de 1000cc cu a patra mergi intre 30 km/h si 245 km/h.

 

Numai bine,

Raul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu a 4-a cu 30 la ora trebuie sa iti iei alt lant sigur si iti distrugi si pinionul din cutia de viteze. Chiar daca tie nu ti se pare ca motocicleta trage din greu acolo jos sub carene se " munceste" la limita. Cat despre consum cu honda f4 bine ca nu te-ai dus in consum de peste 10% :P. Oricum f4 mi se pare o motocicleta temperata daca este potrivit sa spun asa.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18000 rpm r6'ele ...poate in vise

maine pun poza cu lansarea pe bancul de proba :P

 

 

Clar, 18000 are maximul de rosu pe "ceas" .......ca sa treaca de 15000rpm parca un motor 4T ar avea nevoie de tacheti pneumatici, asta am vazut la un info dintre cursele clasei 250 si motogp anu trecut pe Euro-Sport, un scurt documentar prezentat de catre ingineri de echipa de curse clar specialisti in asa ceva. Ducati au insa sistemul desmodromic care-i ajuta f mult, nefiind influentat ca si clasicul la turele astea impresionante.

PS: Asteptam poza :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...