Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Aveti careva un manual de service pt 750 ss I.E. din 1999? In engleza, de preferinta. Multumesc frumos.

 

 

Ceva apropiat: manual de service pentru 900SS ie.

 

Motorul este puțin mai mare, ambreiajul este uscat, dar în rest cam tot aia.

 

Dacă nu găsești ceea ce cauți, spune specific ce vrei să faci.

 

Daca ai treaba si la instalatia electrica, nu te va ajuta manualul de 900SS i.e. din anul 2001, deoarece din 2001 au modificat multe.

 

@PzKpfW, pe langa motor si ambreiaj, diferite mai sunt si injectoarele, furcile, pompele de frana si ambreiaj, semighidoanele, bascula (+accesoriile ei), etc.

Editat de addrianii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(...)

 

Bine mă că ești tu deștept :) Găsește-i omului manual de servisare pentru furcă dacă zici că e alt model ca la 900.

 

Salut. Schimb curele distributie, service suspensii si revizia.

 

Pentru ulei și filtre nu cred că ai nevoie de manual. Sau dacă ai, te ajută manualul de 900. Pentru schimbatul curelelor la fel, deși strângerile posibil să difere. Ai nevoie însă de scule speciale (ca să blochezi arborele în timpul operațiunii de exemplu) și de experiență ca să-ți dai seama ce mai trebuie schimbat acolo (role, întinzătoare). Având în vedere durata operațiunii (cam o oră) nu cred că merită să te complici singur. Mai bine o duci la un service Ducati și mergi fără griji ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, era mai mult pt strangeri la suruburi, dar ma descurc. Il iau pe cel de 900. Scule am si mecanic la fel. Multumesc frumos.

» Post actualizat in 12 Apr 2017 18:59

Inca o intrebare: o sursa pt curele stiti cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: o sursa pt curele stiti cumva?

 

Pe lângă Ducati România, a găsit cineva și aici. Dar nu cred că e vreo diferență mare la preț. Găsești și curele Dayco tot acolo, cam la jumătate de preț. Nu știu dacă-s bune sau rele, cele OEM sunt făcute de către Gates la specificațiile Ducati. Interesant este că au început să apară pe piață curele branduite Gates pentru Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Dayco si nu tin motoreta pe dreapta ( parcata). Nu am avut nici o problema.

Insa le schimb la fiecare doi ani fara exceptie.

Sunt la al 3-lea set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Ducatisti. Ce parere aveti de 695-ule acesta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ducati-monster%20695-din-2007-632401.html

Mi-a trimis mai multe poze luate mai de aproape si mai clare, plus o filmare in care porneste motorul la 'rece'.

Dupa ce porneste motorul, ramane aprins becul portocaliu de 'check engine'.

Ar fi ceva dubios cu asta?

Omul spune ca asta a aparut dupa de a incercat sa porneasca motorul cu bateria descarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

 

Ți s-a răspuns pe Monster Lounge, dar legat de check engine, este o avertizare atât de generică încât va trebui să pui tester-ul pe ea pentru a afla sigur de unde vine problema. Adică să o duci la un service Ducati. Poate să fie ceea ce spune proprietarul, sau ceva mai nasol - gen un injector care dă semne de oboseală de exemplu. Eu nu aș lua-o fără o testare prealabilă :)

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva saptamani tot astept sa apara un 848 pana in 2010, dar nimic, asa ca mi-am marit marja de cautare si surpriza, azi a aparut acest motor https://www.olx.ro/oferta/ducati-749-ID6LQjy.html#9986fe10fd

 

Ce parere aveti despre acest model? Cam ce pozitie ai pe el fata de un cbr600rr?

 

Stie cineva ceva despre acesta motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de 848 are o ciclistica mai buna, mai comoda si pare mai slim de la ghidon, in opinia mea, dar este underpowered vizibil. Am mers pe ambele destul cat sa-mi formez o parere. Pozitia in general pe Ducati este mai in maini decat oricare alta. Pe langa pozitie si saua se comporta ca un placaj, este foarte tare. Sunt 2 motorete total diferite ca experienta in mers. Daca nu ai minim 1.80 inaltime iti va fi incomod pe ambele comparativ cu 600RR, sunt motorete pt lungani. Depinde de tine in final.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.


» Post actualizat in 25 Apr 2017 18:16

Ca inaltime am 1.75, banuiesc ca ajung cu piciorul jos. Din ce am vazut in anunt, motorul pare ok, acum mai astept un video cum suna la relati, dupa ma hotarasc. Multumesc frumos pentru raspuns paulynos.

Am uitat sa mai intreb ceva, pasagera cum ar sta pe 749?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.70 (cu indulgență) și stăteam relativ OK pe 1098 (cam aceleași dimensiuni și poziție ca pe 848). Pe 749 în schimb stăteam ceva mai chinuit în mers, dar diferență mare nu este. Însă cum zicea și Paul, poziția pe Ducati este incomodă indiferent de ce referințe ai.

 

Underpowered... depinde cu ce o compari. Venind de pe Hornet nu cred că vei avea impresia asta. Vei fi frapat de cuplu, vibrații, căldură, suspensii și frâne, înainte de a sesiza altceva. Pasagera va sta la fel de prost pe ambele: șaua este înaltă, mică și tare, iar poziția presupune genunchi la gură. Ah, și se și încinge din cauza evacuării de sub ea :)

 

Motocicleta din anunț este revopsită, dar dacă este cea pe care o știu eu, este revopsită bine. De verificat la ce service s-au făcut operațiunile despre care vorbește (distribuția și supapele/pastilele). Dacă nu are factură cu care să ateste, aș fi reticent. Având în vedere că are 30.000km, aș verifica și ambreiajul - asta dacă nu a fost și el schimbat. Ar putea să dea semene de oboseală la asemenea rulaj (ambreiajul uscat multiplacă se uzează mai repede față de cel umed). Iar un kit complet + manoperă bate spre 500€.

 

Nu știu cât de mult te ajută un clip în care s-o auzi la relanti. Dacă are evacuarea stoc, vei auzi doar zurgălăii de la ambreiaj. Dacă are încă Termi pe ea, vei auzi doar evacuarea și puțin ambreiajul. Nefiind familiar cu Ducati nu cred că vei pute trage o concluzie elocventă.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Recomandari de unde as putea lua un kit cablaj complet pentru Ducati 749S 2004 si un ECU /CDI ?

Ma refer la dezmembrari,useri cunoscuti ce se ocupa cu asa ceva si sunt de incredere sa le trimit plata in avans.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Din cauza Cdi-ului nu imi citeste temperatura apei din radiator si nu pot accelera cum trebuie,da sa inece.

Am cumparat 2 sonde pt apa,3 tps-uri si inca un Cdi pana sa identific problema reala. :)

Problema pe care o am acum este faptul ca cdi-ul nou are imobiliser,cum pot face sa ii fac bypass,sa mearga ca cel original ?

Am VIN de la fostul proprietar al cdi-ului,de ajuta cu ceva.

Am citit pe alte forumuri si toti recomanda cumpararea unui set complet bord/chei/ecu/etc ,solutie destul de costisitoare.

Sfaturi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dezactivezi immobiliser din soft.

În trecut era mai dificil, accesul la Ducati diag era limitat.

Acum cu un ODB2 reader, un adaptor si un soft mic o poate face oricine.

TuneEcu ii zice la progrămel. Si poți sa faci treaba asta inclusiv de pe android.

Am eu tot ce trebuie daca nu te grabesti, pe sâmbătă - duminica; revin în București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...