MCN Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Nasol cu soarecii... Legat de cauciucuri, Karoo am avut, ma bucur ca am scapat de ele... Trag senzational in namoale. RAPANE pe asfalt ingrozitor, sunt de nefolosit. Intra in vibratie la 90 si ies la 120, pe curba se aseaza din 2 bucati (inclinarea). Heidenau K60 am pe fatza acum, sta bine pe asfalt si rezonabil in teren si namol... Pe advrider au comment-uri bune si in plus... http://www.tyretest.com/motorradreifen/hei...k_60/index.html Deci consider un echilibru bun pret/calitate ptr calareala mixta, on/off. TKC 80, ma jur sa nu mai cumpar. Nu stau precum Karoo in teren si nici ca Heidenau pe asfalt. SUNT SCUMPE CA DRACU SI SE TOCES MULT MULT PREA REPEDE. SO FXXX THEM ! (IN PROMOTIE AM DAT 140EUR PE CEL DE SPATE, FATA DE 300RON HEIDENAU; PLUS ASTEPTARE FATA DE LIVRARE IMEDIATA). IN ALTA ORDINE DE IDEI, NU MAI DAU MOBRA, ASA CA O SA VA PLICTISESC IN CONTINUARE! ) Nu se leaga nimic rezonabil din punctul meu de vedere(vanzare sau troc) si nu are rost sa-mi bat joc de investitia financiara si cea ... sa-i spunem sentimentala... ptr ca ESTE investit in ea. Asa ca mai bine sta la mine, desi o scot rar la viata. Am luat un DRZ, care mi-a rupt oasele, si ca sa ma plimb cu ceva am mai iesit la o tura cu "ANIMALU". PAT CU APA TATA, MOTOR, VIATA! ...ASA CA AM FACUT UN PIC DE SEX SI NU NE MAI PUTEM DESPARTI ! Mesaj completat Vreau si eu sa vad cum se vede cu proiectoare de firma... Hella ale mele sunt bune , cam scumpe la Wunderlich, dar sunt kit cu unul pe scurta si unul pe lunga. SPALA asfaltul cu lumina. Am luat de curand unele mici de la Lampa, cu lambe din alea de spoturi de magazin pe ele si intentionez sa le pun sub radiator, sub "nas". Astea au fost eftinache, 45ron. Sunt mici, nichelate, cu sticla in fatza si se preteaza f bine ptr ceatza ca dau o lumina combinata, galben albastru, desi nu arata foarte "feng shui" pe BMW! Alta poveste, pe la australieni am vazut poze cu PIAA din alea mari cat capacul de toaleta si altele mai mici din astea de ceatza... De aici mi=a venit ideea sa pun doua randuri si pe a mea, dar ma gandesc, CAT POATE TRAI ALTERNATORIU ASTA DE 700W ASA ABUZAT, POATE OARE ?! Editat Septembrie 22, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Provizii pentru iarna, la soareci soarecii sunt o mare problema in acea zona.pot ajunge sa roada cablurile electrice.asa am patit la atv si la un camion mercedes la serviciu. le am pus otrava sa scap de ei... Mesaj completat eu mi am pus anul asta metzeler tourance exp sport enduro. am vrut sa fie mai safe pe asfalt fata de tourance normal(strada enduro) sesizez un zgomot cand ma apropii de 70 la ora.dupa 70 parca mai scade treptat odata cu cresterea vitezei. am fost sa echilibrez rotile dar se pare ca e de uzura anvelopei spate. s au urecheat asa caramelele , s au tocit numai o latura, urmata de una mai inalta . ca niste solzi zbarliti asa... mai purtati careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 CAT POATE TRAI ALTERNATORIU ASTA DE 700W ASA ABUZAT, POATE OARE ?! Mult si bine, cata vreme cureaua e intinsa corespunzator. Mai degraba cedeaza cureaua decat alternatoru sau regulatorul Mesaj completat soarecii sunt o mare problema in acea zona.pot ajunge sa roada cablurile electrice.asa am patit la atv si la un camion mercedes la serviciu. le am pus otrava sa scap de ei...Mesaj completat eu mi am pus anul asta metzeler tourance exp sport enduro. am vrut sa fie mai safe pe asfalt fata de tourance normal(strada enduro) sesizez un zgomot cand ma apropii de 70 la ora.dupa 70 parca mai scade treptat odata cu cresterea vitezei. am fost sa echilibrez rotile dar se pare ca e de uzura anvelopei spate. s au urecheat asa caramelele , s au tocit numai o latura, urmata de una mai inalta . ca niste solzi zbarliti asa... mai purtati careva asa ceva? Nu e normal sa se uzeze doar pe o parte mai mult, susoensia cum e, lucreaza corect? Joc la roata spate? Am citit un topic asemanator pe ukgser, si astea is cauzele principale la guma spate uzata inegal. Mesaj completat Da primu lucru, vezi la prinderea cutiei de subcadru in partea in care tii uzat cauciucul. Sa nu se fi slabit surubul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 salut Dane, nu s a uzat inegal o latura a anvelopei, ci crampoanele s au zbarlit. nu stiu, poate e normal la gumele astea. aaa... stai ! sunt ca dintii de fierastrau, dar simetric, stanga-dreapta fata de banda de rulare de pe mijloc. ianachim mai poarta gume de astea dar nu stiu cum sa l intreb! jocuri n am la roata, am mai strans rulmentii aia oscilanti si i am rotit cu 180 de grade, stii, sa lucreze pe alte bile...am vreo 4000km de cand am facut asta,sa vedem cat ii pacalesc. dupa,trebuie sa pun bucse de ale tale. stii ca am vorbit la telefon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) uzura de care vorbesti e fireasca la cauciucul de pe fata pentru ca in cazul asta apare stress mare doar in cazul franarilor si stress mic in cazul rularii normale. in cazul rotii spate fenomenul nu e normal deoarece uzurile aparute din cauza franarilor sunt compensate de uzurile datorate acceleratiilor mai viguroase. daca uzura crampoanelor spate e evident inegala inseamna ca ori nu franezi cu spatele, ori acceleratiile sunt foarte lente. Editat Septembrie 23, 2010 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 La o motocicleta ca R1100-le, daca accelerezi ca dementu si nu folosesti deosebit de mult frana de motor (doar e prea jmechera frana fatza + abs), e posibil sa apara ceva uzura inegala longitudinala si pe spate. Daca tu vorbesti de tocire laterala sau diagonala, de vina e probabil presiunea prea mica si curbele luate la viteza prea mare cu cauciucuri prea incinse. Am vazut gume noi noute (Michelin Sirac) cu crampoane facute terci (mancat alandala, diagonal), din cauza ca dementu le-a pus si s-a dat grav pe curbe cu presiune foarte mica (1.3 - 1.4 in loc de 2.0-2.2), asta la 40 de grade si soare arzator. Nu era vorba de 1100gs, dar omu are greutate si avea si pasager si bagaje. Mesaj completat ------ Are vreun Bucurestean un R1150GS Adventure? Sau stie cineva cum e cu compatibilitatea sheii de 1150adv la modelele mai vechi (in speta R1100GS)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 M-am interesat eu mai demolt de treaba asta, si e destul de greu de facut modificarea. Greu in sensul de scump. Si de ce vrei sa de 1150 GSA cand toti ownerii de 1150 GSA vor sa de 1100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si mie mi se pare mult mai gandita o sa din doua bucati, e mult mai utila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Si mie mi se pare mult mai gandita o sa din doua bucati, e mult mai utila. Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Personal,consider o greseala saua dintr-una la 1150 GSA.Drept dovada, la 1200 s-a trecut la saua din doua. In al doilea rand, Dan Cata m-a bazait sa-i dau a doua mea sa de GSA pentru ca o vroia pe 1100 lui,deci argumentul lui cade. Da, am mai citit pe advrider despre sei si castiga aia din 2 bucati de 1100/1150 in detrimentul aleia de 1150 GSA Mesaj completat Dintre Dominator si R1100GS, nu cunosc pasagera care sa aprecieze calitatile sheii de BMW in detrimentul celei de domi. Si pararea celor care stau in general in spate conteaza mai mult decat parerea mea care voi fi tot timpul la ghidon (deci mi-e perpendicular din cate bucati e saua). Ijntreaba pasagera mea cum e fara sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Ijntreaba pasagera mea cum e fara sa Ii place, dar nu in mers Mesaj completat ...ce face omu cand n-are ce face? Mesaj completat Ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 S-a spart bujia inauntru sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Editat Octombrie 4, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) WOW. Ce ai scapat inauntru? Singura data cind am vazut asa ceva a fost cind am scapat o saiba in carburatorul de la Dacie. Nu am vazut si mi-a tras acea saiba intr-un cilindru unde a facut ceva semne pe piston. Oricum a trebuit sa desfac motorul. Deh, vremuri de mult trecute... Editat Octombrie 4, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Nu e motorul meu... E de pe ukgser, un 1150 GSA, 2 bujii pe cilindru. Nu stie inca nimeni ce si cum :| Mesaj completat Balken Temp °C Temp °F 10 175°C 347°F 9 170°C 338°F 8 160°C 320°F 7 150°C 302°F 6 130°C 266°F 5 105°C 221°F 4 90°C 194°F 3 80°C 176°F 2 65°C 149°F 1 40°C 104°F 0 <33°C <92°F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta) Editat Octombrie 10, 2010 de basea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Tradatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 cu regrete oricum dupa super tenere....(daca as putea le-as tine pe amandoua ,dar....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Am remarcat si eu BMW-ul asta. Zicea ca-i da jos colantul ala negru la cerere. Si eu m-as baga la un R1150GS adventure, asa ca... sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 intradevar mi-ar fi placut gsa-ul dar nu ma incadram la bani...(nici pe aproape) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 salutare la toata lumea, recent am cumparat si eu un r 1150gs (un vis mai vechi ). nu stiti de unde as putea descarca manualul service pentru el ? pun si eu doua poze(in prima poza este cu fosta) http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Am gasit si priza aia,iti trimit saptamana asta. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sa il folosesti sanatos! Orice intrebari ai sau nelamuriri, intreaba-ne si iti vom raspunde Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Before: After: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.