switch Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 ..corect!...daca-i mai pui si un xenon de 5000k e cumplit!..pt toti cei care nu stiu ce bine se vede, i-mi pare rau!...chiar nu mai ai nevoie de faza lunga! Oricum nu ai faza lunga eficienta la xenon pe farul ala mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 chiar nu mai ai nevoie de faza lunga! Si care oricum era gay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Si care oricum era gay Sa te vad eu pe serpentinele neluminate cum mergi tu fara faza lunga. Si asa reglasem in sus farul doar ca in timp ce sunt aplecat pe curba sa pot vedea incotro o ia asfaltul in fata mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 De regula pe curbe noaptea, merg cu faza scurta. Oricum nu merg tare ca e noapte, is si curbe, dar cu faza scurta lumina bate mai aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) De regula pe curbe noaptea, merg cu faza scurta. Oricum nu merg tare ca e noapte, is si curbe, dar cu faza scurta lumina bate mai aproape Cu faza scurta chiar nu vezi nimic. Cand esti inclinat, lumina bate foarte in jos (pardon, in jos si spre exterior) si nu mai vezi nimic in interiorul curbei, in special la inclinare mare (+10-15 grade) spre stanga. La cat de usor se inclina vaca asta, nici nu ma mira. Cu faza lunga castigi 2-3m, dar tot nu e destul. Ar trebui niste proiectoare care sa bata in mod normal dupa stele, ca sa vezi ceva. Ar merge niste lupe chioare fixate direct pe crashbar si trase putin mai dupa ciori inainte de curbe. Desigur, ai orbi pe toata lumea, dar macar tu te dai jmecher pe viraje. Editat Octombrie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Sau... adaptive headlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Sau... adaptive headlight Evit cu indarjire sa mentionez termenul respectiv pentru simplul fapt ca a fost intai montat pe un crucisator de care nu voi conduce in viata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Adaptive headlight ar mai putea fi considerate toate acele faruri care sunt fixate de jug, nu de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Eu zic ca gresesti, adaptive e ala care ia curba inaintea ta; ce zici tu acolo... tot in fata bate lumina, nu dupa curba, doar ca unghiu fascicolului cu solu are alta valoare, da tot in fata bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am venit intr-o noapte de la Cheile Bicazului si m-a apucat noaptea pe Transfagarasan. Chiar nu se vedea nimic in curbele alea ac de par. Am si derapat de 2 ori pe praful de pe interior. M-am gandit de atunci la doua proiectoare pe ghidon sau chiar pe furca. Eventual si o frontala puternica. In iarna asta o sa incerc ceva cu leduri si daca iese cum m-astept, poate fac si serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri. Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba. Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) R1...GS, Tenere, Supertenere, Dominator, AT, etc, au farurile fixate de cadru. Asa numitul gat de lup. Daca se poate spune ca, in curba, adaptive headlight lumineaza in interiorul curbei, cele cu far prins de jug (XR, XT, etc) lumineaza in fata, atunci cele gat de lup lumineaza in exteriorul curbei. Oricum, cel mai bine este sa vezi in fata. Nu in ineriorul si nici in exteriorul curbei. PS Niste gaturi de lup cu adaptive headlights nu cred ca ating performantele celor cu far fixat de juguri. In domeniul luminatului in curbe, bineinteles. Probabil lumineaza tot spe exterior, nicidecum spre interior. Editat Octombrie 26, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Man, in curba nu sucesti de ghidon catre interior, ci catre exterior mai degraba, countersteering. Cum poa' sa se duca lumina catre interiorul curbei? Ca doar nu mergi cu 15 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. Pt gonete recunosc, trebuie adaptive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri. Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba. Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K. Pai la ce ma gandesc eu, e folosibil in 100 de metri. Ca sa umple de lumina in imediata apropiere, acolo unde e nevoie pe curbe sau in off-road. Pentru batiaie medie si lunga, eu zic c-ar fi de ajuns sa-mi pun doua proiectoare cu lupa si xenon in faruri. O sa fie de testat, o sa aloc in jur de 1000 de lei pt treaba asta. Sper sa iasa ceva. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_rocket Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon! La modelele voastre de motoare aveti posibilitatea sa puteti atasa proiectoare de crash bar-uri. Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic. Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei. Ce atata coiala cu leduri.. Editat Octombrie 26, 2010 de red_rocket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon! Mai bine si-ar schimba mobrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. Pt gonete recunosc, trebuie adaptive. Parca am zis ca la 60 la ora nu vad pe unde merg. La 30 la ora am destul timp sa focalizez privirea si din reflexiile induse de lumina farului principal sa disting drumul in noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon!Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic. Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei. Uita-te la orice far sau proiector cu xenon omologat si o sa vezi ca toate au lupa! Da, poti pune xenon in aproape orice far si proiector, dar daca nu are lupa, o sa arunce lumina peste tot si o sa deranjeze pe toata lumea. Proiectoarele numai la "rasul solului" n-o sa bata... Daca le reglezi sa nu deranjeze, deja nu-ti mai ajuta la nimic. Si eu am o mare problema cu virajele stranse si acele de par pe timp de noapte. ! Cea mai buna solutie mi se par proiectoarele Hella FF50 fog lights, nu driving lights pe care sa le orientezi sa bata stangul spre dreapta si dreptul spre stanga. Fog lights, pt. ca au un spectru mai larg fata de driving care lumineaza "ca un ac" si mult mai departe. Plus ca au cut-off (cred ca asa se zice) si nu bat aiurea pe sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2010 Admin Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) Toro, teoretic asa este, dar..viata bate filmul. Calitatea luminii dispersate este data de calitatea constructiva a farului. Este adevarat ca un far cu lupa disperseaza foarte bine lumina, dar sunt foarte multe motoare(si BMW-urile exceleaza, chiar si modelul tau) care au faruri simple, dar bine proiectate si disperseaza lumina curat, fara umbre sau imprastiata. Si aici nu ai cum sa ma contrazici pentru ca am montat la sute si cu lupa si fara. Referitor la proiectoare..cind i-am recomandat asta am facut-o iarasi in cunostinta de cauza, am avut pe motor asa ceva: http://www.louis.de/_30801cb697e64c00d62d3...tnr_gr=10033967 care este un proiector gen fog lights. Vad ca tu ai folosit termenul si ar fi trebuit sa stii ca proiectoarele fog lights "imprastie" lumina numai lateral si la"rasul solului" Daca ai fost atent ..eu le-am recomandat sa le puna undeva jos, pe crash baruri..in asa fel incit lumina nu are cum sa orbeasca, ci va fi difuzata in lateral, adica acolo unde estre nevoie sa acoperi pata lipsa, in curbe. Mesaj completat PS;Ceva pagini mai in spate aceeasi discutie.. Editat Octombrie 27, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare ! Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer. Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ? Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun. Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002. Cam atit la o prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare ! Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer. Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ? Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun. Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002. Cam atit la o prima vedere. Pare FOARTE COMPLICAT CE SPUI TU... eu zic sa ceri opinii si de la altii, dar cred ca este de preferat un 1100 bun decat un 1150 varza... Vezi ce zice si restul lumii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Bine , dar nu cred ca o sa gasesc vreo moto sh perfecta. Oricine intra cu moto pe carari de munte risca sa o scape . Prefer totusi 1150, datorita celei de-a 6-a trepte. Dar la un pret convenabil ma tenteaza si 1100, ca apoi sa-mi ramana bani pt accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2010 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Salut; Singura problema apare la furca aia fata care este stramba, ceea ce denota ca si-a luat o tranta. Nu stiu in ce masura se pot indrepta furcile, pe a mea am vandut-o accidentata la cineva care a incercat sa faca acest lucru, insa una a cedat. Ai grija ca sh sunt foarte scumpe, pe ebay pleaca de pe la 500 euro/perechea in sus! Pivotul poate a fost schimbat din cauza uzurii, insa se poate sa fi facut asta si datorita loviturii luate. ABS-ul se verifica usor. Trebuie inspectat bine cadrul, restul sunt maruntisuri. Editat Noiembrie 3, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Multumesc pt sfat. Cred ca o sa mai caut pe net . Timp o sa am destul iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.