Sari la conținut

am avut un super noroc


bavareze
 Share

Postări Recomandate

Ok... si functioneaza?!

Rezistenta la aer nu se pune?!

215033[/snapback]

ds, se poate calcula asa pt aceeasi treapta de viteza. Motorul e cuplat rigid la roata, raportul de transmisie nu se schimba daca nu schimbi treapta.

Exista un singur tip de cutii care nu respecta asta, CVT cutiile cu variatie continua la auto , sau variatoarele de la scuterase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 202
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Despre ce vorbiti bai fratilor?? :crack:

Bavareze...du-te frate si dormi nitzel, niste analize ceva, mai lasa-ne cu povesti d'astea de adormit sau impresionat BBJ'isti si punkeri d'astia.

Somn usor, vise placute, puricii sa te pupe, din 5 in 5 minute.

 

:crack:

Editat de joee_cretz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bavareze, in ciuda teribilismului tau evident, din tonul reply-urilor tale deduc ca esti o persoana cu care se poate discuta totusi. E imposibil sa nu intelegi ca alergand ca nebunul prin oras ii pui si pe ceilalti in pericol, nu doar pe tine. De asta e lumea de aici atat de revoltata, de fapt si de drept. Oricare din noi e in pericol la o intalnire cu tine. De ce nu iei bestia de coarne pana la circuit? Acolo poti sa te dai cum vrei tu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum nici una. ai pierdut pariul.

nu am crezut ca o sa iei in seama quizul. acum m-ai pus pe ganduri... nu am notat timpul, dar o sa fiu atent data viitoare.

la mine am:

 

5000 rpm ....  140km/h

9000 rpm ....    x

 

etc

215025[/snapback]

 

Tu se pare ca ai ramas la chestia cu regula de trei simpla, nu? Amaratii aia de ingineri galbejiti habar nu au matematica si fizica, le explici tu lor.

Ai auzit de functii? De curbe de cuplu si/sau de putere? De Cx (coeficientul de aerodinamicitate)? De rapoarte de transmisie? Si astea sunt numai inceputul...

 

La cum pui tu problema eu as putea sa o rezum si asa:

 

O Mobra are puterea de 4cp si are viteza maxima de 70km/h la o capacitate cilindrica de 50 de centimetri cubi. Asta inseamna raport de 80 de cp/litru. Deci o Honda de 1000cc care dezvolta 80 cp are viteza maxima:

 

mobra 4cp ....................................70km/h

Honda 80cp ...................................1400km/h

 

si prin analogie, Suzuki Hayabusa, 1300cc, 180 cp

 

dupa capacitate 1300cc .................. 1820km/h :crack:

dupa cai putere 180cp .................... 3150km/h :crack:

 

 

Mosule, ce sa mai vorbim discutii: ESTI TARE LA MATE!

 

 

Eu ti-as propune sa nu mai debitezi prostii, stai si citeste, ca mai inveti lucruri noi, intreaba, ca nu e rusine sa intrebi daca nu stii ceva, dar nu mai emite astfel de pareri pentru ca te faci de ras mai rau decat te-ai facut pana acum povestind aventurile tale cu 250 la ora prin oras. Daca pana acum erai considerat doar inconstient acum esti considerat si prost, deci in combinatie cu inconstienta -> PERICULOS pentru societate. :crack:

 

Ry.

Editat de Hellryder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga bavareze tin sa iti multumesc pentru ca m-am distrat copios citind topicul tau. merita un loc de cintse la chestii distractive. si daca toti de aici care au postat impotriva ta si-au luat vreun warn sunt curios daca tu ai primit vreunul. nu de alta dar ca sa te citez, exprimari gen sper sa mori arzand, dupa ce povestesti asa un basm nu fac cinste unui om normal si cu pretentii sa fie respectat. ai cautat circ, ai primit circ. si sincer baieti chiar merita atatea pagini unul ca el? du-te tata pe circuit si rupe-ti gatul linistit, dar singur. nu are nimeni chef de tine pe strada, in oras, unde esti un pericol pentru toti. toti gresim sau mai incalcam reguli dar nu vine nimeni sa se laude si sa mai si muste cand e apostrofat. ce ai facut tu e o tampenie si in nici un caz nu esti un exemplu. pacat ca adminii nu te-au pus la punct. poate era cazul sa luati si voi o pozitie cand vine vorba de indivizi din astia pentru ca in primul rand voi trebuie sa fiti exemplu pentru restul forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hellryder:

n-ai inteles nimic. era vorba de aceeasi motocicleta in aceeasiviteza. Raportul este liniar si nu variaza absolut de loc. e o functie ce-i drept dar liniara. nu curba. iar cx-ul iarasi nu conteaza. zidu' a explicat foarte bine.

 

cx-ul influenteaza viteza limitand turatia.

Asta in cazul in care nu iti patineaza ambreiajul sau roata pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... si functioneaza?!

Rezistenta la aer nu se pune?!

215033[/snapback]

 

ba da, dar numai daca patineaza pinioanele in cutie sau scapa lantzul.

 

 

Tu se pare ca ai ramas la chestia cu regula de trei simpla, nu? Amaratii aia de ingineri galbejiti habar nu au matematica si fizica, le explici tu lor.

Ai auzit de functii? De curbe de cuplu si/sau de putere? De Cx (coeficientul de aerodinamicitate)? De rapoarte de transmisie? Si astea sunt numai inceputul...

 

La cum pui tu problema eu as putea sa o rezum si asa:

 

O Mobra are puterea de 4cp si are viteza maxima de 70km/h la o capacitate cilindrica de 50 de centimetri cubi. Asta inseamna raport de 80 de cp/litru. Deci o Honda de 1000cc care dezvolta 80 cp are viteza maxima:

 

mobra 4cp ....................................70km/h

Honda 80cp ...................................1400km/h

 

si prin analogie, Suzuki Hayabusa, 1300cc, 180 cp

 

dupa capacitate 1300cc .................. 1820km/h    :crack:

dupa cai putere 180cp  .................... 3150km/h  :crack:

Mosule, ce sa mai vorbim discutii: ESTI TARE LA MATE!

Eu ti-as propune sa nu mai debitezi prostii, stai si citeste, ca mai inveti lucruri noi, intreaba, ca nu e rusine sa intrebi daca nu stii ceva, dar nu mai emite astfel de pareri pentru ca te faci de ras mai rau decat te-ai facut pana acum povestind aventurile tale cu 250 la ora prin oras. Daca pana acum erai considerat doar inconstient acum esti considerat si prost, deci in combinatie cu inconstienta -> PERICULOS pentru societate.  :crack:

 

Ry.

215167[/snapback]

 

fratilor, unde l-ati gasit pe asta ca n-are nimic in cap. eu incerc sa ii explic lui ca, in aceeasi treapta a cutiei de viteza, viteza creste linear fata de turatia motorului, si el imi face socoteli in functie de CAPACITATE CILINDRICA si PUTERE :crack: de ce nu si in functie de numarul de supape sau numarul de becuri de pozitie? ba baiatule, mai pune si tu mana pe cate o carte de ORGANE DE MASINI si afla cum functioneza o cutie de viteze si apoi posteaza aici.

 

singurul contra argument legat de regula de trei simpla expusa mai sus este ca ar fi ca poate in ultima viteza motorul nu are cuplu sa ajunga la 10.000rpm. btw, ca sa iti dezleg enigma pentru care regula de trei simpla nu merge cu PUTEREA in loc de RPM este ca A) rezistentele prin frecare cresc cu patratul vitezei si :crack: randamentul mecanic al celor 2 agregate difera.

 

legat de curbe de cuplu si putere, afla ca si acolo exista o dependenta, dar nu lineara, pentru ca Puterea = Momentul * turatia (momentul = cuplu) cu transformarile de rigoare.

 

 

bavareze, in ciuda teribilismului tau evident, din tonul reply-urilor tale deduc ca esti o persoana cu care se poate discuta totusi. E imposibil sa nu intelegi ca alergand ca nebunul prin oras ii pui si pe ceilalti in pericol, nu doar pe tine. De asta e lumea de aici atat de revoltata, de fapt si de drept. Oricare din noi e in pericol la o intalnire cu tine. De ce nu iei bestia de coarne pana la circuit? Acolo poti sa te dai cum vrei tu :crack:

215163[/snapback]

 

ma gandesc sa fac si asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre Ama, ziceau baietzii ca te-au vazut pe drumul spre mare, in mare forja, dupa care erai oprit pe dreapta, shurubarind ceva... ce shurubareai? Mille sau BD-u' radeau de casca ta pusa la misto si shlapi, parca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu se pare ca ai ramas la chestia cu regula de trei simpla, nu? Amaratii aia de ingineri galbejiti habar nu au matematica si fizica, le explici tu lor.

Ai auzit de functii? De curbe de cuplu si/sau de putere? De Cx (coeficientul de aerodinamicitate)? De rapoarte de transmisie? Si astea sunt numai inceputul...

 

La cum pui tu problema eu as putea sa o rezum si asa:

 

O Mobra are puterea de 4cp si are viteza maxima de 70km/h la o capacitate cilindrica de 50 de centimetri cubi. Asta inseamna raport de 80 de cp/litru. Deci o Honda de 1000cc care dezvolta 80 cp are viteza maxima:

 

mobra 4cp ....................................70km/h

Honda 80cp ...................................1400km/h

 

si prin analogie, Suzuki Hayabusa, 1300cc, 180 cp

 

dupa capacitate 1300cc .................. 1820km/h    :crack:

dupa cai putere 180cp  .................... 3150km/h  :crack:

Mosule, ce sa mai vorbim discutii: ESTI TARE LA MATE!

Eu ti-as propune sa nu mai debitezi prostii, stai si citeste, ca mai inveti lucruri noi, intreaba, ca nu e rusine sa intrebi daca nu stii ceva, dar nu mai emite astfel de pareri pentru ca te faci de ras mai rau decat te-ai facut pana acum povestind aventurile tale cu 250 la ora prin oras. Daca pana acum erai considerat doar inconstient acum esti considerat si prost, deci in combinatie cu inconstienta -> PERICULOS pentru societate.  :crack:

 

Ry.

215167[/snapback]

 

N-ai dreptate: ce treaba are viteza cu capacitatea cilindrica?

Un scuter are tot 50 cmc, dar din cauza CVT nu prinde mare viteza. Si acum, sa fiu si mai "dastept", si cu o motocicleta de 1000 cp si cu o cutie care sa permita atingerea vitezei de, sa zicem 800 kmh, tot nu ai atinge viteza asta, din considerente de aerodinamicitate.

1. ai suficienta putere sa prinzi viteza asta, dar nu ai aderenta. Rezulta ca atunci cand forta de inaintare este egala cu cea data de rezistenta la inaintare, roata ta va patina.

2. e posibil ca cei 1000 cp sa ii ai la o turatie la care sa nu ajungi din cauza curbei turatie / putere. te plafonezi in turatie la o viteza care nu corespunde turatiei de purete maxima. hai sa iti dau un exemplu: Opel Vectra A, cu motor de 1800 cmc, 90 cp, prinde in treapta a treia 170 kmh. Are cinci de toate, dar viteza maxima este de 180 kmh. de ce? tocmai fiindca in treptele a 4-a si a 5-a nu mai are suficienta putere la turatia corespunzatoare vitezei cu care merge.

Pricipit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Bavareze, chiar daca greseste in multe locuri, la chestia ca viteza creste liniar cu turatia are dreptate. Ia si uita-te la orice filmulet cu motoare (tank-cam), unde se vad indicatoarele si ai sa te convingi, daca nu ai incredere in mecanica

Noroc! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi "ce" si "cui" vreti sa demonstrati ceva aici? Cred ca e suificient ca nimeni nu-l crede in afara de mms care, surprize - surprize, scria mai demult despre cum se da el cu 195km/h pe la Universitate si era sa-l loveasca un BMW (o fi fost BMWul lui bavareze). Concluzie:

- nu credem ca s-a dat cu 250 fara echipament sau ca

- a lovit acel indicator la viteza mai sus mentionata.

Asa ca eu zic sa va calmati ca nu se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce am plecat

 

mi-a dat un prieten un apel sa cobor pana jos sa discutam ceva. am discutat si apoi am vazut motocicleta cum imi facea cu ochiul din parcare. desi eram in bermude, tricou si slapi, am zis ca merge sa ii dau de 3-4 ori pe o roata prin fata blocului. zis si facut, insa nu am dat numai de 3-4 ori, ci vreo 15 minute, dupa care m-am incalzit si am zis sa ma racoresc un pic pe splai. de la mihai bravu am plecat spre timpuri noi in tromba. nu mai stiu exact ce viteza aveam, cert e ca motocicleta prinde 160 cu a 2a iar eu eram deja intr-a cincea aproape de limitare. probabil 240-250 la ora. neavand casca, aveam numai lacrimi in ochi si ochelarii lipiti de gene. ma rog, fiind amurg, parca mai zaream un pic strada. tineam pe banda din stanga unde mi se paruse ca era mai liber. de fapt, ma bazam pe acest lucru!

 

deodata vad in fata mea un semn de circulatie, amplasat probabil in scopul evitarii unui obstacol. nu am apucat sa schitez nici un gest, cred ca totul a durat un sfert de secunda. ma asteptam sa ma intalnesc cu moartea. sincer, nu mai aveam nici un fel de speranta de la viata asta in acel moment.

 

deodata simt o durere puternica la mana stanga si concomitent aud un sunet metalic.

 

ajuns acasa constat ca maneta de ambreiaj se rupsese (fara ca sa se indoaie) si venise peste mana mea. am luat aparatul foto si am fost sa identific semnul cu pricina. am constatat ca era pur si simplu AMBUTISAT dupa forma manerului dar nu se daramase. se vede in poza, mai ales in cea din spate, cum bila aia din capatul manetei a lasat o urma adanca, semisferica, in semn. mai jos se vad picioarele din fier forjat ale semnului. imi este clar ca daca eram cu 10cm mai in stanga loveam semnul in plin, ceea ce m-ar fi dezechilibrat sigur si nu mai apucam sa povestesc asta :crack:

212207[/snapback]

si la ce am ajuns

 

 

Si Bavareze, chiar daca greseste in multe locuri, la chestia ca viteza creste liniar cu turatia are dreptate. Ia si uita-te la orice filmulet cu motoare (tank-cam), unde se vad indicatoarele si ai sa te convingi, daca nu ai incredere in mecanica

Noroc! :crack:

215309[/snapback]

 

 

tineti-o tot asa

 

:crack: :crack: :crack:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prost arunca o piatra in apa :crack: si 10 inteligenti se chinuie s-o scoata. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prost arunca o piatra in apa :crack:  si 10 inteligenti se chinuie s-o scoata.  :crack:

215331[/snapback]

 

bine spus

dar atentie

astra gsi aveam atunci in 2004, acum am motocicleta.

 

cum am pierdut?

 

cele mai multe dintr-un rucsac care mi s-a deschis pe dn1 la peste 250la ora, in rest in buzunar si cele 2 casti din spatele meu, de sub plasa.

204254[/snapback]

 

deci omul merge numai cu "peste 250la ora" :crack:

 

:crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :crack: :kiss: :P

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ORICUM ESTI SUPER INCONSTIENT, INCHIPUIE-TI DACA SEMNUL ERA PE PARTEA DREAPTA VENEAI DIRECT IN CAP :crack: nici macar nu apucai sa-ti dai seama cand iti bloca maneta de frana, mureai pe loc.

 

Oricum In aceeasi odine de idei aveti grija cand va bagati printre masini sa nu cumva sa agatati cu maneta dreapta oglinda retrovizoare a unui conservar ptr ca va dati seama de consecinte.

 

Multa atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestirea a inceput copilareste:

sa ma dau de cateva ori pe-o roata in fata blocului.

Bun loc de dat pe-o roata.

Daca incerc asta la mine la bloc, banuiesc ca o sa ma cert cu toata lumea (asta dupa ce scap de bataie probabil).

Nu cumva stai in Bronx, si noi nu stiam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg k dacă am chef de circ Âşi n-am timp sau mi-e lene să mă deplasez pot să citesc aici cu încredere Âşi să râd copios... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack::baldy::crack:

Mai oameni inca va mai bateti capul cu el???

Hmmm... 125 mesaje... marfa.... bravo mai.... pana la 500 nu mai aveti mult...

Apropo... care a fost topicul cu cele mai multe mesaje??

Poate il intrece asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai dreptate: ce treaba are viteza cu capacitatea cilindrica?

Un scuter are tot 50 cmc, dar din cauza CVT nu prinde mare viteza. Si acum, sa fiu si mai "dastept", si cu o motocicleta de 1000 cp si cu o cutie care sa permita atingerea vitezei de, sa zicem 800 kmh, tot nu ai atinge viteza asta, din considerente de aerodinamicitate.

1. ai suficienta putere sa prinzi viteza asta, dar nu ai aderenta. Rezulta ca atunci cand forta de inaintare este egala cu cea data de rezistenta la inaintare, roata ta va patina.

2. e posibil ca cei 1000 cp sa ii ai la o turatie la care sa nu ajungi din cauza curbei turatie / putere. te plafonezi in turatie la o viteza care nu corespunde turatiei de purete maxima. hai sa iti dau un exemplu: Opel Vectra A, cu motor de 1800 cmc, 90 cp, prinde in treapta a treia 170 kmh. Are cinci de toate, dar viteza maxima este de 180 kmh. de ce? tocmai fiindca in treptele a 4-a si a 5-a nu mai are suficienta putere la turatia corespunzatoare vitezei  cu care merge.

Pricipit?

215305[/snapback]

 

Stai jos, n-ai inteles. Era o demonstratie la fel de aiurea ca si aia facuta de bavareze mai devreme. Am scris-o intentionat in mod exagerat poate pricepe si el ce spune si cum compara mere cu Honde VTR.

 

Din punctul lui de vedere turatia e direct proportionala cu viteza. Altfel spus daca la 4000 de ture in treapta a treia sa zicem, ai viteza "x", la 8000 de ture in aceeasi treapta ai viteza "2x" si atunci japonezii sunt niste imbecili, de ce oare au mai pus cutii de viteze? Ca urmarind acest rationament, ajungem in felul urmator:

 

Prima treapta te duce la o motocicleta de viteza cam la 100km/h. Bun. Asta inseamna ca viteza a crescut de la 0 la 100 in mod liniar odata cu turatia care a crescut de la ralanti pana la, sa zicem, 10.000 rpm. Bun. Schimbi a doua. Turatia revine oare la ralanti? nu. Scade cu 1000 de ture sau ceva de genul. Se cheama rapoarte de transmisie. Altfel pana acum amicul Bavareze se lansa pe o orbita geostationara cu tot cu motocicleta-minune, si asta abia cu treapta a 3-a. Va dati seama ce frustrant ca nu ar mai fi avut ce face cu restul de trei trepte...

 

VITEZA NU CRESTE LINIAR IN FUNCTIE DE TURATIE, ci poate doar urmand o curba. Daca chiar vreti sa intram in detalii exista pierderi mecanice, randamentul unui motor NU ESTE DE 100%!!! O buna parte se PIERDE, deci acel motor nu va reusi sa transfere tot lucurul mecanic la cutie si pe urma la roata! NU traim intr-un sistem perfect!

 

Oricum, va salut cu respect si consider acest subiect INCHIS. Nu are rost sa aberam pentru unul care vine sa spuna ca a lovit un semn de circulatie cu 250 la ora avand ca echipament ochelari de soare.

 

Succes in continuare!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ma bucur nespus ca discutia a ajuns la ceva cat de cat mai inteligent decat despre "Cum sa ma dau mai rotund"...

 

E drept ca daca schimbi vitezele se reduce putin turatia...dar era vorba de aceeasi treapta de viteza... In aceeasi treapta turati si viteza sunt limitate de putere si frecare...

 

Eu am vazut filmulet cu motorul urcand de la 70km/h la 270-280km/h fara sa schimbe treapta... Deci urca liniar...

 

Acuma scuzati intrebarea de agemiu, dar unde se citeste turatia la moto?

La masini ai dintele lipsa pe volanta, daca nu ma insel, si la masinile noi se citeste cu un senzor magnetic... E la fel si la moto?

 

Si orcum randamentul la motorul Otto se face in scoala :crack:)).

Deci mai povestiti pe suboectul asta ca pt. mine e interesant.... Muuult mai interesant ca precedentul....

 

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

iar in privinta lovirii indicatorului cu ce parte a ghidonului ai lovit indicatorul cu dreapta sau cu stanga??? caci daca il loveai cu dreapta ai fi vazut cea mai apriga frana de fatza din viatza ta si cred ca il imitai cu succes pe superman.... :crack: spun asa fiindca inainte sa lovesti cu orice altceva loveai cu maneta de frana si surpriza sa vezi ce frana motoreta.... :crack: Mda vorba cuiva cu piatra... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...