baz-v8 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 nu are reglaje si chiar ma mira faptul asta , in schimb la 900 ss sunt reglaje pe furca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Mai exista posibilitatea de a monta internale Andreani sau Ohlins. Andreani costa in jur la 450€ Sau ca sa-ti dau un pont bun, vb cu userul Crazy Devil, ca are o furca buna de vanzare. Editat Octombrie 10, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 daca tu ai face asa nu inseamna ca oricine arunca 15000e la misto ! , omul vrea o motoreta dar nu prea stie cu ce se mananca motociclismul , are bani, dar in domeniul moto nu se pricepe, e ceva normal sa-mi ceara o parere despre motor ... lui ai place ducati pt faptul cum arata, in rest nu-l intereseaza curse , liniute etc ... vrea doar o parere daca merita sa investeasca suma asta intr-un motor ca panigale , si eu la randul meu am intrebat aici daca cineva a calarit asa ceva sa lase o impresie parere , merita cumparat panigale s-au mai bine altceva ?... Stai man usor ca eu am glumit...oricum daca nu are treaba cu motoretele clar panigale nu e cea mai buna alegere de inceput.... » Post actualizat in 10 Oct 2014 18:04 Iar suspensiile de la SS asa sunt ele mai dure chiar daca la 900 sunt reglabile tot dure raman... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Vrea careva o pereche de DUCATI DAINESE COMPANY TECH JEANS? Am pus mana pe o pereche marimea 30x34 dar imi sunt cam ficsi la 1,79 si 72kg. noi, cu eticheta - 375Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) poze: Editat Octombrie 10, 2014 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Daca nu incetati cu jignirile sau discutiile offtopic, va pun pe bara o saptamana Editat Octombrie 11, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 vrea cineva pana la urma 800 ss-ul ? pt cineva interesat cu adevarat fac pret bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 nu ca m-ar interesa sau as avea nevoie de ea, dar la ce pret vrei sa scapi de ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 vreau s-o vand , nu sa scap de ea ! repet cine este interesat cu adevarat pretul este foarte convenabil !. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Sa mor daca merita sa vinzi ceva in perioada asta, ma batea gandul sa o vand pe a mea. In nici un caz, zici ca sunt furate, toata lumea te ia in ras, gen cu cat vrei sa scapi, cat face fierul, etc... La mine moare! » Post actualizat in 13 Oct 2014 09:49Nu are nimeni bani, dar toata lumea saliveaza pe aici si bate din gura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Sa mor daca merita sa vinzi ceva in perioada asta, ma batea gandul sa o vand pe a mea. In nici un caz, zici ca sunt furate, toata lumea te ia in ras, gen cu cat vrei sa scapi, cat face fierul, etc... La mine moare! » Post actualizat in 13 Oct 2014 09:49 Nu are nimeni bani, dar toata lumea saliveaza pe aici si bate din gura... +1 )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Sa mor daca merita sa vinzi ceva in perioada asta, ma batea gandul sa o vand pe a mea. In nici un caz, zici ca sunt furate, toata lumea te ia in ras, gen cu cat vrei sa scapi, cat face fierul, etc... La mine moare! » Post actualizat in 13 Oct 2014 09:49 Nu are nimeni bani, dar toata lumea saliveaza pe aici si bate din gura... eu am bani, doar ca lui i-am zis "la ce bani vrei sa scapi de ea" pt ca nu o are in calitate de pasionat al marcii, ci in calitate de combinator. iar cand esti combinator si nu-ti iese "combinatia" ultima varianta e sa scapi de bun la un pret mic. de obicei pretul de achizitie sau in functie de cat de mare e foamea, chiar mai putin » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:33 p.s. nu te gandi ca-s bogat, dar imi mai permit cateva motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Salutare. Am inceput sa lucrez la motor,fac revizia si am observat ca langa cilindrul orizontal pe partea stanga cum stai pe motor pe exteriorul motorului este o depunere de ceva asemanator cu bitumul,este ulei sau ceva ars pe motor amestecat cu praf si pietris. Am spalat bine zona si nu vad sa fie vreo scurgere din motor poate ar trebui sa merg putin cu ea sa se incalzesca bine motorul dar cum e demontata toata nu am cum. Poate sa zica cineva ceva despre acea depunere daca e ulei sau ce lichid este pt ca e doar in zona aceea altundeva nu mai e,motorul e curat in rest,sau cum pot verifica daca din motor curge ulei,am verificat si furtunul de ambreiaj care trece pe acolo dar e ok. Cineva a zis sa pun ulei mai putin vascos in motor ca sa verific daca e vreo scurgere dar poate e vreo alta metoda,nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Sigur nu e spray de lant jegos si intarit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) Nu cred ca este spray pt. ca e langa cilindrul orizontal iar pinionul fata este mai in spate si nu are cum sa stropeasca acolo,m-am gandit si eu la asta dar nu prea are cum sa fie spray. Cantitatea a fost chiar multa as zice fata de ce stropeste lantul si nu era curs si sub motor,ma gandesc ca daca era ulei din motor curgea pana sub motor in partea de jos si mazga nu era asa tare,am curatat zona in mare,am uitat sa fac o poza inainte dar am facut una dupa ce am curatat,zona in care era depunerea am trasat-o cu rosu.Azi am verificat din nou si nu este curs ulei deloc acolo,am lasat motorul pornit o juma' de ora si am turat-o si tot nimic. Toata zona cu rosu a fost neagra. Se mai vede negreala pe cadru unde e prins motorul in dreapta imaginii,asa a fost si pe motor numai ca mai gros. Editat Octombrie 22, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Oricum ar fi, acum ca l-ai curatat va fi usor de observat daca treaba se mai repeta si daca da, de indentificat de unde curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Meh. Mai mult publicity stunt. Sincronizarea variabila a supapelor e treaba veche. Honda stie. OK, aici e si pe admisie si pe evacuare (spre diferenta de VTEC care e doar pe admisie), dar nu e nimic nou. Sistemul este folosit in industria auto de ceva timp deja. E copy/paste de la Audi. Creste elasticitatea motorului si ajuta la consum, doua lucruri care nu reprezinta valori traditionale pentru Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 dukaty nu e cumparat de haudi? acum implementeaza oamenii sistemul minume si pe motorete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Stiu ca asa ceva se foloseste de mult la masinile de serie. Variable Valve Timing... nimic nou. Dar e bine totusi ca s-au gandit sa puna asa ceva si pe motociclete. Bine, Honda a folosit VTEC si pe moto, dar vtec-ul e mai simplut... e on/off si intra la o anumita turatie. Pe cand sistemul ca cel din clipul Ducati, e mai "smooth"... intervine liniar, atat cat trebuie, atunci cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) dukaty nu e cumparat de haudi? acum implementeaza oamenii sistemul minume si pe motorete De anu trecut . Si acum testeaza un nou model care este camuflat in chestii de cauciuc sa nu fie pozat inainte de prezentarea oficiala. Editat Octombrie 27, 2014 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 De anu trecut . In primavara se fac 3 ani. Si acum testeaza un nou model care este camuflat in chestii de cauciuc sa nu fie pozat inainte de prezentarea oficiala. E o MTS 1200 putin reviziuita estetic si cu sistemul asta pe motor. Suspensia "Skyhook" mi s-a parut mult mai interesanta si relevanta ca echipament de serie pe o motoreta, dar nu a fost la fel de promovata in reclame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Salutare din nou Am motorul la revizie,schimbat consumabile si verificat altele. Ce nu stiu sa reglez si nu am facut-o niciodata e reglatul suspensiei spate. Suspensia spate este prea "tare" cand sunt singur pe ea la un drum mai denivelat ma zgaltaie,cu pasager e mai bine dar nici asa nu e cine stie ce mai bine. Se poate regla sa fie mai "soft" pentru mersul pe strada fara a pierde din manevrabilitate si daca da cum? Este o suspensie showa parca pe un SS 750 din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Inainte sa reglezi suspensia spate trebuie sa te asiguri ca are presiunea de azot corespunzatore si ca a fost servisat. Amortizorul se serviseaza odata la 3-4 ani si se completeaza azotul anual. Dupa ce ai facut toate astea, se poate trece la reglatul suspensiei spate. Insa este foarte important ca si furca sa fie in parametri(servisata si reglata). Suspensia motocicletei se regleaza in functie de greutatea pilotului, pasager si incarcatura adiacenta (echipament, bagaje). Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 ce presiune de azot trebuie in amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.