Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Da, unii se plimba pe autostrazi si pun poze pe site de la orice rahat de plimbare iar altii doar se plimba pe oriunde si o lasa mai subtire cu vedetismele pe site...

 

 

hai c-o las balta........

 

fie ca tine

 

ca de obicei o lasi in balta..... de 650 cc :angry:

 

si ce esti gelos?

ca o sa castig alegerile.... :(

Mesaj completat

angi nu mai fi trist

ca poate vine si la tine mosu cu un aparat foto

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ianachim, inteleg ca ai avut bani de un 1200GSA. Felicitari! Ma sponsorizezi si pe mine cu diferenta de la un 1150GS la un 1150 GSA comparabil calitativ? :angry:

 

te pot ajuta cum m.a ajutat si pe mine bavaria leasing

 

3000 euro dobanda pe 4 ani

5600 euro casco pe 4 ani

 

4 joburi sa platesc ratele

so

poti sa stai si te plangi pe net ca angi ca gsa e urat si e de fite

sau sa pui osul la munca ca mine si sa treci la gsa

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa stai si te plangi pe net ca angi ca gsa e urat si e de fite

sau sa pui osul la munca ca mine si sa treci la gsa

 

Relax mestere, ca nu-s vulpea care n-ajunge la struguri. Daca vroiam GSA, macar si la mana a doua, dar tot imi luam. Mi-am luat exact motocicleta de care am nevoie pentru gusturile mele. Cand m-oi plictisi de asta, urmatoarea tot un monocilindru va fi, dar mai nou.

Iar pe de alta parte, vad ca n-ai inteles nimic din ce-am zis eu. Eu n-am zis ca GSA e urat si de fite. Eu am zis ca GSA, calarit pe autostrazi si sosele unde benzinariile sunt din 2 in 2 metri, e de fite. In cazut tau (dar si a marii majoritati care cumpara GSA-ul), un RT era fix ce ai tu nevoie, dar de, RT-ul nu da asa bine la "telespectatori".

Asa ca lasa-ma cu textele, ca nu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vorbind serios, GS-ul Adventure e o motocicleta cu care sa te duci in locuri unde benzina e ceva rar. Ceva gen Mongolia, tari din Africa si altele de genul asta. Fiind grea, mare si inalta, Adventure nu e o motocicleta off road. Comparativ, GS-ul simplu e mai bun in teren.

Adventure arata mai bine si da celui care o calareste o aura de aventurier. Atat! Dupa mine, e un fel de fitza.Marea majoritate cumpara Adventure pentru felul in care arata, putini fiind aventurierii adevarati care chiar au nevoie de o autonomie asa de mare.

Parerea mea :(

 

 

asa e NU ai zis niic de fitze :angry:

continuam pe PM daca mai e cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam atat. Ah, si rotile spitate care mi s-ar parut totdeauna un plus pe teren mai nesigur.

 

In caz ca faci o confuzie: in cazul lui 1150, atat GS cat si GSA au ambele standard rotile spitate.

Mesaj completat

PROTECTIE MULT MULT MAI BUNA LA CURENTII DE AER

 

Chestia cu protectia mult mai buna la curentii de aer este adevarata la generatia 1200, unde atat rezervorul cat si parbrizul cu "aripioarele" de langa el fac cu adevarat o diferenta; in cazul generatiei 1150, nu cred ca este aceeasi diferenta. Iar la 11500GSA mult-discutatul rezervor mare nu a fost standard, deci depinde si cum gasesti sa o cumperi.

Mesaj completat

Comparativ, 1100 este mai bun in off decat 1150 deoarece are prima viteza mai scurta. A mea e din '97 si merge brici, iar kilometraje mari nu au de ce te speria la BMW-urile astea. In plus, e un motor ceva mai simplu decat 1150, un motor pe care-l poti diagnostica si repara chiar si in pustietate (daca ai sculele necesare).

 

Fratilor, inteleg subiectivismul si dragostea fata de moto actuala... si nu neg argumentele de ordin pur tehnic; dar hai sa mai si evoluam. Eu as sfatui clar pe oricine, daca poate, sa-si ia 1150 comparativ cu 1100. Unii se mai gandesc si la revanzare, candva... chestia cu aspectul e clar in defavoarea lui 1100... si natura umana de a vrea ce este mai nou, mai evoluat.

Mai ales ca omul a zis clar, din start, ca este tentat de 1150;

intr-adevar, la bugetul de 5-6000 gasesti un 1100 mai bun, mai dotat... dar nu e nici nerealist pt un 1150. Cel mai relevant ca si impresie mi se pare o banala cautare pe mobile.de.

 

Mesaj completat

Singurul aspect care sa nu-ti placa la 1100 tine de estetic.

Intr-adevar, fata motocicletei arata ca porcu'..

Lipsurile ei insa se opresc aici..felul in care erau facute moto vechi, durabilitatea lor nu este poveste.

 

N-as zice... eu iti zic cel putin 2 aspecte pt care as trece de la 1100 la 1150: ABS-ul integral (partial) si viteza a 6-a.

Pt mine unul, sunt importante. Iar in cazul lui 1150, de preferat incepand cu 2003 cand au pus twin-spark, pt un mers mai rafinat al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e NU ai zis niic de fitze :angry:

continuam pe PM daca mai e cazul

 

 

Ba, tu esti.....

 

Am zis si nu retrag ca fita e a motociclistului care calareste adv-ul pana la mare si inapoi sau pe modernele sosele ale europei. Fita nu e a motocicletei, care a fost facuta sa fie calarita in locuri aspre fara benzinarii si tot confortul de care se bucura marea majoritate a fitosilor care cumpara mobra asta. Ce pusca mea nu intelegi?! Te credeam mai inteligent.....

 

Deci, repet, adv-ul e motor bun facut cu un anumit scop. Problema nu e la mobra. Problema e la cei care ar trebui sa-si ia RT-uri si nu sa se dea advrideri doar ca si-au luat un adv. Eu pe astia nu-i inteleg, ca mobra si conceptul ei le inteleg perfect.

 

Acum ai inteles sau trebuie sa-ti desenez????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragule, de unde am plecat si unde am ajuns. Eu am zis ca GS e mai bun la coclauri si GSA, in mare, e mai bun pentru autonomie, si autonomie unde drak ai nevoie???......ca-n europa gasesti benzinarii din 10 in 10 km.

Deci, la ce k.k.t sa-ti iei un GSA daca nu-l folosesti pentru ce a fost el facut?! Adica vrei sa intri in categoria celor care-si iau moto pentru imagine? Daca da, bravo tie. Eu cred ca-i mai corect sa-ti iei moto pentru ceea ce vrei sa faci cu ea.

 

Am mai cautat niste posturi ale celor doi. Uite aici un GSA folosit corect:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=510943

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500351

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480682

 

 

De fapt, uite colectia lor de pe adv http://www.advrider.com/forums/search.php?searchid=1163564

Angi, tu ai dreptate in ceea ce spui, numa ca suntem destui care ne luam motociclete SI pt imagine, in cat asta intru si eu, adica printre calitatile care le cer eu unei motociclete este si aceea de a fi impunatoare si neaparat puternica (nu e cazul cele-i care o posed amu), adica numa pt rezervorul ala maret si mi-as cumpara GSA-ul , sincer! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis si nu retrag ca fita e a motociclistului care calareste adv-ul pana la mare si inapoi sau pe modernele sosele ale europei. Fita nu e a motocicletei, care a fost facuta sa fie calarita in locuri aspre fara benzinarii si tot confortul de care se bucura marea majoritate a fitosilor care cumpara mobra asta. Ce pusca mea nu intelegi?! Te credeam mai inteligent.....

 

Deci, repet, adv-ul e motor bun facut cu un anumit scop. Problema nu e la mobra. Problema e la cei care ar trebui sa-si ia RT-uri si nu sa se dea advrideri doar ca si-au luat un adv. Eu pe astia nu-i inteleg, ca mobra si conceptul ei le inteleg perfect.

 

Pe langa faptul ca te repeti si insisti fara rost, Ianachim deja ti-a raspuns prea mult si in final te-a rugat sa continuati pe PM, din respect pt cei neinteresati de discutii sterile.

 

Vad insa ca deja insisti in a lovi/jigni gratuit, nerespectand gustul celor care au preferat sa-si ia ADV.

 

Iar ca sa intelegi mai bine, tocmai cei care isi iau ADV si-l iau mult pt touring, considerand avantajoasa protectia foarte buna

la vant/ploaie, pozitia foarte confortabila, motorul, suspensiile, franele etc etc si poate nu neaparat capacitatea rezervorului pe care se insista atat, ci protectia implicit mai buna pe care o ofera.

Iar ca un alt argument impotriva parerii tale nefondate sta si testul comparativ pe care o revista foarte cunoscuta de TOURING moto din Europa, "Touren Fahrer" (Nov 2008), l-a facut intre 1200GSA si 1200RT, direct si din punct de vedere al capacitatilor de TOURING... iar RT nu s-a detasat asa cum poate era de asteptat; RT are avantajele lui iar GSA bineinteles avantajul posibilitatii de a continua acolo unde se termina drumul asfaltat. Acest avantaj este cu atat mai mult apreciat in Romania, atat pe drumurile proaste cat si pt libertatea de a iesi oriunde de pe asfalt.

Deci, la obiect, pt touring "pana la mare si inapoi sau pe modernele sosele ale europei" 1200GSA este mai indicat decat 1200GS, nu este "de fite"

 

Asadar, nu mai insisita; am impresia ca iti cam place sa te "contrazici" (am fost foarte diplomat) public dar eu nu iti voi raspunde (nici pe PM).

 

Vlad

 

 

 

Mesaj completat

Clar ca ai sanse. Intrebarea este vrei GS sau GSA? Daca dai mai multa sosea, ia GS simplu. Are a 6-a mai lunga un pic decat GSA.

 

La GS simplu, primul proprietar a avut de ales intre treapta a 6-a "overdrive" sau "scurta". Deci, depinde cum o gasesti. Probabil ca cele mai multe sunt overdrive.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad

stai calm man

tu nu il stii de angi deloc

noi ne mai vedem pe la arc

si ne mai porcim

 

omul chiar nu are de unde sa stie ca in alpi si pe serpentine din stelvio un rt este batut la fund de un gsa

deci calm

 

ne mai bagam si noi in seama pe aici ce dracu ca doar frig

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad..mici corecturi..

Angi si-a spus parerea lui.

Ca nu coincide cu a ta, a lui Cristi sau a altora este altceva.

Daca tu consideri ca a jignit inseamna ca esti prea sensibil, eu unul nu vad asta.

Oricum , nu esti tu(si nici altii) in masura sa-i pui pumnul in gura, adu argumente civilizate si elegante in discutie..

Ca ADV este un motor care se cumpara in Romania majoritar de fite este adevarat, un GS simplu isi face treaba la fel de bine.

Dar asta nu inseamna ca cine si l-a luat si l-a luat neaparat de fite, desi treaba asta cu orgoliul o are fiecare dintre noi!

D.p.d.v al calitatilor touring..sa compari un RT(care este alaturi de LT, Paneuropean si Goldwing departe in top) cu un GSA..

Daca nu te-ai pricepe as rade de tine, dar asa..ma dezamagesti..

Ianachim..pe ce te bazezi cand spui ca un GSa este mai tare pe viraje decit un RT?

Haideti sa fim seriosi..

Editat de maicarossia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ca sa intelegi mai bine, tocmai cei care isi iau ADV si-l iau mult pt touring, considerand avantajoasa protectia foarte buna

la vant/ploaie, pozitia foarte confortabila, motorul, suspensiile, franele etc etc si poate nu neaparat capacitatea rezervorului pe care se insista atat, ci protectia implicit mai buna pe care o ofera.

Iar ca un alt argument impotriva parerii tale nefondate sta si testul comparativ pe care o revista foarte cunoscuta de TOURING moto din Europa, "Touren Fahrer" (Nov 2008), l-a facut intre 1200GSA si 1200RT, direct si din punct de vedere al capacitatilor de TOURING... iar RT nu s-a detasat asa cum poate era de asteptat; RT are avantajele lui iar GSA bineinteles avantajul posibilitatii de a continua acolo unde se termina drumul asfaltat. Acest avantaj este cu atat mai mult apreciat in Romania, atat pe drumurile proaste cat si pt libertatea de a iesi oriunde de pe asfalt.

Deci, la obiect, pt touring "pana la mare si inapoi sau pe modernele sosele ale europei" 1200GSA este mai indicat decat 1200GS, nu este "de fite"

 

Hai s-o luam in ordine.

 

Pai asta nu inteleg eu. De ce sa-ti iei GSA pt touring atata timp cat exista RT, motocicleta dedicata pentru touring?????

Nu cred ca protectia la vant/ploaie, pozitia foarte confortabila, motorul, suspensiile, franele etc etc sunt mai bune comparativ cu cele ale unui RT.

Zici ca RT nu s-a detasat in test asa cum era de asteptat. Dar s-a detasat, si chiar daca a facut-o putin, e suficient.

Drumurile in RO nu sunt f bune, dar se repara, iar proprietarii de GSA, cu mici exceptii, nu ies de pe sosea.

Deci, la obiect, pt touring "pana la mare si inapoi sau pe modernele sosele ale europei", un RT continui sa cred ca este mai indicat comparativ cu un GSA.

 

Dupa cum vezi, am facut abstractie de ironiile tale si nu am dat un raspuns. Nu am de ce sa ma cobor la mintea oricui si sa pun la suflet ceea ce spune oricine "de pe strada".

 

 

Mesaj completat

noi ne mai vedem pe la arc

si ne mai porcim

 

Adica vrei sa spui ca ne mai vedem pe la Arc si, cel putin pana acum, faceam caterinca prieteneasca intre noi.

 

Ianachime, ai luat-o ca pe un afront personal, permite-mi sa-ti spun prieteneste, ca prostu'. Opinia mea despre asta nu are nicio legatura cu tine. Tu esti baiat de treaba si simpatic. Ce k.k.t te-ai ofuscat ca femeia nefututa?

Mesaj completat

Angi, tu ai dreptate in ceea ce spui, numa ca suntem destui care ne luam motociclete SI pt imagine, in cat asta intru si eu, adica printre calitatile care le cer eu unei motociclete este si aceea de a fi impunatoare si neaparat puternica (nu e cazul cele-i care o posed amu), adica numa pt rezervorul ala maret si mi-as cumpara GSA-ul , sincer! :angry:

 

"Mosule", inteleg perfect ceea ce spui si asta am incercat si eu sa demonstrez. Acum ma intreb ce e asa greu sa spui asta pe fata, asa cum ai facut-o tu?

Atata timp cat exista alternativa mai buna pentru ceea ce vrei sa faci tu cu motorul dar totusi alegi altceva care da mai bine, este clar ca te intereseaza si aspectul sau felul in care arati tu calare. Asta-i o mica fita si asta am spus de la inceput, dar pe unii ii doare, si nu-nteleg de ce. Dorinta de a arata bine si a fi deosebiti e o chestie umana care ne guverneaza pe multi dintre noi. Trist este atunci cand nu recunosti asta si incerci sa te ascunzi dupa pai. Si cel mai interesant este ca se mai gaseste si cate un "inteligent" (vezi khk) care incearca sa demonstreze contrariul din ceva clar ca apa de izvor.

 

Acum eu ma opresc pentru ca am vorbit prea mult. Daca mai exista vreunul care n-a inteles, eu nu ma mai chinui sa explic.

 

Numai bine.

 

 

 

ps- Uzunu, scuze pentru discutia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati ajuns sa va porcaiti pe un topic curat. Clubul BktMW e in alta parte. :angry:

 

eiii... de ce spui asta? clubul BktMW a aparut TOCMAI ca sa iesim din porceala de pe alte topicuri nenumite...ale unor renumiti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi aduce aminte de un sondaj de luna trecuta in Moto Plus (sau Motor,nu mai stiu exact). Intrebarea era de ce ti-ai cumpara/cumparat motor. Raspunsurile erau cam asa 60% pentru ca arat cool pe motor, 30% pentru a ma deplasa mai usor prin ambuteiaje restul pentru alte chestii. Mentiunea este ca in Olanda sunt 700.000 de motociclisti. Nu stiu profilul votantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

733527184_sJ2pf-XL.jpg

 

Traiasca BMW cu alternatoarele lor supradimensionate :moron:

...uaiii, mama lui de bmw-u!!...asta ori e orb ori vrea sa vada furnicile noaptea!.. :scratch:

...intr-o alta ordine de idei...in afara unei fetze tare urite care poate fi schimbata destul de usor, 1100 gs este un motor de vis!...totul este de nota 10 la el!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1100 gs este un motor de vis!...totul este de nota 10 la el!..

Eh, nici chiar asa... Becul stock e patetic, saua nu e extrem de confortabila (poate nu am eu fund BMW :moron:), parbrizul e mic si creaza turbulente (am 1.90), conducta de aer catre airbox e mult prea joasa, nu are termocupla (rezolvat cu carton peste radiator) si multe alte chestii marunte. Dar e aproape perfect pt mine. Sper ca in curand sa-mi pun si eu proiectoare, prea aman de mult timp :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna viteza de top/croaziera mai mica. E rau? Eu zic ca-i bine.

chiar deloc, daca pana acuma ai 120 la ora la 4000 rpm, cu a 6-a treapta la un 1150 ai 120 la ora la 3500+/- (poate cineva confirma/infirma ce am zis eu). Oricum, daca faci 25k km pe an, cazul meu, se simte la consum.

 

Plus ca un 1150 are si alt raport la final drive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca un 1150 are si alt raport la final drive.

Da, mult mai lung. N-am mers cu niciun 1150, dar am inteles ca prima viteza e incredibil de lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar deloc, daca pana acuma ai 120 la ora la 4000 rpm, cu a 6-a treapta la un 1150 ai 120 la ora la 3500+/-

 

Pai asta am zis si eu dar nu am fost foarte explicit :scratch: Daca vrei sa pastrezi o turatie nu foarte mare din motive de consum sau orice alt motiv, asta te "obliga" la o viteza mai mica. Si cand am zis ca e bine ma gandeam la adevarul ca viteza ucide.

-----------------------------------------------------------

 

 

 

Pe langa faptul ca eu folosesc motocicleta foarte mult pe coclauri unde conteaza sa fie cat mai usoara, urmatorul motiv pentru care nu vreau sa renunt la monocilindru este faptul ca stiu sigur ca daca as avea o motocicleta mai puternica care sa-mi permita viteze mari, as face abuz de acest "avantaj" si pana la urma..........................................................viteza ucide.......

Avand o motocicleta care "nu poate", oricat as vrea eu, nu ma lasa ea :moron:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta am zis si eu dar nu am fost foarte explicit :scratch: Daca vrei sa pastrezi o turatie nu foarte mare din motive de consum sau orice alt motiv, asta te "obliga" la o viteza mai mica. Si cand am zis ca e bine ma gandeam la adevarul ca viteza ucide.

-----------------------------------------------------------

 

 

 

Pe langa faptul ca eu folosesc motocicleta foarte mult pe coclauri unde conteaza sa fie cat mai usoara, urmatorul motiv pentru care nu vreau sa renunt la monocilindru este faptul ca stiu sigur ca daca as avea o motocicleta mai puternica care sa-mi permita viteze mari, as face abuz de acest "avantaj" si pana la urma..........................................................viteza ucide.......

Avand o motocicleta care "nu poate", oricat as vrea eu, nu ma lasa ea :moron:

sa stii ca nu e chiar asa :moron:

 

am un prieten cu un 650 pe injectie, din 2004 parca, si la o tura scurta de duminica era tot in fata mea, oricat de mult incercam sa il depasesc, efectiv nu reuseam pe viraje.

 

acuma... poate nu stiu eu sa ma dau, poate motorul lui e mult mai usor, poate amndoua la un loc :P dar si 650 ii destul de sprinten din ce am vazut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...