Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcase mai bine. Eu am unu ieftin de "38L", in care bag fix doua casti integrale marimea M. In vechiul 42L facut bucati acum ani de zile intr-un accident, intrau o integrala S si o enduro (cozoroc included) marimea M.

 

Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand esti plecat haihui nu mai ai loc de casti in topcase, cablu de bicicleta cu care legi bicla de gard, asta e o solutie pt locurile aglomerate, eu imi tineam casca agatata de gaica de sub sa si nu a disparut...

 

mi-ai luat vorba din gura...

adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie.

 

Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topcase, daca merg cu intentia de a opri sa vizitez una alta, am un rucsacel cu aparat foto, acte, apa, ceva de rontait si probabil costumele de ploaie. La oprire, luam rucsacul cu mine si lasam castile. Daca eram singur aveam loc de geaca + casca + manusi, deci perfect. Asta la domi, unde n-aveam genti laterale deloc. Ce-i drept, in rucsac pe unde mergeam caram degeaba haina de ploaie si spray-ul de lant, dar macar stiam ca echipamentul e bine-mersi sub cheie.

 

Mai putin probabil sa ti se fure ceva ce nu e la vedere ci sta intr-o cutie incuiata.

 

cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa..

 

asa ca prefer sa folosesc ceva de genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand esti plecat cateva zile mai ales cu pasager n-ai loc in topcase sa arunci un ac. oricum eu in configuratia actuala nu imi intra decat o casca si cate ceva pe langa..

 

asa ca prefer sa folosesc ceva de genu

Reorganizeaza-ti bagajele :P

 

Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut.

Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator.

Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant.

 

La plecare, se ridica rucsacul, castile vin cu gaurile una la cealalta, spray-ul invelit in prosop bagat in ambele casti la mijloc. Manusile "pe acolo". Asta in cutie de 38L.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te anunt daca iese asa cum zici tu desi slabe sanse :))

Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra :P A mea a tacut si a redus bagaju :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca pasagera comenteaza ca n-are loc, mai iei un rucsac pe post de tank-bag si i-l dai sa-l care cand plecati de langa mobra :P A mea a tacut si a redus bagaju :D

..La fel o sa taca si in fata ofiterului starii civile..

In cazul-firav ca procent-in care se ajunge pina acolo..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu trebuie sa ai 1L de ulei dupa tine; la orice benzinarie (de doamne ajuta) gasesti ulei la litru. Si acel ulei e mai mult decat suficient pentru un R11xx.

2. Costumul de ploaie incape cam oriunde :)

3. Eu am rezolvat mai simplu:

In cutiuta respectiva aveam costum de ploaie, spray de pana, patent si leviere de roata (daca scoteam sculele ar fi incaput un bidonas mai "suplu"). Litrul de ulei, dupa cum spuneam, e irelevant cand cel putin odata la 1000km gasesti o benzinarie normala. Iar daca nu, cel mai probabil ai deja 4L de ulei la tine :)

nu trebuie sa car 1l dupa mine, asa e, dar bidonul e de un litru. completez in garaj daca e nevoie si il pun in topcase. mai completez pe drum daca e nevoie. pot cumpara si de la benzinarii, dar tot 1l iau, completez cat e nevoie - clar ca nu intra 1l - si restul il pun in topcase; doar n-o sa-l arunc, nu?

am doua costume de ploaie mari al meu e cred 5xl - 197 si 120 kg, iar al sotiei e 3xl, chiar daca are 64 kg si 1,76. mai am un set de manusi de protectie si husele pentru bocanci. pune-le tu astea oriunde sa vedem cum incap.

trusa de scule, cu tot ce trebuie, inclusiv spray de pana e sub sea, la locul ei, iar cutiuta aia nu incape sub topcaseul meu (am cutiile de aluminiu standard cu care vine adventure).

 

un cablu de bicicleta legat de manerele pasagerului, trecut prin fiecare casca si ai rezolvat problema. nu tre sa cari nimic dupa tine.

am legat castile de motor in viena si le-am gasit cazute pe laterala. prinse de motor ce-i drept, dar cazute pe laterala. noi le-am pus bine, e clar ca a umblat cineva. atunci aveam un uvex mai obosit si nu-mi parea rau de el, dar acum am luat shoei si diferenta la bani e cam mare, asa ca nu m-ar lasa sufletu s-o las legata de motor.

 

adica sa car o cutie goala dupa mine numai sa-mi pun casca daca opresc...

nu stiu tu ce faci cu motoru tau, dar al meu are 3 cutii din fabrica. cu care umblu tot timpu (marea majoritate a timpului, cutiile sunt goale), dar nu ma ajuta cu nimic daca le dau jos, pentru ca oricum motoru e lat si nu ma pot strecura printre masini. plus ca daca vreau sa cumpar ceva, am tot timpu loc.

mai gandeste-te ca pleci in concediu, ajungi la hotel, scoti geanta interioara din topcase cu bagajele, pui echipamentul, incui si te duci la hotel linistit, fara sa cari tot echipamentul dupa tine. chestie de gusturi acum, fiecare cum ii place.

 

Reorganizeaza-ti bagajele :P

Cutia stanga: cort, saltele, saci. Voi pleca de la prezumtia ca nu sunt super-scumpe deci s-a umplut.

Cutia dreapta: toale pentru amandoi. Mancare uscata/plicuri si arzator.

Topcase: rucsac cu mancare, apa, haine ploaie. Plus spray lant.

deja e gresit. la mine, cortul saltelele si sacii de dormit sunt prinse pe cutii, deci inca n-am ocupat deloc cutiile. cu toare astea, reusesc sa umplu de fiecare data toate cele trei cutii.

la poanta cu rucsacul, nu stiu ce sa zic. merg in concediu cu sotia si vrem sa ne simtim bine amandoi. ea are nevoie de mai multe lucruri, dar nu cred ca e o problema, de asta am luat motoru asta. este loc berechet. si va fi loc mai mult dupa ce schimb topcaseul.

 

... am pus intrebarea cu topcaseul in speranta ca imi da cineva vreun sfat (referitor la topcase sau eventual la sistemul de prindere). intre timp, am desfacut jumatate de motor si m-am lamurit cum e cu sistemul de prindere. acum tre sa gasesc timp liber si rezolv si cu topcaseul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja e gresit. la mine, cortul saltelele si sacii de dormit sunt prinse pe cutii, deci inca n-am ocupat deloc cutiile. cu toare astea, reusesc sa umplu de fiecare data toate cele trei cutii.

la poanta cu rucsacul, nu stiu ce sa zic. merg in concediu cu sotia si vrem sa ne simtim bine amandoi. ea are nevoie de mai multe lucruri, dar nu cred ca e o problema, de asta am luat motoru asta. este loc berechet. si va fi loc mai mult dupa ce schimb topcaseul.

Daca sunt prinse alea pe exterior, poti lasa si castile prinse alandala. Tot aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai gandeste-te ca pleci in concediu, ajungi la hotel, scoti geanta interioara din topcase cu bagajele, pui echipamentul, incui si te duci la hotel linistit, fara sa cari tot echipamentul dupa tine. chestie de gusturi acum, fiecare cum ii place.

 

desul de fair

 

 

nu stiu tu ce faci cu motoru tau, dar al meu are 3 cutii din fabrica. cu care umblu tot timpu (marea majoritate a timpului, cutiile sunt goale), dar nu ma ajuta cu nimic daca le dau jos, pentru ca oricum motoru e lat si nu ma pot strecura printre masini. plus ca daca vreau sa cumpar ceva, am tot timpu loc.

 

al meu e exact ca al tau, seamana ca 2 picaturi.

dar cand nu am bagaj, las cutiile acasa, eventual imi tin doar top-ul "on"

oricum, succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un prieten caut un cioc si o oglinda dreapta, de 1100GS, dar banui ca se potrivesc si de 1150... Daca stiti ceva in sensul asta, dati va rog un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, nu e plug&play? Cat de mult e de munca?

Destul de mult.

 

Inainte de toate trebuie cumparate si cauciucurile dintre cioc si rezervor - cele de la R1100 nu merg la cioc de R1150.

 

Apoi trebuie facute ceva piese care sa adapteze prinderile de R1100 la ciocul de R1150. Doua lamele in Z si o placa cu 4 gauri. Asta e inceputul.

 

Dupa aia, ai un spatiu de 4-5cm intre unde se termina masca de R1150 si radiatorul de la R1100. Acolo trebuie sa improvizezi "ceva". Ori completezi cu fibra aia 5 cm, modeland si apoi revopsind piesa, ori pui ceva plasa gen protectie de radiator si te faci ca asa e modelu. Oricum trebuie mesterit juma de zi la ea.

 

La urma vezi ce faci cu semnalele care nu mai vin la locul lor. Trebuie niste adaptoare. sau ceva ingeniozitate.

 

Si la montarea parbrizului iti dai seama ca trebuie decupat vreo juma de cm din cioc in zona in care vine partea inferioara a parbrizului, de-o parte si de alta a farului.

 

Cred ca iti ia o zi de munca, presupunand ca ai tot ce iti trebuie la indemana.

 

Materie prima:

- r1100gs (OEM BMW)

- cioc de r1150gs(adv) (OEM BMW)

- cauciucurile dintre cioc si rezervor de r1150gs(adv) (OEM BMW)

- bucati de metal sau aluminiu pentru confectionat piese de prindere

- suruburi diverse, diametre mici

- pop-nit-uri

- plasa fina/deasa de aluminiu sau fibra sau plastic sau sau sau - aici dupa imaginatie

 

Scule:

- bormasina cu spirale mici

- dremel

- "pistol" de popnituri

- scule normale pentru un atelier de doamne-ajuta

 

Rabdare.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 2 zile mi-am luat utilajul dupa ce, timp de 2 seri l-a bibilit Dan Cata.

L-am dus doar ptr ca i-a venit vremea sa-i fac schimbul de ulei (12.500 de km de la ultimul schimb).

Cu un drum i-am cerut urmatoarele:

  • schimbat filtru de aer
  • schimbat filtrul de benzina si verificat cat de curat e rezervorul pe dinauntru
  • curatat injectoare cu ultrasunete
  • reglat supape si culbutori
  • schimbat tirantul de sub cardan (s-a inaltat cu aprox 3 cm)
  • bineinteles si sincronizare

I-am mai cerut in mod expre` sa-mi modifice avansul la aprindere. Aflasem si eu cu ocazia asta ca se face din placa cu senzori. I-am cerut asta ptr ca la sarcina mare, auzeam sunetul specific de avans reglat incorect. Avea el ceva manual (ca bineinteles se documentase inainte) si a facut si asta.

 

Vreau sa spun ca parca mi-am luat o alta motocicleta si merge ca un ceas. Are acuma la bord 106.000 km, si au disparut toate bataile, vibratiile si zgomotele care le avea. Merge ca unsa. Nu stiu care din operatiunile facute mi-au schimbat utilajul asa de mult,... eu cred ca toate cumulate.

 

P.S. N-am scris ca sa-i fac reclama sau sa-l laud (banuiesc ca-l cunoasteti cu toti). Is tare fericit si trebuia sa ma descarc si sa ma laud undeva si cred ca pe topicul asta e locul cel mai potrivit.

 

Succes tuturor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor iubitorilor de bmw r11x0gs, de curand mi-am propus sa renunt la sport touring si sa imbratisez enduro-touring/adv din frustrarea ca imi rup curu pe forestiere cand ma duc intr-o plimbare mai lunga. Am reusit sa duc vfr-ul pe drumuri farmate, gropi, nisip, uneori namol, urcat dealuri cu namol/ coborat (in regim de soft enduro) dar cu 5 km/h max :D. Dupa ce m-am plimbat pe dealuri putin si cu niste motoare enduro in 2t sunt hooked si nu prea mai vreau asfalt.

 

Singura mea grija inainte sa fac switch-ul (bmw r1100gs) este ca-mi va fi dor de superbul v4 de pe vfr, am citit in multe locuri ca gs-ul e mult mai fun decat orice hondita, asa ca sper sa nu-mi para rau pe urma.

Oricum imi "bat joc " de mobra ducand-o pe drumuri de rahat pentru care nu-i conceputa.

 

Ce ma intereseaza, este cum se preteaza pe curbe? Mai ales serpentine/curbe stranse? Pot sa ma las cu ea? Nu vreau sa-mi ia din doza de fun. Nu stiu cum ar tine niste anvelope gen Tourance (acum am Metzeller Roadtek si tin destul de bine + high mileage)

 

Nu vreau sa ma las neaparat pana zgarii scaritele, dar sa simt o doza de fun pe care n-as vrea sa o pierd cu vfr-ul (super stabil pe curbe, acceleratie superba la iesirea din curba).

 

Ce mi-a placut la vfr este plaja larga de turatii - puteam sa merg la 4000-5000 si sa cruise sau daca devin nervos 7000-9000 si sa ma distrez (sau 11000 sinucigas). Bmw-ul e la fel de maleabil ? Din cate am vazut pe ent turometrul se opreste pela 7000 inainte de rosu, dar trage de la 1500-2000 de ture. Cum e in depasiri ? Trag de gaz si se duce sau e obosita?

 

Nu in ultimul rand ce an/specificatii mi-ati recomanda? Bugetul depinde sper eu undeva intre 2000-3500 de euro. S-ar putea sa ma duc singurel pana-n germania dupa ea.

 

Salutari, drumuri praf si inundate (pentru cine doreste) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...