Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

..corect!...daca-i mai pui si un xenon de 5000k e cumplit!..pt toti cei care nu stiu ce bine se vede, i-mi pare rau!...chiar nu mai ai nevoie de faza lunga!

Oricum nu ai faza lunga eficienta la xenon pe farul ala mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De regula pe curbe noaptea, merg cu faza scurta. Oricum nu merg tare ca e noapte, is si curbe, dar cu faza scurta lumina bate mai aproape :D

Cu faza scurta chiar nu vezi nimic. Cand esti inclinat, lumina bate foarte in jos (pardon, in jos si spre exterior) si nu mai vezi nimic in interiorul curbei, in special la inclinare mare (+10-15 grade) spre stanga. La cat de usor se inclina vaca asta, nici nu ma mira. Cu faza lunga castigi 2-3m, dar tot nu e destul. Ar trebui niste proiectoare care sa bata in mod normal dupa stele, ca sa vezi ceva. Ar merge niste lupe chioare fixate direct pe crashbar si trase putin mai dupa ciori inainte de curbe. Desigur, ai orbi pe toata lumea, dar macar tu te dai jmecher pe viraje.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca gresesti, adaptive e ala care ia curba inaintea ta; ce zici tu acolo... tot in fata bate lumina, nu dupa curba, doar ca unghiu fascicolului cu solu are alta valoare, da tot in fata bate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit intr-o noapte de la Cheile Bicazului si m-a apucat noaptea pe Transfagarasan. Chiar nu se vedea nimic in curbele alea ac de par. Am si derapat de 2 ori pe praful de pe interior. M-am gandit de atunci la doua proiectoare pe ghidon sau chiar pe furca. Eventual si o frontala puternica. In iarna asta o sa incerc ceva cu leduri si daca iese cum m-astept, poate fac si serie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri.

 

Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba.

 

Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1...GS, Tenere, Supertenere, Dominator, AT, etc, au farurile fixate de cadru. Asa numitul gat de lup. Daca se poate spune ca, in curba, adaptive headlight lumineaza in interiorul curbei, cele cu far prins de jug (XR, XT, etc) lumineaza in fata, atunci cele gat de lup lumineaza in exteriorul curbei. Oricum, cel mai bine este sa vezi in fata. Nu in ineriorul si nici in exteriorul curbei.

PS Niste gaturi de lup cu adaptive headlights nu cred ca ating performantele celor cu far fixat de juguri. In domeniul luminatului in curbe, bineinteles. Probabil lumineaza tot spe exterior, nicidecum spre interior.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, in curba nu sucesti de ghidon catre interior, ci catre exterior mai degraba, countersteering.

 

Cum poa' sa se duca lumina catre interiorul curbei? Ca doar nu mergi cu 15 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. :D Pt gonete recunosc, trebuie adaptive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu calculu la costuri ca sa imi pun leduri.

 

Fara manopera la prelucrari metalice am iesit la 750 RON ca sa am cat de cat lumina, 2400 lumeni/proiector, piesele de la zextar. Si nici nu stii daca iese si cum iese treaba.

 

Asa ca de banii aia mai degraba niste proiectoare cu xenon in ele. 4300K.

Pai la ce ma gandesc eu, e folosibil in 100 de metri. Ca sa umple de lumina in imediata apropiere, acolo unde e nevoie pe curbe sau in off-road. Pentru batiaie medie si lunga, eu zic c-ar fi de ajuns sa-mi pun doua proiectoare cu lupa si xenon in faruri. O sa fie de testat, o sa aloc in jur de 1000 de lei pt treaba asta. Sper sa iasa ceva.

Mesaj completat

post-6478-1288108706_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon!

La modelele voastre de motoare aveti posibilitatea sa puteti atasa proiectoare de crash bar-uri.

Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic.

Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei.

Ce atata coiala cu leduri..

Editat de red_rocket
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooops! Countersteering noaptea pe serpentine! Recunosc ca asa ceva nu am facut. Eu nu am 15km/h. Dar nici mai mult de 25km/h. :D Pt gonete recunosc, trebuie adaptive.

Parca am zis ca la 60 la ora nu vad pe unde merg. La 30 la ora am destul timp sa focalizez privirea si din reflexiile induse de lumina farului principal sa disting drumul in noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, puteti pune si 100 leduri si tot nu fac cit un kit xenon!

Un mare avantaj este ca lumina se raspandeste la "rasul solului" si le puteti orienta inspre exterior, fara riscul de a orbi colegii de trafic.

Luati-va o pereche de proiectoare in care sa incapa bec xenon si rezolvati treaba ultraelegant cu max.600 lei.

Uita-te la orice far sau proiector cu xenon omologat si o sa vezi ca toate au lupa!

Da, poti pune xenon in aproape orice far si proiector, dar daca nu are lupa, o sa arunce lumina peste tot si o sa deranjeze pe toata lumea. Proiectoarele numai la "rasul solului" n-o sa bata... Daca le reglezi sa nu deranjeze, deja nu-ti mai ajuta la nimic.

 

Si eu am o mare problema cu virajele stranse si acele de par pe timp de noapte. ! :D

Cea mai buna solutie mi se par proiectoarele Hella FF50 fog lights, nu driving lights pe care sa le orientezi sa bata stangul spre dreapta si dreptul spre stanga. Fog lights, pt. ca au un spectru mai larg fata de driving care lumineaza "ca un ac" si mult mai departe. Plus ca au cut-off (cred ca asa se zice) si nu bat aiurea pe sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Toro, teoretic asa este, dar..viata bate filmul.

Calitatea luminii dispersate este data de calitatea constructiva a farului.

Este adevarat ca un far cu lupa disperseaza foarte bine lumina, dar sunt foarte multe motoare(si BMW-urile exceleaza, chiar si modelul tau) care au faruri simple, dar bine proiectate si disperseaza lumina curat, fara umbre sau imprastiata.

Si aici nu ai cum sa ma contrazici pentru ca am montat la sute si cu lupa si fara.

Referitor la proiectoare..cind i-am recomandat asta am facut-o iarasi in cunostinta de cauza, am avut pe motor asa ceva:

http://www.louis.de/_30801cb697e64c00d62d3...tnr_gr=10033967

care este un proiector gen fog lights.

Vad ca tu ai folosit termenul si ar fi trebuit sa stii ca proiectoarele fog lights "imprastie" lumina numai lateral si la"rasul solului"

Daca ai fost atent ..eu le-am recomandat sa le puna undeva jos, pe crash baruri..in asa fel incit lumina nu are cum sa orbeasca, ci va fi difuzata in lateral, adica acolo unde estre nevoie sa acoperi pata lipsa, in curbe.

Mesaj completat

PS;Ceva pagini mai in spate aceeasi discutie..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer.

Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ?

Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun.

Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002.

Cam atit la o prima vedere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Ma bate gandul sa trec de la japoneze la BMW boxer.

Avind in vedere criza economica in care ne aflam , i-mi poate da cineva un sfat in legatura cu pretul unui 1150 ?

Am gasit ceva pe la 50000km, care avea gumele uzate , fara accesorii, iar in mers in linie derapta, am observat ca jugul nu era chiar perpendicular cu linia motocicletei. La capetele ghidonului si al scaritelor se cunosteau mici julituri , iar pivotul de la paralever sau telelever fusese inlocuit. La furca fata vreau sa spun.

Instalatia electrica sub rezervor se cunostea ca a fost umblata , fiind intr-un loc dezizolata. Lipsea trusa de scule de sub sa. Are ABS dar nu l-am probat. An fabricatie 2002.

Cam atit la o prima vedere. :)

Pare FOARTE COMPLICAT CE SPUI TU... eu zic sa ceri opinii si de la altii, dar cred ca este de preferat un 1100 bun decat un 1150 varza...

Vezi ce zice si restul lumii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine , dar nu cred ca o sa gasesc vreo moto sh perfecta.

Oricine intra cu moto pe carari de munte risca sa o scape .

Prefer totusi 1150, datorita celei de-a 6-a trepte.

Dar la un pret convenabil ma tenteaza si 1100, ca apoi sa-mi ramana bani pt accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut;

Singura problema apare la furca aia fata care este stramba, ceea ce denota ca si-a luat o tranta.

Nu stiu in ce masura se pot indrepta furcile, pe a mea am vandut-o accidentata la cineva care a incercat sa faca acest lucru, insa una a cedat.

Ai grija ca sh sunt foarte scumpe, pe ebay pleaca de pe la 500 euro/perechea in sus!

Pivotul poate a fost schimbat din cauza uzurii, insa se poate sa fi facut asta si datorita loviturii luate.

ABS-ul se verifica usor.

Trebuie inspectat bine cadrul, restul sunt maruntisuri.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...